km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitos kaikille :hug: en vielä muista kaikkien nimiä :ashamed: mutta kaikille tasapuolisesti tuo halaus.Täällä on tosi ihana ja tsemppaava tunnelma :heart:

Bulttis :hug: en voi edes kuvitella kuin pahalta sinusta tuntuu tuossa vaiheessa kun km tulee,meillä kanssa mies on hiljasta sorttia tuon asian suhteen mutta pitää tiukasti kiinni kun lohtua tarvitsen.

Sadmam :hug: olen todella pahoillani menetyksestänne ja tervetuloa mukaan,itsekkin vasta tänne liityin.

Tuohon ex-ystäväni mielipiteeseen niin olen itsekkin hyvin järkyttynyt että noin sanoo kun kuitenkin ollaan tsempattu toisiamme yrityksissä ja pettymyksissä ja alkuraskaus potkittiin toisiamme eteenpäin kun mitä oudoimmat pelot nousi pintaan ja nyt sitten näin,noh luultavasti hän on nyt tyytyväinen ja toivon että hänellä menee kaikki hyvin eikä joudu tätä samaa helvettiä käymään läpi.

Sipuli :flower:

Lääkäri tänään soitteli äiti polilta ja kyseli vointejani ja tuntui todella hyvältä että kantavat huolta,sattui sama lääkäri joka on minulla ollut kummassakin pojan raskaudessa hoitavana ja hän on tehnyt hätäsecktion kummallakin kerralla,lohdutti minua jotta todennäköisesti mönkillä olisi ollut samanlaista vauriota kuin tuolla esikollakin mutta ei ollut yhtä vahva kun tuo mein esikko,tää onkin sellanen teräsmies.Kuopuskin on jo niin monesta selvinnyt että :heart: :heart:

Kuten huomaatte tekstiä tulee,tänään on jotenkin hieman parempi mieli,vaikka itku vielä herkästi tuleekin.Anoppi kävi tänään taas katsomassa ja lohduttamassa siinä on kyllä niin ihana ihminen joka tietää juuri oikeat sanat oikeisiin paikkoihin,jota ei kyllä omasta äidistäni voi sanoa.

Epäilen että eilen tuli loput tavarat sisältä pois ja olisikohan ollut se isoin "klöntti" istukka koska loputkin oireet hävisi joita oli vielä jäljellä.Nyt on pikkasen helpottanu toi vuoto,on enää sellaista runsaampaa menkka vuodon tyyppistä.

Teksti menee näköjään ihan miten sattuu eikä mitenkään loogisessa järjestyksessä mutta se on minulle ihan normaalia.

ihana lukea että moni jännäilee jo melkein testipuikko kädessä.. :heart: :heart: :flower:
.mie odottelen niitä ekoja menkkoja... *huoh* :/

Jospa se täti tulis pian käymään...pääsis tosi toimiin...

nyt pitäis lähtä käymään kaverin luona, sai viikko sitten vauvelin ja pyysi käymään...vaix tietää että meillä tuli km kans viikko sitten...
No jospa se olis terapiaa... :whistle:

Tulen vielä myöhemmin käymään jos selviän siitä... :heart: :/ :heart:

Äitee2: Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu..ja itse huomasin että tänne kirjoittaminen auttaa...saa vertaistukea kanssa sisariltaan... :hug:

Kiitos kaikille lohtuhaleista, lämmittää mieltä =)

Äitee2: Kylläpä on kaveri lohkassu, onkohan tuo hetkenkään miettiny mitä suustaan laskee. Kyllähän sitä toisinaan voi ajatuksia olla mielessä, mutta kuka ihme niitä nyt ääneen mainitsee :eek:
Mua nappas ihan tarpeeks kun keskeytyksen jälkeen (noin puolituntia) soitin kaverille saadakseni edes hetkeksi ajatukset jonnekin muualle ja vähän lohtua luulin saavani. No mitäs se frendi muuta keksi kertoa ku, että on plussannu samana aamuna. Oli ehkä siinä tilanteessa se viimenen asia minkä olisin halunnu kuulla. Ei tullu edes missään vaiheessa mitään osanottoa tms. Ei kyllä tee mieli ottaa yhteyttä ko. ihmiseen vähään aikaan... :'(

Joku kyseli oonko lokamammoissa kirjotellu, ihan varmaan muutaman kerran kerkesin kirjottamaan tosin eri nimellä, en vaan enää muistanu mokomia tunnareita.

