km:n jälkeen kuumeilevat...

Ninni, ei ole menkkoja km:n jälkeen ollut kertaakaan ja kuukausi siitä km:sta alkaa olla. Riippuen sitten siitä, että mistä sen laskee, alun tiputtelusta vaiko kunnon vuodosta. Tuo kuukausi on laskettu siitä kunnon vuodosta.

Sadmam: ihan uskomaton loksautus kaveriltasi, mitä ne oikein ajattelee? Tai siis ongelma varmaan on ettei ne ajattele oman ihkun keskellä... :hug:

Ninni78: Teretulemast takaisin sivistyksen pariin :kieh: :attn: Tädinesto puolit laitetaan pystyyn että se tajuais pysyä poissa. EI OLE KAIVATTU SINNE :attn:
Clearbluen tavallisella voi testata jopa 3 päivää ennen menkkoja ja oliko se luotettavuus jotain 60-70 % jos 3 päivää aikaisemmin testaa, muuten se 99%. jollain on siitä testistä hyviä kokemuksia jollain huonoja, että ota nyt selvää...

Äitee2: sen verran kerron omasta kokemuksestani, että pari viikkoa ku leikkauksesta oli setäni 60v. juhlat ja siellä oli pari 2v. ja yksi 3 viikkoinen ja ratkesin IHAN TÄYSIN!!! Vähänkö hävetti jälkikäteen, mutta luulen että se auttoi minua eteenpäin taas yhden etapin verran. Täytyy vaan uskaltaa ottaa härkää sarvista, mutta milloin ja miten se käy onkin toinen juttu... Onnea matkaan :hug: :flower:
Repaan yhdyn tässä jutussa, sellaista surun ja katkeruuden sekaista tunnetta se aiheuttaa vielä pitkään nähdä raskaana olevia ja pieniä vauvoja.
TÄÄLLÄ KUITENKIN ON OIKEASTI JA VILPITTÖMÄSTI ONNELLINEN TOISEN PLUSSASTA!!

Sopuli83: oletko ajatellut testailla milloinka?

ON: No, eiliseen loppui sitten se tuhruvuoto eli kesti sen vajaa 5 päivää, kunnon vuotoa ei siis missään vaiheessa, ei tajua eikä kestä :headwall: :headwall: Menkkatuntemuksia masussa välillä tuntuu olevan mutta katoaa sen sileän tien, hieman kylki/alaselkäkipua joskus... Kohdunnipukka about puolivälissä, ei musta hirveän alhaalla muttei ylhäälläkään, eli siihen just ja just kyl ylettyy ja kiinni on ja kovasti... Soitin gynelle tänään (vaikka huomenna olisi aikavaraus) ja sovittiin että en aloita clomeja vaikka pitäisi, katsotaan sitten huomenna jatko. Tiistaina tein r-testin, mutta oli nega, ovis oli (luulisin) oli josku 10pvä sitten??? EN TIIÄ... KUOLEN!!!

uups täällä on sikana tullut tekstiä.. :whistle:
Olen pariin kertaan edellisen kirjoitus kerran jälkeen lukenut vaan en ole kerennyt kirjoittamaan..
Poika on meillä ensimmäisessä flunssassaan ja on aika poloisen oloinen karheella kurkulla ja tukkosella nenulla :heart: pikku mies poloinen :hug:

ja olen pahoillani en nyt varmaan muista kymmenesosaakaan kommentoida mitä halusin kommentoida..

ainakin :

sadmam: ikävimpiä keskenmenoja on varmasti menettää pienokainen noin myöhäisessä vaiheessa.
OLEN TODELLA PAHOILLANI :hug:

Äitee2 mukava että löysit paikan purkaa tuntojasi tämä paikka auttaa siinä mutta myös kuumeiluunkin mikä ei välttämättä ole se paras asia.. siinä kuumeilussa :LOL: :LOL:

Uusia nimiä on tullut monta TERVETULOA HEILLE ja pahoittelut myös heidän elämän kokoiselle menetykselle.

