km:n jälkeen kuumeilevat...

Aurinkoenergiaa :hug: :( Voi kurjuuden kurjuus, että vielä kaavintaan joudut. :( Olen todella pahoillani. Mulle tehtiin kaavinta joulukuussa. Aamulla menin gynepolille km epäilyn vuoksi, km todettiin ja sitten sain valita joko kaavinnan tai lääkkeellisen tyhjennyksen ja valitsin kaavinnan, kun kaverin lääkkeellinen tyhjennys oli ollut jotain ihan kamalaa.. no, sitten iltapäivällä kaavintaan. Nopea juttu sinällään, taju pois ja noin 15 minsan päästä olin taas hereillä. Pian siitä tokeni, söin siellä ja oottelin että kello tulee 18 jolloin mies ja poika sai tulla hakemaan. Mun mielestä sen kaavinnan jälkeen EI saa ajaa autoa, eikä sieltä saa yksin lähteä pois vaan pitää olla saattaja. Sitä en sitten tiedä jos sulla on nukutus aamulla että saatko esim. illalla jo ajaa autoa. Mutta epäilen kyllä. Parempi pysyä pois ratista. Nukutus on nukutus vaikka kestäisi vaan 15 min.
Ihmeempiä kipuja ei tuosta tullut, vuotokin lakkasi melkein heti. MUTTA.. 2 päivän jälkeen alkoi tuntumaan kipuiluja, jotka hiljalleen kovenivat ja sitten olikin pakko mennä lääkäriin ja kohtutulehdushan se oli :( Toivottavasti sulla sujuu tuo kaavinta hyvin eikä tule mitään ikäviä tulehduksia. :) Jaksamista sulle kovasti! :hug:

Suppis, täälläkin vasta 3 peräkkäisen km:n jälkeen tutkitaan. Yritin jo tuon toisen jälkeen että pääsisin tutkimuksiin, mutta ei.. Kun keskenmenoja oli "vain" kaksi niin ei. :( sanoin etten sitä kolmatta km:a halua...mut ei.. :( Yksityiselle puolelle varmaan pääsisi heti, mutta meillä ei niihin ainakaan ole rahaa :ashamed: Täytyy vain toivoa ettei sitä kolmatta km:a tule..

Pulttis, ihanaa että olet siellä paremmalla mielellä :) Ja nuo teidän häät tulevat olemaan varmasti aivan mielettömän upeat, oikeat satuhäät

Kiitos isosti kaikille onnitteluista :flower: :hug:
Yhäkin hiukan pyörällä päästäni, ihanaa nähä oma nimi noissa plussanneissa :heart:
Ettehän vielä potki mua pois täältä, ennenku toi varhaisultra on ohi :ashamed:
Toisekseen en halua vielä lähteä, jos jään ihan vaivaksi asti ni lupaan laittaa itseni bannaan :saint:
Valvoja bannassa...Juu =)

Pulttis!!
Nyt teet niiku me, eli ette yritä mitään tässä kuussa! Kyllä mä vakaasti uskon että liika yritys ei ole hyväksu,kuten meidänkin tapauksessa näki..
Joten nyt vaan, huit hait koko vauvahommalle tälle kierrolle!!! :D =)

Haaveissa esikoinen

Tyynex.....................KM 03/07
Tinii..........................KM 02/07
Sopuli83..................KM 05/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Haikara 23v OULU...KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06..............................KP -/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 1/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 4/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 5/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 9/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 20/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 26/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 33/37
Tytti.........................KM........................................KP 41/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07....KP 6/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07................KP 8/28
Kentia.....................KM 04/07...........................KP 52/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 5/28-30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 20/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 24/26-28

