km:n jälkeen kuumeilevat...

Emppu78 :hug: Kerää rauhassa voimia. Täältä saa ihanaa ymmärrystä ja tukea!

Innostuin sitten noiden testien kanssa ja nyt on sen ekan haamun lisäksi tullut kaksi uutta haamua... :ashamed: Hölmö minä.. Aamulla testaan heti uudestaan, voi kun se vahvistuisi! On jotenkin luottavainen olo. Saa nähdä, meneekö olo metsään. Aamulla nähdään!! Kiitos plussista kaikille, niitä tarvitaan :heart:

Täällähän on vilskettä ja vilinää!! Ei pysy kärryillä itse..
Onnea nyt vielä kerran plussanneille ja onnea myös haamuilijoille!! Malttakaahan aamuun, vaikka tiedän että vaikeaa se on. ;)
On tosiaan ihanaa, että täältä alkaa porukkaa siirtymään odottajiin. En sillä, että haluaisin eroon päästä heistä :p Toivotaan nyt, että päästäis kaikki täältä pois ja jäis tämä pino tyhjäksi :LOL:
Äitee2: On varmasti piristävää käydä ulkona kaverin kanssa. Tietysti sinun on tehtävä sitä, mikä parhaalta tuntuu.
Miikkis: Hyvä homma, että on parempi mieli. Miten muuten lääkäri kehotti niitä disperiinejä otettavan ja mitä merkkiä? Onko se oviksen jälkeen vai ennen? Mulla meni tänä aamuna vipa tero masuun. Toivotaan, että täti kurvaa pian kylään. Päästään tosiaan samoihin aikoihin jännäileen.

Tervetuloa joukkoon Emppu78. Toivotaan, että pystymme jollain tavoin helpottamaan oloasi. Täällä voit tosiaan antaa tulla eikä tarvi tunteitaan säästellä. Täällä meitä kaikkia yhdistää sama murhe, mutta naisvoimalla jaksamme eteenpäin. Itse jouduin kokemaan km:n toukokuun puolessa välissä ja olin vielä alkuvaiheessa raskautta eli rv 5 meni kesken, mutta silti se koskee.. Nyt on uusi, ensimmäinen, yrityskierto alkamassa ensi viikolla ja elämä taas hymyilee.

Hyvää viikonloppua kaikille!! Sori, jos unohdin jotain. Olette niin paljon kirjoitellut, ettei mun aivot enempää ehdi työstää :LOL:

Apuva miten paljon ootte kirjoittaneet! :eek: :D Hyvä vaan kun porukka on aktiivista eikä täällä tarvii kenenkään yksinpuhelua harrastaa.. :p Ei tässä jouda oikein paneutumaan kaikkiin juttuihin kun samalla katson elokuvaa.. :ashamed: Mut jotain pitää kirjoittaa =)

Äitee2, miksi olisi väärin että lähdet..? Lähde ihmeessä! Kukapa paremmin tietäisi sun tuntemukset kuin ihminen joka on saman kokenut. :hug: Eikä teidän mikään pakko ole km:sta puhua. Sitä voi puhua muutakin, ihan mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä. Mukavaa tapaamista :)
Ja tuosta kohtutulehduksesta, niin mulle tuli se ekan km:n kaavinna jälkeen :( Kivut on niin kovia ettei niistä voi erehtyä. Alkaa hiljalleen, pahenee parissa päivässä niin ettei niitä kestä. Kivut olivat kuin puukolla ois joku pistänyt kohtuun.. :(

Sopuli83, onpas jännät paikat! :eek: =) Täällä peukut pystyssä että sieltä selkeä plussa tulee!!! :heart:

Miikkis =) Tällä kertaa voimme olla iloisia siis tädin saapumisesta! Toivottavasti jää vierailu tähän kiertoon eikä saavu kiusaamaan sinua pitkään aikaan ;)

Emppu78, osanottoni menetystesi johdosta :hug: :( Olen todella pahoillani. Olet lämpimästi tervetullut tänne kanssasisarten joukkoon :hug: :heart:

