K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On tuo dinosaurock minustakin edullinen. Kun ei ole vielä yhden päivän hinnoista tietoa, ei voi tietty vielä vertailla, mutta esim Power festivaalien earlybird hinnat oli ihan olennaisesti edullisemmat. Muistaakseni kahden päivän lippu oli jotain 70 euroa earlybirdinä ja normihintaan yhden päivän lippu oli melkein saman verran. Tää nyt vaan vertailun vuoksi näiden pienempien festareitten osalta.
No ei kyllä ole halpa, ihan varmasti yhden päivän lippu tulee olemaan halvempi, vaikka ottais vippinä, ja sitten jos vielä välttyy hotellimajoitukselta niin säästyy vielä enemmän.

vierailija
No ei kyllä ole halpa, ihan varmasti yhden päivän lippu tulee olemaan halvempi, vaikka ottais vippinä, ja sitten jos vielä välttyy hotellimajoitukselta niin säästyy vielä enemmän.
Sulla on selkeesti joku ongelma sen kanssa, että jotkut halus ostaa 2 päivän liput festareille? Mitä sitten ja mitä se sulta on pois, mitä toiset tekevät?

vierailija
Sulla on selkeesti joku ongelma sen kanssa, että jotkut halus ostaa 2 päivän liput festareille? Mitä sitten ja mitä se sulta on pois, mitä toiset tekevät?
No minä en kyllä ole toi aiemmin asiasta kirjoittanut, mutta vähän hölmöä rahankäyttöä ehkä. Saahan niitä lippuja myöhemminkin niin ettei tartte hosua, ettei edes tiedä miten käytännössä tonne pääsee.

vierailija
Ei viimeaikoina, eikä me voida määritellä kenenkään puolesta mitä heille on ollut tai on edelleen. Enemmän B kiusaantui siitä huonona poikaystävänä pitämisestä minun mielestä.
Mutta silti itse väität jatkuvasti heillä olevan jotakin ystävyyttä enemmän. 🤦‍♀️ Sä elät kyllä oikeasti jossain seinähullujen sekopäiden vaihtoehtoisessa todellisuudessa.

vierailija
No minä en kyllä ole toi aiemmin asiasta kirjoittanut, mutta vähän hölmöä rahankäyttöä ehkä. Saahan niitä lippuja myöhemminkin niin ettei tartte hosua, ettei edes tiedä miten käytännössä tonne pääsee.
Mä kyllä tiedän miten pääsen tuonne ja menen mielelläni koko viikonlopuksi. En ihan ymmärrä miksi se on niin kummallista.

vierailija
Ottamatta kantaa siihen, mitä K on tai ei ole (koska ei kuulu meille), ei ole yhtään harvinaista, että monet tajuaa seksuaalisuutensa aiempaa laajemmaksi vasta aikuisena/keski-ikäisenä tai jopa myöhemmin.. Kärtsä on mitä on ihan häpeilemättä, eikä se ole mitään teatteria. Aika ahtaat raamit pitää sulla olla, jos ns hetero ei saa käyttäytyä tietyllä tavalla, sillä myös monet homot käyttäytyy aika "heterosti" ...
Hetikin voisin kertoa sulle pienestä kotikaupungistani useammankin parin, jotka "ovat löytäneet" itsensä vasta kypsällä iällä. On oltu naimisissa, tehty lapset, ja yhtäkkiä kohdalle onkin osunut samaa sukupuolta oleva ihminen, joka on vienyt jalat alta. Kyllä näitä on.

vierailija
Paitsi sinun ilmeisesti😂
Ei edelleenkään. Nämä kaksi eivät ole sellainen pari joista olisin tässä vaiheessa kiinnostunut, vaikka heidän kauttaan joksuihin tutustuinkin. Mutta kun siis aluksi sanottiin (sinä sanoit? en tiedä kuinka moni tähän keskusteluun osallistuu) että K sanoi heillä olleen romantic ajat sitten ja korostettiin että nyt sanotaan heidän olevan ystäviä, niin totta kai siihen voi sisältyä se että nyt on jotain muuta kuin aiemmin. Minä siis hyppäsin vähän kesken tähän keskusteluun ja vastasin vain tuohon viestiin. En missään nimessä usko että olisivat tehneet keskenään yhtään mitään! Mutta en minä sitä mitenkään ihmettelisi, jos tuo heidän välinen tutustuminen on tuntunut paljon suuremmalta kuin muihin viisukavereihin tutustuminen. Sellaista nyt vaan sattuu. Mielestäni se on just se kesäleirikokemus, josta bojankin puhui, että ollaan jossain kuplassa ja siellä tunteet paukahtelee ihan eri tavoin kuin normielämässä tapahtuisi. Nopeastihan ne sitten laantuu kun poikkeusolosuhteet lopahtaa.

vierailija
Ei edelleenkään. Nämä kaksi eivät ole sellainen pari joista olisin tässä vaiheessa kiinnostunut, vaikka heidän kauttaan joksuihin tutustuinkin. Mutta kun siis aluksi sanottiin (sinä sanoit? en tiedä kuinka moni tähän keskusteluun osallistuu) että K sanoi heillä olleen romantic ajat sitten ja korostettiin että nyt sanotaan heidän olevan ystäviä, niin totta kai siihen voi sisältyä se että nyt on jotain muuta kuin aiemmin. Minä siis hyppäsin vähän kesken tähän keskusteluun ja vastasin vain tuohon viestiin. En missään nimessä usko että olisivat tehneet keskenään yhtään mitään! Mutta en minä sitä mitenkään ihmettelisi, jos tuo heidän välinen tutustuminen on tuntunut paljon suuremmalta kuin muihin viisukavereihin tutustuminen. Sellaista nyt vaan sattuu. Mielestäni se on just se kesäleirikokemus, josta bojankin puhui, että ollaan jossain kuplassa ja siellä tunteet paukahtelee ihan eri tavoin kuin normielämässä tapahtuisi. Nopeastihan ne sitten laantuu kun poikkeusolosuhteet lopahtaa.
Miksi mietit, jos ei kiinnosta?

vierailija
Miksi mietit, jos ei kiinnosta?
Kunhan nyt tässä aikani kuluksi osallistun keskusteluun. Tai kyllä mua oikeastaan se just kiinnostaa, että jos joku ehdottomasti haluaa uskoa jotain todeksi tai joku kieltää jonkun mahdollisuuden, niin millä näitä perustellaan. Ja tässä kun just puututtiin siihen romantic sanan käyttöön, niin sitä sitten kommentoin.

vierailija
Lähtökohtaisesti yhden päivän lippu on tietysti halvempi kuin kahden päivän, mutta ota nyt huomioon se, että moni menee joka tapauksessa festareille koko ajaksi, vaikka se päätös menemisestä tehtäisiinkin yhden esiintyjän perusteella.

vierailija
Sanon tämän nytten bi-ihmisenä, joka on enemmän seurustellut miesten kanssa niin aina luultu heteroksi, koska olen ollut suhteessa/kiinnostunut miehistä, vaikka olen kiinnostunut myös naisista, mutta löysin tai tajusin itsekin vasta myöhemmin elämässä niin hyvin normaalia tai jollakin on hyvin vanhoillinen ajattelutapa ja kyllä itekin suuttuisin joku luulisi myös heteroksi sen takia seurustelisin miehen kanssa.

vierailija
Kunhan nyt tässä aikani kuluksi osallistun keskusteluun. Tai kyllä mua oikeastaan se just kiinnostaa, että jos joku ehdottomasti haluaa uskoa jotain todeksi tai joku kieltää jonkun mahdollisuuden, niin millä näitä perustellaan. Ja tässä kun just puututtiin siihen romantic sanan käyttöön, niin sitä sitten kommentoin.
Sä oot täällä joka päivä jauhamassa tätä samaa shittiä, kummasti näyttää kiinnostavan😂

vierailija
Nace huolehtii
Ihana Nace
Sä oot täällä joka päivä jauhamassa tätä samaa shittiä, kummasti näyttää kiinnostavan
Kyllä mä täällä melkein joka päivä todellakin olen, mutta harvoin just tätä shittiä jauhan. Sun perustelusi oli vaan heikko, joten siksi puutuin siihen.

vierailija
Nace huolehtii
Jan on aiemminkin tuonut esiin tuon kuinka Nace herkästi seurailee toisten tunnetiloja ja kyselee onko kaikki ok. Ja siis Jan on kommentoinut tätä nimenomaan positiivisessa mielessä! Itse olisin ihan kypsä jos joku jatkuvasti kyselisi että mikä mua vaivaa.

vierailija
Sanon tämän nytten bi-ihmisenä, joka on enemmän seurustellut miesten kanssa niin aina luultu heteroksi, koska olen ollut suhteessa/kiinnostunut miehistä, vaikka olen kiinnostunut myös naisista, mutta löysin tai tajusin itsekin vasta myöhemmin elämässä niin hyvin normaalia tai jollakin on hyvin vanhoillinen ajattelutapa ja kyllä itekin suuttuisin joku luulisi myös heteroksi sen takia seurustelisin miehen kanssa.
Siksi ei ole soveliasta kyseenalaistaa kenenkään muun seksuaalisuutta, varsinkaan sellaisten, keitä ei tunne.

Yhteistyössä