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli

Kaavinnasta..
Itse kävin tuon läpi tossa helmikuussa ja se oli kyllä piste i:n päälle kaiken tuon muun kanssa.. Itse kaavinta ei ollut mitenkään niin hirveä mutta se tilanne.. Menin yöllä yhentoista aikaan naistenklinikalle ja siellä sitten pari tuntia värjöteltiin ja itkettiin silmiä päästä kun lääkäri oli sanonut että ei oo mahiksia enää ja että kaavintaan vielä tänä yönä kun vuodin niin paljon.. Se oli kyllä sellanen yö jonka muistan aina luissa ja ytimissä! Olin lääkkeistä ja tunteista niin sekaisin etten voi edes tajuta näin jälkeenpäin.. Kahden jälkeen yöllä palasin leikkaussalista ja kun eivät miestä osastolle päästäneet niin jo puolen toista tunnin jälkeen puin vaatteita päälle ja soitin miehelle alakertaan että nyt lähetään kotio. Traumoja on ja huolella mutta ei sitä kaavintaa kannata pelätä, toi tilanne vaan oli niin sairas..

Mutta juu sepä siitä..
Vielä oon tsemppaillu täällä odottelussa ja kp 24 nyt menossa.. En tiedä olenko tulossa kipeeksi vai mitä mutta kun tulin kotio niin meinasin oksentaa, siitä asti sitten ollut höntti olo.. Vatsan suuremmat kipristelyt on jo ohitse ja nyt sitten vaan ooooootellaan...

joku kyseli ovistesteistä, eikös se niin mee että kun vahvan viivan saa, niin siitä 12-48 tunnin päästä ovulaatio tapahtuu. Niin ainakin mammaksin testeissä sanottiin. itse testailin ja kahtena päivänä tuli vahva viiva, siinähän ne kaks päivää menikin sit pupuillessa :D onneks sattu just miehen vapaapäiville :LOL: nyt olis kp 19 ja niiiiin tekis mieli testailla jo, mutta turhaahan se tässä vaiheessa on. ajattelin ensi viikolla, kun noissa mammaksin erittäin herkissä raskaustesteissä sanotaan, että jo 8 päivän päästä hedelmöittymisestä saattaa näkyä :eek: ja kaikki oireethan mulla tietysti jo on :LOL: mahaan pistelee ja voisin nukkua koko päivän. vessassakin saa ravata vähän väliä, vaikka ei hätä olisikaan niin silti aina pakko mennä :D täytyy vaan toivoa että ei olisi pelkkää kuvitelmaa tää kaikki, että jospa sieltä se kaivattu plussa tulisi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
[Pulttis, ihanaa että olet siellä paremmalla mielellä :) Ja nuo teidän häät tulevat olemaan varmasti aivan mielettömän upeat, oikeat satuhäät

kyllä vain. eilen tarjouksia laitoin valokuvaamoihin, haluan että koko vihkiminen kuvataan ja poistuminen juhlapaikalle. juhlapaikalla itse vihkikuvat ja myös niin että pojat meidän kanssa. sitten juhlapaikalla kuvausta noin tunnin verran..
ei kauhean edulliseksi tule juhlat ei :whistle:
hääautonkin löysin tai parikin vaihtoehtoa, oli aika käheitä ;) tosin mies vielä yrittää löytää jostain moottoripyörän jolla voitaisiin mennä kun hällä kortti sellaiseen :heart: romanttista juu :saint:

eli tästä tää lähtee..
oikein ihanaa viikonloppua sinne päin :wave:
musta tulee huomenna sylikummi pienelle tytölle ja miehestäni kummisetä :D ja sitten juhlista yövuoroon :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Pulttis!!
Nyt teet niiku me, eli ette yritä mitään tässä kuussa! Kyllä mä vakaasti uskon että liika yritys ei ole hyväksu,kuten meidänkin tapauksessa näki..
Joten nyt vaan, huit hait koko vauvahommalle tälle kierrolle!!! :D =)
lupaan ottaa rennosti. viimeksi onnistun oviksen tietämille siinä- sitten laukesi käteen koko homma :p :LOL: siis mun innostus :D
jos nyt vaikka tässä muissa kiireissä jäisi vähän kuin huomaamatta :whistle:
tosin mun työkaveri nauroi eilen että siksi odotan lomaa niin paljon ja puhun miehen kanssa kaksin telttaretkelle lähtemisestä että saataisiin vauva.. :LOL:
meillä kun pojat ovat saaneet ihan muualla kuin kotona alkunsa :p ja keskenmennyt vauva myös- eli kotona ei siis natsaa- reissuun on päästävä :LOL: :LOL: :D
onneksi elokuussa turkin matka ja sitten pitää loput 2 viikkoa ahkerasti olla pois kotoota reissun päällä ja marraskuussa egyptin matka.. ehkä silloin viimeistään sitten :saint: :D