Täytyy tässä kun jaksaa niin lueskella tuota pinoa hieman taaksepäin. Tällä hetkellä voimia vie esikoisen sairastelu reilun 2viikkoo ollu jo kipee vesirokossa, korvatulehduksessa, kuumeessa, flunssassa... tuntuu ettei millään jaksa tän surun ja ikävän seassa hoitaa pikkumiestä tarpeeks :ashamed:

Nyt näyttäis jo aikas lupaavalle tuon jälkivuodon kanssa, jotain positiivista =) ellei se sit taas ala uudelleen :(

Repa juu kiitos, ei vaan millään meinaa malttaa mutta nyt oon pähkäillyt kovasti asiaa ja saa kyllä odottaa tuo.. Olen niin sekaisin muutenkin laskuissa että nyt taas kivistelee masussa ja mitä jos nyt onkin vasta se ovari.. hmph ihunaista tämä hakuammunta! :/

Töissä puurran kauheasti.
Verenpaine koholla stressistä ja vaikka mistä jospa vihdoin pääsis pian suunnittelemaan sitä mammalomaa..

Ja joku tuossa (olikohan Repa) puheli että km:n jälkeen ollut kaikki kivut yms voimakkaampia niin tuohon yhdyn täysillä! Menkat km:n jälkeen on ollut yhtä tuskaa, selkä tulessa ja mahassa joku tuhoaa sisukaluja sisältä päin.. Mun tätini onkin julma..

Mutta jospa tässä nyt tsemppailis ja odottelis ihan rauhassa ja testailiskin vasta myöhemmin.. viimeks testasin vasta kuuden viikon jälkeen kun ei täti ollut kolkutellut ja testiin pamahtikin niin selvä plussa kuin olla ja voi.. joka kuitenkin sitten meni kesken rv 9...

Kotia kohti jos lähtisi ja hoitamaan kipeetä miestäni..

Jos joku on vailla juttu kumppania niin laitelkaa meiliosoitetta privaan vaikkas niin palailen pikaisesti asiaan, olisin itse kovasti vertaiskeskusteluja vailla :)

PS. tänään ollut ihan kökkö päivä, sain surullisia uutisia isoäidistäni joka sai aivoinfarktin, en jotenkin osaa edelleenkään tajuta asiaa joten en oikein osaa olla surullinenkaan.. Olen muutenkin tarpeeksi surullinen että ehkä tämä on vain kehon omaa puolustusta..

SadMam, voi miten pahalta minustakin tuntui tuo sinun ystäväsi lohkaisu :( Hän tietysti oli onnensa kukkuloilla plussattuaan (kukapa ei olisi) mutta hänen olisi pitänyt silti ajatella sinua ja tunteitasi. Ihmiset ovat vaan niin kovin ajattelemattomia toisinaan. Varmaan sitä itsekin on lohkaissut ties mitä typerää, mutta eipä tulisi itselle mieleen tuollaisessa tilanteessa kertoa omasta plussasta.. Voimia sulle ihan hirmuisesti!!! :hug: Ja paranemisia sinne esikoisellesi :heart: Toivottavasti jälkivuoto olisi nyt loppumaan päin. :)

Hel.vetti tätä konetta.. Oli kirjottanu jo piiitkään tekstin ja sit yht´äkkii kaikki hävis taas johonki :p

Hmmm.. täytynee aloittaa alusta, mitä nyt enää muistan =)

ELi mökiltä ollaan palattu, ihanaa päästä taas kaupunkiin! On ollu vähän vierotusoireita kun en oo koneelle pahemmin päässy, kunnes kekkasin et onhan mulla kännykässä netti. :LOL: :LOL: Sieltä oon sitte lukenu kaikkien kuulumisia.