Haaveissa esikoinen

Emppu78.................KM 06/07
Tyynex.....................KM 03/07
Tinii..........................KM 02/07
Sopuli83..................KM 05/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Haikara 23v OULU...KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06..............................KP -/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 2/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 5/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 6/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 10/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 21/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 27/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 2/33
Tytti.........................KM........................................KP 42/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07....KP 7/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07................KP 9/28
Kentia.....................KM 04/07...........................KP 53/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 6/30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 21/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 25/26-28

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Sopuli83

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli

Huomenta

Miulla on nyt sellainen olo että taidan sinne kaupunkiin lähteä vähän alennusmyynteihin kattelee mutta sen yhden jätän väliin,ei ole oikein fiiliksiä sen suhteen eikä kyllä maistukkaan.

:hug: Kaikille tasapuolisesti,olette kyllä mahtava porukka miehelle näitä keskusteluja näytin ni meni raukka hämilleen kun häntä kehuttiin =) hää on niin vaatimaton.Mies myös tyytyväinen kun olen tämän paikan löytänyt jossa voi keskustella saman kokeneiden kanssa.

Huomenna olis ne rippijuhlat ja mennään kyllä mutta hiukkasen pelottaa,mieli kuitenkin jo pikkasen parempi ni uskaltaudun sinne,pääseehän sieltä pois.

Sopuli83 toivottavasti saat vahvan viivan ++++++

Mukavaa viikonloppua kaikille,mie en taida koneelle keritä kun maanantaina,on sen verran tota ohjelmaa taas näkyvissä.

HuomentA Mammat=)

Ninni78: kiitos kysymästä, ei tullut vielä täti..oottelen innolla, kerrankin näin =) Nyt kolme viikkoa kaavinnasta, että jospa se täti viikon päästä tulisi.. tervetuloa!! Ja sitten uusi yritys paremmalla onnella! Hitsi, nyt jo fiilistä ja kuumeilua.. uutta yritystä on tosi kiva kuumeilla! Äsken vielä itketti ja v...tutti... nyt suru on vaihtunut toivoksi.. aika nopeasti se kyllä käykin näköjään kun on käydäkseen.. ;)

Tulin vaan kurkkaan nopsaan teidän kuulumiset, ollaan lähössä jysmän aleen.. josko sieltä löytyisi kesäsälää halvalla.. =)

Oikein mukavaa lauantaita kaikille! Olen jo sanonut, ja sanon uudelleen että tämä on kyllä niin ihana paikka kirjoitella, että ilman oisi tosi paljon köyhempää! KIITOS teille rakkaat virtuaaliystävät :hug:

Huomenta! Ei vielä kunnon plussaa. Heräsin kuudelta niin armottomaan pissahätään, että piti tehdä testi silloin. Jaksoin pitää silmäni auki juuri sen tarvittavat viisi minsaa, ja negaa näytti silloin... Menin takaisin nukkumaan ja näin unta että sain tosi punaisen ja vahvan plussan.. Sitten aamulla kun heräsin, testissä olikin haamu! Siinä pakkauksessa sanotaan, että testi säilyy lukukelpoisena monta tuntia, joten kai se on oikea haamu! Pienet ne on ilot. Nyt TODELLA maltan mieleni ja testaan seuraavaksi vasta ensiviikolla. Ei enää haamuja tänne, vaan kunnon plussa kiitos!

