uups täällä on sikana tullut tekstiä..
Olen pariin kertaan edellisen kirjoitus kerran jälkeen lukenut vaan en ole kerennyt kirjoittamaan..
Poika on meillä ensimmäisessä flunssassaan ja on aika poloisen oloinen karheella kurkulla ja tukkosella nenulla :heart: pikku mies poloinen :hug:
ja olen pahoillani en nyt varmaan muista kymmenesosaakaan kommentoida mitä halusin kommentoida..
ainakin :
sadmam: ikävimpiä keskenmenoja on varmasti menettää pienokainen noin myöhäisessä vaiheessa.
OLEN TODELLA PAHOILLANI :hug:
Äitee2 mukava että löysit paikan purkaa tuntojasi tämä paikka auttaa siinä mutta myös kuumeiluunkin mikä ei välttämättä ole se paras asia.. siinä kuumeilussa
Uusia nimiä on tullut monta TERVETULOA HEILLE ja pahoittelut myös heidän elämän kokoiselle menetykselle.
JA SIPULIminkä ihanan tempun teit!! ONNEA vahvistuvasta haamusta :hug: :hug:
ja toivotaan että saat joitakin oireita itsellesi pian niin se vähän helpottaa sitä raskauden tuntua. :saint:
vauva masuja moni haluaisi pois silmistään..
ymmärrän tunteen kyllä..
sama käy itselläkin mielessä.. minä ajattelen aina että en haluaisi nähdä niitä kun se tuntuu ikävältä mutta onhan se myös ihana asia.
mutta en millään muotoa toivo heille mitään pahaa aina senkin ikävän joskus joku kokee.
sille ei mahda mitään vaikkaa päällään seisois sen 9 kuukautta |O
Mutta sitä en kestä kuulla että joku "leveilee" raskaudellaan ja vielä niin että tuli heti tai ihan vahingossa.. silloin taitaa tulla sanottua jotain maanpäälle palauttavaa..
ja joku kirjoitteli siittä
miniaspiriinista
varasin itselleni ajan 6.7. yksityiselle gynelle joka on vähän erikoistunut näihin raskautumis ja keskenmeno asioihin.
ja toivottavasti hänella olisi rahkeita aloittaa joitakin tutkimuksia ja selvittää minulle myös tuo miniaspiriinin salaisuus.
minulla kun on alhainen verenpaine ja hemppari ja ohuet limakalvot ja kaikenkukkuraksi 3selittämätöntä keskenmenoa |O
tulee varmasti kalliiksi mutta tulkoot miulla alkaa pääkoppa olla loppukierroista niin pehmee että itteeki huolettaa
nyt kokeilemaan kelpaako pikku miehelle jokin muu kuin jugurtti ja leipäpalat :kieh: