Mistä muutama satanen/kk lisätienestiä hoitovapaalla ollessa..?

• Viestiketjun aloittaja satujut
  • Ensimmäinen viesti
"Wenla"
Tämä on tosi nolo juttu, mutta itse tienasin just yhteensä satasen, kun möin parit käytetyt pikkuhousut :D Ja ihan tosissani olen...ajattelin kyllä jatkaa tällä tavalla tienaamista, kun ihan parissa päivässä tilille on humpsahtanut satanen lisää! Kiitos pikkari-sedät :D

"äiti"
myyn oriflamea ja saan 100-300€ ja 3 vko välein tämä. Riippuu miten paljon viihtin myydä. Ja oman kosmetiikan edullisemmin,
Aloitus ei maksanut mitään eikä mikään pakko myydä tiettyjä juttuja ja summia. Vapaata hommaa

"ellinoora"
Itse siivosin iltaisin arkena,ensin joka ilta ja sitten pari kolme iltaa viikossa,oli todella mukavaa,olen ehkä vähän omituinen,mutta pidän siivoustyöstä ja rahaa oli hyvin ja sain olla lasten kanssa kotona päivät ja viikonloput koko perheen kanssa.En myöskään palannut työhöni hoitovapaan jälkeen vaan jatkoin samalla tavalla siihen asti kun pienimmät lapset olivat 5 ja 6.Kyllä kannatti,oli mukavaa olla lasten kanssa kotosalla.

"äippä"
[QUOTE="ellinoora";24582699]Itse siivosin iltaisin arkena,ensin joka ilta ja sitten pari kolme iltaa viikossa,oli todella mukavaa,olen ehkä vähän omituinen,mutta pidän siivoustyöstä ja rahaa oli hyvin ja sain olla lasten kanssa kotona päivät ja viikonloput koko perheen kanssa.En myöskään palannut työhöni hoitovapaan jälkeen vaan jatkoin samalla tavalla siihen asti kun pienimmät lapset olivat 5 ja 6.Kyllä kannatti,oli mukavaa olla lasten kanssa kotosalla.[/QUOTE]

Minäkin tykkään siivoomisesta. Tule hyvä mieli, kun jälkeä syntyy. En vaan voi tehdä kokoajan, käsi ja hartiat ei kestä.Siksi olen unelmatyössä: pyykkään, jaan ruokaa, syötän ja hoidan vanhuksia, siivouksen lisäksi!

[QUOTE="äiti";24582697]myyn oriflamea ja saan 100-300€ ja 3 vko välein tämä. Riippuu miten paljon viihtin myydä. Ja oman kosmetiikan edullisemmin,
Aloitus ei maksanut mitään eikä mikään pakko myydä tiettyjä juttuja ja summia. Vapaata hommaa[/QUOTE]

Samoin Avonin kanssa, mitä mä teen :D
Kaiken ite käytettävän saa (no lähes aina) ilmaiseksi yms, ja ihan saa ite valita kuinka tekee ja millon tilaa yms yms eikä mitään aloitusmaksuja.

Yhteistyössä