Todennäköisesti se on vielä kaavinnan jälkivuotoa. Mulla oli heti kaavinnan jälkeen pari päivää niukkaa vuotoa, sitten pari päivää taukoa, ja sitten vuoto jatkui. Heti kaavinnan jälkeen mulla ei ollut oikeastaan ollenkaan kipuja, vasta muutaman päivän kuluttua oli parin kolmen päivän ajan aika kovia kouristuksia. Jälkivuoto jatkui mulla kaikenkaikkiaan melkein kolme viikkoa. Menkat alkoi 30 päivää kaavinnan jälkeen. Sitä edellisenä päivänä olin juuri käynyt jälkitarkastuksessa, jossa todettiin, että kohtu on tyhjentynyt ja kaikki ok. Mulla ainakin jälkivuoto ja menkat oli ihan erilaista vuotoa, jälkivuoto oli enimmäkseen sellaista ruskeaa tuhrua.Alkuperäinen kirjoittaja katherine:Moikka!
No tuli nyt niin itselle ajankohtainen kysymys, että jos joku viitsii muistella ja kertoa koska menkat alkoi kaavinnan jälkeen?
Itsellä kun nyt vuotanut niukasti kaavinnan jälkeen muutama päivä ja sitten oli päivän tauko ja nyt alkoikin taas ja vähän runsaampana. Voiko nämä olla jo menkat? Vaikka kaavinnasta vasta viikko! Ja mistä sen voi erottaa onko vuotoa vai oikeesti menkat.. ei kai mistään?
Ja pikkusen alavatsaa nipistää, mut en enää tiedä mikä on mitäkin. Kun sitten jos kohtutulehdusta epäilee ( mistä juuri ko. oireetkin) niin pitäs HETI hakeutua sairaalaan.. mutta tuntuu että tää on kuitenkin jotain muuta. Huh huh, on se vaikeeta olla nainen! =)