Hakutulokset

1. S

Luonnontieteellisessä museossa vaunujen kanssa?

Onkos kenelläkään kokemuksia luonnontieteellisestä museosta? Tai siis lähinnä siitä, mahtuuko/pystyykö siellä helposti kulkemaan vaunujen kanssa? Ei olla ikinä siellä käyty ja vähän pohdin, josko viikonloppuna mentäisiin. Lapset toivovat jotakin "kivaa tekemistä" ja en oikein muutakaan keksinyt.
  2. S

Ottaisitko redcats oy:n sinä&minä syöpävakuutuksen?

Joo. Toihan oli halvempi kun muistin :) Sitä suuremalla syyllä suosittelen :attn:
  3. S

No en ihan tarkkaan muista (menee joka kuukausi suoraveloituksena ja sitä ei tosiaan edes huomaa), mutta veikkaisin, että noin 6e/kk. Jos syöpä iskisi, niin korvaa tuolla summalla 20 000e verottomana kertakorvauksena.
  4. S

Mulla on Osuuspankin kultaturva vakavan sairauden varalle. Samalla rahalla korvaa kaikki syövät ja liudan muitakin sairauksia mm. ms-tauti. Suosittelen sitä!!!
  5. S

Vähän huvitti kun henkkamaukan kesäkuvasto tuli tänään :)

Jokin aika sitten tuli sähköpostiin kysely, että haluaako ennakkokuvaston. Toki halusin ja tänään kuvasto sitten tuli.... Kyllä tuo tyttökin vähän katsoi kieroon kun löin kuvaston käteen ja kehoitin alkaa katsomaan kesäkamoja :laugh:
  6. S

Vähän huvitti kun henkkamaukan kesäkuvasto tuli tänään :)

Siis se, että samaan aikaan pukkaa laatikkoon joulukuvastoja ja kesähepeneitä :) . Mutta mukavahan noita kesäkamoja oli katsella....
  7. S

Apua auttakaa, keskenmenoko???????

Testi voi näyttää positiivista useamman viikon km jälkeen. Itselläni näytti vielä heikkoa plussaa kolmen viikon päästä keskenmenosta. Raskaushormoni ei heti poistu elimistöstä. Eli sen puoleen tuo testi ei kerro mitään raskauden jatkumisesta :/ Mutta pidetään sinulle peukkuja :heart:
  8. S

kirpputori-osiosta...

Mua kanssa kiinnostaa, miten tarkkaan sitä osastoa luetaan :) ? Tänään laitoin yhden ostetaan-ilmoituksen. Saa nähdä, tuleeko yhtään tarjousta.... Vielä kun ostettavan tuotteen kanssa olisi vähän kiiruskin...
  9. S

Voi että mua laiskottaa!!!

Meillä mies haravoi heippasti pihaa ja lapset rakentavat majoja ulkona! Että sen puoleen olis hyvinkin tilaisuus tarttua toimeen.... Ehkä täällä kämpässä olis likka työmaata ja ei edes tiedä, mistä aloittaisi. Siis ei huvita alkaa mistään!!!!
  10. S

Voi että mua laiskottaa!!!

Miljoona ja yksi asiaa olisi, joita pitäis tehdä. Pyykätä, viikata, siivota, täyttää tiskikone, siivota vaatekaappeja.... Listaa vois jatkaa loputtomiin. Tuntuu, että mikään ei kiinnosta :| . Tää fiilis on ollut jo muutaman viikon. Kai se on tää syksy ja pimeys. Huokaus :(
  11. S

Nyt ei tiiä itkiskö vai nauraisko!

:laugh: :laugh:
  12. S

milloin voi

Mä kävin viimeksi 6+4 viikolla. Sydän sykki ja pieni papu näkyi :) .
  13. S

Nyt kaikki tekemään ns. sormustestiä!

Pakkohan vähän yllytyshullun oli kokeilla :laugh: . Ja siis alkoi ihan oikeasti hirvittämään tuo pyöriminen. Näytti aivan oikein nämä neljä lasta ja niiden jälkeen vielä kerran alkoi pyörimään vimmatusti ympyrää. Sitten ei liikkunut enää mihinkään. Hui :whistle:
  14. S

pankkikorttikyssäri

Omaan pankkiin ei tarvitse viedä mitään tositteita. Näkevät tulot sun tilitapahtumista. Nykyään juu kortit ovat pankki- luottokortti yhdistelmiä.
  15. S

+++++++++++++

Onnea! :flower: Tuo tunne on yksi maailman ihanimmista :heart:
  16. S

Miten 3 raskaustestiä voi näyttää väärin?

No siten minäkin jo ihmettelen, jos eri merkkisetkin testit näyttävät molemmat viivaa, mutta tk:n testi negaa. Outo juttu.... Ei sun nyt muu auta, kuin testata parin päivän päästä uudestaan. Toivotaan onneelista lopputulosta :heart:
  17. S

Kerro nyt, minkä merkkisiä testejä käytit :) ?
  18. S

Minkälaisella testillä testailit? Mun mielestä ainakin liuskatesteihin tulee ihan mitä viivoja sattuu... Pidetään peukkuja, että tuo tk:n testi olisi väärässä ja olisit kuitenkin raskaana!
  19. S

Oon muuttunut 2 viikossa aika paljon

Toihan on kun siitä telkkaohjelmasta, jossa tehdään ihmisille täys remontti. En nyt muista nimeä... Mutta onnea uudelle ulkomuodolle =) . Mun tarvis kans tehdä itselleni jotakin. Tämän kotiäitiyden myöstä laahaan päivät tuulihousuissa ja mun aina ennen hyvässä mallissa pidetty tukka...
  20. S

Oletko löytänyt tämän palstan kautta ystäviä?

Niin, se vaatisi kyllä varmasti hyvin aktiivista palsta-elämää, että täällä pääsisi kunnolla tutustumaan :) .

Yhteistyössä