km:n jälkeen kuumeilevat...

Onnea haamusta sopuli!!! Tuota olen kuullut kahta eri mielipidettä tuosta rfsu:n testistä, joten kannattaa hakea apteekista vaikka apteekin oma, se on ainakin tosi luotettava. Jotkut testit ovat tosi herkkiä ja toiset ei niinkään. Tuo viivan "katoaminen" voi johtua että virtsa ollut laimeaa tai että teit vielä niiiin aikaisessa vaiheessa.
Mieluiten odottele huomiseen tai ylihuomisen ja tee testi aamupissasta!
Voi kun jännää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopuli83:
Ja nyt vartti testauksen jälkeen "raskaana"-viivaa ei enää näy kuin vessan hämärässä. Hämärää. Onko kellään kokemusta tuosta RFSU:n testistä?
Mä en luota näihin yhtään!
Siis noi tulokset on kyllä niin epäselviä kun vaan voi olla, viivanpaikat näkyy niin selvästi että ne hämää ihan kauheesti!
oota sopuli huomiseen ja kipität apteekkiin ostamaan testin, tai käyt tänään ja teet heti aamulla ;)
Mä olen noita rfsun testejä tehnyt niin paljon ja aina yhtä epävarma tulos, niistä vissiin muutenkin kaikilla huonoja kokemuksia!
Ja se tulos pitää katsoa heti, tai se muuttuu, aivan outoja xD

Minä Itse: Voi vitsi kun maha on välistä niin kipeä että olen ihan varma et menkat alkaa.
Tein tänään vielä testin :whistle:
Puolustuksena se, että oli vielä yksi testi kun niitä kävin muutaman hakemassa hätäpäissäni, tää oli se aconin testi, ihan outo mutta ihan selvä viiva tuli taas, joko sitä kohta jo uskoisi :ashamed:
Kohta pitäis töihin lähteä joksikin aikaa, ei millään malttais kun siivoilut kesken, varmaan jonkun sortin pesän rakennus vietti :D
 
onnea kaikille plussanneille :hug: :flower: vitsi munkin tekis niin kovasti mieli jo testata, vaikka onkin vasta se kp 19. voiskohan se näkyä jo...? ei varmaan. jos sitä sunnuntaihin asti malttas mielensä ja sitten :ashamed: tää on aivan kauheeta tää oottelu :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyynex:
onnea kaikille plussanneille :hug: :flower: vitsi munkin tekis niin kovasti mieli jo testata, vaikka onkin vasta se kp 19. voiskohan se näkyä jo...? ei varmaan. jos sitä sunnuntaihin asti malttas mielensä ja sitten :ashamed: tää on aivan kauheeta tää oottelu :kieh:

Mun oli pakko testata!! kp 25 ja negahan se oli.. Mun kierrosta en kyllä tiedä että odottelen tässä tätiä mutta ei se oo ihan satavarma nega.. Ihmeellisen hyvillä fiiliksillä silti! varmaankin kunnes täti tulla tupsahtaa..
Mut täältä oon kyllä saanut niin paljon voimaa etten olisi ikinä uskonu :)
Kiitos teille :heart:


 
:hug: ja hurjasti onnee haamusta!!!
Ei niiden testien pitäis edes haamua antaa ellei pissasta raskaushormonia löytyis. Eiköhän se viiva siitä vaan vahvistu!!! :heart: :heart: :heart:

Täältä alkaa porukkaa poistumaan odottajien puolelle, i-ha-naa! Toisaalta haikeeta kun ihanat ihmiset lähtee täältä pois. Voi kun kaikki päästäis nopeesti pois täältä kuumeisista odottajien puolelle ja mielellään monet tutut samaan ketjuun!

Jatketaan....
 
mie lähden kotiin viikonlopun viettoon
ja kerrankin nauttimaan tädistä :LOL: mahaa sattuu kuin lekalla lyötäisiin, mut ei se haittaa :D Ihanaa kun saan su aloitta pilsut... Olen jotenkin niiiin toivoa täynnä ja tyytyväinen tilanteeseen ja helpottunut kun ne menkat alkoi..
Meikäpoika siis tyttö lähtee siivoamaan...

Kurkistellaan taas :wave:
Oikein ihanaa ja rentouttavaa vkonloppua :hug: :whistle:
 
Onpas Sopulilla nyt jännät paikat! Mulla itellä ei oo kokemusta tosta testistä, mutta jotenki sellanen mielikuva että sekavaksi sitä on haukuttu. Mä oon luottanu tohon apteekin omaan (täältä kun ei paljo muita saa) ja se on kyllä aina näyttäny selkeen negan jos näin on ollut. Toivon hartaasti jotta sulla se viiva vahvistuis!!!

