tööt
Ja mistä vakuuttavasta lähteestä on peräisin tieto, että on pakko maksaa, jollei vie?No en ole, kun miehen siskokin on niitä joutunut poimimaan.
Ja mistä vakuuttavasta lähteestä on peräisin tieto, että on pakko maksaa, jollei vie?No en ole, kun miehen siskokin on niitä joutunut poimimaan.
Ihan siltä samaiselta siskolta. No daa! Ei se mikään ihme täällä korvessa olisi, vaikka pitäis vieläkin poimia, kun kaikessa pitää säästää!!Alkuperäinen kirjoittaja tööt;21942259:Ja mistä vakuuttavasta lähteestä on peräisin tieto, että on pakko maksaa, jollei vie?
Sinä ajattelet sen vanhempien hyväksikäyttönä. Joku toinen voisi ajatella, että lapset saavat laadukkaampaa ruokaa. Jokainen varmaan tietää suunnilleen, millaisilla budjeteilla kouluruokaa valmistetaan.Ompas outoa, mutta en antaisi lapsen viedä. Ostakoot keittiöt itse marjansa, eivätkä hyväksikäyttäisi lapsien vanhempia.
Niin se ajatushan on juuri se, että lapset eivät vieraantuisi luonnosta kuten on käynyt näköjään monille vanhemmille.Siis ajatuksenahan tuo on hyvä, mutta en kyllä ajatellut lähteä eksymään tuonne metsään...
En tiedä onko sillä vaikutusta kun asutaan pienellä paikkakunnalla.
Ensimmäisenä syksynä kun muutimme, kuulin erään äidin puhuvan tuosta olin ihan:O, kun ei kaupungissa ollut tuollaista...
ehkä täsä on kuitenkin kyse opettamisesta. mitä pahaa on oppia käymään marjassa? omat vanhemmat kun eivät käytä enää lapsiaan marjassa.Ompas outoa, mutta en antaisi lapsen viedä. Ostakoot keittiöt itse marjansa, eivätkä hyväksikäyttäisi lapsien vanhempia.
Synteettisiä puolukoitako sinne viedään, tehtaasta?:saint:mitähän niistä meinaavat puuhata? kun laitoskeittiöön ei saa metsästä mitään kerätä.
Minä taas ajattelen näin, että jos meiltä puolukoita liikenee, se osaltaan pienentää keittiön menoja ja vapauttaa niitäkin vähiä varoja, jolloin keittäjällä on suuremmat mahdollisuudet tehdä maistuvampaa ja monipuolisempaa ruokaa.Ompas outoa, mutta en antaisi lapsen viedä. Ostakoot keittiöt itse marjansa, eivätkä hyväksikäyttäisi lapsien vanhempia.