Hyvää viikonloppua kaikille! Koitan pitää koneen kiinni ensiviikkoon asti.. katsotaan miten käy :)

Sopuli mäkin tein sillo yksi aamu sen testin ihan puoliunessa, onneksi se plussa tuli siihen heti, oisin varmasti nukahtanu oottaessa :D
Ihanaa että maltat oottaa, multa toi ominaisuus puuttuu kokonaan :ashamed:

Mahaa sattuu yhäkin, ja yhäkin olen varma et kohta ne menkat alkaa! Tänään on ollut jo paha olokin, johtuuko sitten huonosti nukutusta yöstä tai raskauspahoinvoinnista... :)
Ja kohta pitäisi lähteä tohon viereen kanavan juhlilla käymään, kun siellä on TiTinalle perheineen ja meillä neiti on ihan vauhkona niihin =)
Mä olen väsynyt ja vihainen ja tekee mieli tupakkaa, tietenkin kun sitä nyt ei saa polttaa :snotty:
Että voi ihminen olla aasi kun kerran saa lopetettua ni alkaa uudelleen polttamaan...
No nää kiukuttelut menee yksiin hormoonikiukkujen kanssa ja mä jauhan purkkaa posket lommoilla :saint:

Huh mikä ilta eilen.. Tais olal hormonit hieman sekasin kun päässä heiti ja pahasti! Suutuin miehelle ja itkin ja vedin oikeen huolella raivareita.. Tällasta ei oo näkyny aikoihin.. Mistäköhän moinen? Ei mulla täti yleensä tollasia ennakko-oireita tee..

Nyt taas töissä ja hävettää mennä kotio miehen luo kun olin inhottava :ashamed:

Ja Emppu hyvä että löysit tiesi tänne! Täällä on tosiaan upea fiilis ja ihmiset tajuaa oikeasti mitä päässä liikkuu kun on kaikki käyty läpi näitä juttuja omakohtaisesti.. Suuret pahoittelut sinunkin menetyksestäsi :( Hienoa että kuitenkin oot jo ottanu suunnan kohti parempaa huomista, eiköhän se sieltä pikku hiljaa valkene :)

Tänään piti mennä lintsille mutta miekkonen edelleen kipeänä.. Saapi nähdä mitä keksisi.. Onneks ainakin huominen on vapaa vaikka tänään puurrankin!

Hui! Turha toivo, että kone pysyisi kiinni.. Ja kaikenlisäksi eksyin odottajien puolelle ja siellä olikin uusi pino, minne me kaikki vielä päädytään: "km:n jälkeen plussanneet"! Eikös ole hauskaa! Ei tartte tästä porukasta luopua :heart:

ON: olo on hyvä, eikä mitään täti-oireita ole. Ei kylläkään raskausoireitakaan, lukuunottamatta väsymystä ja paikoin pientä heikotusta ja kummaa pienenpientä etovaa oloa.

Lauantai 30.6

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 2/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 5/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 6/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 10/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 21/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 27/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 2/33
Tytti.........................KM........................................KP 42/28-34

Haaveissa kakkonen

Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07....KP 7/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07................KP 9/28
Kentia.....................KM 04/07...........................KP 53/30

Haaveissa kolmonen

Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 6/28-30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 21/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 25/26-28

Haaveissa neljäs

Haamuilijat

Sopuli83

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli

Molskis ja loiskis vaan kaikille!! :wave:

Tää pino on kerrassaan mahtava ja tää yhteishenki on ihan huippua ja mikä parasta, muutkin on sitä mieltä enkä vain minä :D :LOL: Ikävä tosiasia tietty on se, että meitä kaikkia yhdistää surulliset keskenmenot :'( mutta tää pino todistaa sen, että elämä jatkuu km:n jälkeenkin ja vaikka surettaa niin silti jatketaan eteenpäin. Täällä saa tukea ja ymmärrystä ja sitä me kaikki tarvitaan :heart: :hug:

Sopuli83, voi hitsinpimpulat kun mua jännittää ihan hirmuisesti sun puolestasi! Kyllä sieltä on plussan tultava kun tuolla tavailla haamuilee :xmas: :heart: ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

).( omanapaosastoa: Ovisaika lähenee ja mä huomaan itsessäni että mulla alkaa kierrokset tässä senkun lisääntymään.. Hui sentään! Välillä mietin, että mikäs kp se nyt tänään olikaan ja vaikka mitä ihan hullua :eek: :ashamed: Yritän nyt rauhoitella itseäni ja nautiskella tässä parit lasit hyvää punkkua :p ja olla nyt liikoja miettimättä noita kiertopäiviä sun muita.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!! B)

