Nyt kaikki tekemään ns. sormustestiä!

• Viestiketjun aloittaja sormus
  • Ensimmäinen viesti
Mä tein joskus eikä mulla oo tarpeeks pitkää tukkaa, joten tein langalla, eikä mulla oo kultaista sormusta, joten tein hopeisella.
Mutta näytti et ois tulossa poika - tyttö - tyttö - poika - tyttö
Yks poika on, eli alkanu lupaavasti.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mut eikös tuonki voi säädellä, et kuin kauan se heiluu siinä? vai pitääks se joka kerta nostaa siitä ranteelta erittäin erittäin varovasti?
Minä vaan pidän sinnikkäästi (5lasta povannu) sormusta paikoillaan, en pysäyttele sitä kesken ollenkaan kuten jotkut täällä sanovat tekevänsä. Minulle vain on opetettu se noin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mut eikös tuonki voi säädellä, et kuin kauan se heiluu siinä? vai pitääks se joka kerta nostaa siitä ranteelta erittäin erittäin varovasti?
Minä vaan pidän sinnikkäästi (5lasta povannu) sormusta paikoillaan, en pysäyttele sitä kesken ollenkaan kuten jotkut täällä sanovat tekevänsä. Minulle vain on opetettu se noin.
Mut mistä tiedät millo "entinen lapsi loppuu" ja "mistä seuraava alkaa" ?:D Eli siis jos viis lasta povannu ni mite kauan sen pitäs heilua ja mistä tietää millo siirtyy povaamaan toista lasta :D

mulle on kans tehty...
ensin näyttää kahta tyttöä...sit oli piiiiiitkään liikkumatta ja tuli 2 ympyrää ja 1 viiva putkeen...

2 tyttöä on..siis odotettavissa vielä joskus pitkän ajan päästä tyttö, poika ja tyttö

vieras
tämä kurja tieteellinen testi näytti kunnon heiluriliikkeellä poikaa ja yksi sellainen on meille hoidoilla saatu. Liike loppui vaikka kädet tärisi eikä alkanut uudelleen, nyt kädet ihan krampissa, eikä toista meille saada miehenkään mukaan.. että aika luotettava tulos taitaa olla, vaikka en aio vielä luovuttaa.

äiti 29v
ton mukaan saisin ensin pojan sitten tytön sitten 2 poikaa sitten 2 tyttöö ja sitten 2 poikaa ja sen jälkeen en enää jaksanu kokeilla. mulla yks poika ja toinen laps on haaveissa11kk yritystä (enemmän ja vähemmän) takana, ja tuloksetonta vielä ainakin. mitään suur perhettä en ajatellu hankkia.

piti paikkansa
Alkuperäinen kirjoittaja sormus:
Aiemmin tänään joku kyseli ns. sormustestistä. Tehkää se itsellenne ja kertokaa mikä oli tulos ja pitääkö tähän mennessä paikkansa...
Mulla piti paikkansa, eli kaksi poikaa ja kolmas tyttö. Näyttää vielä neljättäkin lasta; poikaa. Saa nähdä vieläkö sen kolmannen pojan saan!

Eli pujottakaa kultasormus omaan hiukseen ja pidätte vas.ranteen päällä. Jos liike heilurimainen=poika, ympyrä=tyttö. liikkeen voi pysäyttää ja sitten nostaa sormuksen takaisin ranteelle, lopulta sormus ei enää liiku.
Mulla aikoinaan sterilisaation jälkeen näytti kaikki oikein ja vielä kaksi lisääkin, silloin nauratti moinen.
No ajan kanssa erosin ja puratin sterilisaation ja lopulta tulin raskaaksi, aloin odottaa kaksosia mutta toinen tuli v9 pois mutta yksi jäi ja syntyi aikanaan.

Mulle näytti joskus ku sisko teki että esikoinen olis poika ( niin on mut ei meidän luona :'( ) ja sit näytti tyttöä ja vielä kerran tyttöä. Ja nuinhan se meillä menee =)

Täytyis kokeilla uudestaan että olisko lisää tulossa. Tosin miehen kanssa sovittu että lapsiluku täynnä. tiedä sit :D

Pakkohan vähän yllytyshullun oli kokeilla :LOL: .
Ja siis alkoi ihan oikeasti hirvittämään tuo pyöriminen. Näytti aivan oikein nämä neljä lasta ja niiden jälkeen vielä kerran alkoi pyörimään vimmatusti ympyrää. Sitten ei liikkunut enää mihinkään. Hui :whistle:

Josafa
Minulle tehtiin tätä testiä pikkutytöstä asti, se näytti aina poika-tyttö-tyttö-poika. Testi on pitänyt hyvin paikkansa esimerkiksi mun äidillä ja siskolla.
Itsekin luotin niin kovasti, että olin 100% varma että esikoinen on poika :) Mutta niin tässä vaan on käynyt, että minulla on kuusi tyttöä ;)

Yhteistyössä