Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Nyt tilitän...
Mulla on ovulaatio ja kuukautiset samaa aikaa! Että keho päätti ruveta toimimaan oikein huolella!! Aamulla nousin sängystä ja veri valui pitkin kinttuja lattialle.. Soitin äitiyspolille ja kätilö sanoi, ettei nyt aivan täysi mahdottomuus ole.. Tulee ainakin ylimääräiset roippeet kohdusta pois, jotta uusi kiinnittyjä pääsee sinne ;) Kokeillaan.... Onnea kaikille yrityksiin!

Missa-76: En siis ole ainut...Minulla siis alkoi menkat maanantaina eli nyt on KP5, ja 1 tai 2 ennen sain ovistestiin vahvat viivat...Ja nyt menkkojen aikaan testasin ovistestillä ihan huviksi kun vuotoja niin vähän ollut niin taas on viivat vahvistumassa! Naisen kehossa näköjään ei mikään ole mahdotonta! :)

PERJANTAI 13.5.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN

lemonade................KM 03/11............................KP 6/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 16/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 16/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 19/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 20/27-28
LeenaT....................KM 12/10, 03/11...................KP 23/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 23/?
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 28/22-27
KatieSadie...............KM 02/11............................KP 49/28-31
Katie85....................KM 11/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11

HAAVEISSA TOINEN

Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 5/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 6/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 18/28?
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 28/28
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM

HAAVEISSA KOLMAS

Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 13/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 41/25-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11

HAAVEISSA NELJÄS

Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 35/25-28

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10................................KP 7/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11

HAAVEISSA KUUDES

sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 5/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 18/29

TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Emby, pahoittelut menetyksestä. :hug: Ihan oikeassa paikassa olet! En saa minäkään plussaa keväällä, mä olen ollut täällä jo syys-, talvi-, kesä- ja kevätpinoissa nyt jo toista kierrosta. :D Luomuplussaan on usko lopussa, hoidot pilkottaa jo nurkan takana.

Ihanaa viikonloppua tytöt! Jännätään jääkiekot ja euroviisut ja mä pääsen huomenna polttareihin! Jee!

Huomenta tytöt!

Täällä ei vieläkään näy menkkoja! :confused: Kp 29/27 eikä kovinkaan menkkamaisia oloja ole.
Jalkoja jomottelee välillä,joka mulla menkkaoire,mutta eipä muuta.
Rinnat tuntuu täyteläisiltä,eivät ole kyllä kipeät. Paha olo illalla ja järkyt ilmavaivat :ashamed:
Herkkänä olin eilen ja masentelin mielessäni hiljaa tätä raskautumisen vaikeutta. Itkeskelin pitkin iltaa,mieskin lähti pitämään kisakatsomoa kaverinsa luo ja mä jäin yksin kotiin. Ajattelin että nyt taukoa tähän raskautumis-touhuun,mutta toisaalta en jaksa odotella. Pupuilut ei enää taida maistua meille kummallekaan,kun ovis aikaan ollaan kumminkin suht aktiivisia,niin näin muuten oviksen jälkeen ei taida napata...: / Sitäkin itkin eilen..
Clomit pitäs varmaan tänään hakee,jos ne menkat kumminkin tulis.
Lähden vähän shoppailemaan kohta,jospa se helpottas ;)

Plussatuulia!!!

Tillu Montako päivää viimesen lugen jälkeen sulla alko menkat??

*muoks* Mä siis laitoin vikan lugen kp 24 illalla,kun tuhrutti hieman lugejen läpi. Nyt siis kp 29. Hitto,pitänee kai testata ma ellei huomisen aikana ala ja soitella sit polille,jos on nega edelleen. Kp 25 testasin aamulla.

