Hakutulokset

1. S

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Joku kyseli sukupuolen selvittämisestä jo raskausaikana. Kyllä minä sen verran utelias olen, että en malta odottaa lahjan avaammista syyskuulle saakka :). Haluaisin siis tietää sukupuolen etukäteen. Soittelin tänään neuvolaan ja sain ultra-ajan ensi viikon keskiviikolle. Vielä pitäisi siis...
  2. S

Aika tyyristähän tuo yksityisellä käynti juu on! Minä olen kertonut äidilleni ja muutamalle parhaimmalle ystävälleni. Olen vähän sellainen lörppä, että en osaa olla hiljaa =) . Mulle on nyt tullut ihan järkky stressi siitä, onko kaikki kunnossa. Jostakin syystä etenkin tänään olen ollut...
  3. S

Yökyöpeli täällä :wave: . Ei nukuta sitten niin yhtään. Missä on se paljon pututtu alkuraskauden väsymys :)! Olettekos se syyskuiset jo ehtineet käydä ultrassa? Itseäni polttelisi niin kovin mennä jo pikapuoliin.... Mietityttää, että onko siellä vatsassa varmasti oikeasti joku asukki. Tänään...
  4. S

Kannattaako välikausihaalareita katsella nyt jo huutonetistä?

Minä selailin joutessani pojalle 92cm välikausipukua huutiksesta, mutta aika suolaisen hintaisia ovat! Ennemmin ostan uuden Reimatecin satasella, kuin maksan käytetystä 70e postikulujen kanssa.
  5. S

Kyllähän tuo Lara ihan selvä plussa on! Onnea onnea :flower:
  6. S

Voi ei Olivia, :hug: Vaahteranlehti, kyllä kaikki järjestyy! Tsemppiä... Tänään huomasin ensimmäistä kertaa yökötystä. Toisaalta kiva saada jotakin raskausoireita, niin homma muuttuu todellisemmaksi. Mutta mitään 24h oksentamista en kyllä kaipaa, siitäkin on kokemusta toisen raskauden...
  7. S

Kuinka pian hedelmöityksestä aavistelit olevasi raskaana?

Arvasin, että nyt on tärpännyt. Testi näytti tooosi haamua noin 7 päivää oviksen jälkeen.
  8. S

Täällähän on jutustelu varsin aktiivista :) , kiva kiva. Tänään ei ole tuhrua näkynyt, joten laitan minäkin tietoni tuohon esittelypinoon 13.9. seawind.....viides....30v Vaahteralehden oireet kuulostavat lupaavilta :) . Joko teillä on huonovointisuutta ilmassa? Vaikka tämä raskaus on...
  9. S

Kokemuksia alkuraskauden tuhruilusta?

Ihanaa porukkaa täällä :hug: Juu eihän tässä muu auta kuin odotella, mitä tuleman pitää. Mutta mukavaa kuulla, että monilla on vuodoista huolimatta kaikki ollut kunnossa. Mä olen vaan sitten just niin hassu, että en saa hetkenkään rauhaa. Ramppaan koko ajan katsomassa vessassa, onko tullut...
  10. S

Plussa tuli viime viikon lopulla, mutta nyt on tullut rusehtavaa vuotoa :/ . Saa siis nähdä, miten pitkä taipaleeni on tällä palstalla. Tein tänään vielä testin ja viiva on kyllä komiasti tummunut, mutta tuo tuhruilu häiritsee. Neljä onnellisesti loppuun saakka sujunutta raskautta takana ja...
  11. S

Kokemuksia alkuraskauden tuhruilusta?

Kertokaapa ystävälliset kokemuksianne alkuraskauden vuodoista? Plussasin viime viikon lopulla, joten ihan alussa mennään. Tänään paperiin on tullut pyyhkiessä hieman ruskeaa vuotoa? Vuotoa tuli aamulla ja nyt. Neljä lasta on jo, eikä ikinä tullut mitään vuotoja. Yhdestä km kokemusta, mutta...
  12. S

Voisko joku arvioida mun työhakemuksen?

Iloinen, reipas ja positiivinen hakemus! Sinusta saa erittäin myönteisen kuvan tuon perusteella =)
  13. S

Ovulaatuotestien asiantuntijat huom :) !

Jep, en elättele liikoja toiveita! Jos joku on noita mammaksin testejä käyttänyt, niin olisi kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia siitä, saitteko selkeitä tuloksia testiin :wave: .
  14. S

Ovulaatuotestien asiantuntijat huom :) !

Onkos joku oikein perehtynyt ovulaatiotestien saloihin :attn: ? Minulla ei ole menkat vielä alkaneet vauvan syntymän jälkeen, mutta huvikseni tilasin netistä läjän ovistestejä, jotta saisin pongattua ensimmäisen oviksen sen sattuessa paikalle. Mammaksin testeillä olen tikutellut puhtaita...
  15. S

Kuumeilijoiden (koti-)poppakonstit!

Tyhmä kysymys tuosta greippimehusta. Minkäslaista mehua te oikein juotte ? Puristatteko itse greipistä vai ihan jotakin kaupan mehua :xmas: ?
  16. S

Mitenköhän kuukautiset saisi alkamaan?

Onkos sulla imetyksen lopettamisesta kuinka pitkä aika :) ? Mua kiinnostaa tällä hetkellä kovasti, miten pian imetyksen loputtua kierto on palautunut.... Meillä kun tuo maitobaarin sulkeminen on vasta ihan tuore juttu. Pakko muuten sanoa aiheen vierestä, että vauva on nukkunut paljon...
  17. S

Oliko sulla josu kuukautiskierto ennen raskautta säännöllinen? Luulisi, että niillä joilla kierron kanssa on aina menty suht säännöllisesti, kierto palaisi helpommin normaaliksi myös raskauden jälkeen. Mulla on ollut taipumusta epäsäännölliseen kiertoon, joten sen puoleen toiveet ei ole kovin...
  18. S

Minulla sama ongelma :)! Monet ovat kuukautisten poissa olosta mielissään, mutta minä haluaisin täti punaisen pikimmiten kylään juurikin pikkusisaruksen ( tai pikkuviitosen) toivossa =) Päivisin en ole imettänyt enää hetkeen (vauva puree :o ) ja yöimetyksen lopetin pari päivää sitten...
  19. S

Luonnontieteellisessä museossa vaunujen kanssa?

Ok. hmmm... Täytyy sitten miettiä,voidaanko mennä ollenkaan :/ Tai kyllähän tuo meidän vauva kai vielä pieneksi lasketaan (4kk) =) Onkos kenelläkään fiksulla ja mielikuvitusrikkaalla mitään muita ehdotuksia koko perheen retkipaikaksi :D ?
  20. S

Nyt apua!!! Sain juuri tietää olevani raskaana

No hei, jotkut polttavat koko raskauden ajan ja ihan terveitä vauvoja niistäkin tulee.... Joten älä murehdi, vaan nauti raskaudesta. Onnea :flower:

Yhteistyössä