Tänne onkin tullu taas uusia, :hug: ja tervetuloa. Tää on ihana paikka purkaa tuntemuksiaan kun kaikki on saman kokenu ja oikeesti tietää miltä se tuntuu.
Pahoittelu :hug: tädin yllättämiksi tulleille ja onnea plussanneille/haamuilijoille!

Mulla ovis oli ja meni, tunsinkin sen tällä kertaa hyvin mitä yleensä ei oo tapahtunu, kaikkemme tehtiin sen hyväksi ettei se tyhmä täti meille enää tänä vuonna tule, pysyköön poissa vaan, ei kun ole mikään tervetullut vieras. Hassua kun kuukausi sitten odotin tätiä kun kuuta nousevaa, äkkiä se mieli muuttuu, riitti jo kun kerran kävi.

Jokos Katherinella ja Haikaralla on menkat tullu? Mulla alkaa parin vkon päästä jännät paikat, ollaan sillon jo Bulgariassa enkä millään haluis et menkat sillon tulis. Ja haluisin olla ostamatta testejäkään vielä, jos malttaisin odottaa matkan jälkeen ellei täti oo sit jo tullu taas. Kauheeta ku ajatukset pyörii vaan tän yrittämisen ympärillä, kun en millään haluis et tulis sellasta tehtailuoloa, että vaan tiettyinä päivinä pupuiltais, kovin mäkin vaan mökillä kalenterista päiviä laskeskelin ja vatsan nippailuja tunnistelin :LOL: miehellä menee varmaan kohta hermot mun kanssa :) Kun tälle pienelle pääkopalle ei voi mitään, siellä ne ajatukset vaan pyörii vaikka kuin koittais estellä.

Onko kellää kokemuksia niistä varhaisraskaustesteistä?
Miten ajoissa niillä voi testailla? Ja kuin luotettavia ne on? Siis enhän mä vielä meinais testata, mut ehkä ennen matkaa on kuitenki pakko
=)

Jaahas tulihan sitä tekstiä taas, palailen ehkä illalla vielä!

-Ninni-

SadMam todella tylyä kaveriltasi,olisi kyllä pitänyt malttaa olla sanomatta etenkin jos tiesi mitä siulle on juuri tapahtunut,siulle iso :hug:

Mie inhoan tätä jälkivuotoa kun en menkoistakaan tykkää ja nyt etenkin kun pitää pelkällä siteellä olla ni olo on todella epävarma,vuorasin silloin ekana iltana sängynkin kahdella isolla pyyhkeellä ja ne on edelleenkin siellä,kaiketi ne vois jo pois ottaa.

Mitään en ole jaksanu tehdä,imuroida pitäis mut mies lupas imuroida jotenkin vaan kaikki vaatii ponnisteluja kauheesti.Huomasin juuri että aina kun koneella käyn ni on ihan pakko lukea tämä ketju läpi ja muutama rivi kirjoittaa,kaiketi tääkin on jotain terapiaa :)

Yks juttu tossa mietityttää:uskaltaiskohan sunnuntaina lähteä serkun rippijuhliin?siellä on kolme vauvaa ikä haarukka 1-4kk ja ainakin kaksi odottavaa äitiä,loppu suoralla jo,ajattelin vain että oiskohan tuo terapeuttista vai meneekö miulla ihan itkuksi?mitenköhän tuon vuodon kanssa?hametta en ainakaan uskalla laittaa joten mustat housut on ainut vaihtoehto...joo,on mullakin ongelmat :ashamed:

Tänään tuli radiosta Tahdon oikeesti olla sinun,arvatkaa kuka itki koko laulun ajan?se tuli sairaalassa samaan aikaan kun nielin ne tyhjennys pillerit...

