mur-mur Onko sulla aiemminkin alkanu antaan jo jotain viivanpaikkaa noin aikasin (dpo 5)? Aika lupaavaa, että dpo 9 jotain viivaa ilmestyi testiajalla, mutta erikoista, että kuitenkin hävis?!? En oo ennen moisesta kuullu. Kyllä sä nyt joudut huomenna testaan uudestaan!
Laitahan kuvaakin näytille, että päästään ihmetteleen! Isot peukut viivan ilmestymiselle ja jäämiselle!!
Memelisa ja
syysmyrsky Tsemppiä täälläkin teille jatkotestauksiin,
Memelisa, tuu huomenna kertoon mitä näytti. Meinaatko
syysmyrsky olla niin kuulina kun kurkku, että sinnittelet ens viikolle uusintatestin kanssa?
Tillulle myös vahvat peukutukset ja heti aamulla kiitos infoa mitä siellä näkyi, mielellään tietty kuvan kanssa!
Niitä on NIIN ihana kattella!
Täällä tuntuu nyt käyvän aikamoinen plussamyteri, hyvä niin!!! Päästäispä me kaikki mukaan tähän hurrikaaniin.
Imoen Mäkin ajattelin käydä vilkaiseen maanantaina kundia (tai tuskin siellä mitään näkee screeniltäkään kun en nyt niin innokas ole, että jaksaisin mennä paljoa ennen tapahtuman alkua), varmaan oli Turussakin reilusti porukkaa paikalla?
Mulle sais korjata kierron pituudeks 36. Pitenee taas ja oviksen mukaan laskettuna olis tällä kertaa tommonen... Toki toivottavasti noin 35 viikkoa pidempi...
Mulla tänään ovistestin mukaan dpo 5. Kävin testailemassa uutta sykemittaria juoksulenkillä ja sen "kova" ohjelma juoksutti mua normaalia kovempaa ja lenkin jälkeen huomasin tulleen vähän ruskeeta valkkarin seassa. Koskaan ennen ei ole tässä vaiheessa mitään väri-ilmiötä ollut, mitä lie sitten kun dpo:t kuitenkin vielä noin pienet...