Viimeksi muokattu:
Pikaisesti ON: Haamu bongattu apteekin testillä!! Siitä huolimatta en ihan hirveän iloinen vielä viitsi olla, koska tulee myös vähän tuhrua. Tosin sellaista tuli myös viime plussakierrossa juuri näihin aikoihin, joten toivo vielä elää, ettei oliskaan kemiallinen. No mut ei mun uhoamiset raskaudesta (tai ainakin sen alkamisesta?!) ihan pieleen menneet. Nyt vaan jatketaan jännäilyä, ja toivon että tuhru loppuu ja testiviivat vahvistuu. Täytyy hakea tänään lisää testejä. :)

Mulla tänään kiertopäivä 29/? ja 2 viikkoa tunsin selvästi kun ovis tapahtui. Mulla vaan kierto on niin epätasainen, että en tiedä koska pitäisi tai voisi alkaa.. Ehkä pvä 33, ehkä pvä 37? Menkkoja siis odotellessa.. Ei ainakaan mitään oireita ole ollut mihinkään liittyen, ei menkkojen alkamiseen eikä siihen toisenkaan.. Joten let see :p Odotan et alkaisi niin pääsisi syömään toisen Clomi-kuurin ja saisi hommat taas "normaalisti" käyntiin.

Padmerine :)

Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut keskenmenoista! :/
LeenaT Varovaiset onnittelut haamusta, toivotaan todella että viivat vahvistuu :)

Täällä on pidetty hiljaista kirjoittelujen suhteen. Nyt menossa kp 26 ja kp 15 tikutin oviksen. Oikeastaan minkäänlaisia oireita ei ole, pikkuisen ehkä itkuisuutta ja tänään menkkamaista kipua, liekö menkat alkamassa.. Terolutit aloitin kp 18 gynen määräyksestä ja jos ei testi näytä positiivista kp 30 paikkeilla lopetan ne ja sillon vuoto alkaa ainakin. Testata en ole vielä uskaltanut, täytyy odottaa ensiviikon puoliväliin. Millä kp:lla muut testanneet?
Plussatuulia kaikille!!

Helvetti! Ei tätiä!!! Voinko mä muka olla raskaana?? Lämmötkin vielä 37,2.. Nippailee välillä alamasua ja ällöttävä olo :x Siis joo,mahdollistahan se raskaus on,jopa suotavaa,mutten kumminkaan jaksa uskoo enää sen yhden negan jälkeen.. Taitaa nyt vaan joku muu olla kropassa hullusti kun menkat on ja pysyy poissa. Tuhrukin jo vaalentunut..? :confused:

LeenaT Varovaiset (mutta riemukkaat!) onnittelut haamusta! Peukutan sen vahvistumiselle!

Tipetsu Mä vaadin kans uusintatestiä!! Mä testasin plussakierrossa vasta kun menkat oli päivän myöhässä ja sen verran hento viiva tuli että en usko et olis näkyny mitään muutamaa päivää aiemmin.

Padmerinella ja maikkuliinilla alkaa oleen jännät paikat, nyt plussia kehiin!!

ON: CB vihdoin viimein hymyili mulle tänään, aloin jo menettään toivoa... Kierrot alkaa taas piteneen näköjään ihan reilusti, toivotaan että tulis plussa eikä tarvis miettiä niitä. Ovisplussa tuli muuten tammikuussa ihan samalla kp:lla kun plussasin!

LeenaT Onnittelut!:heart: Oletko uutta testiä tehnyt jo?

Tipetsu Mä odottelen myös jännittyneenä ja toiveikkaana :D hyvää tulosta sinne!

Täällä rv 8+0, aikamoista pahoinvointia ja kaikkia muita mahdollisia ja mahdottomia oireita. Paljon luottavaisempi olo kuin km raskausdessa :) Mä käyn aina välillä kurkkimassa mitä täällä tapahtuu.

Plussatuulia paljon kaikille +++++++++++:whistle:

=) Mango86, onneks on hienon asian takia pahoinvointia ;)

Mulla on nyt ollut pari kertaa tollasta ihmeellistä päästä heittoa o_O
Istun sohvalla ja katson jonnekkin muualle tai ihan vaikka kirjottelen koneella, ni alkaa yhtäkkiä heittämään hullunlailla päästä.. : / Hyi..

