Olisiko kellään lainata kissaa?

• Viestiketjun aloittaja mantu
  • Ensimmäinen viesti
Minni harmaana
Ihan vaan pariksi tunniksi. Kissa saisi palkkioksi katkarapuja ja kermaa.
Minulta saisit vähäksi aikaa tuon pohjanmaalta tänne Keski-Suomeen kotiutuneen maatiaiskissan. Se hyppii nytkin kirjaimellisesti seinille.

Vissiin iloinen, kun mamma tuli kotiin :) Rasittava veijari joskus.

Vanha kissa (18 vee) jouduttiin nukuttamaan ikiuneen ja tuo nyt varmaan sitä kaipailee..

mantu
Minulta saisit vähäksi aikaa tuon pohjanmaalta tänne Keski-Suomeen kotiutuneen maatiaiskissan. Se hyppii nytkin kirjaimellisesti seinille.

Vissiin iloinen, kun mamma tuli kotiin :) Rasittava veijari joskus.

Vanha kissa (18 vee) jouduttiin nukuttamaan ikiuneen ja tuo nyt varmaan sitä kaipailee..
Voi pikkusta! Kyllä kelpaisi. Itse tarvitsisin kissan hetkeksi, että voisin ottaa valokuvia itsestäni kissan kanssa. Pitäisi antaa itsestä eläinrakas vaikutelma eräälle miehelle. Tykkäänkin kyllä eläimistä, mutta omaa ei ole.

.....
No sillähän sitä vaikutus tehään :LOL: Meinaakko ap sitte jatkossakin käyttää lainakatteja? Mikset vaa sanois että omaa ei oo mut tykkäät?
Niinpä. Voin jo mielessäni kuvitella, kuinka ap:lla olisi joka kerta erilainen lainakatti, kun mies tulisi käymään. Ja yhden kerran kissa olisikin mystisesti vaihtunut koiraksi. :D
Miksei vain voi sanoa, että oot eläinrakas?

mantu
Niinpä. Voin jo mielessäni kuvitella, kuinka ap:lla olisi joka kerta erilainen lainakatti, kun mies tulisi käymään. Ja yhden kerran kissa olisikin mystisesti vaihtunut koiraksi. :D
Miksei vain voi sanoa, että oot eläinrakas?
Ei voi sanoa koska menin hätäpäissäni liioittelemaan, että minulla on kotieläin. Näin siksi, että olin hieman pyörryksissä kun oli niin valloittava mies.

hahahhaha
Alkuperäinen kirjoittaja plörö;24252802:
sitten vaan omaan mirriin rusetilla karvat ojennukseen ja valokuvaamaan :) Varmasti on miehelle erikoisin ja mieluisin Mirrin kuva :rolleyes:
Hahhahahhaha :D :D

Mutta mitäs sitten kun mies tulee kylään, eikä kissaa löydy? "se katosi just tänää, yhyyyy" itkua ja miehen syliin lohdutukseen?

Yhteistyössä