Ja muille joilla "ne päivät" lähestyy niin paljon plussatuulia puhaltelen!!!

Oma pino tälle porukalle tuolla odotuspuolella oliskin kiva, täältähän tuntuu lähtevän nyt porukkaa toivottavasti enemmänkin sinne puolelle! (siis ketkä nyt uskaltaa... :whistle: )
 
Heipähei taas... :wave:

Miikkis:No ilmankos mulla menkat alkaa tekemään loppuaan,kun täti on siirtynyt sun luokse :D Hyvä homma että kaikki kunnossa, se rauhoittaa kummasti mieltä =)

Pulttiksen hääsuunnitelmat kuulostaa oikein hyvältä! meilläkin kohta eka hääpäivä :heart: Niin se aika menee...

Vinja,oo vaan tällä puolella niin kauan kuin viihdyt... ja olitko lahdesta päin? muistanko oikein? Asuin n.vuosi takaperin siellä ja mies kun käy koulua orimattilassa,niin tulee sillointällöin käytyä sieläpäin. Saako udella missä päin lahtea asustat?
Äitee2,ilman muuta voi mustat housut laittaa rippijuhliin :)

oon myöskin kuullut paljon negativista rfsu:n testeistä :( ja ite en luota enää kuin niihin apteekin testeihin,kun viimeks kävi niinkuin kävi,niin pettymys oli huima :/

Toivon kyllä,että Sopulilla kyse olis oikeesta haamusta joka sitten huomenna varmistuu!!!!

Täällä siis täti pakkailee kamojaan ja minäkin kohta pakkaan :D Huomenna siis Tuska festareille Heltsinkiin, sunnuntaina jo takasin ja ma töihin :'( Kaikki hyvä loppuu aikanaan...plaah....
 
Repa: Me ei asuta lahdessa vaan Asikkalassa. Mutta tää kun on niin tuppukylä niin kaikki ultrat ( eli yhteen pääsee tuolta neuvolan kautta sillon 12 viikon tienoilla, muuten ei toiveitakaan päästä ) täytyy käydä lahdessa. Orimattilassa myös tuttuja ja sukulaisia ;) Missäspäin sä nykyään asut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Huomenta
PulttiBois kuulostaa ihanilta nuo teidän häät,meillä oli häät vuonna 2001 ja vieraita oli 250henkeä,vaikka ite tehtiin kaikki ni ei tullu ihan halvaks nuokaan häät =) Häät on varmaan ihanin juhla mitä on tai ehkä ristiäiset omassa perheessä menee ohi mutta kuitenkin.
teillähän oli isot juhlat.. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sopuli83:
Huomenta vaan.
Pulttis meillä onkin samat kuumeilut, eli häät tulossa =) Olin eilen viimeistä kertaa sovitamassa pukua ja se on niiiiin ihana! Savun sininen pitsiunelma, joka vaalenee pallohelmaa kohden valkoiseksi. Oih!! Milloin teillä on day zero? Meillä 14.7. eli KAHDEN viikon päästä!?
piti ekaksi olla jo syyskuussa, mutta kirkossa ei ollut yhtään vapaata aikaa :eek: tai oli sinä päivänä kun oltaisiin haluttu mutta vasta klo 18 eli liian myöhään.
saatiin siis lokakuulle vihkiminen :heart: eli silloin siis vasta,
teillä jännät päivät jo käsillä kaikin puolin :D :wave: onnea haamusta :heart:
 
Hui miten paljon tekstiä tänne on tullut muutaman päivän aikana! Elikkäs kaikki uudet toivotan tasapuolisesti tervetulleiksi!!!

Plussanneille oikein paljon onnea :heart: Ja ainakin yksi haamuilija Sopuli83 oli joukossamme...sinulle siis toivottelen viivan vahvistumista.

Omaa: Menkat alkoivat tuossa äsken, joten tänään kp 1/33. Kierto lyhentyi jopa 3-5 päivää teroluttien ansiosta. Noo jospa se tästä pikku hiljaa alkaisi tasoittumaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Huomenta
PulttiBois kuulostaa ihanilta nuo teidän häät,meillä oli häät vuonna 2001 ja vieraita oli 250henkeä,vaikka ite tehtiin kaikki ni ei tullu ihan halvaks nuokaan häät =) Häät on varmaan ihanin juhla mitä on tai ehkä ristiäiset omassa perheessä menee ohi mutta kuitenkin.
teillähän oli isot juhlat.. =)

Vieras määrää johtui siitä kun täällä maalla asutaan appivanhemmat halusi kutsua koko kylän ja meillä kummallakin on isot suvut nyt jos piettäis häät niin toi luku olisi huomattavasti isompi on meinaan sen verran noi suvut kasvaneet.
 
