Jos yli 3 cm paksuudeltaan, katsot ensisijaisesti maksikirjeiden postimaksuja 2 . luokan postituskulujen kohdalta. Alle 2 kg paketinkin postimaksu on nykyään 7.20.Onko se sitten kuitenkin halvimmillaan 8.50?
Järkky hinta. : /
Ai se on siis nykyään edullisempaa lähettää postipakettina alle 2kg lähetykset kuin Huutopakettina.. kiitokset tiedosta.Jos yli 3 cm paksuudeltaan, katsot ensisijaisesti maksikirjeiden postimaksuja 2 . luokan postituskulujen kohdalta. Alle 2 kg paketinkin postimaksu on nykyään 7.20.
http://www.posti.fi/liitteet/hinnatjamaksutavat/hinnastot/yleisimmat_01062011.pdf
Leikkaa, liimaa ja askartele postin lävikkö (3 cm korkea) ja hanki talousvaaka. Niillä pääse pitkälleNo jos sitte kirjeenä, mutta pehmustaa täytyy kyllä.
Mua nimittäin jotenkin VEDÄTTÄÄ toi lähipostin setä, sillä mitä hyvänsä mä lähetän, vaikka tyyliin just jonkun cd-levyn, niin se ottaa aina 8.50, eikä viittis negaa siitä ottaa, ja maksattaa turhaan ostajalla järkyt postimaksut. :kieh:
Joo on mulla vaakakin jne, mutta se setä vaan laittaa kaikkien hinnaks aina 8.50 :kieh:Leikkaa, liimaa ja askartele postin lävikkö (3 cm korkea) ja hanki talousvaaka. Niillä pääse pitkälle
Sillä oli sit koulussa extra lyhyt matikkaJoo on mulla vaakakin jne, mutta se setä vaan laittaa kaikkien hinnaks aina 8.50 :kieh:
VarmaanSillä oli sit koulussa extra lyhyt matikka