Palstan käyttäjien profiilista

• Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti

Haluatko modejen näkevän yksityiset kuvasi?

• Kyllä

Ääniä: 3 11,1%
  • Ei

Ääniä: 24 88,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    27
  • Kysely suljettu .
Herra Majuri
Kun luo profiiliin kuva-albumin ja asettaa sen yksityiseksi niin silloin vain kavereilla, ylläpidolla ja modeilla on oikeudet nähdä kuvat. Miksi tuo oikeus on annettu myös modeille? Ylläpidon oikeuden ymmärrän, mutta en modejen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Herra Majuri
[QUOTE="minä";21916515]Pääsee modetkin katsoo onko asiattomia kuvia jos vaikka joku ilmoittaa sellaisesta.Olisko se syynä?[/QUOTE]

Modejen ei tarttis nähdä kuvia, jotka haluan jakaa vain kavereiden kanssa. Ylläpito on mielestäni ainoa, jolla olisi oikeus valvoa yksityiseksi luokittelemiani kuvia.

äänestän ei ja siitä syystä, että jos minulla olisi kuva-albumi tahtoisin jakaa sen vain niiden kanssa, jotka itse valitsisin. en tiedä edes keitä modet ovat, mutta ilmeisesti tämän palstan muita käyttäjiä. en tunne modeista ketään, joten miksi heidän pitäisi päästä näkemään kuviani, joita mahdollisesti tahtoisin jakaa vain joillekin.

Tämä on kyllä hyvä aloitus, koska emme kuitenkaan esim tiedä ketkä kaikki on modeja, niin emme voi edes tietää ketkä kaikki voivat nähdä yksityiset albumit. Tosin en tiedä mahtaako heitä kauheasti kiinnostaa selata eri nikkien valokuvia täällä, kun varmaan muutakin tekemistä on.

"noh"
JOS tänne joskus kuviani laittaisin tarkoituksena jakaa ne vain jonkun/joidenkin nimimerkkien kanssa niin en kyllä tykkäisi siitä että moderaattorit pääsevät ne myös katselemaan.

Yhteistyössä