Mut onneks se Suomi voitti, hienoa!! \o/

Kiitos vaan tsempityksistä. En oo testannu,kun pitäs apteekkiin eka lähtee. Enkä kyllä tiedä testaanko kumminkaan...vaikka kai ne kuitenkin kysyy onko testi tehty kun soitan polille..

Oli kyllä tosi levoton yö. Kamalan kuuma oli koko ajan,joten aattelin että varpilla alkaa menkat. Jotain pöksyyn valuikin,mutta se oli vaan taas tuhrua..Ja iltaisen pupuilun jälkeisiä nesteitä. Ei edes pupuilu käynnistäny menkkoja ja nyt on niikus 7 pvää tuhruttanu?!

Ois psykologille meno klo 13. Tämä siis liittyy mun lapsettomuushoitoihin,en nyt ihan täysin hullu ole. Lapsettomuuslääkäri laittoi lähetteen ja tänään jo toinen kerta kun menen. Kyllä se kummasti helpottaa kun pääsee päätään selvittämään ammattilaiselle.
Mä nimittäin sanoin miehelle eilen,että nyt loppu tämä vauva "teko". En usko että clomit enää mulla kuitenkaan toimii,kun viime tärpistäkin on jo 8kk..Tai siis ovis niillä tulee..Ja sepä ärsyttääkin kun hienosti kuitenkin ovuloin ja useilla rakkuloilla,pupuillaan yleensä oikeeseen aikaan ja silti testit negaa :(
Meillä ois vkolla 38 se IVF,joten josko en hakiskaan uutta clomi-purkkia,kun ne menkat alkaa,vaan pidettäs kesä taukoo..en kyllä malttais ootella enää yhtään,mutta ei tästä näytä tekemälläkään tulevan mitään :'(

Mä nyt en vielä kumminkaan jää taustalle..

Plussatuulia kaikille!!!

Njaahas, jos sitä palailisi taas linjoille :)

Tervetuloa uudet ja pahoittelut :hug: Täällä me naiset parannetaan maailmaa kaikkien meidän osalta!

Täällähän on monella plussapiinailut menossa, täältä peukutetaan isosti!! LeenaT, toivotaan haamulle kovasti voimistumista, joko on uusia tuloksia?

Voih syysmyrsky, maha kyllä paljastaa olleen raskauden.. Ikävästi varmasti myös muistuttaa. Ja taas ollut yksi mulkvisti lääkäri lisää.. Huoh. :hug: Kyllä sinne kohta uutta täytettä saadaan, eiks niin! ;)

Hei tiedättekö, mun on ihan pakko sanoa, että nyt olen perkeleen helpottunu! :D Muillakin on näitä seksihalujen ristiintymisiä ihan yhtä runsaasti kun meilläkin. Mä olen välillä ihan oikeesti tuskaillu asian kanssa ja miettiny, että mikä seksuaalisesti kieroutunu hirviö mää olen ja aina kun puhutaan mukamas siitä, että miehet haluaisvat enemmän.... Mutta en siis ehkä olekkaan nymfo! :D

Alpa, toi on kyllä jännä noi lääkärin neuvot. Mulla oli viikkoja 10+2, mutta pieni oli lopettanu kasvamasta 7+4 ja meille ehdottomasti suositeltiin niitä yksiä menkkoja odotettavaks. Tosin, nyt kyllä saatiin jo lupa yrittää kun se r-testi oli nega.

Mites muuten, jotka ovat asiasta enemmän perillä kun minä, en ole jaksanut vielä tutkiskella, että onkos mun kohdalla kyse keskeytyneestä keskenmenosta vai mikä se oli, kun pieni on kuitenkin pysynyt melkein kolme viikkoa hengettömänä matkassa.. Vuotohan kyllä silti alko jo ilman lääkkeitä.

Tipetsulle jaksamisia, toivotaan sitä plussaa kuitenkin!

