Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Missa: Ihanaa, että teillä meni viikonloppu hyvin. On tärkeää, että saa tuntea ymmärrystä ja ettei ole asian kanssa yksin.

Gabrielle: Onnea oviksen bongaamisesta! :)

Ja sit tota omaa napaa: Tänään aamulla tein taas apteekin testin. Kyllä se viiva oli tummunut. :heart: Haamu se edelleenkin on, mutta kuitenkin tummempi kuin toissapäivänä. Menkat pitäis alkaa vasta huomenna tai keskiviikkona. Se tässä vielä jänskättääkin, että miten käy. Tuhru on jo vähentynyt, tänään ei oo enää tullut mitään, ja noi pari päivää se oli muutenkin tosi vähäistä. Samanlaista ku viime plussakierrossa. En tiiä onko se sit jotain kiinnittymisvuotoa, jolla vaan kestää kauemmin tulla ulos. :D Tai sitten pikkuinen vaan raivaa itselleen tilaa kohdussa pienellä väkivallalla.
Toissapäivänä kirjoittelin päiväkirjaan, että kaipaan kuvotusta. Näköjään sitä saa mitä tilaa. Heti eilen kuvotti oikeastaan koko päivän. En sentään yökkäillyt, mutta etova olo oli. Vatsa oli myös kamalan turvoksissa koko päivän.
Jospa vihdoin tämä pienokainen meille suotaisiin. En voi olla ihmettelemättä sitä, kuinka mä tiesin jo etukäteen, että plussa pärähtää testiin. Heti kun edelliset menkat loppui, mulla oli jo sellainen tunne, että tää on juuri se kierto, josta tärppää. Ja oviksen jälkeenkin tunne vaan voimistui, vaikka kaikki oireet ei oo olleetkaan samoja. Viime raskaudessa rinnat oli oviksesta lähtien arat, mutta nyt on vaan pientä kiinteytymistä huomattavissa. Digitesti huutelee vessan kaapissa. Jokohan sen jo lähipäivinä tekis...
 
MAANANTAI 16.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



lemonade................KM 03/11............................KP 9/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 19/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 19/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 22/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 23/27-28
LeenaT....................KM 12/10, 03/11...................KP 26/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 26/?
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 31/22-27
KatieSadie...............KM 02/11............................KP 52/28-31
Katie85....................KM 11/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 8/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 9/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 21/28?
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 31/28
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 16/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 44/25-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 38/25-28


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 10/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 8/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 21/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86



 
Puhdas nega apteekin omalla :( Meille tulee paussia nyt tähän touhuun,mies ehdotti etelän reissua! :) Eli nyt voi ns. hyvillä mielin heittää vauva-haaveet romukoppaan ainakin kuukaudeks. Paras ois kai nyt antaa asian vaan olla,kun sitten vkolla 38 on IVF, että ainakin siihen asti olla ilman clomeja,ovis-testejä,pakko pupuilua ja piinailuja..?
Mutta ainakin voi sitten täysillä rentoutua miehen kainalossa auringon laskussa :heart: Voi keskittyä parisuhteeseen ja meihin kahteen ainakin viikoksi :) Jospa vaikka kihlasormuksenkin sais sillä reissulla...;) *En saa jos mieheltä kysytään....* : /
Ois vuosipäivän kunniaksikin tuo reissu :)

Hyvää jatkoa teille kaikille! Käyn kurkkimassa teidän juttuja ja mut voi siirtää taustalle!
 
..aiettä, kyl kuulkaa toi musiikki on pelastus kaiken tän paskan ympärillä :heart:
Tänään taas jotenkin sellanen olo, et "VOIJ SVIDDUUU! Pää hajoo!", mut kai tää taas tästä.. Sais jotain tekemistä päiviks, kun on yksin.. se siitä..

Varovainen onnittelu LeenaT!! :hug:
 
LeenaT ONNEA ONNEA ONNEA KOVASTI!!!!
..ja pikkiselle masuasukille tarrasukkasia lasti.:heart:


Tipetsu - siulle oikein rentouttavaa taustailua ja ihunaa lomaa miehesi kera!
..tiedä vaikka sen sormuksen saathin kuitenkin sormeesi..
 
Viimeksi muokattu:
LeenaT isot onnittelut!

