Tillu Mä näen kyllä kaikissa sun kuvissa haaleeta viivaa, ton "naarmun" näköisen alla. Aika hyvin noille kp:ille!! Nyt toivotaan, että oireet on NIITÄ ja viivat vahvistuvat! Koska aiot testata uudestaan? Peukut pystyssä!
mur-mur Täytyykin jatkossa sitten sieltä käydä kurkkimassa sun kp:ita. Ai kun sulla on piinaavat ajat, näillä main se vois ruveta näkyyn. Mun yhessä r-testissä (kun olin raskaana) viiva näkyi ihan selvästi kun oli kunnolla märkä mut hetken päästä kuivuttuaan sitä joutu enemmän tihrustaan, jotenkin hukku enemmän sinne taustaan. Eli voisin kuvitella, että jos viiva on vielä haaleempi niin kuivuttuaan se ei näy ollenkaan. Musta tuntuu välillä kun niitä katsoo ihan läheltä ettei tosiaan enää näe yhtään mitään ja kauempaa paremmin. Mä en oo koskaan saanu niihin herkkiin mitään ja just oli puhetta jossain, että joillain vähemmän herkät testit oli antanu paljon vahvempia viivoja kun ne herkät.
Sanmar Onnittelut loistavista uutisista!! Voin vaan kuvitella sen jännityksen mikä on ennen tulosten kuulemista! Tsemppiä ens viikon polikäynnille, tehdäänkö siellä mitään tutkimuksia? Hyvä ettei sun kierrot ole venyny km:sta huolimatta. Sullahan voi olla tolla kierron pituudella ovis käsillä sillon tiistaina kun meette polille, jos ne ultraa niin sehän sieltä näkyiskin!
Epa Myöhästyneet synttärionnittelut. Ja pahoittelut negasta, ne on aina yhtä kamalia... Onko mitään tuntemuksia? Jospa se ovis olis ollu vaan myöhemmin eikä siis vielä näkyis testissä?
Embylle onnittelut hyvistä jälkitarkastuskuulumisista! Ei kun uutta putkeen vaan!
mammuzki Pahoittelut tädistä... :hug: Toivotaan, että se sun miehen uni olis enne-sellainen ja tästä kierrosta tärppäis teijän huhti-vauva!
Täällä on talleteltu oikein huolella, ei oikein enää jaksais. Äsken vielä vessakäynnillä huomasin ison kirkkaan limakökön... No ovisplussa tuli maanantaina et kyllä sen eilisiltaisen periaatteessa pitäis riittää, sit ei voi muuta kun jäädä jännäileen...