*muoks* tää mun kone meni ihan tilttiin ja luulin jo, että kaikki mun kirjoittama hävisi taivaan tuuliin, mutta onneksi ei!
Enhän mä vaan malta pysyä täältä pois
Kiitos kaunis vielä kaikille onnitteluista :heart:
syysmyrsky ja
Gabriel tätipahoitelut :hug:
sonsku ISO :hug: Niin väärin! Olen todella pahoillani.
ElinaMaria no onpa tosiaan ikävä juttu, ettei teidän riskiä siihen sairauteen pystytty arvioimaan tarkemmin kuin noin isolla 5-50% haarukalla
Onneksi jaksatte kuitenkin yrittää! Kovasti toivon, että seuraava raskaus teillä onnistuisi ja toisi mukanaan pienen terveen nyytin.
Tipetsu onpa tosiaan outo sun kroppas nyt :O Mitä jos soittaisit sinne polille ja pyytäisit sittenkin päästä siihen hcg-määritykseen? Pidän peukkuja, että tuon kroppasi sekoilun tasutalla olisikin pieni ihme, eli masuasukki
Tillu onnea hyvistä ultrakuulumisista!! 14mm folli kp7 kuulostaa hyvinhyvin lupaavalta
Tervetuloa
Lara-84 :wave:
Anteeksi nyt kun marisen täälä omaa napaani, mutta tuntuu että te jos ketkä ymmärrätte näitä fiiliksiä. Pelkään niin paljon koko ajan, että jos tästäkään ei tule mitään. Jotenkin tuntuu, ette noi viivat taaskaan vahvistu tarpeeksi nopeasti. Vaikka toisaaltahan en tiedä ovispäivästäkään mitään.
*muoks* tässä kuva tämän aamun tuotoksesta, jos jota kuta kiinnostaa:
Aijaa.com - 8132290.jpg
Eilinen digi näytti "raskaana 1-2". Joten jotain tuolla tapahtuu, mutta kunpa se vaan nyt kehittyisi ja kestäisi!! Oireita on jotain pientä, tissit on vähän arat, pissattaa, vähän ehkä enemmän väsyttää. Maanantaina ja eilen olin tuntevinani jotain kuvottavaa oloa, tänään sitä ei ollut yhtä paljon. Oon nyt vedellyt niitä lugeja, joihin ruinasin reseptin sillon talvella siltä yhdeltä lääkäriltä, niin mietin, että jos se kuvotus johtuukin vaan niistä...
Te joilla on luget ollu/on käytössä, niin onko ne aiheuttanu pahaa/kuvottavaa oloa? Millä annostuksella ootte ottanu niitä? Mulle se lääkäri kirjoitti 100mg 1kpl aamulla ja 1kpl illalla.
Yritin soitella sinne polillekin eilen ja tänään, että jos niitä tuloksia niistä tutkimuksista sais tietää jo nyt. Kun ois ihan kiva tietää, jos niissä on ollu jotain häikkää, johon voisi vaikuttaa, että raskaus onnistuisi. Mutta eihän sinne päässy läpi taas ollenkaan! Jos huomenna yrittäis uudestaan.