JA SIPULIminkä ihanan tempun teit!! ONNEA vahvistuvasta haamusta :hug: :hug:
ja toivotaan että saat joitakin oireita itsellesi pian niin se vähän helpottaa sitä raskauden tuntua. :saint:

vauva masuja moni haluaisi pois silmistään..
ymmärrän tunteen kyllä..
sama käy itselläkin mielessä.. minä ajattelen aina että en haluaisi nähdä niitä kun se tuntuu ikävältä mutta onhan se myös ihana asia.
mutta en millään muotoa toivo heille mitään pahaa aina senkin ikävän joskus joku kokee.
sille ei mahda mitään vaikkaa päällään seisois sen 9 kuukautta |O

Mutta sitä en kestä kuulla että joku "leveilee" raskaudellaan ja vielä niin että tuli heti tai ihan vahingossa.. silloin taitaa tulla sanottua jotain maanpäälle palauttavaa.. :eek:

ja joku kirjoitteli siittä miniaspiriinista
varasin itselleni ajan 6.7. yksityiselle gynelle joka on vähän erikoistunut näihin raskautumis ja keskenmeno asioihin.
ja toivottavasti hänella olisi rahkeita aloittaa joitakin tutkimuksia ja selvittää minulle myös tuo miniaspiriinin salaisuus.
minulla kun on alhainen verenpaine ja hemppari ja ohuet limakalvot ja kaikenkukkuraksi 3selittämätöntä keskenmenoa |O
tulee varmasti kalliiksi mutta tulkoot miulla alkaa pääkoppa olla loppukierroista niin pehmee että itteeki huolettaa :D

nyt kokeilemaan kelpaako pikku miehelle jokin muu kuin jugurtti ja leipäpalat :kieh:

Miikkis en ole edes uskaltanut ajatella testaamista vielä.. Varmaan odottelen ainakin viikon. Äh, en tiedä. Tietenkin mieli kovasti teksi, nyt kun kysyit, mutta jos saisin odotettua vielä.. Vai pitäisikö sittenkin :headwall: Äh, tulen hulluksi! Nyt kone kiinni ja muihin hommiin!!

Kamala, hermoja raastava tilanne sulla! Inhottavan epämääräistä! Koita jaksaa!

Tää on niin syvältää... :'( en oikeasti tiedä mitä ajatella kun gyne vihjasi puhelimessa raskaudesta ja tavallaan sisäisesti tiedän ettei se ole mahdollista.
No ei tuo sinunkaan tilanne yhtään sen holpompi ole :hug: Jos vaan maltat, niin testaa myöhemmin, siitä vaan harmistuu jos nega tulee ja täti kurvaisee pihaan.
Ollaan ihan samoilla aaltopituudella tuon kotiin jäämisen suhteen, miekin jo haaveilen ihan täysillä kotiäidin ja huushollaajan roolista. Olisin kanssa yber tyytyväinen jos saisin kotona olla hoivaamassa lapsia ja huolehtimassa kodista :LOL: Olen kanssa niin 1800 luvun nainen :LOL: Ihanaa kun joku ajattelee samalla tavalla.
Meillä töissä (rahoitus) on kyllä hyvät mahdollisuudet edestä jne.. mutta ei minua työelämä niin paljoa kiehto kuin kotielämä!

Ai niin ja vielä siitä testauksesta.. Taitaa mennä väkisin ensi viikon puolelle, sillä ollaan nyt niiiiin pa, ettei ole varaa laittaa sitä 15 euroa testiin :LOL: No, se ainakin estää mua testaamasta. Heh. Köyhällä on helppoa ;) Kesäopintotukea odotellessa...

parahin Sipuli :heart: Mahtava plussaus!!! Nyt vaan tarrasukkia pikkuiselle matkaan....

Mullekkin noi plussat on oikeessa elämässä kun palleaan lyötäis,mut täällä on oikeesti ja aidosti onnellinen toisen puolesta,koska se jotenkin lupaa hyvää myös itselleen...

Miikkis,tiedän ton fiiliksen kun on ihan ulapalla siitä mitä kropassa tapahtuu, mut et siä kuole :D Kyl se siitä,kohta on kuitenkin taas mun vuoro olla pihalla :LOL: Mutta koitahan jaksaa,tää on niiin tätä...