Ei taas tällä kertaa muuta,huomenna sisko tuo miun kummitytön vähäks aikaa hoitoon ikää tytöllä on 2.5kk,odotan innolla ja kauhulla,sisko on kysynyt monta kertaa että jaksanko varmasti ottaa,onhan miulla mies apuna ja enhän mie koko aikaa pysty pakoilemaan vauvoja.

Tuohon vauvojen näkemiseen kommentoitava,et se olis sellanen asia mistä haluaisin eroon,meinaan kaiken ikästen pienten lasten näkemisestä aiheutuvasta p**kafiiliksestä :ashamed:

Ennen keskenmenoa oli kiva puljata kaverin ja pikkuserkun vauvojen kanssa,mut nyt en mielellää ottas mitään kontaktia...Tuntuu et jokainen iso maha tai pieni vauva aiheuttaa sellasta käsittämätöntä katkeruuden ja surunsekaista tunnetta. Inhottaa että en voi iloita siitä kaverin uudesta raskaudestakaan...
Ja pahinta tässä on se että tilanne tuntuu vaan pahenevan...oon erottavinaan joka toisella naisella pömpöttävän raskausmahan,kun tuolla kadulla liikutaan...argh. lukkiudun kohta tänne himaan odottamaan raskautumista :kieh:

Noh,ehkä oon hullu,en tiiä,täytyy vaan toivoo että tää menis ohi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
[Tänään tuli radiosta Tahdon oikeesti olla sinun,arvatkaa kuka itki koko laulun ajan?se tuli sairaalassa samaan aikaan kun nielin ne tyhjennys pillerit...

.
tuo tilanne oli varmaan kurja, mutta se on ihana biisi. ja tuo mulle hyvän mielen aina. me joko tanssitaan omissa häissä se miehen kanssa valssin sijaan tai sitten kaaso laulaa kirkossa parvekkeelta sen meille. youtuben kautta kuuntelen sitä harvase päivä ja meinaa itku tulla jo silloin- saatika sitten vihkimisessä :whistle: ;)

*mä itkupilli olen..* :D

sipulille iso :hug: ja toivotaan että viiva vahvistuu, eikös yleensä plussat tule juuri kun sitä ei uskoisi. siksi mä kanssa voisin vapaan kk pitää- uskossa että näin voisin jotain tapahtua-
tosin tänään töissä sanoin että menen selibaattiin :LOL: :LOL: niin ei tarvi jännittää joka kk mitä tulee :xmas:

oikein ihanaa ke jatkoa ja hyvää yötä kaikille :hug:

Haaveissa esikoinen

Tyynex.....................KM 03/07
Tinii..........................KM 02/07
Sopuli83...................KM 05/07
Onnenjyvä 30v.........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Haikara 23v OULU...KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton............KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06..............................KP -/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP -/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 3/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 4/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 8/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 19/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 25/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 32/37
Tytti.........................KM........................................KP 40/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.....KP 5/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07................KP 7/28
Kentia.....................KM 04/07............................KP 51/30

Haaveissa kolmonen

Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 4/28-30
Ninni78 28V...............KM 05/07.............................KP 19/30
Hiidi...........................KM 05/07............................ KP 23/26-28
Sipuli.........................KM 12/06.............................KP 29/29

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli

Repa, ei siihen auta muu kuin kohdata ne. Raskaana olevalle ystävälleni "tunnustin", että isot mahat vainovat mua ja yksi jopa seuraa koko ajan perässä.. :ashamed: :whistle: Hän siihen totesi, että ehkä auttaisi asiaa jos en olisi kaupassa mammavaate-osastolla.. :LOL: Mutta oikeasti, vaikeaa on, mutta pakko se on vaan jatkaa elämistä vaikka ne isot mahat ja pienen pienet vauvat "vainoavat" joka nurkan takana. Täytyy vain ajatella, että kyllä meillekin vielä tuollainen ihana pieni nyytti suodaan.. :heart:

