Hakutulokset

1. T

km:n jälkeen kuumeilevat...

Päivitin listaan omat tiedot elikkäs kp 2/33 tänään. Meillä on tänään siskon vauva yökylässä ja tuossa se ihanasti tuhisee nukkuessaan. Tahtoo saada omankin... =)
  2. T

Lauantai 30.6 Haaveissa esikoinen Emppu78.................KM 06/07 Tyynex.....................KM 03/07 Tinii..........................KM 02/07 Sopuli83..................KM 05/07 Onnenjyvä 30v........KM 05/07 Katherine 25v..........KM 06/07 Haikara 23v OULU...KM 05/07 Surusilmä...
  3. T

Hui miten paljon tekstiä tänne on tullut muutaman päivän aikana! Elikkäs kaikki uudet toivotan tasapuolisesti tervetulleiksi!!! Plussanneille oikein paljon onnea :heart: Ja ainakin yksi haamuilija Sopuli83 oli joukossamme...sinulle siis toivottelen viivan vahvistumista. Omaa: Menkat...
  4. T

Voi itku PulttiBois... on se kumma kun ei tärppää!!! Nyt vaan pää pystyyn ja kesäisin mielin kohti seuraavaa kiertoa, vaikka uskon että helppoa se ei ole. miikku72 Pahoittelut myös sinulle tädistä! Halauksia teille molemmille :hug: :hug: Vinja Onnittelut vahvasta plussasta...
  5. T

Onnea PulttiBois ja Vinja haamuista! Eiköhän ne siitä vahvistu molemmilla... Ihanaa kun ja jos saadaan lisää plussanneita pinoomme. Jotenkin se antaa voimaa itsellekin jatkaa yritystä ja toivoa sitä raskautta. Haikara: Itse syön 1 tabletin eli 10 mg kierron 15. päivästä eteenpäin 10 päivän...
  6. T

Elikkäs täällä ihan samoja turhautumisen tunteita mitä Viuhtis ja PulttiBois kirjoittelivat. Jotenkin silloin ihan vauvayrityksen alussa viime lokakuussa oli innostunut mieli ja uskoi, että raskaaksi tullaan suht helposti yms. Nyt keskenmenosta kulunut yli 4 kuukautta ja epätoivo meinaa vallata...
  7. T

Hiljaista näkyy pitelevän näin viikonlopun aikana. Kaikki taitaa olla nauttimassa kesästä jossain muualla kuin koneen äärellä. Itse olen kipeenä niin joutuu sisällä oleilemaan... Haikara minulla on ollut keskenmenon jälkeisissä kierroissa jokaisessa sellaista rusehtavaa vuotoa n. puolessa...
  8. T

Oikein isot onnittelut Napsuh87 !!! :heart: :heart: :heart: Käy välillä kertomassa masukuulumisia meille täällä kuumeilijoiden puolella!!!
  9. T

Oikein paljon onnea odotukseen Riikkuli...mietin myös yks päivä, että ei varmaan pidä Riikkulin kiertopäivät paikkansa... :) Miikkis hyvä, että sait tuloksia ja että mitään häikkää niissä ei ollut. Yritin tänään jo aikaisemmin kirjoitella, mutta en päässyt kirjautumaan, että se x-koe otetaan...
  10. T

vivian80, luulempa että meistä keskenmenon kokeneista ja uudelleen raskaaksi haluavista ei kukaan saa ajatuksia täysin pois vauvoihin liittyvistä asioista. Täytyy vaan yrittää elellä mahdollisimman normaalisti, vaikka se ei aina helppoa ole. Onkohan Napsuh87:n menkat jo alkaneet vai olisimmeko...
  11. T

Kiva kuulla Epskeps ettei rtg-kuvassa löytynyt mitään mikä estäisi vauvahaaveet! Eli ei muuta ku yritystä nyt sitten vaan... =) Täällä on vähän oudot fiilikset...hyvä ystäväni, jonka kanssa aloiteltiin vauvan yritys lähes samoihin aikoihin, on nyt raskaana. Olen toki tosi onnellinen, että...
  12. T

Täällä tänään kp 1/37. Menkat tekivät jo pari päivää tuloaan ja tänään sitten alkoi kunnolla. Tässä kierrossa aion aloittaa terolutit, jospa niillä saisin kierrot vähän lyhyemmiksi.
  13. T

lugesteronin lopetus

Koskas te olette lopettanut lugesteronit ??? Mulla loppuu luget kaapista testipäivää edeltävänä päivänä,ilta-annos jäis siis laittamatta enkä kyllä viitsisi ostaa (turhaan) niitä lisää ennen kuin tiedän tuloksen ja vahva tunne on että negaa paukkuu taas!!! Tällaisia mietin ja olisin kiitollinen...
  14. T

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 22, mies 24 ja tytöt 2v8kk ja 6kk, yhdessä ollaan oltu 4,5v ja naimisissa 2,5v =) .
  15. T

Heissan taas pitkästä aikaa. Täällä kiertopäivät lähenee loppua...ja menkkoja odotellaan alkaviksi. Kävin tällä viikolla gynellä ja se totesi ultran avulla melko varmasti PCOS:n. Tunnelmat ovat olleet aika maissa... :'( Ihmetteli ja sanoi olevan hyvä asia, että olen tullut kerran raskaaksi...
  16. T

ovulaatitesti raskautestinä

onko kukaan testannut miten ovulaatio testi toimii jos on raskaana?
  17. T

Voimahali miikkikselle!!! :hug: :hug: :hug:
  18. T

Heips pitkästä aikaa!!! Täällä on vauvakuume vaan yltynyt. Hyvä ystäväni plussasi juuri viime viikolla ja tuttavalleni syntyi vauva. Nämä tapahtumat senkun vain kasvattaa omaa kuumettani... Itselläni tämä kierto on ollut jotenkin ihmeellinen. Sellasta pientä rusehtavaa vuotoa on tullut pitkin...
  19. T

Onnittelut Pippuri84 ja pikkupeikko85!!! :heart: :heart: :heart:
  20. T

Heipsan!!! Pitkästä aikaa taas kirjottelen...ajattelin alottaa tässä kierrossa terolutit, jotka lääkäri määräsi minulle tammikuussa kiertoa lyhentämään. Tulinkin sitten raskaaksi ja en alottanut niitä, joten ne ovat ootelleet nyt tuolla kaapissa. Onko kellään kokemuksia teroluteista? Monesti...

Yhteistyössä