Viimeinen kerta, kun kyselen vierailta

kerkeävätkö tulla silloin ja silloin.:snotty: Seuraavalla kerralla paukautan täsmällisen kellonajan ja päivämäärän, tulkoot jos viittivät. Mitä hittoa me aina ollaan niitä, jotka joustavat ja vaihtelevat vieraiden mukaan aikatauluja?

Syön kohta kaikki kakut ja piirakat ite.:vampire:

Viimeksi muokattu:
JONSERED Karhunkantaja
Minä laitoin AlQaidan synttärikutsuihin "ilmoita, pääsetkö paikalle". Kaksi ilmoitti. Kiitos heille.

Miski se on niin hankalaa? Pitäisi kaikki juhlat joko kieltää lailla tai tehdä pakollisiksi rangaistuksen uhalla.

voi stna
Mä en myöskään tajua. Ihmiset ovat niin törkeitä ja välinpitämättömiä nykyään.

Mulle on ihan ok että joku ei tule kylään tai juhliin KUNHAN SIITÄ ILMOITTAA! Kutsusta saa kieltäytyä ja siihen riittää ihan ei. Ei tarvitse keksiä mitään selitystä tai kertoa todellista syytä jos se on vaikka jotenkin nolo, esim. ei ole rahaa.

Mutta jumalavita sentään kun on kutsuun vastattu myöntävästi ja sitten soittaa kutsuajan jo alettua, että missä päin olette tulossa, laitanko kahvin jo tippumaan. "Ei me nyt tullakaan."

niimpä
Mua v'tuttaa kun me jopa ollaan lapsen ristiäisiä siirretty monella viikolla siksi kun parilla läheisellä oli omia tärkeitä harrastusmenoja - ja sitten he itse (mun mielestä uhalla!!!!) laittoivat omat bileensä (vihkiminen pienessä piirissä) siihen viikonloppuun kun meillä jo aikaa sitten tiedettävissä oleva oma juhla!!! PErkele ei muutkaan ajattele kuin omaa napaansa ni en enää minäkään!

u
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä;21911583:
Mua v'tuttaa kun me jopa ollaan lapsen ristiäisiä siirretty monella viikolla siksi kun parilla läheisellä oli omia tärkeitä harrastusmenoja - ja sitten he itse (mun mielestä uhalla!!!!) laittoivat omat bileensä (vihkiminen pienessä piirissä) siihen viikonloppuun kun meillä jo aikaa sitten tiedettävissä oleva oma juhla!!! PErkele ei muutkaan ajattele kuin omaa napaansa ni en enää minäkään!
Jaa, eikö ne olis saanu naimisiin mennä?

tuon takia en sovi mihinkään menoa vaan mennään ku ehitään, ei ruukata soitella olettako kotona, eikä täälä käsin ees ruukata soitella. menhään kylhään jos haluthaan ja kyläpaikassa olhaan kotona.

pahin oli viimevuonna poikien synttärit. pahimpaan sikanuha aikaan, 3 vierasta kävi, harmitti lasten puolesta. nuorempi ei varmaan ees tajunnu että ei tullu vieraita ku täytti 1v mutta venhempi poika kyseli miksi kaverit ei tule syömään kakkua :'(

Mä en tiedä viitsinkö enää ilmottaa jos en pääse. Tässä just ilmotettiin yksille juhlijoille, että valitettavasti ei päästä tein juhliin.

No, nämä kävi sitten kylillä haukkumassa meidät, että ollaan ihan kummaa porukkaa, kun ei hein juhliin mennä. VAIKKA KESÄLLÄ OLIVAT sen toisen tyypin juhlissa!!!

Tosiaan juu, ei mitään vaivauduttu huomioimaan, että meillä on niin ku päällekäinen meno siinä.
:headwall:

mäkään en suostu sopimaan enää mitään kenenkään kanssa, ainakaan sellaista että mä kuskaisin jotain jonnekkin tiettyyn kellon aikaan. niin monesti olen menettänyt omia juttujani kun olen luvannut jonkun heittää jonnekkin ja helevtti ne ei kertaakaan ole osannu ilmottaa että ei tarviikkaan.

vastottain tapahtu juuri sellainen et heräsin aikasemmin kaverin menon takia ja hirveessä kiireessä yritin meikata ja herätä ja olin jo lähdössä ja soittamassa et tulen nyt niin puhelimessa sanotaan "ei tarviikkaan sain merviltä kyydin"

mitä ihmettä,miksi ei voi ilmottaa kukaan mitään, ja näitten asioiden takia saavat hankkia ihan muun kyydin.mielelläni kyyditsisin jos etes vois ilmottaa jos tulee muutoksia

Yhteistyössä