Hakutulokset

1. HyacinthBucket

Estolista

Mistä mä tiedän jos olen jonkun estolistalla, näkyykö se jossain ja miten se niin ku yleensäkin vaikuttaa? En näe ko nikin kirjotuksia, en voi laittaa yksäriä vai mitä?
  2. HyacinthBucket

Toimiiko muilla tuo kaveripyynnöt-kohta?

Mulla on vähän myös ongelmia kaveripyyntöjen kanssa, näkyy aina eri kaverit tuossa, eikä lukumäärä täsmää edes kaverien kanssa ollenkaan.
  3. HyacinthBucket

ÄÄNESTYS: Palstaprojekti UNI

Onneksi kaikilla on niin korkea moraali, ettei tietysti äänestä itseään. Mutta jos näin ei olisi, niin onneksi sen voi tehdä vain kerran :D
  4. HyacinthBucket

ÄÄNESTYS: Palstaprojekti UNI

Sinne meni ääni, toivottavasti tämä nyt toimii. =)
  5. HyacinthBucket

Niinistö "harkitsee vakavasti" presidenttiehdokkuutta - ketä sinä suosisit?

Mielummin häviäisin itse jollekin hyvälle ehdokkaalle, sellaiselle kansan suosimalle... kuin miettisin, että miks ihmeessä tuo pelle luuseri vastaehdokas sai näin paljon enemmän kannatusta kuin minä;)
  6. HyacinthBucket

Kerro se hymiöin

7. HyacinthBucket

Kaikki kunnia Soinille, mutta en soisi hänestä tulevan maamme presidenttiä, hän sopii paremmin muihin pesteihin.
  8. HyacinthBucket

No olis tietty, mutta jos Sauli ei lähde ehdolle, en tie osaanko päättää ketä sit äänestäisin.
  9. HyacinthBucket

Viimeinen kerta, kun kyselen vierailta

Mä en tiedä viitsinkö enää ilmottaa jos en pääse. Tässä just ilmotettiin yksille juhlijoille, että valitettavasti ei päästä tein juhliin. No, nämä kävi sitten kylillä haukkumassa meidät, että ollaan ihan kummaa porukkaa, kun ei hein juhliin mennä. VAIKKA KESÄLLÄ OLIVAT sen toisen tyypin...
  10. HyacinthBucket

uskalsin sitten viimein pistää pärstäni profiiliin..katsokoon ken uskaltaa :D

Uskalsin, mutta jäin vaille sitä kauheaa sokkihoitoa, jota odotin... oikeestaan vähän pettymys, kun ihan kivan näköinen naama siel sit olikin:D

Yhteistyössä