Moikkis!
Oon kans
Pulttiksen ja Epskepsin kanssa samaa mieltä siitä et tää on ihan huippuporukka :heart: !
Mulla on kohta viikon jo nippaillu alavatsasta, varsinki iltasin kun vähän rauhottuu, lisäks tänään on ollu tosi etova olo, yökkiny oon melkeen koko päivän
. Ihanaa ois jos ois nyt jo tärpänny, mut ihmetyttää vaan et näin äkkii oireilis...
Pakko varmaan ens vkonloppuna testata vaikka vannoin jo varmaan täälläkin etten testais kovin äkkii, mut äkkii se mieli taas muuttuu. Senkin takia pitäis varmaan varmistaa ku on se matkakin just tulossa etten siellä sit ala nautiskeleen olutta yms. jos onkin salamatkustaja mukana
. Jotenki pelottaa jos sieltä se plussa paukahtais ettei kävis kuten viimeks. Oonki jo päättäny sen että meen varhaisultraan sit joskus plussattuani, enkä kerro raskaudesta sitä ennen varmaan kellekään. Paitsi tietty miehelle ja teille rakkaat virtuaalisiskot :heart: .
Nyt tuli taas niin paljon omaa napaa....
Taidan mennä kattoon CSI Miamin ja ehkä sit vielä piipahtaa täällä.
Ai niin, olin lasten kanssa koiran kanssa iltapissillä, ja poimittiin samalla metsästä mustikoita! En kyl muista millon ois näin aikasin mustikoita metsässä ollut.
Palataan...-Ninni- :heart: :heart:
Jatkan nyt vielä vähän kun tuli CSI katottua...
Katoin tv:tä sängyssä ja voi sitä nippailun määrää...
Oonkohan ihan luulosairas kun nyt tolleen oireilen, kääks :kieh:
Huominen pitäis vielä jaksaa töissä ja sit LOMA!
Kauniita unia jos täällä enää ketään muuta edes hereillä =)