kuinka usein näet

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Äitiäni näemme 4-6 kertaa vuodessa, välimatkaa 660 km. Miehen isää ehkä saman verran, noin 200-300 km välimatkaa, riippuen missä ovat milloinkin. Anoppia ehkä kerran joka toinen vuosi, asuu 150- tuhansien kilometrien päässä. Isääni emme tavanneet hänen viiden viimeisen elinvuotensa aikana.

noin joka toinen viikonloppu nähdään.. Ollaan yleensä koko viikonloppu sukulaisissa, joten loisitaan myös yöt aina jonkun luona (tällä hetkellä enimmäkseen khyl appivanhempien luona...)

Välimatkaa 120km. Ei omaa autoa, joten paikkakunta vaihtuu junan/bussin kyydillä.

"vieras"
noin joka toinen viikonloppu nähdään.. Ollaan yleensä koko viikonloppu sukulaisissa, joten loisitaan myös yöt aina jonkun luona (tällä hetkellä enimmäkseen khyl appivanhempien luona...)

Välimatkaa 120km. Ei omaa autoa, joten paikkakunta vaihtuu junan/bussin kyydillä.
Huh. Onko teillä muuta elämää? Itse en todellakaan jaksaisi tuollaista jatkuvaa toisten nurkissa pyörimistä.

Yleensä ollaan käyty syömässä noin joka toinen sunnuntai:
asuvat 6km päässä.

Lisäksi silloin tällöin muutekin.
Voin käväistä viikolla, esim oon iltaduunissa keskiviikkoisin siinä lähellä.
Ja mun mies näkee töissä appiukkoaan harva se päivä, voi raukkaa :eek:
Lapset näkee mammaa joka päivä koulussa, kun se on sielä töissä.
(kerronko mä jo liikaa itsestäni, häh?)

(Anoppia nään päivittäin, asuu "autotallissa".
Kätevä ottaa käyttöön kuten ruohonleikuri... )

Isää en ole tavannut hmm... melkein 15 vuoteen. Mutsia näen aina kun se yrittää tulla meille väkisin. Kumpaakaan en haluaisi tavata, koskaan.

Tai no isästä ei niin väliä, ei haittais vaikka tapaisinkin, mutta äiti vois kiirehtiä vaikka mullan alle niin sen pakkomielteinen stalkkaus loppuis. En surisi.

"hömötintti"
Äitini on kuollut mutta mun isääni nähdään keskimäärin 1-2 kertaa viikossa.. Hän asuu 15km päässä :) joskus nähdään melkein päivittäin ja joskus kerran pariin viikkoon.. Joskus siis näkeminen on ihan että pyörähdetään pihassa vartin verran.

Yhteistyössä