Hakutulokset

1. G

Kuvia plussatesteistä

Mäkin tulin tsemppiä toivotteleen mur-murille!! Josko kuitenkin vielä... Ja suuren suuret onnittelut SiSalle (kuumeilin ennen km:a sun kanssa tuolla kuukausipinoissa), mun silmiin viiva näyttää vahvistuneen hienosti!! :heart:
  2. G

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

tiuhtiliini Lisäätkö mulle yhen kp:n? Tänään olis kp 13. Sorry, en oo huomannu aikasemmin tarkistaa. Tuntuu kyllä kurjalta tommonen ettei voida kertoa, tarpeeks rankkaa muutenkin kun kaikki muut tuntuu plussaavan. Toivottavasti se sun plussa tulis nyt ihan puskista just silloin kun sitä...
  3. G

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Imoen Suuren suuret onnittelut plussasta ja viivan vahvistumisesta!! :kiss: :heart: Lähetän pikkuselle oikein paljon vauvaliisteriä!!! Aiotko vielä testailla (esim. digillä)? Todella upea juttu!!! Pahoittelut kaikille täti-pettymyksen kohteiksi joutuneille, se ei koskaan ole helppoa...
  4. G

Kuvia plussatesteistä

SiSa Upeeta!!! Kyllä siellä haamu kurkkii! Onnittelut! :heart: Tuuhan laittaan kuvaa kun testaat uudestaan! Viivalle vahvistumisia!!
  5. G

Onnittelut kaikille onnellisille plussa-aaltoon päässeille! :heart: Pahoittelut tänne joutuneille uusille kokemistanne menetyksistä... Tervetuloa kuitenkin! Meitä ei onnistanut tälläkään kertaa, nyt menossa kp 5. Oltiin loppuviikko reissussa, joten en päässyt päivittämään aiemmin ja...
  6. G

tiuhti Sori hiljaisuus, niin kauhee kiire töissä etten jaksa tulla iltaisin koneelle... Teen omat hommat ja tuuraan 3 työkaveria ja mun pomoa pari viikkoa, huh huh. Sit lomalle, tulee tarpeeseen. Oon muutama päivä reissussa nyt, kirjoitan sulle yksäriä kun tuun takas, tästä puhelimesta vähän...
  7. G

Nyt on pakko tulla pieneltä palstatauolta onnittelemaan Memelisaa ja kuumeilijaa, upeeta!!! :heart: Mua NIIN lämmittää nähdä pidempään yrittäneiden plussaavan!! Memelisa, toivotaan että viivat vahvistuu, mutta älä ole huolissasi (typerää sanoa km:n kokeneelle, tiedän...). Eli siis yritä olla...
  8. G

tiuhti Kiitos! Kuin myös, yksäriä lähti! soleigh Kiva kun jaksat kirjoitella kuulumisia!! Ymmärrän hyvin ettei aina jaksa kirjoitella jos ei ole mitään varsinaista kerrottavaa, eikös teilläkin ole jo pitkä yritys takana kun noista tutkimuksistakin on ollu puhetta? Meilläkin loppukesästä ne...
  9. G

Kuvia plussatesteistä

sunni Kyllä mäkin hennon hentosen viivan niissä näen! Tsemppiä viivan vahvistumiselle, tuu laittaan kuvaa miltä näyttää parin päivän päästä!!!
  10. G

tiuhti Mun tulee sua NIIN ikävä!!! :heart: Kohta oon täällä yksistäni meistä pitkään olleista... Miks tää kierto meni hukkaan? Eikös sulla ollu niitä ovistuntemuksia?Voi kulta... Toivon, että tauko tekee sulle hyvää ja tuottaa tulosta, sunkin aika olis jo siirtyä odottajien puolelle! Tuu pian...
  11. G

