Hakutulokset

1. Ford Prefect

Mistä muutama satanen/kk lisätienestiä hoitovapaalla ollessa..?

Samoin Avonin kanssa, mitä mä teen :D Kaiken ite käytettävän saa (no lähes aina) ilmaiseksi yms, ja ihan saa ite valita kuinka tekee ja millon tilaa yms yms eikä mitään aloitusmaksuja.
  2. Ford Prefect

Selittäkää mulle mikä ihmeen ongelma ihmisille on VESISADE?!

Varmaan joo, voishan sitä pitää päässä vaikka muovipussia :xmas:
  3. Ford Prefect

Selittäkää mulle mikä ihmeen ongelma ihmisille on VESISADE?!

Silmälasillisena on ärsyttävää, kun sitte kohta ei nää mitään... Ja vesipisaroitten lisäksi ne huurustuu sitte.:|
  4. Ford Prefect

Voiko Avonilta tilata ilman kauneuskonsulttia?

Mä voin kanssa etsiä oman alueen tiimarin sulle :wave:
  5. Ford Prefect

G: Työmatka ja siihen kuluva aika?

21,7km ja 23min ajaa. :p
  6. Ford Prefect

Elokuvien SUOSIKKI-HAHMOT

Ja AINUT ja oikea Jack Ryan, josta pitäisi tulla USA:n pressa. :whistle: Siis jos kirjojen filmaamista jatkettais.
  7. Ford Prefect

Elokuvien SUOSIKKI-HAHMOT

Sekä
  8. Ford Prefect

TV-hahmojen kuvia pinoon

http://1.bp.blogspot.com/_3qBU5oPdXm4/Syh-uF4GZdI/AAAAAAAADUc/7gCnbSkKIAM/s400/sapphire_and_steel.jpg http://www.crazyabouttv.com/Images/kateandallie.jpg http://www.crazyabouttv.com/Images/galactica1980.jpg
  9. Ford Prefect

kuinka usein näet

Yleensä ollaan käyty syömässä noin joka toinen sunnuntai: asuvat 6km päässä. Lisäksi silloin tällöin muutekin. Voin käväistä viikolla, esim oon iltaduunissa keskiviikkoisin siinä lähellä. Ja mun mies näkee töissä appiukkoaan harva se päivä, voi raukkaa :eek: Lapset näkee mammaa joka...
  10. Ford Prefect

Suomalaisjulkkisten erikoiset tatuoinnit: Yli 50 kuvaa! Aika järkkyjä...

Otitko h:n takaa tyhjän pois? Ja "edes" nimimerkki, tietty joo, jotkut voi olla tuotamieltä NYT, mutta jos te eroatte ja miehen uus ei tykkää siitä, niin voi olla, että se sieltä joskus katoaa... ;)
  11. Ford Prefect

Suomalaisjulkkisten erikoiset tatuoinnit: Yli 50 kuvaa! Aika järkkyjä...

Voi luoja. Mikä on todennäköisyys, että on YHDESSÄ saman ihmisen kanssa nykyään vanhuuteen asti...? Tatuoida nyt jonkun poikaystävän/aviomiehen jne nimi ihoon. Lapset mä ymmärrän, kun ne on sun VERTAS, mutta mies/nainen jne!!!
  12. Ford Prefect

Jos tää dorka on pitkästä aikaa myynyt Huutiksessa jotain ja postittais sen, niiiiiin....?

Varmaan :D Mut oikeesti rasittaa... Ehkä mä nyt raahaudun pääpostiin, jos ne naiset olis opiskellu enemmän :whistle:
  13. Ford Prefect

huomenna tulee vieraita, kommentti tarjoilusta, kiitos

Ok. mutta mä sikaa syömättömänä söisin sitten vaan tuoresalaattia, patonkia yms ja jälkkäriä. :D Toisaalta ei kait hullunpaa niinkään, oma valinta :whistle:
  14. Ford Prefect

Jos tää dorka on pitkästä aikaa myynyt Huutiksessa jotain ja postittais sen, niiiiiin....?

Joo on mulla vaakakin jne, mutta se setä vaan laittaa kaikkien hinnaks aina 8.50€ :kieh:
  15. Ford Prefect

No jos sitte kirjeenä, mutta pehmustaa täytyy kyllä. Mua nimittäin jotenkin VEDÄTTÄÄ toi lähipostin setä, sillä mitä hyvänsä mä lähetän, vaikka tyyliin just jonkun cd-levyn, niin se ottaa aina 8.50, eikä viittis negaa siitä ottaa, ja maksattaa turhaan ostajalla järkyt postimaksut. :kieh:
  16. Ford Prefect

Onko se sitten kuitenkin halvimmillaan 8.50€? Järkky hinta. : /
  17. Ford Prefect

Mitä himoitsemaasi vaatetta et saanut teini-iässä?

Mä sain kanssa suht kaikki mitä halusin. Teetätin sellaisen hapsunahkatakinkin :D (Se on mulla yhä, en raaski hävittää, mies sitä välilä sovittelee, hah) Mustaks en saanu tukkaa värjätä, luojan kiitos;)
  18. Ford Prefect

Miten saa postitettua tuppukylässä halviten? DVD-paketin. Kiitti :xmas::wave:
  19. Ford Prefect

Olisiko kellään lainata kissaa?

Mun karvapeikkoja saapi lainata!!! Kaakkois-Suomessa siis ja tuossahan on kuvia profiilissa. :wave::D
  20. Ford Prefect

Hyvää huomenta suomi, eteläsuomi saa tänään kyytiä

No just joo, Kaakkois-Suomessa täällä ja ei mitään ukkosta!!! :whistle:

Yhteistyössä