Tää kyllä vuotaa oikein ilosesti ja pyydän huomauttaa siis että näin on vuodettu joskun 10 vuotta sitten tai 12...,eli outoa,mut mikä lie kemiallinen raskaus mulla siitä omituisesta haamuepisodista päätellen,et oletan että johtuu kenties siitä... :/ Kivut on onneks laantunu...

Ja kuka miettikään niitä kestoraskaustestejä,oliko Tinii,meillä ukko pohti tota samaa mun testauksien jälkeen,et miks sellasia ei voida kehittää... Oisko se sit liian kallista tai jotain...

Mun pitäs lähtee parintunnin sisään kattomaan sitä uudestiraskaana olevaa kaveria,onneks se ei näy vielä (raskaus siis). Ne muutti just omakotitaloonkin ja perheidylli kukoistaa...miä täällä postimerkinkokoisessa kaupunkiasunnossa vaipat housussa katkeroidun... :LOL: No joo, täytyy lähtee tuparilahjaa haalimaan...
Hyvää päivän jatkoa

Tohon kotiäitiyteen vielä,et aikanaan ajattelin et minusta ei olis siihen,mut mitä hankalammaks tää menee,sitä pitempään haluisin kotona olla :D Eli siis kyllä kotiäitiys mullakin mielessä siintäis....

:headwall: :'( :) tässä tunteita taas tänään menee kyllä niin laidasta laitaan,eilinen iltakin meni ihan itkuksi kun olin varma että vauvaa me ei enää sadaa ja olen niin surkea äiti että siksi raskaus ei jatkunut,eilen olinkin liian hyvällä tuulella koko päivän...olen myös vihainen itselleni kun en kaiketi sure tarpeeksi kun tuntuu vaan niin oudolta,vaikea selittää mutta varmaan tiedätte mitä tarkoitan.

Sipuli todella suuret onnittelut ja pyydän miehen tuomaan rekallisen tarrasukkia teille :heart:

Miikkis vaikeeta tulee varmaan olemaan se sunnuntai mutta päätettiin silti lähteä,voihan sielä lähteä pois kesken jos ei jaksa,käytetään pojan sairautta vaikka tekosyynä :ashamed:

Repa itse olen ollut kotiäitinä reilu 5v ja taidan jäädäkkin kun tuli lupauduttua tuohon tilan jatkajaksi,aikasemmin tein rahtihommia mutta se työ ja lapset oli hankala yhdistelmä kun mieskin on rahtari.

Voisko joku ystävällisesti mut tuonne listaan lisätä kun en ole mikään tekniikan ihme lapsi elikkä: kolmannesta haaveillaan ja km 06/07 ja miulla on ikää 28v kiitos jo etukäteen =)

Puhuttiin miehen kanssa viime yönä kun sain itkuni laantumaan ainakin 3h asioista ja kaikesta jota meille on tapahtunut tässä 11v aikana ja tultiin siihen tulokseen että mein elämä ei todellakaan ole ollut tasapaksua,aina sattuu ja tapahtuu.Olen kyllä erittäin kiitollinen että näin hyvän miehen olen itselleni löytänyt.

Sen unohdin että olen sunnuntaista laihtunut 5kg kun ei vaan ruoka maistu,appelsiini mehulla ja jogurtilla olen elänyt,mies toi sipsejäkin jotta sais vähän suolaa elimistöön mutta ei vaan maistu,kaiketi se on tääkin jotain surun/masennuksen seosta.

Äitee2 :hug: Koitathan jaksella. Ihanaa, että sulla on niin mahtava mies. Ja hyvä että edes joku maistuu. PItää surra, jotta sitten jaksaisi taas ettenpäin kun se aika koittaa. Pyydähän miestäsi ostamaan SanaSol- vitamiinivalmistetta, joka on appelsiinin makuista nestettä. On kuitenkin tärkeää, että saat kaikkia vitamiineja ym. Sitten jaksaakin vähän paremmin. Voimia sinne!

Kiitos Sopuli83 kyllä se varmaan tästä pikkuhiljaa helpottaa olen muutenkin tunne ihminen itken ja nauran helposti,Soitin miehelle noista SanaSol-vitamiineistä niin hää olikin jo käyny apteekissa ja selittäny tilanteen ja apteekkari oli suositellut samaa tuotetta jota hää oli sitten ostanu,aika hyvin ajateltu mieheltä :heart:

Sisko toi äsken vauvansa meille hoitoon vähäksi aikaa,nukkuu tuossa kehdossa tyytyväisenä,ei ainakaan vielä ole tuntunut kauheelta...olen onnellinen siskon puolesta kun ei niilläkään niin helposti tuo vauva tullut elämää ilostuttamaan.

