Strömsö: kuulostaa todella lupaavalle, olisi upeaa jos näinkin nopeasti km jälkeen saisi jälleen iloita nupusta! :hug: Pidetään peukut pystyssä!
Ninni78: todella hienoja uutisia, nytkun vauva-lupa saatu niin ei muuta kuin tuulta purjeisiin! Kyllä varmasti on itsellä kevyempi mieli kun kaikki todettiin ok.
Epskeps: voi että... koita vielä malttaa, vaikka tiedän että tiukkaa tekee, mutta tuo selkäkipu ei pakolla tarkoita että täti olisi tulossa, voi olla myös merkki raskaudesta!
katherine: miullakin on pinna piukalla tällä hetkellä. Silloin heti km jälkeen en ollut tavallaan moksiskaan tai siis en niin pahasti kuin olisin voinut kuvitella, näin pari kuukautta kevään km tulee ne pahimmat tunteet ainakin minulla pintaan, ehkä vettä myllyyn lisää toukokuun leikkaus kohdun ulkoisesta, mutta jälleen eile romahdin täysin ja olin niiiiin pirun pahalla päällä :saint: juhannuksena joudun kohtaamaan pahimman pelkoni, ystäväni joka odottaa lokakuussa syntyvää esikoistaan, niin kuin minunkin olisi kuulunut :'( :saint: en vaan taida pystyä, en usko että olen niin vahva. Hän muistuttaa kaikesta siitä mitä itse olen menettänyt :ashamed:
haikara: ei niistä teroista haittakaan ole, gyneni laittoi minut syömään kanssa, jotta saadaan tämä odotuskierto suosiolla loppuun. Miullakin yritys alkaa vasta heinäkuussa ja piinailu elokuussa, jännäillään sitten yhdessä, koska nämä nyt piinaajat tulevat selkeästi plussaamaan oireiden ym. perusteella :heart:
malttamaton: miun piti kysyä jotain siulta, eilen vielä muistin sen, olen kanssa yksi lahopää :headwall: voi kun menee jännäksi, kaikki oli niin hyvin oviksen aikaan, toivon niiin paljon teille plussaa. uskon että tieto olisi enemmän kuin tervetullut ennen kuin juhannus on käsillä ja varsinkin reissu. Tulet kuitenkin kertomaan ennen lähtöäsi että miten menee... :hug:
Vielä muutama tero ja sitten odotellaan tätiä, voi kumpa alkaisi pian ja vielä jälkitarkastus olisi ok, niin saataisiin kanssa vihreää valoa tunneliin
nii.. se juttu mitä piti siulta
malttamaton kysyä oli että kun nyt käyt yksityisellä ja siulla ultrattiin tässä kierrossa muutamaan kertaan clomien vaikutus muniin, niin oliko nuo ultrat minkä hintaisia verrattuna norm. käyntiin jossa ultrataan? Oliko edullisempia? Mie ajattelin pyytää että tulevassa kierrossa ultrataan ja katsotaan kierron puolivälissä clomien vaikutus. Mitäs vielä... eipä tässä ihmeempää :wave: