Tillu EIKÄ!! Ei oo totta! Voin vaan kuvitella fiilikset siinä vaiheessa, kun tajusit, että ne onkin ovistestejä! Kai laitoit tulista palautetta menemään kyseiseen firmaan? Ootko testannu noiden jälkeen enää?
Mä sanoin vaan et se on hyvä et edes toiset saa ni pääsee itekki edes joskus sylittelemään oon itkeny koko pirun päivän töissä. Tuntuu taas niin toivottomalta ja lohduttomalta.
Syysmyrsky, voin NIIIN allekirjoittaa noi fiilikset. Mun kaksi tosi hyvää ystävää on tällä hetkellä raskaana ja samat katkeran suolaiset fiilikset, et on se hyvä, että edes joku saa, niin pääsee itekin nuuskimaan vauvantuoksua ja purkamaan patoutuneita vauvanvaateostohimoja :kieh: Tosta, mitä sun äiti oli sanonu, niin oon kuullu sen version, että "keskenmenoja saavat naiset saa myös lapsia" ja siihen mä yritän uskoa!
kultakimpale hyvä, että sait polilta apuja! Uudella innolla uuteen kiertoon, eiks niin
Champion testiä kehiin vaan
Jos oot raskaana, niin sitten meet "pessimisti ei pety" ajatuksella ja pidät sitä lapraskopia-aikaa varattuna niin pitkään, kun pystyt. Ymmärrän kyllä noita sun fiiliksiä, koska oishan se ihan syvältä, jos olisit raskaana ja jos meniskin taas kesken ja jos toi lapraskopia-aika ois jo menny ja jos joutuisit km:n jälkeen jonottamaan aikaa uudestaan. Mutta huomaatko kuinka monta JOS:sia tossa oli, eli aika epätodennäköistä, että menis just pahimman skenaarion mukaan. Todennäköisempää (ihan tilastollisestikin) kuitenkin on, että jos oot raskaana, niin se kestää, kuin se, että se ei kestä! Toivon kovasti, että asiat järjestyy parhain päin!
ON: ei menkkoja vieläkään!! Voisko se täti nyt eksyä tänne jo välillä? Pakkohan se oli aamulla vielä yksi testi tehä, koska hulluhan ei usko, ennekun on päteviä todisteita (menkat). No negaahan se oli, kuis muutenkaan. Outoa on se, että lämmöt on pomsahtanu pilviin (36,39)...oiskohan ovis kuitenkin tapahtunu, mutta joskus tosi myöhäisillä kp:lla vasta. Eli tietysti joskus viime viikolla, kun mies oli työreissussa ja sen takia oli viikon pupuilutauko! Miten mustakin välillä tuntuu, että jollain tuola yläkerrassa täytyy todella olla jotain mua vastaan : /