Hehs
h ttp://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1366249/suomalaisjulkkisten-erikoiset-tatuoinnit-yli-50-kuvaa
mun miehellä lukee lasten nimien lisäksi mun nimi tatuoinnissaan. mitä siitä ? on sanonut, että olen iso osa hänen elämäänäs ,tapahtuis mitä tapahtuis.nyt yli vuosikymmen yhdessä menty ja oltu,eipä se pyyhkiydy millään pois.Voi luoja.
Mikä on todennäköisyys, että on YHDESSÄ saman ihmisen kanssa nykyään vanhuuteen asti...?
Tatuoida nyt jonkun poikaystävän/aviomiehen jne nimi ihoon.
Lapset mä ymmärrän, kun ne on sun VERTAS, mutta mies/nainen jne!!!
ihmeellisen negatiivista ajatusmaailmaa. Jos eroatte,jos ei tykkää..Otitko h:n takaa tyhjän pois?
Ja "edes" nimimerkki, tietty joo, jotkut voi olla tuotamieltä NYT, mutta jos te eroatte ja miehen uus ei tykkää siitä, niin voi olla, että se sieltä joskus katoaa...
No se nyt vaan on normaalin elämän fakta; harva liitto kestää hamaan asti. Ja mä ymmärrän myös hyvin lapset, koska ne ovat ns. sinun aina, samoin sukulaiset (esim. äiti/isä/sisko/veli) ja lemmikit. On hienoa, jos suhde kestää loppuun asti, mutta mun mielestä kumminkin kornia tatuoida se ihoon. Se on niin eri asia kuin veriside.ihmeellisen negatiivista ajatusmaailmaa. Jos eroatte,jos ei tykkää..
Kato, en mä edes huomannu, tänks.Otitko h:n takaa tyhjän pois?