PS. Listan päivitysten osalta, jos en huomaa päivitellä niin huomautelkaa siitä tai laittakaan päivitysasiat aina tekstinne perään vaikka tämän merkin kanssa :attn: niin huomaan ne paremmin :D Ja saa tietty muutkin listaa päivitellä kuin minä, mut en mä tuota päivityshommaa kovin rankkana koe.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Tää pino on kerrassaan mahtava ja tää yhteishenki on ihan huippua ja mikä parasta, muutkin on sitä mieltä enkä vain minä :D :LOL: Ikävä tosiasia tietty on se, että meitä kaikkia yhdistää surulliset keskenmenot :'( mutta tää pino todistaa sen, että elämä jatkuu km:n jälkeenkin ja vaikka surettaa niin silti jatketaan eteenpäin. Täällä saa tukea ja ymmärrystä ja sitä me kaikki tarvitaan :heart: :hug:
olen samaa mieltä.. :D
tänään minusta tuli syli kummitäti pienelle tytölle :heart: ja miehestäni kummisetä :D toinen piereskeli sylissä kirkossa ja sitten nukahti- oli niin hellunen näky että. ihan kuin omaa olisi pitänyt sylissä- niin kai siinä toivoinkin salaa :ashamed:
juhlat on juhlittu nyt ja mulla alkoi juuri yövuoro, väsyttää kun en ehtinyt nukkumaan aamu klo 7 jälkeen ollenkaan.. |O
no, ei anneta sen häiritä. täti suksi ja lujaaeilen illalla pois ja mies oli heti jo kimpussa :LOL:
no, saapi pari viikkoa tästä eteenpäin sitten rynkyttääkin oikein paljon :LOL: :heart: :LOL:

hyvää yötä kaikille, hommat kutsuu :wave:

Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 3/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 6/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 7/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 11/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 22/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 28/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 3/33
Tytti.........................KM........................................KP 43/28-34

Haaveissa kakkonen

Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07....KP 8/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07................KP 10/28
Kentia.....................KM 04/07...........................KP 54/30

Haaveissa kolmonen

Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 7/30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 22/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 26/26-28

Haaveissa neljäs

Haamuilijat

Sopuli83

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli

Haaveissa esikoinen

Iida-Liina.................Km 06/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 3/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 6/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 7/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 11/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 22/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 28/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 3/33
Tytti.........................KM........................................KP 43/28-34

Haaveissa kakkonen

Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07....KP 9/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07................KP 10/28
Kentia.....................KM 04/07...........................KP 54/30

Haaveissa kolmonen

Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 7/30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 22/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 26/26-28

Haaveissa neljäs

Haamuilijat

Sopuli83

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli

Moikkis!

Oon kans Pulttiksen ja Epskepsin kanssa samaa mieltä siitä et tää on ihan huippuporukka :heart: !
Mulla on kohta viikon jo nippaillu alavatsasta, varsinki iltasin kun vähän rauhottuu, lisäks tänään on ollu tosi etova olo, yökkiny oon melkeen koko päivän :p . Ihanaa ois jos ois nyt jo tärpänny, mut ihmetyttää vaan et näin äkkii oireilis... :eek:
Pakko varmaan ens vkonloppuna testata vaikka vannoin jo varmaan täälläkin etten testais kovin äkkii, mut äkkii se mieli taas muuttuu. Senkin takia pitäis varmaan varmistaa ku on se matkakin just tulossa etten siellä sit ala nautiskeleen olutta yms. jos onkin salamatkustaja mukana :) . Jotenki pelottaa jos sieltä se plussa paukahtais ettei kävis kuten viimeks. Oonki jo päättäny sen että meen varhaisultraan sit joskus plussattuani, enkä kerro raskaudesta sitä ennen varmaan kellekään. Paitsi tietty miehelle ja teille rakkaat virtuaalisiskot :heart: .

