Minulta saisit vähäksi aikaa tuon pohjanmaalta tänne Keski-Suomeen kotiutuneen maatiaiskissan. Se hyppii nytkin kirjaimellisesti seinille.Ihan vaan pariksi tunniksi. Kissa saisi palkkioksi katkarapuja ja kermaa.
Voi pikkusta! Kyllä kelpaisi. Itse tarvitsisin kissan hetkeksi, että voisin ottaa valokuvia itsestäni kissan kanssa. Pitäisi antaa itsestä eläinrakas vaikutelma eräälle miehelle. Tykkäänkin kyllä eläimistä, mutta omaa ei ole.Minulta saisit vähäksi aikaa tuon pohjanmaalta tänne Keski-Suomeen kotiutuneen maatiaiskissan. Se hyppii nytkin kirjaimellisesti seinille.
Vissiin iloinen, kun mamma tuli kotiin Rasittava veijari joskus.
Vanha kissa (18 vee) jouduttiin nukuttamaan ikiuneen ja tuo nyt varmaan sitä kaipailee..
No sitten tuo ei sovellu tarkoituksiisi. Se ei pysy paikallaan hetkeäkään.Voi pikkusta! Kyllä kelpaisi. Itse tarvitsisin kissan hetkeksi, että voisin ottaa valokuvia itsestäni kissan kanssa. Pitäisi antaa itsestä eläinrakas vaikutelma eräälle miehelle. Tykkäänkin kyllä eläimistä, mutta omaa ei ole.
Voi pikkusta! Kyllä kelpaisi. Itse tarvitsisin kissan hetkeksi, että voisin ottaa valokuvia itsestäni kissan kanssa. Pitäisi antaa itsestä eläinrakas vaikutelma eräälle miehelle. Tykkäänkin kyllä eläimistä, mutta omaa ei ole.
Niinpä. Voin jo mielessäni kuvitella, kuinka ap:lla olisi joka kerta erilainen lainakatti, kun mies tulisi käymään. Ja yhden kerran kissa olisikin mystisesti vaihtunut koiraksi.No sillähän sitä vaikutus tehään Meinaakko ap sitte jatkossakin käyttää lainakatteja? Mikset vaa sanois että omaa ei oo mut tykkäät?
Tavallaan en oo edes valehdellu kun oon sanonut, että mulla on oma mirri...No sillähän sitä vaikutus tehään Meinaakko ap sitte jatkossakin käyttää lainakatteja? Mikset vaa sanois että omaa ei oo mut tykkäät?
Ei voi sanoa koska menin hätäpäissäni liioittelemaan, että minulla on kotieläin. Näin siksi, että olin hieman pyörryksissä kun oli niin valloittava mies.Niinpä. Voin jo mielessäni kuvitella, kuinka ap:lla olisi joka kerta erilainen lainakatti, kun mies tulisi käymään. Ja yhden kerran kissa olisikin mystisesti vaihtunut koiraksi.
Miksei vain voi sanoa, että oot eläinrakas?
Söpö kisu ja kiiltävä karva.
sitten vaan omaan mirriin rusetilla karvat ojennukseen ja valokuvaamaan Varmasti on miehelle erikoisin ja mieluisin Mirrin kuvaTavallaan en oo edes valehdellu kun oon sanonut, että mulla on oma mirri...
Alkuperäinen kirjoittaja plörö;24252802:sitten vaan omaan mirriin rusetilla karvat ojennukseen ja valokuvaamaan Varmasti on miehelle erikoisin ja mieluisin Mirrin kuva
HahhahahhahaAlkuperäinen kirjoittaja plörö;24252802:sitten vaan omaan mirriin rusetilla karvat ojennukseen ja valokuvaamaan Varmasti on miehelle erikoisin ja mieluisin Mirrin kuva
Eikä missään kissan tavaraa, karvoja jne...merkkejä elikon olemassa olosta.Hahhahahhaha
Mutta mitäs sitten kun mies tulee kylään, eikä kissaa löydy? "se katosi just tänää, yhyyyy" itkua ja miehen syliin lohdutukseen?