Tillu Mä näen kyllä kaikissa sun kuvissa haaleeta viivaa, ton "naarmun" näköisen alla. Aika hyvin noille kp:ille!! Nyt toivotaan, että oireet on NIITÄ ja viivat vahvistuvat! Koska aiot testata uudestaan? Peukut pystyssä! mur-mur Täytyykin jatkossa sitten sieltä käydä kurkkimassa sun kp:ita...
  12. G

Epa Pahoittelut negasta, mutta mäkin uskoisin, että on vielä vaan liian aikaista. Tikutitkos ovista vai miten oot sen bongannu? Jos maltat niin suna odottelisin sinne kp 28 (milloin viimeks sait plussan) ja testailisin uudestaan. Tsemppiä! Sanmar Hyvä juttu, että vuoto on loppunut ja voit...
  13. G

syysmyrsky Nyt sit jännätään yhdessä! Sullakin on Prisman/Cittarin testit käytössä? Ihan selvä plussa tossa kuvassa! Toivottavasti ootte saanu hyvin hyödynnettyä! Hassua muuten, että meillä pitkäkiertolaisilla (näköjään täsmälleen sama kierron pituus aiemmin) tuli tässä kierrossa samana päivänä...
  14. G

Voi lemonade!! :hug: Toivotaan ettei olis kuitenkaan täti vaan jäis tuhruks. Siihen alkuperäiseen viestiin, joka hävis, kirjoittelinkin sullekin, että meitä on täällä muutama kyllä vanhentunu jo ihan liian kauan, voitais ottaa joukkorynnistys tonne odottajiin, sä voisit avata pelin!! Tiedän...
  15. G

taaperotx5 Pahoittelut tädistä. :hug: Helteillä se on entistä pahempi... Onneks olet löytänyt "lääkitystä" asiaan! Mur-mur Mustakin Fazerin sininen on ykköslääkitys lähes kaikkeen!! Missa-76 Onnittelut hyvistä jälkitarkastus-uutisista ja siitä, että pääsette taas aloittamaan yrityksen...
  16. G

Kirjoitin pitkät pätkät ja katosivat taivaan tuuliin.... tiuhti ja kuumeilija Kiitos muruset kun olitte kyselleet! :heart: Tänne ei mitään uutta, ovista odotellessa ja vuoden rajapyykin lähestymistä panikoidessa... Meillä loppuu tavallaan "aika" heinäkuun lopussa - elokuussa kun mies mitä...
  17. G

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Onnittelut vielä Sanmar ja sonsku (Ja kiitos kuvasta!! Kaunista kaunista!!) :heart: Paljon vauvaliimaa pikkuisille! Täällä olis taas kp 1, aina tuntuu yhtä pahalta, koskaan totu näihin pettymyksiin...
  18. G

Kp 1 täälläkin jälleen kerran, ei näihin pettymyksiin vaan koskaan totu... syysmyrsky ja tiuhti haliruttaukset teille typerästä tädistä, sais painua hevon kuuseen! Anteeks kun en jaksa nyt kommentoida kaikille, oon aika hajalla kun toiveet heräs sen dpo 4 vuodon myötä ja vuoden täyttyminen...
  19. G

Sanmar Mun silmään tohon edelliseen laittamaasi kuvaan verrattuna on selvästi vahvistunut! Ja huomennahan vois olla vieläkin vahvempi kun raskaushormoni parin päivän välein tuplaantuu tässä alussa. :heart: sonsku Kuvia kehiin!! Noita tuplaviivoja vaan ei ikinä väsy ihastelemaan! Tiedän ton...
  20. G

Sanmar Ihan selvästi näkyy viiva!!! Eikös sun pitäny tänään testata uudestaan? Kuvia kehiin!! Ja varovarovaiset onnittelut... :heart: En nyt uskalla enempää hehkuttaa jos vielä haluat tehdä varmistustestin... ;) sonsku Tuhannesti onnea! Upeeta jos dpo 11 oot saanu jo ihan selvän viivan, tän...

Yhteistyössä