Suppis76: Hienoa että hakeudut yksityiselle tutkimuksiin!! Miksiköhän se on aina niin että yksityisellä saa parempaa palvelua kuin muualla. Kyllähän kolmen jälkeen pääsee jo tutkimuksiin, antaa varmaan lähetteen kunnalliseen lapsettomuuspolille mutta eteenpäin se on sekin! :wave:

Yhdyn kanssa tuohon Tiniin ideaan tehdä kestotestejä!! Varsinkin ne ovistestit olisi hyvä olla kestosorttia, miulla menee 7 testiä aineskin kierrossa, koska olen epäsäännöllinen kiertolainen, eli joskus ovis kp 15 tai sitten kp 21... KIVAA!!

Repa: Toivotaan että sinulle nuo hanat kohta sulkeutuisi! Joskus elämä on katkeransuloisaa, mutta koita jaksella :wave:

Äitee2: ihanan ajatteleva mies siulla, minun mieheni kiukuttelee jos pyydän häntä syömään edes foolihappoa :LOL: ja ei varsinkaan hae mitään tabletteja, mutta viime aikaine yllätys oli että käypi ostamassa siteitä, tamponeja, ovis- ja r-testejä!!
Kylläpä sinulla on hyvä resepti tiputtaa muutama kilo, joten taidampa kurvaista kaupan kautta ostamassa jukraa ja aplarimehua! ;)

Mitäs vielä..
ON: Tuntuu että housuun lorahtaa kokoajan jotain, mutta eipä suojassa mitään ole :'( En varmaan eläessäni ole tätiä näin paljoa odottanut :LOL: :attn: TÄTI TÄNNE JA HETI!!! :D
Vasenta alakselkää särkee, joku issias tästä nyt vielä puuttuisi :headwall:

Sipulille valtavan isot onnittelut plussasta :D :heart: :flower: Onnittelu :hug: Todella ihanaa!!! :heart: Hirmuisesti tarrasukkia pienelle!!! :heart: Äläkä tuosta oireettomuudesta huoli. Esikostani kun aloin odottamaan, rinnat kipeyty rv 5 ja oksentelu alkoi rv 6, sitä ennen ei oikein mitään oireita ollut, paitsi ehkä väsymys. Et kyllä niitä oireita ehtii vielä tulla ;) ja voihan olla ettei hirmuisesti oireita edes tule. Kaikki raskaudet ovat niin erilaisia. ONNEA vielä kerran! =) :flower:

Muihin juttuihin palailen myöhemmin. Nyt pitää mennä syömään.. :p

Haaveissa esikoinen

Tyynex.....................KM 03/07
Tinii..........................KM 02/07
Sopuli83...................KM 05/07
Onnenjyvä 30v.........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Haikara 23v OULU...KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton............KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06..............................KP -/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP -/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 3/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 4/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 8/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 19/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 25/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 32/37
Tytti.........................KM........................................KP 40/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.....KP 5/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07................KP 7/28
Kentia.....................KM 04/07............................KP 51/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 4/28-30
Ninni78 28V...............KM 05/07.............................KP 19/30
Hiidi...........................KM 05/07............................ KP 23/26-28
Sipuli.........................KM 12/06.............................KP 29/29

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli

Onpas taas kuhina käynyt. Nyt pitäisi tuon listan olla kondiksessa. Anteeksi Äitee2 etten ollut sinua tuohon listaan lisännyt :ashamed: Uusia on tullut niin paljon, että olen vähän sekaisin mennyt..Mutta huomautelkaa tai korjatkaa itse jos on tiedot pielessä tai jotain puuttuu!! :attn: :)

Miikkis, on sulla sitten kurja tilanne :( toivottavasti pian selviää ja täti kurvaa paikalle. :hug: Vaikka sitä plussaa sinne kyllä enemmän toivoisin :heart:

