"mietiskelijä"
tai teinipoikasi tulevansa isäksi? Jos teinit olisivat alle 17 vuotiaita?
Miten reagoisit tällaisen uutisen edessä?
Miten reagoisit tällaisen uutisen edessä?
Mitääh?Todella huonosti. Mulla on onneksi poika. Se on likan ongelma jos pitää pelehtiä lapsena eikä tajua käyttää ehkäisyä.
Pojalle puhun ehkäisystä kun sen aika tulee. Ja siitä että teininä ei passaa sekstailla. Sitä kerkiää harrastamaan vanhempana.
En ole toi alkuperäinen kirjoittaja, mutta toisaalta surisin myös sitä että omalta nuorelta jää nuoruus elämättä kun aikuisuus ja vastuu omasta lapsesta alkaa niin aikaisin. Kyllä sitä ehtii lapset hankkia täysi-ikäisenäkin. Pienten lasten kanssa eläminen on rankkaa, vaikka olisi miten nuori ja jaksaisi.Eikö susta tunnu pahalta ajatella, että olisit nyt pienen taaperon mummu?
Juu ihan samaa luin. Kyllähän ehkäisystä on vastuussa ihan kummatkin osapuolet, ei pelkästään tyttö.Mitääh?
On poikakin vastuussa asiasta. Mutta mun ei ole pakko osallistua tytön ja vauvan elämään. Onhan sillä omat vanhemmat. Jos tyttö ei tee aborttia.Mitääh?
Ei tunnu pahalle sillä olen pienen taaperon äiti. Elän tätä päivää en menneessä enkä siinä mitä voisi olla.Eikö susta tunnu pahalta ajatella, että olisit nyt pienen taaperon mummu?
Mä haluan kasvattaa oman poikani kantamaan vastuu omista teoistaan ja mielestäni se vastuu on tasan yhtä suuri molemmille. Mä en käsitä kuinka kukaan nainen voi väittää moista, että se on tytön ongelma! Tosin olen tavannut miehiä, jonka äiti ja muut mielipiteisiin vaikuttavat henkilöt ovat ilmeisesti ollut moista mieltä, koska ovat täysin vastuuttomia ja itsekkäitä *****. Paino sanalla tavannut, koska en ole halunnut jäädä tuttavuuteen.On poikakin vastuussa asiasta. Mutta mun ei ole pakko osallistua tytön ja vauvan elämään. Onhan sillä omat vanhemmat. Jos tyttö ei tee aborttia.
Hui olipas nuori! Mukavaa kuulla että heillä menee hyvinMinun lapsistani yhdestä tuli isä 15-vuotiaana.
Kyllähän se alussa ravisteli, mutta nyt - reilua viittä vuotta myöhemmin- monet alkuaikojen peloistani lähinnä naurattavat. Maailma ei todellakaan kaatunut, kellään osallisista, ja pojanpoika on reipas pikkumies jolla, yllättävää kyllä, monella lailla jopa poikkeuksellisen rikas ja onnellinen lapsuus.