Njaahas, jos sitä palailisi taas linjoille
Tervetuloa uudet ja pahoittelut :hug: Täällä me naiset parannetaan maailmaa kaikkien meidän osalta!
Täällähän on monella plussapiinailut menossa, täältä peukutetaan isosti!!
LeenaT, toivotaan haamulle kovasti voimistumista, joko on uusia tuloksia?
Voih
syysmyrsky, maha kyllä paljastaa olleen raskauden.. Ikävästi varmasti myös muistuttaa. Ja taas ollut yksi mulkvisti lääkäri lisää.. Huoh. :hug: Kyllä sinne kohta uutta täytettä saadaan, eiks niin!
Hei tiedättekö, mun on ihan pakko sanoa, että nyt olen perkeleen helpottunu!
Muillakin on näitä seksihalujen ristiintymisiä ihan yhtä runsaasti kun meilläkin. Mä olen välillä ihan oikeesti tuskaillu asian kanssa ja miettiny, että mikä seksuaalisesti kieroutunu hirviö mää olen ja aina kun puhutaan mukamas siitä, että miehet haluaisvat enemmän.... Mutta en siis ehkä olekkaan nymfo!
Alpa, toi on kyllä jännä noi lääkärin neuvot. Mulla oli viikkoja 10+2, mutta pieni oli lopettanu kasvamasta 7+4 ja meille ehdottomasti suositeltiin niitä yksiä menkkoja odotettavaks. Tosin, nyt kyllä saatiin jo lupa yrittää kun se r-testi oli nega.
Mites muuten, jotka ovat asiasta enemmän perillä kun minä, en ole jaksanut vielä tutkiskella, että onkos mun kohdalla kyse keskeytyneestä keskenmenosta vai mikä se oli, kun pieni on kuitenkin pysynyt melkein kolme viikkoa hengettömänä matkassa.. Vuotohan kyllä silti alko jo ilman lääkkeitä.
Tipetsulle jaksamisia, toivotaan sitä plussaa kuitenkin!
(.) Täällä ois nyt kp 27, jos kp21-22 oireet oli ovista, niin en tiedä, taidettiin myähästyä tästä kierrosta... Noooo, katotaan. Päätin, että oottelen menkkoja kesäkuun alkuun asti, jollei mitään raskausoireita ole, niin en sitä ennen edes testaa. Sitten mennään jo kp 43, että pitäs ainakin olla kunnolla jo plussatestiä jos niin hyvin käy. Huomenna on jälkitarkastus, jossa ultrataan kai ne osaa sanoa jotakin onko siellä ovista edes ollut vai ei ja missä kunnossa kalvot sun muuta..
Mä havahduin omiin ajatuksiini vähän järkyttyneenä.. Tämän ei ole tarkotus loukata ketään eikä tuottaa pahaa mieltä, tiedän, että varmasti ottaa koville kuunnella näin naivia puhetta, mutta koittakaa kestää, pakko se on purkaa..
Totuushan on siis se, että meillä tultiin raskaaksi heti toisesta yrityskierrosta minipillereiden lopettamisen jälkeen, eli melkoisen nopeasti. No, mun miehen edellisessä suhteessa se pari on yrittäny lasta vuoden verran ilman minkäänlaista tulosta. Tästähän olen sitten saanut päähäni, että ilmeisesti minä olen hedelmällistä maaperää. Ja odotan seuraavaa raskautta ihan kuin se olisi itsestään selvyys. :headwall: Voi tuska, miten voi ihminen olla näin tyhmä ja tehä hallaa itselleen. En edes uskalla ajatella, miten negatiivinen testi tästä lähin musertaa. Periksihän ei anneta, vaikka nyt sitten vaikeempaa oliskin, kaikki me täällä ollaan hyviä esimerkkejä siitä!
Plussasia kaikille!