Hakutulokset

1. Ford Prefect

Uskaltaisitko mennä Linnanmäelle Norjan tapahtumien jälkeen?

Aika hyvin verrattu, ajatellen, että Suomi on sekaantunut siihenkin. ;) (no joo, mutta kuitenkin, mä meen nyt nukkuu) :wave:
  2. Ford Prefect

Niin ja se että mä YMMÄRRÄN toisen pelon, ei tarkoita sitä, että MÄ pelkäisin/hysterisoisin =)
  3. Ford Prefect

Ajatteleeko joku oikeasti eläkerahojaan...? Minä en.

Mä maksan itselleni jotain "eläkeosakesalkkua". (On vähän kuuma ja muutenkin pää tyhjää täys, niin en muista sitä OIKEAA nimeä) En ehkä siihen asti elä, mutta ainakin lapset sitten saa jotain järkevää perintöä. :D
  4. Ford Prefect

No mä kyllä ymmärrän tämän, kun ajattelee Suomessakin olleita kauppakeskuspommeja ja -ammuskeluita ja kouluammuskeluita. Sehän on väkijoukollisesti suuririskinen kohde. Tietty aina ajatellaan, että eihän täällä mitään TUOLLAISTA käy, kun me ollaan NIIN polittisesti maailmalla nössö kansa...
  5. Ford Prefect

Jätämme yhden lapsen tarhakavereista kutsumatta synttäreille

No oli provo tai ei, niin narsistista ajatella, että KYLLÄHÄN ne kaikki MUUT tulee, kun ME kutsutaan... ;) Saati mitä lapset ajattelee, kun huomaavat, että joku on poissa JA keskustelevat siitä kuitenkin päiväkodissa. Ei kiva.
  6. Ford Prefect

Järjestääkö ja sunnitteleekö miehet ristiäisiä, lapsen syntymäpäiviä jne..

No lähinnä se siivoaa mitä tarvii, mä suunnittelen ja stressaan :D
  7. Ford Prefect

Rannalle pussilakana mukaan?

Rantahuopa eli fleeceviltti on meillä. Pelkät pyyhkeet ei riitä mitenkään, koska on inhaa kun ne menee hiekkaseks. : /
  8. Ford Prefect

kaupan myyjä

Jeps, mun mies on yksityisellä.
  9. Ford Prefect

kaupan myyjä

Mun mies on erikoisliikkeessä töissä ja se saa kyllä enemmän. En sano paljon. Riippuu NIIN siitä, missä liikkeessä. Ruokakaupassa yms varmaan aika pohjalukemissa.
  10. Ford Prefect

Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Ei onnaa ;) Mut mä vielä nostelen vink vink:p
  11. Ford Prefect

Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

No joo, eli jos on kaks puutteellista ihmistä, niin yksäriä mulle. ;) http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2000223-vitsi-en-loyda-sita-rammstein-lippujen-jonotusketjua/
  12. Ford Prefect

Mitä julkkisliittoa parisuhteesi muistuttaa? (TESTI)

Obamaa tänne myös :D
  13. Ford Prefect

Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

Hyvä :D Mitä uniikimpaa, sitä parempi. Jo joo Kurmeli, kätevä hyllykkö silleen, että aina voi rakentaa lisää, kun levymäärä kasvaa yli kriittisen pisteen.
  14. Ford Prefect

Oletteko huomanneet...Sisustuksesta...l

Tässä nyt se DVD-teline. Sijaitsee ahtaassa käytävässä, joten kuvakulma siksi nafti. Ja keskeltä puuttuu lautaa. Aijaa.com - 8332082.jpg TOIVON ettette LAINAA tätä viestiä, koska poistan lohisikkunan siitä kohta, se toisena linkkinä ja on uniikki, joten vähentää ns. kopiointia. :attn...
  15. Ford Prefect

Tapagallup

Kirjaa luetaan... [x] sängyssä [ ] sohvalla Päällimmäiseksi laitetaan... [ ] kinkku [ ] juusto METWURSTI alias suolamakkara Ravintolassa tilataan... [ x] vakioannos [ ] jotain uutta Hampaat pestään... [ ] ennen aamupalaa [x] aamupalan jälkeen Eri värisiin kyniin tartutaan...
  16. Ford Prefect

Vitsi en löydä sitä Rammstein lippujen jonotusketjua.

No jollekin puutteessa olevalle. Ehkä. Täytyy varmistaa vielä miehen kaverilta huomenna, nyt ei kehtaa soitella enää. ;)
  17. Ford Prefect

Vitsi en löydä sitä Rammstein lippujen jonotusketjua.

Olis EHKÄ jolleen joku helpotus asiaan, mutta huomenna tiedän varmasti. :xmas: Tosi rivienvälistä- viesti, mutta en löydä ja varma en oo näköjään muustakaan =)
  18. Ford Prefect

Millaista on osastonsihteerin työ sairaalassa...

Ja tietty esim kiukkuiset/kivuliaat asiakkaat voi stressata. Naisvaltainen ala stressaa monia.
  19. Ford Prefect

Paljonko perheesi on saanuttänä vuonna rahallista apua isovanhemmilta tai muilta sukulaisilta?

No rahaa suoranaan ei, mutta lapset saa välillä aika kalliitakin lahjoja ja sitte ne saa aina reissuun rahaa ym, mikä tietty säästyy sitte meiltä. Joskus aikanaan kun olen työttömänä ollut joutunut niiltä lainaamaan ja kaikkea ei ole tarvinnut takaisin maksaa. Mutta sitä ongelmaa tietty ei...

Yhteistyössä