Kuumeilijoiden (koti-)poppakonstit!

Kerätään tähän yhteen pinoon kaikenlaisia hyväksi todettuja, todistettuja ja muita käytössä olevia kotikonsteja, joiden avulla voisi raskautua.
Mitä käytät, ja missä kierron vaiheessa?

Tarkoitan nyt siis greippimehuja, ja helokkiöljyjä, ym.

Näistä puhutaan kyllä erinäisissä ketjuissa, joten ajattelin, että jos saataisiin tänne yhden otsikon alle kaikki.

:flower:

Ekassa tärppikierrossa join lasillisen greippimehua joka päivä ovulaatioon asti, sitten satunnaisesti punaviiniä lasillisen, kunnes testasin plussaa. Nyt on käytössä Glandin 25-kapselit, omega-3, multivita raskausvitskut ja lisäkalkki. Tuon Glandinin lopetin tänään, kun tuli tikutettua ovisplussa =) , sitähän ei suositella ovulaation jälkeen. Miehelläkin on käytössä monivitamiini, jossa mm. sinkkiä ja foolihappoa. Greippimehu auttoi bongaamaan ovislimat, sama vaikutus tuntuu olevan noilla Glandin-kapseleillakin. Viime kierrossa söin sattumalta greippejä ennen ovista ja vaikutus oli vielä voimakkaampi kuin mehulla :whistle:

Hei,
Täällä ei ole vielä tärpännyt, mutta pari kk:tta ollut käytössä:
- vehnänalkioöljy
- b-vitamiinit
- rautaa menkkojen ajan
- ovistikut
- takaapäin asennot :LOL:
- kahvin juonnin vähentäminen

Tässä kierrossa lisätty:
-greippimehun juonti

Miksi muuten tuota helokkiöljyä suositellaan vain ovikseen asti? Mihin perustuu?

Keskenmenon jälkeen esikoinen toiveissa. =) Olen ottanut nyt reilun kuukauden ajan vehnänalkioöljyä päivittäin sekä raskaus-multitabseja. Greippimehua olen myös nauttinut ennen ovista. Paras "poppaskonsti" raskautumiseen toki on seksi. :D

Tuolla löytyy Glandinista tietoa, siis sen sisältämä purasruohoöljy ja myös jättihelokkiöljy saattavat aiheuttaa kohdun sileiden lihaksien supistelua ja vaikeuttaa kiinnittymistä, tai jopa estää sen. En tiedä miten virallista tietoa on, mutta en halua ottaa turhia riskejäkään...

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1035522

Alkuperäinen kirjoittaja Piki80:
Greippimehu auttoi bongaamaan ovislimat
Jännä juttu, mulla on just toisinpäin. Ilman greippiä bongas helposti, mutta nyt kun litkin sitä nii olin ihan pihalla!

Mä join ihan tavallista täysmehua, Valiolta jos sopii mainostaa. Ja syön raskausmultitabseja ja kalaöljykapseleita ja pyrin korvaamaan yhden aterian soijavalmisteella. Kahdesta syystä, eli painonpudotus on kanssa yhtenä "poppakonstisuunnitelmana" ja sitten kasviproteiinien ja -estrogeenien takia. Jos ei muuta auta, niin on ainakin tosi paljon lievemmät PMS-oireet. Helpottaa isännän elämää ;)

Tärpännyt ei vielä ole, joten toimivuudesta en osaa sanoa.

Pitääpä tästä varmaan lähteä harrastamaan seksiä ;) se kuulemma auttaa kans aika hyvin ;)

muoks: miten teitä kutakin on "neuvottu" tuon pupuilun suhteen muuten, että mikä on sopiva tahti... kun jotkut sanoo että päivittäin, toiset joka toinen päivä, nyt kaverille oli gyne sanonut että kolmesti viikossa... Vai meettekö ihan vaan fiiliksellä?

Joo ei meillä tuon suhteen ongelmaa ole ;) Fiiliksellä kanssa menty. Mua on vaan jääny mietityttämään se, kun oon useammastakin lähteestä kuullu että joka päivä ei olis paras mahdollinen juttu, kun ne pikkuveitikat ei ehdi kunnolla kypsyä... tai jotain sellasta. No, ehkä tuota on parempi olla miettimättä liikaa ettei mene kiinnostus koko touhuun... vaikka tällä hetkellä tuntuu että sitä pelkoa ei ole ;)

En juo greippimehua, koska hapan ei ole hyväksi jatkuvasti käytettynä hampaille, eikä myöskään sokeroitu juoma. En usko greippimehun olevan muuta kuin taikauskoa raskautumisen suhteen mutta kaikilla mielipiteensä ja uskomuksensa =)

Syön terveellisesti, joskus satunnaisesti otan c-vitamiinia mutta noin yleensä saan ruuasta sen mitä tarvitsenkin. Koitan saada tarpeeksi foolihappoa ihan vaan jos raskaudunkin.

Seksistä, tällä pahalla vulvodynialla seksi on satunnaista herkkua, joten juu sitä harrastetaan todellakin fiiliksen mukaan, ei mitenkään suunnitellusti. Jos sattuu ovulaation aikaan niin hyvä, jos ei, ei voi mitään. Ja kuukaudet kuluu... minkäs teet :/ :snotty:

Mulla on ollu nyt (vyöhyketerapian lisänä ) yrttiteetä, hoitavia yrttejä (kehäkukka, sitruunamelissa, nokkonen, poimulehti ym) sekä elimistöä puhdistavia yrttejä (nokkonen, voikukka, piparminttu, kamomilla jne). Mä olen ollu tosi tukossa (vyöhyketerapeutin mukaan), ja alan nyt aueta. (Käynyt jo tieten 8 kertaa, kerran viikossa.) Se tuo lisää toivoa. :)
Sit oon ottanu monivitamiinia, rautaa, e-epaa, ja maitohappobakteereja. Silloin tällöin omenaviinietikkaa, vois ottaa useamminki ku vaan muistais.

Mä sanoisin, että näillä poppaskonsteilla, jos niillä on mitään merkitystä, niin se on vasta kun pitemmän aikaa käyttää.

Meillä harrastettiin ovulaatioviikolla seksiä ihan joka päivä ja tässä kierrossa tärppäsi! =) Aikaisemmissa raskauksissa (kaksi keskenmenoa takana) ollaan pupuiltu n. kahden tai kolmen päivän välein, mutta aina sinä päivänä, kun minusta itsestäni on tuntunut, että ovuloin. Muita poppaskonsteja ei ole ollut käytössä.

Meillä poppakonsteja ei vielä olla ehditty kokeilla, mutta jalat olen aina ylös nostanut seksin jälkeen. Sen pitäisi auttaa niitä pikkuveitikoita uimaan oikeaan paikkaan. Tämä taitaa olla kyllä ihan todistetusti täyttä hömppää, mutta saapahan laiskotella luvan kanssa seksin jälkeen sohvalla :LOL:

Yhteistyössä