Äitee2, ihana mies sulla on, oikea aarre :heart: Ei tuossa omassakaan liiemmälti valittamista ole ;)

Itse oon tässä ollut reilu 4v kotiäitinä. =) Mitä nyt kävin keväällä muutaman kerran töitäkin tekemässä, mutta kotona tässä edelleen ollaan. Töitä olen kyllä haeskellu kovastikin, kun toisaalta olisi kiva vähän "ihmisten ilmoillakin" olla ja saada muuta ajateltavaa kun se, että mitä ruokaa tänään tekisi.. Mut on tää kotiäitinä oleminenkin ihan jees homma :D

Sopuli83, onhan niitä halvempiakin testejä ;) Itse viime viikolla ostin apteekista kaksi testiä, niin ne maksoi muistaakseni 5,30e/kpl. Ja netistä saa kans halvalla tilattua. Syksyllä tilasin isot satsit sekä ovis-että raskaustestejä kotitestit.comista 20kpl kumpaistakin... :ashamed: ne maksoi 20e/20kpl eli 1e/kpl! R-testit multa jo loppu kun yhden oviksen tikutin vahingossa r-testeillä.. :ashamed: :snotty: :kieh: Tollo mikä tollo :xmas: No, testaile sitten kun siltä tuntuu :heart: ++++++++++++++ :whistle: Plussapuhureita sinne!!

Tänne oman navan keskuuteen ei kuulu niin mitään ihmeellistä. Ovista ootellaan... :whistle:

Hui! Viikon olin poissa, ja ehditte kirjoittamaan varmaan kuusi sivua! :eek: Katsotaan mitä jäi mieleen...

Tervetuloa kaikille uusille! :wave: Heitä oli ainakin aurinkoenergiaa, äitee2, Tyynex, Tinii... Oliko muita..?? En muista. Ai niin SadMam myös oli uusi! Sinun kaverisi taisi lohkaista jotain äärettömän typerää siitä, että oli tyytyväinen siihen mitä sinulle tapahtui... Kaikenlaisia tampioita sitä maailmaan mahtuu!!! :kieh:

Moni jäi ilman plussaa ja saikin tädin, vastoin kaikkia odotuksia. :hug: Halaus heille! Epskeps jäi mieleen, koska täti oli tullut heti pari tuntia negan jälkeen. Mulle kävi viime kierrossa sama, ja taisit jo silloin sanoa, että sitä on tapahtunut aikaisemmin sielläkin päin... Onneton ajoitus.

Ja mitä mitä, plussiakin tulee!! Vinja ja Sipuli, ellen ihan omiani muistele! Onnea!! :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja pääsette ihan loppuun asti tällä kertaa! Täällä palstalla saadut plussat valavat aina uskoa siihen, että me muutkin vielä tullaan perässä. =)

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellistä. Kai. Ehkä jo kuvittelen jotain tuntemuksia alavatsalla. Eikä oviksen jälkeen ole tullut kuivaa kautta. Että näin. Mutta sen enempää en asiaa ajattele! Uskoo ken tahtoo... :ashamed:

Nyt syömään! :p Taas on nälkä... Olen siis raskaana, vai miten se nyt menikään... :headwall: :LOL:

Moikka Viuhtis :wave: Juu, se tätimokoma tuli heti testailujen jälkeen :kieh: Mutta nyt taidan ottaa tästä opikseni, enkä enää IKINÄ ( :LOL: ) testaa ennen kuin täti on oikeasti myöhässä. Eli kasvatan malttiani nyt ja urakalla! :D Toivottavasti sun alavatsatuntemukset ovat pienen ihmisentaimen kutitteluja :heart: ++++++++++++++ :whistle: plussapuhallus sinne ja pistetääs vähän tädinestopuomejakin :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Huh huh!! Onpas tullut taas tekstiä tytöillä. Tervetuloa myös uudet tyttelit ja suuri :hug: menetyksen johdosta. Koitetaan taas jaksaa eteenpäin vaikka oman aikansahan se aina vie ja niin pitääkin, ettei jää mitään mieltä painamaan.