:attn: PERJANTAI :attn:

Mie lähden sinne jälkitarkastukseen ihan just ja tuun sitten kertomaan mitä kuuluupi..
Sen verran että KIITOS REPA kun lähetit tädin tänne, meinaan löysi perille :LOL: :wave: ;) :whistle: Eli täällä kait vuodetaan, kivut aivan järisyttävät jo eilisestä illasta lähtien, oikein tuntuu että vetää nivusiin asti :eek: :x Ja nyt alkaa tulla veristä vuotoa, toivottavasti kestäisi pidempään kuin 1 pvä :LOL:

No jatkellaan kohta...

Huomenta

Tänään tuntuu jo päivä paremmalta :) Eilen illalla päätin että nyt loppuu tämä nyhjäys ja kyllä se vauva meille saadaan ennemmin tai myöhemmin nyt ei vaan ollut mein vuoro ja meillä kuitenkin jo kaksi ihanaa poikaa ja monta ihanaa kummilasta.

PulttiBois kuulostaa ihanilta nuo teidän häät,meillä oli häät vuonna 2001 ja vieraita oli 250henkeä,vaikka ite tehtiin kaikki ni ei tullu ihan halvaks nuokaan häät =) Häät on varmaan ihanin juhla mitä on tai ehkä ristiäiset omassa perheessä menee ohi mutta kuitenkin.

Epskeps ei haittaa mitään =) meitä on tullu uusia niin paljon lyhyessä ajassa et ei ihme jos sekaisin menet,olisin voinu itekkin lisätä mut niin kuin sanoin en ole mikään tekniikan ihmelapsi.

Aurinkoenergiaa :hug: :hug:

(.) vuoto vähenee lupaavasti ja ensi viikolla olisi testipäivä labrassa ja torstaina lääkäri ja jos kaikki kunnossa ni sitten vaan odotellaan tätiä kylään (eka kertaa odotan näin innolla)jotta päästään uuteen yritykseen.Hiukkasen pelottaa mutta luotan siihen että kaikki menee hyvin.

Tänään pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja siivota oikein kunnolla,rupee meinaan toi pojan yskä olemaan sellasta et jotain pitäis tehä,vaikka mies siivos tiistaina mutta näköjään sitä pölyä tulee ihan kauheesti kun täällä keskellä heinäpeltoja asuu.

Sanokaa nyt miulle et voiko rippijuhliin mennä mustissa housuissa jos on värikkäämpi juhlapaita?
Hametta en todellakaan haluis laittaa etenkin jos tää vuoto yhtään jatkuu on vaan sitten niin epävarma olo."Iso ongelma" :ashamed:

Herttis sentään kuinka ootte paljon saanu tekstiä aikaan muutamassa päivässä!

Koitan jotain nyt muistaaki...

Äitee ja aurinkoenergiaa: :hug: :hug: teille molemmille. Ihmeellisiä kommentteja (varsinkin se keskenmenoa toivoneen) että ihan puistattaa. Vaikka tää on itelle ollu tosi rankka 2-vuotta niin kyllä mä silti olen toivonut että muiden (tuttujen ja sukulaisten) raskaudet menee hyvin eivätkä tällaista joutuisi kokemaan!!

Sipuli:Onnea plussasta!! :flower: Meillä onki sitten varmaan aika samoihin aikoihin la!