Taitaa se täti olla tulossa ja lujaa tänne päin..
maha kipristelee siihen malliin et taitaapi olla onni heitetty tältä kierrolta meijän osalta!
Mut toivottavasti se täti on sit täällä niin busy mun kanssa ettei ehdi jollekin muulle ;)

Plussaonnea muille :heart:
 
Onnea plussanneille ja haamuilijoille joille toivon vahvistuvaa viivaa. :flower:

Kaveri soitteli ja kyseli josko huomenna lähtisin hänen kanssa kaupungissa käymään ostoksilla ja illemmasta yhdellä mutta sanoin vielä miettiväni kun en oikein ole varma onko musta lähtijäksi.Kaveri on kokenu saman viime vuonna, rv10 sai km ni sais puhua asiasta jonkun kanssa kasvotusten,mutta onko väärin jos lähden?

Mies kovasti minua suostuttelee lähtemään jotta mieli pikkasen piristyisi mutta en tiiä jotenkin vaan vaikea päättää.Kuten huomaatte olen erittäin "vaikea selkoinen" ihminen. :) pakkohan sen elämänkin on jatkuttava...ennemmin tai myöhemmin.

(.) jälkivuoto hiipuu vauhdilla =) jotain vihlaisuja on mahassa tänään ollut mutta voi johtua syömättömyydestä,luulisin tai toivon et johtuu ettei ole mitään tulehdusta kehittymässä,onko jollain ollu kohtutulehdus? Miten se alkaa ja oireilee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Onnea plussanneille ja haamuilijoille joille toivon vahvistuvaa viivaa. :flower:

Kaveri soitteli ja kyseli josko huomenna lähtisin hänen kanssa kaupungissa käymään ostoksilla ja illemmasta yhdellä mutta sanoin vielä miettiväni kun en oikein ole varma onko musta lähtijäksi.Kaveri on kokenu saman viime vuonna, rv10 sai km ni sais puhua asiasta jonkun kanssa kasvotusten,mutta onko väärin jos lähden?


No ei missään nimessä oo väärin,menet jos suinkin jaksat,niin saat vähän piristystä elämään!!! =)
 
Ilmoittaudun joukkoon Ninni-78 kutsumana tuolta keskenmeno puolelta.. Meillä kaksoset menehtyivät kohtuun rv 10 ja eilen tein kotona lääkkeellisen tyhjennyksen. Tässä toivutaan varmasti pitkään fyysisesti ja henkisesti, mutta silti haaveesta emme aio luopua. Tämä ensimmäinenkin raskaus alkoi hormneilla avustettuna (mulla pco), joten elokuussa varailen aikaa lääkärille, että päästään neuvottelemaan mitä tulevaisuudessa. Hoitoja joka tapauksessa tulemme tarvitsemaan.

Luen tämän ketjun jossain vaiheessa ajatuksella läpi, kunhan voimia on enemmän. Piti vaan heti päästä ilmoittautumaan, jotenkin tuntuu, että mitä enemmän asiasta puhuu, sen paremmin sitä alkaa ehkä hyväksymään.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!
 
Sopúli: mites kävi? Mihin suuntaan tilanne vahvistui? =) Hienoa jos oisi uutinen pienokaisesta!! :heart:

Pulttibois ja sopuli: Onnea ja iloa hääpäiväänne !! Se olkoon ikimuistoisen lämmin ja ihana! =)Meilläkin on kovat hääkuumeet (vauvan lisäksi) ja keväällä ois tarkotus vihkiytyä, mutta toivotaan että joudutaan siirtämään häitä perheenlisäyksen vuoksi.. elikäs monimutkasta touhua.. ;)