Tipetsu nauttikaa jos reissuun lähdette! Juurikin matkalla olleena voin kertoa et kyl se niin hyvää tekee ettei mitään järkeä :)

).( ei tietoa oviksesta, mut eipä ole tullut enää menkkojakaan kahen viikon välein, ainakaan siis vielä ei ole alkaneet. Keskeytettyä ollaan nyt harrasteltu ajatuksena et jos tulee niin tulee muttei varsinaisesti ole nyt yritelty kun keällä kaikkea juhlaa joten eipä hirveesti harmita jos ei nyt alulle vauvaa saada. Mieskin haaveilee taas ulkomaille töihin lähdöstä joten kolmen lapsen yh ei ole kyl ensimmäinen mitä elämältä toivon vaikka se oliskin vaan väliaikaista. Laparoskopiajonossakin oon ollut jo 5kk ja hoitotakuu on 6kk et kai sieltä syksyllä viim. jotain kuuluu ja sinne pääsisi jos en raskaana ole..

Tänään esikoinen viemään kouluun tutustumaan ja kuopus eskariin, kyl aika menee nopeasti!
 
Huomenta!


Täällä herättiin aamulla munasarjasärkyihin ja -nippailuihin.. Oliskohan menkat alkamassa vai jotain muuta.. Ekan km:n jälkeen tulleet menkat olivat todella kipuiset ja pelkään, että tästä kerrasta tulee samanlainen.. :stick: Tänään päivä 32/ ? Et katsotaan mitä tapahtuu..


LeenaT ihanaa onnea!!! :)
 
LeenaT paljon onnea ja rekallinen vaaviliimaa :heart:

Tipetsu :hug: pahoittelut negasta. Iloista ja plussarikasta taustailua! Jospa se miehesi tajuaisi käydä sielä sormusostoksilla ennen matkaa ;) Muista tulla välillä moikkaamaan meitä tänne ja kertomaan kuulumisia!

Emby tervetuloa mukaan :wave: Pahoittelut rankasta kokemuksesta :hug:

Mä oon ollu jotenkin tosi maassa viime päivät :( Tuntuu, ettei tästä tule ikinä mitään... mutta en silti halua luovuttaakaan. Masentaa vaan, kun en saanut bongattua edes ovista tässä kierrossa, joten melko todennäköisesti sitä ei ollutkaan. Koska aina tähän mennessä, kun oon tikuttanu, niin oon sen ovisplussan saanu. Tuntuu niin turhalta, kun menee yksi kierto kokonaan hukkaan :'( Ja vielä enemmän vituttaa, jos kierto pitkittyy ton ovuloimattomuuden takia.
 
TIISTAI 17.5.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



lemonade................KM 03/11............................KP 10/
syysmyrsky..............TM 04/08, KM 02/11............KP 20/36
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 20/26-30
Gabrielle..................KM 02/11............................KP 23/31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 24/27-28
Memelisa.................KM 03/11.............................KP 27/?
KatieSadie...............KM 02/11............................KP 53/28-31
Katie85....................KM 11/10
Epa_88....................TM 04/11
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88...................KM 04/11
maikkuliini...............KM 10/10
Alpa.......................KM 05/11
Emby^...................KM 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 9/26-30
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 10/
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 22/28?
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 32/28
Mamulis..............KM 07/10
Äiti minäkin.........KM 04/11
kiken..................KM



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.........KM 04/10, 09/10..........................KP 17/26-30
Nuunuu78........KM 03/10, 08/10...........................KP 45/25-30
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Sandemar........TM 11/10, KKM 02/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 39/25-28


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 11/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11...............KP 9/28-30
Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 22/29





TAUSTALLA:

An-nie, Danjuska, Bianca, Tipetsu



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT



 
Leena T hurjasti onnea :D

Itsellä alkoi menkat oikeastaan eilen illalla ja tänään sitten "kunnolla"... elikkäs kp1/28... Eka ajattelin että harmittaa jos menkat alkaakin mutta toisaalta olen ihan kiitollinen että saadaan nyt ainakin yhdet kunnon menkat väliin ennen tärppiä... kun tosiaan nuo kaksi keskenmenoa tullut peräkkäin ilman menkkoja välissä.
Nyt hyvillä mielin ja positiivisin ajatuksin eteenpäin että kyllä se sieltä nappaa kun on sen aika :)

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia etenkin Leena T:lle :D
 
Heipsan!

Tulin taas kurkkimaan tuolta odotuspuolelta teidän kuulumisia.. ja paljon onnea toivottelen uusille plussanneilla ja tuhannesti jarrusukkia :)

En muista mitä viimeksi oon tänne kirjotellu :headwall: Rakenneultrasta taisin silloin kirjoittaa jossa kaikki oli hyvin mut sen jälkeen onki taas raskaus näyttänyt tän ikävän puolensa mun kohdalla.. Oon nyt käyny jo vaikka kuinka monta kertaa polilla ja kerran ihan synnytysvastaanotossaki ja osastollaki olin yhen yön, mua nimittäin supistelee nyt jo ihan kamalasti :( Paikat on pysyny suht hyvinä mut supistukset on ajoittain niin kovia, että saa nähä kauan tätä raskautta vielä kestää (esikoinenhan siis syntyi keskosena..).. Mut paljon pahempia supistuksia mulla on nyt ollu ku esikoisen aikaan vaikka silloinki supisteli usein.. Lääkärit ei kamalasti osaa antaa mitään "ennustetta" kun kaikki voi käydä niin kamalan nopesti, tänään kaikki hyvin, huomenna lapsi pihalla.. Esikoisen hoitoasiat ollaan onneksi suht hyvin saatu järjestettyä, mähän oon siis kotiäiti mut nyt en enää pysty poikaa hoitamaa..