Mä en kans oo vielä uskaltanu tältä puolelta lähteä pois :ashamed: En tiedä missä vaiheessa uskallankaan, viimeks kerkesin odotuspuolella käväsemään kun tuli paluu tänne. Missähän vaiheessa vois tuolla yksityisellä käydä ekassa ultrassa kattomassa että kaikki on oikeesti kunnossa? Pitääkö oottaa johki 8 viikolle vai voiko mennä jo aikasemmin? Olikos kukaan täältä lahden seudulta? Oisko Hemossa hyvä käydä? Siellä yksityisellä äitiysneuvolalla kävin kerran ja ei ollu kauheen luotettavan olonen paikka niin sinne en kyllä enää mene. Onko muita paikkoja, tietääkö kukaan? Jotenki haluisin ennen sitä 12 viikon ultraa käydä, sinne kun on vielä niiiin pitkä aika... :whistle:

Ainii, noista mustista housuista. Mä en kyllä asiasta oikeesti mitään tiedä mutta kyllä mä voisin mennä, varsinkin jollei mikään hellepäivä oo ni ei mulla varmaan itellä muuta oliskaan :whistle: :ashamed:

Huomenta vaan.

On eilisestä ollut jotenkin kumma olo. Ei nyt pahoinvoitia, mutta semmoista heikotusta ja välillä PIENTÄ kuvotusta tms. Pöh ja höh. Hit.to. Taidan käydä tänään apteekissa hakemassa testin. Tai en sittenkään. En halua pettyä. Koitan nyt hillitä itseäni vielä.

Pulttis meillä onkin samat kuumeilut, eli häät tulossa =) Olin eilen viimeistä kertaa sovitamassa pukua ja se on niiiiin ihana! Savun sininen pitsiunelma, joka vaalenee pallohelmaa kohden valkoiseksi. Oih!! Milloin teillä on day zero? Meillä 14.7. eli KAHDEN viikon päästä!? Iik! Hih, se niistä häähöpinöistä. Mun pahin pelkoni on, että täti kurvaa paikalle alttarilla... :LOL:

Aurinkoenergiaa koita jaksella :hug:

Sopuli:Vaihteleva, välillä ei tunnu missään muualla kun rinnoissa(kipeät), välillä väsyttää ihan kauheesti, välillä on pahaolo (ei mitenkään kauhean paha, semmonen öklö olo) mutta oksentaa ei ole tarvinnut. Oon koittanu muistella tota tytön odotusta, mutta en siitä muuta muista kun että iltasin tuli väsy ja öklö olo, en ees muista että tissit ois ollu kipeet! Tosin mun muistiin ei oo luottamista... :whistle: Nyt tota öklöä oloa on ollut vuorokauden ajasta riippumatta, yleisimmin kyllä iltapäivällä tai nukkumaan mennessä.

Nyt oon jo vähän rauhottunu ettei tarvi ihan kokoajan ravata vessassa (nii, pissahätä on kyllä huomattavasti useemmin) kattomassa onko jotain punasta havaittavissa.

Tämmöstä tänne nyt kuuluu!

Ekaksi Vinja: Ole täällä niin kauan kuin mukavalta tuntuu :wave: Niin minäkin olis ;) Kysyit tuosta alkuraskauden ultrasta, kannattaa mennä vasta kun viikkoja 7 kasassa, niin nähdään jo yleensä sykekin. Tottakai voit mennä aikaisemmin, mutta silloin yleensä näkyy vain onko kohdussa vai ei, ei osata kuitenkaan sanoa onko normaali raskaus vai esim. tm, joten kannattaa mennä rv 7 tienoilla. Voi vitsi kun ihanaa.. :flower: :heart:
Sitten tuosta Hemosta kysyit, niin mie käyn ainakin terveysaseman puolella, sellainen tooooooosi ihana lääkäri kuin Tiina Posa on hoitanut mua vuoden verran ja hänelle menen ultraan ja olin äsken jälkitarkastuksessakin! Suosittelen erittäin lämpimästi! Tuosta äippäpolista en tiedä :ashamed:

Viuhtis: Toivotaan ettei pääse täti kurvaamaan ferrarilla sinne :attn:

Pulttis: On varmasti oikein mieltälämmittävää järjestellä häitä, hienoa että sait haluamasi kirkon, se on niiin tärkeää! Järjestely vie varmasti ajatukset pois vauvajutuista, joten tärppionnea täältä puhaltelen :whistle:

Suppis76: Toi on oikeasti tosi rasittavaa, että eri paikkakunnilla voi olla tosi isot erot toimia, joku kertoi että jossain pääsee tutkimuksiin vasta 4 peräkkäisen km jälkeen. Toivottavati se yksityinen saisi liikettä niveliin ja asiaa vietyä eteenpäin! :hug:

aurinkoenergiaa: ihan kuin et olisi saanut kärsiä jo tarpeeksi ja nyt tämä, olen niiin surullinen puolestasi, miten voi olla noin paljon huonoa onnea mukana, mutta se kertoo sen että seuraavan kerran siut palkitaan ja kunnolla :hug: Jaksuja lähettelen :wave:

Haikara: Toivotaan että täti tulisi nopsaa, teroista menee yleensä 2-4 päivää ennen kuin menkat alkaa. Miulla meni viikko, mutta se on yksilöllistä. Päästään jännäilee aikas samaan aikaan!!! ;) :wave:

ON: Tarkastuksessa käyty, ja vauva lupa saatu :D :attn: Endometrium oli 4mm joten menkat ne siellä vuotaa ulos parhaillaan, su aloitan clomit, nostettiin annosta 2 tabl/pvä ja luget sain lisäksi. Täytyy vähän etsiä tietoa noiden käytöstä, mie laitan sinne alas ne, mutta että milloin ne aloitetaan ym... Onko tietoa??
Sanoi noista disperiineistä, että amerikassa saatu hyvää tulosta, mutta ei liputa niiden nimeen. Jotkut niitä suosittelee, jotkut ei. Sanoi että kokeile nyt ekassa kierrossa 50mg, koska miulla hb 165!
Mitäs vielä... Voi että kun olen extra happy!! Tänään on oikein sika hyvä päivä! Menkat alkoi, sain lääkkeet, jälkitarkastuksessa käyty... ELÄMÄ HYMYILEE TAAS :D

Että te ootte ihania.. :hug: :heart:

kuulostaa tosi lupaavalle B)
mitä pidempään maltat, sen parempi, mutta kannattaa testata sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa, niin saat varmuudella oikean tuloksen :wave: :attn: TÄTIÄ EI SINNE KAIVATA :attn:

Ainii... Epskeps: laitatko mulle nyt sen kp 1 kiertämään... KIITOS!

Voi kihveli! Tämä on kyllä nyt niin ON, mutta milloin mun kannatais testata?! Laskin kalenterista seuraavaa: Kun kp. on ollut 31 ja nyt ois km:sta laskien 31/31... ÄÄÄH! Ja tänään mun piti siivota. Nyt vaan roikun täällä epätoivoisesti ja mietin, tulhaisinko viimoiset pennoset testiin. Meidän viereiseltä r-kioskilta saa r-testejä. Ihan hullua. Se on tossa sadan metrin päässä... Voiiii... MIKÄ PIINA!!

Äh äh äh. Koittakaa jaksaa mua. Olen tämmöinen vuoristorata-ihminen. Koen ilon ja surun tosi voimakkaasti ja äkillisesti. Pakko siivota.

Halit kaikille! Tämä pino on kyllä mulle suuri voima!

Onnen :hug: iloisista uutisista! Eikö tullukin hyvä mieli kun jälkitarkastuksessa kaikki hyvin? Mä olin sen päivän ainakin ihan pilvissa kun siellä olin käyny!

mulla on nyt vatsaa nipistelly maanantaista asti (ma tai ti ovis ja nyt ihan ku ovis ois "jääny päälle"), varsinki iltasin, taitaa vaan kroppa kiusata mua tollasella oireilulla =)
Kääks kun pitäis vielä puoltoista viikkoa malttaa ni sit vois ehkä testatakin.