Kuuntelin muuten tänään tuota Pulttiksen hääbiisiä ja kyllä se on vaan ihan hirmuisen kaunis. Youtubesta sitä poikani kanssa kuuntelin ja pakko oli silmät ummistaa ja pidättää kyyneliä.. :'( Sitten pitikin jo etsiä sieltä toisenlaista musiikkia ja seuraavaksi kuunneltiin Bulgarian euroviisubiisiä joka on mielestäni aivan huippu! Voda! :D

Olen tässä viettänyt iltaani vaihteeksi Lost:n seurassa. Löytyykö täältä muista Lost-faneja..? :p Olen tässä siis 2.kautta katsellut uudemman kerran. 3. kauden olen myös jo nähnyt.. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Olen tässä viettänyt iltaani vaihteeksi Lost:n seurassa. Löytyykö täältä muista Lost-faneja..? :p Olen tässä siis 2.kautta katsellut uudemman kerran. 3. kauden olen myös jo nähnyt.. :whistle: :D
Lost-fani ilmoittautuu.. Meillä jäi lostit hieman tauolle mutta tässä ollaan taas katteltu parin päivän aikana aika monta jaksoa ja pian onkin taas katottu kiinni kaikki. Myös Madventuresit ollaan katteltu kaikki taas uusiks ja itse kyttäilin Rimakauhua ja Rakkautta just uusiks..

Töissä taas ja vähän outoja tunnelmia edelleen vatsassa sekä huonoa oloa mutta liekö mielikuvituksen tuotetta..?

Asiakkaat töissä on pöljiä ja miekkonen edelleen kipeänä..
Toivottavasti tänään on oikeen plussatuulista tässä pinossa :)

Kyllä kai toi on uskottava, näin viiden testin jälkeen :ashamed:
Että positiivinen se on!
Tänään tuli jo selvempi viiva kun eilen joten ei kai tosta ole epäilystäkään!
Nyt pitäs sitten olla kai todella innoissaan, mut kun ei mulla ole raskausoireita ja kahvikin maistuu :( :D

VOI JEEEEEE!!!!!!! Aivan superihana uutinen, olen niiiin onnellinen teidän puolesta!!! Liput salkoon sen kunniaksi!! :heart: :flower: :heart: Elä niistä oireista ole huolissasi, esim. pahoinvointi alkaa usein vasta rv 6 tienoilla, ja kaikki on yksilöllistä!! Voi kun ihanaa...

taas tää kone karkas käsistä :LOL:
piti vielä jatkaa että ei ne oireet takaa onnistunutta raskautta, miulla oli kaikki ja aina päätyi huonosti, jospa tämä olisikin hyvä merkki sinulle ;) :wave:
Paljon tarrasukkia lähetän täältä kuorma-autoittain tulemaan, että pikkuinen pysyy nyt kyydissä mukana :hug: :attn: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Miikkis:
taas tää kone karkas käsistä :LOL:
piti vielä jatkaa että ei ne oireet takaa onnistunutta raskautta, miulla oli kaikki ja aina päätyi huonosti, jospa tämä olisikin hyvä merkki sinulle ;) :wave:
Paljon tarrasukkia lähetän täältä kuorma-autoittain tulemaan, että pikkuinen pysyy nyt kyydissä mukana :hug: :attn: :heart:
Niin no, ei mullakaan tainnut kummia oireita tosta pojasta olla, kuhan vaan olin!
Neidistä taas tuli kaikki mahdolliset ja vielä koko päivän kestänyt pahoinvointi ja oksentelu :whistle:
Tissit mulla on olemattomat, joten jos se johtuu siitä etteivät ole kipeät :whistle:
*kaivaa kaiken positiivisuuden esiin*

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Onnea sipuli!!!! :heart: :heart:

Muualla ja varsinkin in real life muiden plussat ovat olleet kiperä tilanne mutta tässä pinossa osaa olla vilpittömän onnellinen eikä ees vatsanpohjasta kouraise.. :)
Mulla on ihan sama juttu =)
Mäkin pompin täällä riemusta kun plussia tulee, mutta täällä ihka oikeessa elämässä olen vaan katkera ja surkea kun muut saavat plussia paitsi minä!
Tää olisi miehen ihan ensimmäinen ihan oma lapsi, se jo eilen sähläsi oikein urakalla töissä kun tuli se haamu :D

välihuomiona että miks ei oo keksitty kestoraskaustestejä?.. vai onko?
Tosi typerää että joutuu aina ostamaan uusia ja maksamaan niistä itsensä kipeäksi.. vois olla joku sellanen testi jonka vois aina huuhtasta tai vaikka vaihtaa jonkun liuskan..