Tuntuu, että viikot matelee ja pelko on perseessä koko ajan :( Ensin koko alkuraskauden sai pelätä keskenmenoa ja just ku rakenneultran jälkeen rauhotuin ja aloin nauttia raskaudesta niin se siitä.. nyt sit eletään päivä kerrallaa ja toivotaan parasta..

TSEMPPIÄ KAIKILLE TEILLE, ootte edelleen mielessä useastikin, niin valtavan iso tuki olitte silloin km-jälkeen :heart:

Huikkis ja typy rv25+2
 
..tota mäki oon ajatellu, et jos tulee uudestaan raskaaksi, ni joutuuko sitä olemaan pelon alla koko ajan?! : /
Eiköhän Huikkis sulla mee kaikki ihan nappiin! Hän on vaan vähän herkempi siellä massussa? :) Lepoa, lepoa, lepoa ja vielä vähän lepoa..
 
Heiheihei!!!

Olen ollut niin muissa merkeissä kiireinen etten ole tänne ehtinyt ollenkaan höpistä. Mulle voi merkata kp7/26-28. Menkat tosiaan yllättivät vähän aikaisessa, näemmä kierto on mennyt vähän lyhyemmäksi. Ehkä. ?

Eli nyt alkaa yk 2, (edellistä kiertoa en laske kun meni tärppipäivät ohi sairasteluiden takia...)

Huomenna on aika perinnöllisyyspolille. Sitä pelkään... :ashamed: Palailen ehkä kertomaan sitten mitä uutisia sieltä saatiin, katsotaan nyt.

Hyvää viikonjatkoa kaikille! Palailen keskusteluun kunhan piinailuviikot alkaa.

-EM

:hug: kaikille sitä tarvitseville.
 
Pikasesti omat navat teille kerron..

Tänään siis jälkitarkastus, tasan 4vko keskenmenosta. Lääkärin niin piti ultrata, mutta eipähän vaan kyllä ultrannut.. Olin vähän pettynyt, en mä kyllä tiedä miksi se olis ollu niin tärkeetä. Sisätutkimuksen teki ja sanoi kaiken olevan normaalisti. Sain vielä lähetteen varmuuden vuoksi raskaushormoonin mittaukseen verestä, vaikka r-testi näyttikin täysin negaa. Sanoi, että oli ihan ok jo aloittaa yritys. Sano, että voi olla niinkin ettei menkkoja tuu ja on heti raskaana vaikka itse esitin epäilyni oviksen missaamisesta näissä pupuilu touhuissa. Kassellaan mitä tässä ny tuleman pitää.. Onneks on kohta kesä! :)
 
Voisin pikaisesti tännekkin päivitellä kuulumisia, tuolla toisessa ketjussa oon vähän aktiivisempana.
Viikon päästä ois se tähystysaika, toivottavasti ne ei pääsis tähystämään laisinkaan. Täällä nimittäin bongattiin myöhäinen ovulaatio (olussa tuli kp 21) ja se todellakin ahkerasti hyödynnettiin. Nyt on alkanu pikkuoireita olemaan (dpo nyt 6/7 laskentatavasta riippuen) ja pikkasen toiveikkaina ollaan, lämmöt on ainakin hienosti koholla samoin ku tärppikierrossa. Mihinkään en nyt uskalla luottaa mieluummin pidän matalaa profiilia tän kanssa ja iloitsen sit jos on aihetta. En halua liian suurta pudotusta jos sellanen tulee. Nyt vaan toivotaan et mahollinen plussa näkys ennen tuota tähystyspäivää, koska sit pitää vaatia ihan verikokeet, muhun ei mitään kameroita tungeta jos ootan pienokaista! Katellaanhan miten tässä käy, tuun kyllä kertomaan :) Miehen kanssa alustavasti puhuttiin josko viikonloppuna tekis testin, katellaan nyt :p
 
Plussaa toivon kaikille jännittäjille!!

Itselläni taas keho sekaisin. Ovulaatio noin 5pv sitten, kuukautiset loppuivat 3pv sitten ja kuukautiskivut alkoivat taas! Lisäksi kipuilun alkaessa hieman verta näemmä tullut.. Että on naisen osa jännittävä...
 

Yhteistyössä