Pulttikselle ja Sopulille onnea tuleviin häihin, meidän häät oli viime keväänä ja muistan sen vieläkin kun eilisen päivän, ihana päivä oli! Meillä oli kans kuvaaja koko päivän ja sen lisäks vielä videokuvaaja ja meillä onkin muistona parin tunnin dvd, välillä tulee haikeena katottuu.

Nyt alan lähteen töihin päin...

-Ninni-

Mulla alkoi km-vuoto itestään, mut tehostettiin lääkkeillä, vuodon alusta meni 2 vkoa et loppu kokonaan, siitä 3 vkoa et menkat alkoi, eli vuodon alusta 5 vkoa. Menipä hankalaks :LOL:
Eli eka kierto oli vähän mitä oli... Nyt oon alottanu laskeen ekoista menkoista kp:iä, mullakin on kp:t vaihdellu 30-31 välillä. Kun jos oisin laskenu km-vuodon alusta ni ois kierto ollu 36 pvää.
Mut kuka tietää vaikka sua oiskin jo tärpänny eikä ne menkat tuukaan ollenkaan =)
Se on kyllä ärsyttävää kun viimesiä senttejää laittaa testii ja sit se näyttääki negaa. Mä koitan ite nyt malttaa ainaki kp 31 asti ennen ku testailen.

Niin VINJA onnea sinullekin ihan yhtäpaljon kuin muillekin plussanneille olen tainnut unohtaa onnitella sinua.. :ashamed:
en tarkoituksella kyllä varmasti
Onnea :hug: ja toivon kyllä että teillä nyt tämä raskaus sujuisi mainiosti.

joo tuosta vessasta ravaamisesta..
silloin kun odotin poikaa olimme viikot 6,7 ja 8 (14pv) lomalla thaimaassa ja eka ultra oli vasta sitten kun tultiin reissusta.
valkovuoto oli tietenni runsaampaa niin joka lorahduksesta kyllä varmasti taisin tarkistaa että eihän ollut verta :/ se oli ihottavaa..
siis taisin työntää kädet housuihin jopa ostoksilla ollessamme menin vain jonnekin nurkkaan ja kopelsin sen verran että asia selvis.
loma meni silloin vähän mönkään tuon keskenmenon pelon vuoksi..

Hei vaan. Hermo sitten petti ja kävin äsken ärrällä ostamassa testin. Oon aikaisemmin käyttänyt apteekin omaa testiä ja se on ollut jotenkin selkeämpi. Ärrällä oli RFSU:n testi ja senpä äsken tein. Aamu on taas kulunut täällä pinossa hermoillessa ja teetä litkiessä, joten pissa oli tooosi laimeeta eikä todellakaan mitään aamuvirtsaa. Mutta tein testin silti.

Haamu tuli...! Kylppärin hämärässä viiva näytti ihan tummalta, mutta kun toin sen päivänvaloon, se "haaleni" haamuksi. Mutta kyllä siinä viiva on!

Huomenna aamulla teen heti uuden testin aamuvirtsasta. En voi vielä uskoa.

Onko se aamuvirtsa-juttu, se, että se on "vahvempaa" ja ollut kehossa kauemmin kuin päivällä tuleva pissa? Mitä jos nyt olen juomatta ja sitten illalla pissaan, onko se melkein kuin aamuvirtsaa?!

Miksi toi "raskaana"-viiva näyttää kirkkaassa päivänvalossa haalealta kun taas vessassa ihan oikealta viivalta?

HUII!

ja mustat housut rippijuhliin miksi ei?? paa joku pirtsakka paita tai toppi sen koristeeksi niin menee mainiosti.. ja kesäiset kengät.

ja tosi ikävää aurinkoenergia että joudut vielä raahaamaan itsesi sinne kaavintaankin..
mutta se hyvä siinä on että edes huomasivat tuon asian ettei kerennyt mitään tulehdusta sinne poikia.
Pää pystyyn vaan ja yritä porskuttaa eteenpäin. mikä ei tapa se vahvistaa..
Naiset on yleensä aika vahvoja kaikinpuolin..

Yhteistyössä