MaxIt
..vai luottaako siihen, että keväällä jostain löytäisi mieluisen (ja vielä suht edullisesti)?
Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Joo muistan, aattelin et sul ois voinu olla se enempi poikaväri, ruskee-turkoosi-oranssi.. mut taitaa meijän pojalla jäädä aniliininpunaset käyttämättä. =)Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Tämäkö?Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Tottakai. Kevät- ja syyshalaaria sanotaan välikausihaalariksi.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :muuten käyks toi välikausi haalari nytkin ennen kesää,kun ilmat lämpenevät?
Eiköhän se tuo oo, en usko että niitä monia on olemassa. Tykkäsin kans, valitettavasti jää pieneksi meille, tyttö on jo yli 2v.Alkuperäinen kirjoittaja MaxIt:Tämäkö?Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
http://www.reima.fi/images/uploads/products/main/11026_Plantago_330+12006_Ables_330_web.png
Haalaria mä olen kyllä ajatellut, mutta on tuo puku kyllä ihan syötävän söpö
Käy. Ja väliinkin voi laittaa fleeceä ym. Mä oon vaihtanu sillon vk-vaatteisiin+fleeceen kun topassa ollut jo hiki päässä mut ei vielä ohuessa puvussa tarjennut.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :muuten käyks toi välikausi haalari nytkin ennen kesää,kun ilmat lämpenevät?
Ok, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja heipuli:Käy. Ja väliinkin voi laittaa fleeceä ym. Mä oon vaihtanu sillon vk-vaatteisiin+fleeceen kun topassa ollut jo hiki päässä mut ei vielä ohuessa puvussa tarjennut.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :muuten käyks toi välikausi haalari nytkin ennen kesää,kun ilmat lämpenevät?