Joku puhui siitä, että vauvamahoja kyttää. Samma här! Jokaista vastaantulijaa katson mahaan. Sit katson ikää ja jos se on nuorempi kuin minä, kauhistun! Olen myöhässä!! Onhan tässä aikaa vielä pyöräyttää lapsia, mutta sitä haluaa vaan heti, nyt!!!
Huomenna viimeinen tero ja sitten odotusvaihteelle. Alkais nyt ne menkat. Toivottavasti tällä kertaa.
Miikkis:Sulla siis samanlaista tiputtelua kuin mullakin. Mullakin se kesti jotain 5 päivää ja loppui.
[/b]Onnea onnea plussanneille!![/b] :heart: On varmasti ihanaa olla taas raskaana. Täälllä sitä oikeesti iloitsee muitten raskauksista, kuten jo sanoitte. Mun lähiympäristössä ei paljon vauvoja ole syntynyt. Mitä nyt äitin serkulla, mutta sitäkään ei koskaan nää, joten olen turvassa. Silläkin jo toinen ja on mun ikäinen. :/
Noh, noh.. r- ja ovistestejä pitäis saada tosiaan edullisia ja luotettavia. Se Clearbluen tavallinen ei ole mikään paras, mutta digitaalinen on hyvä. Saa aina arpoa niiden tavallisten kanssa. Ovistestinä olen käyttänyt Clearbluen digitaalista ja se on tosi kallis. En ole löytänyt muuta hyvää... Mammaksin liuskat näyttää mitä sattuu.

Niistä aspiriineista: olen nyt netistä kaivanut tietoa, mutta hyvin sekavaa on. Mikä on hyvä limakalvon paksuus? Mulla se oli km:n jälkeen 5,5mm ja lääkäri määräs e-vitamiinia syömään. Miten siitä saa sellaisen paksun ja hyvän?
Anteeks, tuli vähän sekavaa tekstiä...

tänään on taas ihana päivä B)
mä olen aivan innoissani, suomen suosituin kirkko varattuna meille hääpäivänä ja huomenna selviää saadaanko sellainen "kartano" juhlapaikaksi- olisi ihan huippua :D
joku ihana hääauto alle ja avot.
:heart:
kampaaja varattuna jo ja puku kaapissa odottamassa pienennystä, joten kyllä tää tästä vielä =)

flunssaa pukkaa päälle ja pitäisi la mennä taas 2 yövuoroon :/ toivottavasti en puoli kuollut ole sitten muuten on kurjaa uurastaa räkä nokassa :snotty:
menkat kai tekee loppuaan. ja sitten täytyy tosiaan malttaa mieli. tai yritän ainakin.
Epskeps mä en kanssa enään ikinä testaa ennen kun päivät käsillä ;) :xmas: joten ei kun odotellaan.

oikein ihanaa illan jatkoa kaikille.
ja sipulille oikein kovast onnea :flower:

Miikkis ei pääse Mikkelissä tutkimuksiin 3 keskenmenosta!!
varsinkin kun meillä on siinä kakkosen ja kolmosen välissä yksi onnistunut raskaus. |O
Joo ja oon soittanut asiasta ylilääkärille saakka ja näin heillä on kuulema päätetty että ne pitää olla PERÄKKÄISET 3 keskenmenoa!!
grrrrr!! arvaappas ottiko pannuun.
jos saisin mennä pieksämäelle niin siellä tutkittaisiiin heidän ylilääkärinsä on sen asian minulle niin sanonut.. voip.s.s. :/ :attn: :attn:

tulipas purkauduttua.. :ashamed:

mutta inhottavaa kun tuo on selvästi vaan kaupungin säästötoimien syytä että ovat rajansa noin miettimättä vetäneet tohon..

..tai siis loppuuhan se fyysisesti..entäs henkisesti..
Olen itkeny taas koko päivän. Aamulla menin jälkitarkastukseen, jossa lääkäri ensin tutki ja sanoi että kohtu on pienentynyt ja on napakka ja tuntuu tyhjältä, Kunnes ultrasi...no sieltähän löytyi vielä istukka joka tuottaa hormonia eikä meinaa tulla olleskaa ulos.. :headwall: eli se siitä ovis tuskasta..ovatkin ihan vaan suppareita..kovia kyllä kun panadolia taas kuluu... :(
Eli Aamulla joutuu siis kaavintaan vielä kaiken tän päälle...henkisesti tää on TOSI rankkaa..
miten teillä jotka ootte ollu kaavinnassa, ootte toipunu??
Saako samana päivänä ajaa vielä autoa kun on kerran nukutettu???
Onko kipuja?