Äitee2 : tsemppiä ja halaus sinulle!! Tosi kurjaa joudut kokemaan, tiedän sen ja ihan typerä on oikeastaan mitään sanoa, koska tuska täytyy kokea ihan rauhassa eikä teeskennellä iloisesti et kaikki on hyvin. Sairaalta saattaa kuulostaa, mutta kärsi rauhassa. Itsellä kolme viikkoa kM:sta ja nyt aika hyvä mieli, mutta pahinta oli ja on yhä TEESKENTELY, se on kaikista tuskaisinta, että on jossain seurassa jossa ei voi olla itsensä eli myös itkuinen, ja täytyy hymyillä tms. niin se on karmeampaa kuin itse kärsiminen. Elämä jatkuu- sitten kun sen antaa jatkua, siihen asti voi ja saa ja pitää surra. Voimahali sulle!
:hug: :heart:
P.s äitee minäkin mietin ja pelkäsin kohtutulehdusta, kun pientä vihlontaa , mutta en usko että se sitä sullakaan on, ellei tule kunnon kivut ja lämpö nouse.
 
anteeksi en lukenut viestiäsi. Kurja uutinen!! :hug: mutta tervetuloa kivaan porukkaan jossa tokenet taatusti ja valoisa tulevaisuus odottaa, sitten kun sen antaa tulla luokse. Nyt voimia ja aikaa, saa kiukutella ja itkeä! Toi on niin kova juttu!! :heart:
 
katherine suuri kiitos sanoista täällä taas itku hanat aukesi,minustakin tuo teeskentely on kaikista kurjinta ja etenkin kun osa ihmisitä ei edes tiedä mitä nyt käymme mieheni kanssa läpi niin vaikeaa on välillä,kotona olen ollut koko viikon ,mitä nyt pikaseen kyläkaupassa kävin.siulle suuri :hug:

emppu78 olen todella pahoillani puolestanne ja toivon sydämestäni teille voimia jaksaa :hug: muistakaa miehesi kanssa puhua,itkeä ja surra yhdessä ja erikseen,meillä tämä resepti toimii,minua ja miestäni tämäkin kokemus on lähentänyt entisestään ja rakkaus on kasvanut kovasti.(minulla kanssa pco)

Repa laitoin kaverille viestin että voisin lähteä mutta sillä varauksella että jos en jaksa niin voin peruuttaa menoni joka onneksi sopi kaverilleni,sanoi ymmärtävänsä
:)
 
Olen kovin pahoillani että sinäkin olet joutunut keskenmenon kokemaan :hug: Tervetuloa vaan tänne meidän kanssasisarien joukkoon,yritämme täällä toinen toisiamme parhaamme mukaan tukea =)
Voimia teille surun keskellä ja surkaa rauhassa...,sitten pikkuhiljaa kohti parempia aikoja :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Repa: Me ei asuta lahdessa vaan Asikkalassa. Mutta tää kun on niin tuppukylä niin kaikki ultrat ( eli yhteen pääsee tuolta neuvolan kautta sillon 12 viikon tienoilla, muuten ei toiveitakaan päästä ) täytyy käydä lahdessa. Orimattilassa myös tuttuja ja sukulaisia ;) Missäspäin sä nykyään asut?
Meeeeki ollaa asikkalasta :D
Just tultiin Kanavan juhlista ja söin ihan kauheesti muikkuja...Enkä ees tykkää muikuista mut voi vitsi ne nyt maistu hyviltä :D

Sopulin puolesta täälläkin jännätään!! :)
Kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!!!
 
Tervetuloa Emppu! Kiva kun tulit jo tänne puolelle juttelemaan! Täällä saat purkaa pahaa oloasi sellaisille jotka ovat saman läpi käyneet. Mua ainakin helpotti tämä palsta tosi paljon, lähipiirissä kun ei keskenmenoja oo ollu, ni täällä porukat oikeesti ymmärtää miltä susta tuntuu.

Täällä alkaakin monella oleen piinapäivät käsillä, jännää :kieh: :kieh:
Katherine joko täti tuli kylään? Toivotaan joo et joudutte hääsuunnitelmia siirtään pikkunyytin tieltä :)

Mä istun koneella hiusväri päässä ja koitan kuluttaa aikaa huuhtomiseen asti :LOL: . Vielä pitäis huominen ja sunnuntai jaksaa töissä ennen lomaa... Jotenki haikee olo kun esikoinen menee jo kouluun ja kuopus eskariin, oon niin tottunu että neidit pyörii aina kotona :( No, onpahan tääläkin sit edes joskus rauhallista =)

Ai niin Sopuli tuu heti aamulla kertoon mitä se apteekin testi näytti, toivotaan että vahvaa ++++++++

Nyt täytyy mennä huuhtoon väri päästä ettei lähe koko tukka mukana :LOL: :LOL:

:wave: :wave: :wave: Siis heippuli hei!

-Ninni- :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä