Voi että mua laiskottaa!!!

Miljoona ja yksi asiaa olisi, joita pitäis tehdä. Pyykätä, viikata, siivota, täyttää tiskikone, siivota vaatekaappeja.... Listaa vois jatkaa loputtomiin. Tuntuu, että mikään ei kiinnosta :| . Tää fiilis on ollut jo muutaman viikon. Kai se on tää syksy ja pimeys. Huokaus :(

kaalimato
Sama täällä! Hommaa ois vaikka kuinka. Nyt on jalkakin niin kipee (tapaturmasta) etten sais sitä rasittaa, joten päätin että laiskottelen nyt ja kyllä nuo hommat tuolla odottaa. Tosin pystyisin pyykit viikkaamaan ja viemään kaappihin ja tuollaista pientä, mut ei jaksa niin ei. Ensi viikko onneksi syyslomaa, joten jos sinne odottelis.

Eipä jaksa ei...
Kämppä on ku hävityksen kauhistus... kakarat huutaa ja mesoo ees taas... Ukko makaa krapulassaan sängyssä ja minä oon nukkunu vaan pari tuntia yöllä...
Pyykkikori leviää pesuhuoneesta poispäin, tiskit makaa pitkin pöytiä ja altaita... Vessassa on vauvan kakkavaippa... Lattiat on täynnä vaatteita,leluja ja ties mitä posteja...

Mä en niinku jaksa.

Meillä mies haravoi heippasti pihaa ja lapset rakentavat majoja ulkona! Että sen puoleen olis hyvinkin tilaisuus tarttua toimeen.... Ehkä täällä kämpässä olis likka työmaata ja ei edes tiedä, mistä aloittaisi. Siis ei huvita alkaa mistään!!!!

Yhteistyössä