Ja niin se lääkäri vaan mainitsi siitä raskautumisesta että jos on ilman kaavintaa tehty km, niin silloin olis hyvä oottaa ne ekat menkat että varmasti tulee ulos ne kaikki ( sikiön ) rippeet. ja kaavinnastakin suositellaan 5vkoa, että tulis ne menkat ja olis helpompi laskee rv, jos raskaaksi tulee, mutta EI HAITTAA vaikka tuleekin raskaaksi vaikkei menkkoja olekaan ollu...ultrasta selviää rv tilanne... =)
Se oli helpottavaa kuulla... Että ihan oikeessa kaikki täällä on ollu jossain mielessä <-- oliko hassusti sanottu? :whistle:

Tulipas nyt sitten kirjoitettua...
No enpä ole aiemmin tänään palsta tilaa vienyt... ;)

Onnittelut sipulille :heart: :heart: :heart:

Miikkis:thänks tsempistä,lähetän tän tädin pikana sulle.... :wave:

Äitee2:ihanaa että sulla on ihana mies,se on kyllä niin hyvä et voi puhua avoimesti ja kaikesta. Meillä onneks sama omma :heart:

Mäkin päätin et en koskaan testaa enää ennenkuin kunnolla myöhässä,kun näköjään sekään ei auta kun oon testannu 3 päivää myöhässä,silti on liian ajoissa :ashamed: Ens kerralla sitte kun pää näkyy :LOL: (paitti et sit ei tarvihe enää vissiin testata ollenkaan ;) )

Aurinkoenergiaa: :hug: Kyllä se siitä ajan kanssa helpottuu mut varmasti tää mieleen jää ikuisesti...Kakka homma että vielä kaavintaan,itelläni ei oo kokemusta,mutta tsemppiä nyt kovasti, hengessä mukana :heart:

Aurinkoenergialle täältä kanssa kovasti tsemppiä huomiselle. Mullekaan ei kaavintaa tehty, lääkkeellinen tyhjennys riitti, joten siitä ei kokemuksia. Vähän kyllä luulen ettet autoa saa ite enää samana päivänä ajaa, voit kuitenkin olla pikkasen tokkurassa. :hug: Eiköhän kaikki mene kuitenkin ihan hyvin, onneksi huomasivat nyt ettei kohtu ollut tyhjentynyt ettei ole tullut mitään tulehduksia pahentamaan oloasi entisestään. Vaikka kai se kohtutulehdus voi sen kaavinnankin jälkeen vielä kehkeytyä, toivotaan nyt kuitenkin ettei. :heart:

Repa mullakin jotenki sellanen olo et nyt en ala testaileen koko ajan, ennen mun tuulimunaraskautta meni yks sun toinen testi ihan hukkaan ku vaan negaa näytti. Paremmin sanottu kun tehty :LOL:
Jos kuitenki testaisin ennen matkaa... =)

Miten pian muuten teillä alkanu oviksen jälkeen ilmaantuun raskausoireita, siis edellisissä raskauksissa, miksei nytkin jos on piinapäivät lähellä? Ja millasia oireita? Saanpahan sit luulosairaana kuvitella mielessäni jo kaikki oireet itelle :LOL:
Kohdunnipukoista täällä puhellaan ja mulla ei oo hajuakaan miltä sen pitäis tuntuu =) :x ja sit kans kuivista kausista??? Onko se sit niin et jos onnellisesti käy ja tulee oviksen aikaan raskaaks ni se "ovislima" jatkuu? Olipa ällön kuulosta... Ja tulipas tyhmä olo, tai tietämätön. Ku on kuitenki 2 lasta ennestään, mut ei oo sillon oikeen tullu näin paljon kuumeiltuu ja perehdyttyy asiaan =)

Kiitos jo etukäteen vastauksista tietämättömälle!
Nyt meen tekeen huomisen ruoan valmiiks.
Kauniita unia!
-Ninni-

Yhteistyössä