Minä vaan pidän sinnikkäästi (5lasta povannu) sormusta paikoillaan, en pysäyttele sitä kesken ollenkaan kuten jotkut täällä sanovat tekevänsä. Minulle vain on opetettu se noin.Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mut eikös tuonki voi säädellä, et kuin kauan se heiluu siinä? vai pitääks se joka kerta nostaa siitä ranteelta erittäin erittäin varovasti?
joo, tää on niin tieteellinen testi, että muut ei kelpaa kuin kultainen.Alkuperäinen kirjoittaja -:huhuu!!Alkuperäinen kirjoittaja -:Onko sormuksen pakko olla kultaa?
Mut mistä tiedät millo "entinen lapsi loppuu" ja "mistä seuraava alkaa" ? Eli siis jos viis lasta povannu ni mite kauan sen pitäs heilua ja mistä tietää millo siirtyy povaamaan toista lastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä vaan pidän sinnikkäästi (5lasta povannu) sormusta paikoillaan, en pysäyttele sitä kesken ollenkaan kuten jotkut täällä sanovat tekevänsä. Minulle vain on opetettu se noin.Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Mut eikös tuonki voi säädellä, et kuin kauan se heiluu siinä? vai pitääks se joka kerta nostaa siitä ranteelta erittäin erittäin varovasti?
Mulla aikoinaan sterilisaation jälkeen näytti kaikki oikein ja vielä kaksi lisääkin, silloin nauratti moinen.Alkuperäinen kirjoittaja sormus:Aiemmin tänään joku kyseli ns. sormustestistä. Tehkää se itsellenne ja kertokaa mikä oli tulos ja pitääkö tähän mennessä paikkansa...
Mulla piti paikkansa, eli kaksi poikaa ja kolmas tyttö. Näyttää vielä neljättäkin lasta; poikaa. Saa nähdä vieläkö sen kolmannen pojan saan!
Eli pujottakaa kultasormus omaan hiukseen ja pidätte vas.ranteen päällä. Jos liike heilurimainen=poika, ympyrä=tyttö. liikkeen voi pysäyttää ja sitten nostaa sormuksen takaisin ranteelle, lopulta sormus ei enää liiku.