pankkikorttikyssäri

mulla on lähes koko aikuisikäni ollu visa fucking electron ja oon kurkkuani myöten täynnä sitä.
aina sen kans on saanu jännätä et käykö se jossain ja jos käy niin toimiiko se ollenkaan, mut nyt oon aivan kurkkuani myöten täynnä ja haluan pankkikortin!! tai luottokorttejahan ne kai kaikki nykyään on?

millanen "toimenpide" se pankkikortin hakeminen on? tarviiko mun jotain lippuja ja lappuja viedä sinne mun tuloista kun näkeehän ne kai koneeltaan paljonko mun tilille rapsahtaa kuussa rahnaa? :whistle:

kauanko siinä kestää et sen kortin saa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mulla on lähes koko aikuisikäni ollu visa fucking electron ja oon kurkkuani myöten täynnä sitä.
aina sen kans on saanu jännätä et käykö se jossain ja jos käy niin toimiiko se ollenkaan, mut nyt oon aivan kurkkuani myöten täynnä ja haluan pankkikortin!! tai luottokorttejahan ne kai kaikki nykyään on?

millanen "toimenpide" se pankkikortin hakeminen on? tarviiko mun jotain lippuja ja lappuja viedä sinne mun tuloista kun näkeehän ne kai koneeltaan paljonko mun tilille rapsahtaa kuussa rahnaa? :whistle:

kauanko siinä kestää et sen kortin saa? :)
Omaan pankkiin ei tarvitse viedä mitään tositteita. Näkevät tulot sun tilitapahtumista. Nykyään juu kortit ovat pankki- luottokortti yhdistelmiä.

vieras
säännölliset palkkatulot pitää olla, mutta me saatiin vakuuteltua pankki et myös minä sain masterin, vaikka olen kotihoidontuella... miehellä kuitenkin hyvät tulot, lienee sekin vaikutti asiaan...

b.j
Saako pelkkää pankkikorttia mistään?

Osuuspankki ei ainakaan anna pankkikorttia ilman visaa. Itse olen erittäin vittuuntunut tohon visvaan, sillä aina joku mäntti höylää sille kysymättä. Sitten tulee lasku ja minä en tykkää laskuista.

Sanoin pankissa, että maksan satasen vuodessa, jos saan visan pois kortista. Ei onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja b.j:

Osuuspankki ei ainakaan anna pankkikorttia ilman visaa. Itse olen erittäin vittuuntunut tohon visvaan, sillä aina joku mäntti höylää sille kysymättä. Sitten tulee lasku ja minä en tykkää laskuista.

Sanoin pankissa, että maksan satasen vuodessa, jos saan visan pois kortista. Ei onnistunut.
Pitää aina huutaa kovaa sille jolle kortin ojentaa, että PANKILLE ja vielä pitää muutama hetki korttia ennen ku luovuttaa :D Onneks monessa paikkaa alkaa olla jo se systeemi että itse valitaan ja näpytellään tunnusluku, ni sit voi syyttää vaan itteään jos menee vikaan

joo siis kävin tutkimassa ja mulla on siel palvelukansiossa edellinen pankkikorttihakemus viime helmikuulta, ei oo tapahtunu mitään.
mä en tajuu eikä mul olis aikaa mennä pankkiin :headwall:

niin ja mulla on säännölliset palkkatulot ollut elokuusta 2007.

miulla on op visa debit mikä on pankkikortti. ei siis mitään luottoa.
huonona puolena on ettei iha joka paikassa käy mutta harvemmin on enää sellaista paikkaa vastaan tullut lähinnä bensa-automaatit vanhemmat ovat sellaisia

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:

miulla on op visa debit mikä on pankkikortti. ei siis mitään luottoa.
huonona puolena on ettei iha joka paikassa käy mutta harvemmin on enää sellaista paikkaa vastaan tullut lähinnä bensa-automaatit vanhemmat ovat sellaisia
Mikä ero käytännössä on elektronilla ja debitillä? Toi visa debit on aika uusi kortti mulle

tarkista

ei se sen kortin vika ole. Allekirjoittaessa kuittia pitäisi aina tarkistaa että veloitus menee oikealta puolelta ja summa täsmää.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
säännölliset palkkatulot pitää olla, mutta me saatiin vakuuteltua pankki et myös minä sain masterin, vaikka olen kotihoidontuella... miehellä kuitenkin hyvät tulot, lienee sekin vaikutti asiaan...
Saa rinnakaiskortin esim puoliso jos miehellä vakituiset tulot ja esim nainen työtön. Mies sillon vastuussa kortista.

b.j
Alkuperäinen kirjoittaja tarkista:
ei se sen kortin vika ole. Allekirjoittaessa kuittia pitäisi aina tarkistaa että veloitus menee oikealta puolelta ja summa täsmää.
Eipä tule paljoa tarkasteltua. Lähinnä tulee käytyä ruoka kaupassa ja siellä tulee kyllä ennemminkin pakattua ostoksia ja paimennettua lapsia, kun tuijotettua sitä, mitä lapussa lukee. Suunnilleen tietää, että jos on yli 150, niin sitten taitaa olla jotain pielessä.

Jos visa, mitä ei käytetä maksaa vuodessa 15 euroa ja sillä saa 10 laskua joista jokainen ärsyttää parinkympin edestä, niin kyllä voi hyvin todeta, että satasen maksaa mielellään siitä, että saisi luoton pois. Olisihan sitä tarjolla perinteisen visvan lisäksi visva-elektron, mutta se on tolkuttoman hidas eikä käy missään.

Yhteistyössä