Hakutulokset

1. G

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhti Mulle kuuluu ihan hyvää. Nyt on menossa dpo 10 eli samoilla päivillä mennään!! Onko sulla hiivan ja menkkamaisten jomotusten lisäks muita oireita? Mulla ei oo oikeestaan mitään. Perus pistelyä oikeen munasarjan kohdalla (mistä ovis tapahtu) ja jotain nippailuja vatsassa, mut niitä oli...
  2. G

Chiba!!!! :heart: Kiva kun tulit kertoon kuulumisia!! Mäkin oon täällä palstalla nyt ollu säännöllisen epäsäännöllinen, ihan niin kun mun kiertonikin... ;) Pahoittelut epämieluisista uutisista, ymmärrän sun tunteen haluta säästää miestä noilta jutuilta. Toisaalta kuitenkin hyvä, että on tutkittu...
  3. G

kuumeilija Sulla onkin kuitenkin jännät paikat eikä tylsä alkukierto!! Huomisia r-testituloksia odotellessa!! Ja peukut sulle pystyssä! Lähdet Namppiksen seuraksi odottajien puolelle! syysmyrsky Kiitos kun jaksoit kertoa teidän tilanteesta. Todella surullista, että tilanne on vaikuttanut...
  4. G

Kuvia plussatesteistä

Jomi Mun mielestä viiva on vahvistunut kp 32 testissä, väri tasasempi ja aavistuksen tummempi. Eikä tosiaan tuon vahvempaa tarvita!! Onnea hani ja vauvaliimaa!!! :heart: Namppis Komeaksi on sunkin viiva jo vahvistunut! Tarrasukkia pikkuiselle ja onnittelut vielä!
  5. G

kuumeilija Kurjaa, että toisena syynä teillä on sun poikkeaminen miehesi naisihanteesta, ei ole varmasti mukavaa kuultavaa. Aikamoisesta rehellisyydestä suhteessa kertoo kuitenkin, että ootte puhuneet siitä. Voi miten toivoisin, että sun miehes heräis kuitenkin siihen, että tuskinpa sen omakaan...
  6. G

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

mur-mur Onko sulla aiemminkin alkanu antaan jo jotain viivanpaikkaa noin aikasin (dpo 5)? Aika lupaavaa, että dpo 9 jotain viivaa ilmestyi testiajalla, mutta erikoista, että kuitenkin hävis?!? En oo ennen moisesta kuullu. Kyllä sä nyt joudut huomenna testaan uudestaan! ;) Laitahan kuvaakin...
  7. G

Lare Sullahan on ihan samaa värillisyyttä!! Olikos sulla tietoa mikä dpo menossa? Sulla on kyllä paljon todennäköisempää, että lupaa hyvää kun kierto todennäköisesti pidemmällä!! Peukkuja!! Mäkin vaadin testiä kehiin!! :saint:
  8. G

tiuhti-ihana, olit kysellyt... Kyllä mä täällä olen mut vähän hiljaa vaan seurailen teijän kirjotteluita, vähän masis viikko takana. Kiitos kun huhuilet mun perään... :kiss: Mitäs sulle kuuluu? Joko on oireita?? ;) Pettymyksen ja toivottomuuden suhteen ymmärrän teitä kuumeilija ja syysmyrsky...
  9. G

Tipetsu oon pahoillani negan takia... :hug: Jospa se rentoutuminen ja parisuhteeseen keskittyminen tois mukanaan sen plussankin! Ihanilta kuulostaa teijän reissusuunnitelmat!
  10. G

Onnea vielä LeenaT!! Tulehan kertomaan kun oot tehnyt digitestin! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle!
  11. G

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Hyvä Suomi!!! Mahtava maailmanmestaruus!!! Onneks mulla on tänään vapaapäivä, herään yleensä kuudelta töihin, olis tehny aika tiukkaa kun eilinen veny niin myöhäseks pelin katsomisen takia. Jomi Ai sä kävit kattomassa Keskustorin meininkiä? Oli varmaan kunnon juhlahumua!! :D Olis kyllä...
  12. G

LeenaT Varovaiset (mutta riemukkaat!) onnittelut haamusta! Peukutan sen vahvistumiselle! Tipetsu Mä vaadin kans uusintatestiä!! Mä testasin plussakierrossa vasta kun menkat oli päivän myöhässä ja sen verran hento viiva tuli että en usko et olis näkyny mitään muutamaa päivää aiemmin...
  13. G

Jomi Onnittelut vielä kerran, kyllä se viiva on vähän vahvistunut! Ja sulla on ihan oikea asenne, sinne vaan kirjoittelemaan ja iloitsemaan tammikuisten kanssa! Lykkyä mukaan hani, oli jo aikakin et joku meistä pidempään täällä olleista häippäsee! ;) PikkuHöttiäinen Joo siks ajattelinkin...
  14. G

Jomi-hani!!!! UPEETA!!! Halkeen onnesta sun puolesta!! Pelottavaa miten voi kiintyä ihmisiin pelkän nettikirjoittelun perusteella, mutta mulla pääsi itku kun näin sun testin! Tuhannesti onnea!!! :heart: Zophie Kiitos kun muistat meitä, toivottavasti oot voinu hyvin!!
  15. G

tiuhtiliini Missäs olet? Onko kaikki hyvin?
  16. G

Hey Sulla on kyllä ihan superpitkä kierto menossa! Mun pisin tais olla jotain 50-60 välillä ja siihenkin meni jo ihan täysin hermot. Olikos se niin, että sait ens kiertoon hormoneja avuks? Eikö nyt määrätty teroja kiertoo katkaisemaan? Mulla taitaa nyt olla menossa kp 18 eikä merkkiäkään...
  17. G

Moikka, en oo hetkeen käyny kun hermostuttaa nää pitkät kierrot, joissa ei tapahdu yhtään mitään mut nyt piti tulla kommentoimaan teijän juttuja. Memelisa Vilpittömästi toivon, että hymynaama tarkottais sulla sitä ihan oikeaa plussaa! Senkin se kyllä näyttää, testannut olen. Mulla ovistestit...
  18. G

Namppis Lopetitko testaamisen noihin vikoihin tikkuihin? Ylempi on ilmeisesti viime kierto ja alempi tää? Molemmissa näyttäis vähän siltä, että plussa vois olla seuraavana päivänä ja ovis siis siitä päivän, parin päästä. Tai sit oon myös kuullu noista Davidin testeistä (eiks noi niitä ole?) että...
  19. G

Mä en yleensä käy täällä töistä mutta nyt on tehtävä poikkeus tiuhti-muruseni! Koita jaksaa!! Tiedän, että pitkään yrittäminen on ihan sieltä ja syvältä!! Mekin on nyt 9 kk yrittämällä yritetty, meijän kaverit aloitti samaan aikaan ja niille tulee lapsi näinä päivinä! Onneks me ollaan täällä...
  20. G

Onnittelut plussasta iseeyou!!! Ihan mahtavaa, että pitkämatkalaisille tulee plussia!!! Tervetuloa uusille, toivotaan teille pikaista visiittiä! tiuhti muruseni, olit kysellyt. Mulla on kaikki ok, töissä vaan niin kiirettä ja pitkiä päiviä etten ole jaksanut enää niitten jälkeen...

Yhteistyössä