(.) Täällä ois nyt kp 27, jos kp21-22 oireet oli ovista, niin en tiedä, taidettiin myähästyä tästä kierrosta... Noooo, katotaan. Päätin, että oottelen menkkoja kesäkuun alkuun asti, jollei mitään raskausoireita ole, niin en sitä ennen edes testaa. Sitten mennään jo kp 43, että pitäs ainakin olla kunnolla jo plussatestiä jos niin hyvin käy. Huomenna on jälkitarkastus, jossa ultrataan kai ne osaa sanoa jotakin onko siellä ovista edes ollut vai ei ja missä kunnossa kalvot sun muuta..

Mä havahduin omiin ajatuksiini vähän järkyttyneenä.. Tämän ei ole tarkotus loukata ketään eikä tuottaa pahaa mieltä, tiedän, että varmasti ottaa koville kuunnella näin naivia puhetta, mutta koittakaa kestää, pakko se on purkaa.. :(
Totuushan on siis se, että meillä tultiin raskaaksi heti toisesta yrityskierrosta minipillereiden lopettamisen jälkeen, eli melkoisen nopeasti. No, mun miehen edellisessä suhteessa se pari on yrittäny lasta vuoden verran ilman minkäänlaista tulosta. Tästähän olen sitten saanut päähäni, että ilmeisesti minä olen hedelmällistä maaperää. Ja odotan seuraavaa raskautta ihan kuin se olisi itsestään selvyys. :headwall: Voi tuska, miten voi ihminen olla näin tyhmä ja tehä hallaa itselleen. En edes uskalla ajatella, miten negatiivinen testi tästä lähin musertaa. Periksihän ei anneta, vaikka nyt sitten vaikeempaa oliskin, kaikki me täällä ollaan hyviä esimerkkejä siitä!

Plussasia kaikille!

:hug: kaikille sitä tarvitseville.
Täällä ollaan kyllä niin onnesta sekaisin tuon suomen voiton takia...uskomatonta :) ja illalla torille mukaan voitto juhliin.

Täällä kp27/28-29... jännittää kovasti seuraavat päivät että alkaako menkat vai ei. Tosiaan rinnat tuntuu turvonneilta ja alavatsaa nippailee hassusti :) en edes uskalla toivoa mutta silti toive on korkeallla :D
Testiä en tosiaan ajatellut tehdä jos menkat ei ala niin alkuun ollenkaan... jätän sen niin pitkälle kun vain mahdollista ja mieli antaa periksi. En voisi kuvitella miltä kolmas keskenmeno perään tuntuisi :/ olisiko helpompi jos ei "tietäisi" raskaudesta testin avulla... mulla kun nuo keskenmenot on tapahtunut n.1viikko testin jälkeen...

Mutta plussatuulia kaikille ja toivon kovasti kaikkien puolesta että saataisiin jokainen ne pienet masuasukit tuonne mahaan :)

Naive: En mä sanoisi tuota naiiviksi höpinäksi, vaan toivoksi tulevaan.
Leenalle tsemppiä ja todella sydämestäni toivon tummempaa viivaa
Mango: Enpä olisi uskonut kadehtivani pahoinvointia, mutta voi että mielelläni makaisin pää pöntössä lähitulevaisuudessa :p

Oltiin perheen kanssa Käpy-viikonlopussa. Voin suositella kaikille yhdistystä, sillä vaikka mekin olimme "varhaisimmilla viikoilla menettäneitä" (19+3), niin yhdistys toimii niin, että kaikki menetykset ovat samanarvoisia. Eli siellä koki tulleensa huomioiduksi ja kuulluksi, koska suru on meidän jokaisen seuralainen.
Mulla oli sitten ovulaatio ja karseat kuukautiset samoihin aikoihin. Kun lääkäri kertoi, että munasolu lähtee irtoamaan, niin tunsinkin sen selkeästi lauantaina kipuiluna oikeassa munasarjassa. Jännä juttu oli, että mun kuukautiset (tyyliin sikaa pistetään...) loppuivat illaksi jatkuen seuraavana päivänä!! Noh, saatiinpa kokeiltua :whistle: Toivossa on hyvää elää...

Positiivista alkanutta viikkoa kaikille!

Yhteistyössä