Aurinkoenergiaa :hug: Voi kurjuuden kurjuus, että vielä kaavintaan joudut. Olen todella pahoillani. Mulle tehtiin kaavinta joulukuussa. Aamulla menin gynepolille km epäilyn vuoksi, km todettiin ja sitten sain valita joko kaavinnan tai lääkkeellisen tyhjennyksen ja valitsin kaavinnan, kun kaverin lääkkeellinen tyhjennys oli ollut jotain ihan kamalaa.. no, sitten iltapäivällä kaavintaan. Nopea juttu sinällään, taju pois ja noin 15 minsan päästä olin taas hereillä. Pian siitä tokeni, söin siellä ja oottelin että kello tulee 18 jolloin mies ja poika sai tulla hakemaan. Mun mielestä sen kaavinnan jälkeen EI saa ajaa autoa, eikä sieltä saa yksin lähteä pois vaan pitää olla saattaja. Sitä en sitten tiedä jos sulla on nukutus aamulla että saatko esim. illalla jo ajaa autoa. Mutta epäilen kyllä. Parempi pysyä pois ratista. Nukutus on nukutus vaikka kestäisi vaan 15 min.
Ihmeempiä kipuja ei tuosta tullut, vuotokin lakkasi melkein heti. MUTTA.. 2 päivän jälkeen alkoi tuntumaan kipuiluja, jotka hiljalleen kovenivat ja sitten olikin pakko mennä lääkäriin ja kohtutulehdushan se oli Toivottavasti sulla sujuu tuo kaavinta hyvin eikä tule mitään ikäviä tulehduksia. Jaksamista sulle kovasti! :hug:
Suppis, täälläkin vasta 3 peräkkäisen km:n jälkeen tutkitaan. Yritin jo tuon toisen jälkeen että pääsisin tutkimuksiin, mutta ei.. Kun keskenmenoja oli "vain" kaksi niin ei. sanoin etten sitä kolmatta km:a halua...mut ei.. Yksityiselle puolelle varmaan pääsisi heti, mutta meillä ei niihin ainakaan ole rahaa :ashamed: Täytyy vain toivoa ettei sitä kolmatta km:a tule..
Pulttis, ihanaa että olet siellä paremmalla mielellä Ja nuo teidän häät tulevat olemaan varmasti aivan mielettömän upeat, oikeat satuhäät
Ihmeempiä kipuja ei tuosta tullut, vuotokin lakkasi melkein heti. MUTTA.. 2 päivän jälkeen alkoi tuntumaan kipuiluja, jotka hiljalleen kovenivat ja sitten olikin pakko mennä lääkäriin ja kohtutulehdushan se oli Toivottavasti sulla sujuu tuo kaavinta hyvin eikä tule mitään ikäviä tulehduksia. Jaksamista sulle kovasti! :hug:
Suppis, täälläkin vasta 3 peräkkäisen km:n jälkeen tutkitaan. Yritin jo tuon toisen jälkeen että pääsisin tutkimuksiin, mutta ei.. Kun keskenmenoja oli "vain" kaksi niin ei. sanoin etten sitä kolmatta km:a halua...mut ei.. Yksityiselle puolelle varmaan pääsisi heti, mutta meillä ei niihin ainakaan ole rahaa :ashamed: Täytyy vain toivoa ettei sitä kolmatta km:a tule..
Pulttis, ihanaa että olet siellä paremmalla mielellä Ja nuo teidän häät tulevat olemaan varmasti aivan mielettömän upeat, oikeat satuhäät