Nyt tuli taas niin paljon omaa napaa....
Taidan mennä kattoon CSI Miamin ja ehkä sit vielä piipahtaa täällä.

Ai niin, olin lasten kanssa koiran kanssa iltapissillä, ja poimittiin samalla metsästä mustikoita! En kyl muista millon ois näin aikasin mustikoita metsässä ollut.

Palataan...-Ninni- :heart: :heart:

Jatkan nyt vielä vähän kun tuli CSI katottua...
Katoin tv:tä sängyssä ja voi sitä nippailun määrää...
Oonkohan ihan luulosairas kun nyt tolleen oireilen, kääks :kieh:
Huominen pitäis vielä jaksaa töissä ja sit LOMA!

Kauniita unia jos täällä enää ketään muuta edes hereillä =)

:attn: hei mun kp:t on muuten nyt sunnuntaina 9/31-34 KIITTI =)

huups just kattelin tossa kalenterista että ens viikolla saap aloittaa olemaan aktiivisena raksuttelemassa sen vajaa pari viikkoa.. sittempä lähden käymään poitsun kanssa sukuloimassa kainuussa ja jätän miehen tänne ku ei se kerkiä täältä farmilta mihkään kesällä.

Joo tää porukka on super ihana. :hug:
Kiitos oikeasti ja vilpittömästi että olette olemassa..
tänään oli ihottava päivä kun minulla nyt se suru on vaihtunut oikeestaan "kiukutteluksi" siis kun näitä inhottavia kokemuksia on jo niin monia että se alkaa kyynistää aika tavalla..
ennen olin oikeasti iloinen ja naureskeleva ihminen nykyään tapaan sitä itsestäni aika harvoin :'(
siihen vaikuttaa tietenni suru, epätoivo, toivo, usko, pelot ja jopa kateus joka tietenni vie kalatkin järvestä... :|

tuttavallani on viikon päästä laskettu aika.. toisella elokuun alussa..
ja niiin hirveästi kaipaan sitä pallomasua, sormien sivelyä, potkiskelua, venyttelyä masun sisällä ja sitä tunnetta mikä tuli kun lapsi otettiin rinnalle juuri synnyttyä pikku tähti silmät heti sirpittivät äitiä ja tisukkakin maistui het pikimmiten ..
nyyh! mie meen vollottamaan, tänään oli paha päivä toivottavasti huomenna parempi.

Anteeksi kun vaan valitin oloani :(

Viimeistä työpäivää viedään, ihanaa!

Piti vaan pikaseesn tulla kertoon että yökötysolo senkun jatkuu, oksu ei oo tullu mut koko ajan yökin... Minkä takia pitikin kysyä että mikä raskaustesti on herkin ja kuinka paljon ennen menkkojen oletettua aloituspäivää sen voi tehä?

On ihan vedet silmissä kun joutuu kakomaan :p

Suppis :hug: äläkä täällä anteeks pyytele pahanolonpurkausta, sitä vartenhan me täällä ollaan, jakamassa ilot ja surut. Näin kanssa eilen kaverini jolla laskettuaika syyskuussa ja teki kanssa jotenki pahaa katsoa hänen masua... Ja siskoni on myös raskaana ja jaksaa koko ajan ruikuttaa pahaa oloaan ym., on tainnu unohtaa mitä mulla just takana, sillekin on meinannu jo pari kertaa karjasta että pitäis jo suunsa kiinni mun kuullen. Tottakai oon onnellinen siskon puolesta mut voihan ne jutut silti satuttaa... Varsinkin kun ne jutut ei oikeestaan muualla enää pyöri kun hänen raskaudessaan ja pahassa olossa. Mä en ainakaan ruikuta yhtää pahaa oloani sitten kun joskus sen plussan saan aikaseksi!

Nyt meen jatkaan töitä!

