vierailija
🥱🥱🥱Ei ole gf:lläkään kyllä niitä
🥱🥱🥱Ei ole gf:lläkään kyllä niitä
🥱🥱Arvasin, että taas tulee tällainen vakio vastaus. Tottakai tiedän näitä tapauksia, että ihminen löytää uusia puolia seksuaalisuudestaan. Ei ole edes harvinaista. En vaan usko, että K kuuluu tähän joukkoon. Hänellä on avoimesti mancrusheja ja siihen se hänellä jää. Hän näyttää olevan niin vahvasti just sellainen kuin nyt on.
🥱🥱Juu, se on miesten välistä ystävyyttä ilman mitään seksuaalista tai romanttista.
🥱🥱Taasko ne on junassa
Ohis, mutta mä asun yksin, ei oo parisuhdetta, ja mulla on parisänky sekä siinä parisängyn peitto. Just because I canAwww, yhteinen peitto
🥱🥱Taas vääristelet faktoja. B on nimenomaan sanonut heidän olevan VAIN ystäviä.
🥱🥱🥱🥱Ei, vaan ystävänä ja kollegana. Seksuaalisesti K suuntautuu isoihin tisseihin, ja niitä B:llä ei ole, vain pienet tisulit.
Sen kyllä huomaa, että asut yksin, sorryOhis, mutta mä asun yksin, ei oo parisuhdetta, ja mulla on parisänky sekä siinä parisängyn peitto. Just because I can
🥱🥱🥱🥱Sen kyllä huomaa, että asut yksin, sorry
🥱🥱🥱Tottakai K on erittäin kiinnostunut Bojanista, mutta ei parisuhdemielessä.
🥱🥱🥱Tuskinpa, kun Kn gf oli Liverpoolissa paikan päällä.
🥱🥱🥱Niin sanoi silloin ajat sitten viisupäissään ja huonolla enkulla. Nyttemmin kumpikin on kertonut, että ovat vain ystäviä.
🥱🥱🥱Is Bojan here?
My twisted bojere agenda + Lips = ? Credits: joker_out_mexico, babyboojokeroutsversion/2, safursey, Formulatv, krisgustins, koppitules/2/3, latewathen, nouroblem, ylex, sampitar, jenbba, Joker Out/2…www.tumblr.com
Is Bojan here?
My twisted bojere agenda + Lips = ? Credits: joker_out_mexico, babyboojokeroutsversion/2, safursey, Formulatv, krisgustins, koppitules/2/3, latewathen, nouroblem, ylex, sampitar, jenbba, Joker Out/2…www.tumblr.com
Joo!Tää vitsi vanheni jo eilen.Haukotusemojit on niin turhaa spämmiä ketjuun. Jos ei oo mitään oikeeta asiaa voi olla hiljaa.
Ennustaja luulee, ettei häntä tunnisteta, mutta hänet kyllä tunnistaa jopa näistä emojeista. Ne on uus ystäviä ja kollegojaJoo!Tää vitsi vanheni jo eilen.
???Ennustaja luulee, ettei häntä tunnisteta, mutta hänet kyllä tunnistaa jopa näistä emojeista. Ne on uus ystäviä ja kollegoja
AitoHaukotusemojit on niin turhaa spämmiä ketjuun. Jos ei oo mitään oikeeta asiaa voi olla hiljaa.
Is Bojan here?