Hieman surullisena ilmottaudun tähän pinoon. Menetin kaksostytöt vajaa kolme viikkoa sitten raskausviikoilla 20. Raskaus oli minulle ensimmäinen ja kauan toivottu. Ehdin käydä jo rakenneultrassakin, jossa kaikki oli hyvin, mutta sitten aivan yhtäkkiä koko maailma romahti. Mitään yhtä syytä tapahtuneelle ei ole löytynyt, ehkä kaksosraskaus oli vain liikaa kropalleni. Edelleen tuntuu siltä ettei aika liiku mihinkään ja aamulla herätessäni kuvittelen edelleen olevani raskaana kunnes totuus lyö vasten kasvoja. Haluan kuitenkin luottaa tulevaisuuteen ja uskoa, että vielä se oma käärö meille suodaan. Vielä en kuitenkaan uskalla ruveta kuumeilemaan. Lääkärin mukaan pitäisi malttaa odottaa syksyyn. Ajattelin kuitenkin jo uskaltautua tähän pinoon, jos se vaikka nopeuttaisi ajankulua ja saisin tukea saman kokeneilta.

Tsemppiä ja jaksamisia kaikille! :flower:

Iida-Liina: Pahoittelut suuresta menetyksestäsi :hug: Kurjaa, että joudut kokemaan tuollaista varsinkin kun raskaus on kauan odotettu. Mikään ei varmasti lohduta sinua. Sure rauhassa ja puhu asiasta. En voi edes kuvitella miltä sinusta tuntuu. Olen tosi tosi pahoillani. Tervetuloa joukkoon! Muista, ettet ole yksin.

Oma nassu: Taitaa täti kurvata tämän päivän aikana kylään. Aika pian :eek: Otin vipan teron perjantaina ja eilen alkoi jo vähän tuhruileen. Tänään sit vähän enemmän ja varmaan iltaan mennessä hanat aukeaa. Ihanaa!! Pääsee taas yrittämään piiitkästä aikaa. Viimeksi huhtikuussa ollaan yritetty. Maha ihan turvoksissa ja kipee. Nyt alkaa päätäkin jomottaan. Tätä tää oli. Ihan pääsi unohtumaan.. Luulin nimitäin ettei täti enää tänä vuonna tule, mutta toisin kävi.. :ashamed:
Tämä lähtee tästä töihin. Käyn illalla/yöllä lukemassa kuulumisia seuraaan kerran.
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!! Laiskotelkaa te, joilla on siihen mahdollisuus (minunkin puolesta). :wave:

Moikka!

Ninni78: ihanaa sulla vika työpäivä ja sittenkö loma alkaa? Jee se on aina niin mukava tunne tuo loman alkaminen.. ja niin lupaavalta kuulostaa nuo sun oireet.. veikkaanpa että painut pian odottajiin! =)

iida-liina: Suuri suru on nyt tosiasia sulle, jonka nopeuttamiseksi valitettavasti ei ole kepulikonsteja..todella paljon voimia sulle/teille! Kamala kuulla tuollaista.. niin pitkällä olit jo ja liikkeetkin tuntui? Miten voi noin käydä.. kai ne sikiöt tutkitaan? Joku syy luulisi löytyvän, ehkä se jotenkin helpottaisi kun saisi jonkun syyn..TOdella kamala kokemus, se vaan on niin että täytyy kärvistellä ja kitua tuska kokonaan loppuun, ei kannata kiirehtiä eteenpäin ennenkuin siltä tuntuu. Varmasti suodaan teille nyytti jo ihan PIKASEENKIN.. koita nyt vain antaa aikaa ja älä vaadi itseltäsi yhtään hymyä ennenkuin oikeasti haluat hymyillä. Tsemppiä!! Tänne voi aina purkaa ja kiukutella, muista se.. =) :hug:

Nyt ei tulekaan mieleen muuta, olin niin järkyttynyt tuosta iida-liinan uutisesta, että tuntuu typerältä enää sanoa mitään omaa napaa.. nyyh, miksi noin kamalia tapahtuu..

surupuserossa taas, katherine

Yhteistyössä