Onnea Sipuli ihan hurjan paljon!!! :D Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa sinne! Ihan sama olo täälläkin; plussista tällä palstalla tulee niin mielettömän hyvä olo, että melkein itkettää. Kyllä me kaikki vielä plussataan ja saadaan kääröt syliin!

Suuret halaukset kaikille uusille ja pahoittelut. SadMam, en voi kuvitellakaan, millaista on kokea tuommoinen menetys, mutta ihanaa, että olet jo toipumaan päin. Toipuminen ei tietenkään tarkoita nyt sitä, että unohtaisi, vaan aina tuollainen muuttaa ihmistä. Mutta ennenpitkään varmasti vahvemmaksi.

Nyt on torstai ja kohta viikonloppu. Joka viestissäni tämä sama juttu. MItään täti-tuntemuksia ei ole, ei kylläkään raskaus-tuntemuksiakaan, mutta viimeksi ne alkoivat vasta kuudennella viikolla. Silloin oli rinnat kipeät ja väsytti ihan kamalasti. Minulla km-vuotoa kesti vain vajaan viikon ja km oli siis spontaani. Tyhmää vatvomista, mutta en jaksa odottaa! Näen joka yö unta, että menkat alkoi. Sitten aamulla en ole varma, että oliko se unta vai totta, kun yön aikana on käyty aina vessassa. Mutta unta ne vissiin ovat olleet.

Mullakin on vaikea katsoa muiden vauvamasuja ja pieniä vauvoja. Siis vieraiden. Ystäväni saa vauvan hetkenä minä hyvänsä ja hänen puolestaan olen onnellinen. Mutta välillä tulee ihan kamalan kiukkuinen olo kun katsoo niitä omahyväisen näköisiä tulevia äitejä. Tämä oli nyt ihan kamalasti sanottu, varsinkin kun kaikista meistäkin tulee vielä niitä tyytyväisen näköisiä isomasuisia, älkää kukaan loukkaantuko, mutta rehellisyyden nimissä, siltä joskus tuntuu.

Ja lopuksi tietämättömän kysymys: mitä ovat ovis-testit? Niilläkö siis testataan, milloin ovuloi?

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:

Haaveissa esikoinen

Tyynex.......................KM 03/07
Tinii............................KM 02/07
Sopuli83....................KM 05/07
Onnenjyvä 30v..........KM 05/07
Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06..............................KP -/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP -/34
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 3/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 4/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 8/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 19/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 25/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 32/37
Tytti.........................KM........................................KP 40/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76..................KM 03/05, 09/05, 04/07.....KP 5/31-34
Epskeps 36v.............KM 12/06, 03/07................KP 7/28
Kentia......................KM 04/07............................KP 51/30
SadMam.....................RK 06/07

Haaveissa kolmonen

Aurinkoenergiaa.........KM 06/07
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 4/28-30
Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 19/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 23/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 29/29

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haamuilijat

Sipuli

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sen verran muutin tuota listaa, että esikoinen jo on ja toista lähdetään siis yrittämään, vaikka onhan meille kuitenkin myös se enkelipoika... hankalaa

Siinähän se oleellinen jo tulikin, eli onnea :hug: !
Pitää kyllä niin hyvin paikkansa et täällä iloitsee niin mielellään toisten plussista, johtuu varmaan siitä et antaa itellekin toivoa saada se plussa taas joskus!

Sopuli83 eikö sulla oo menkat tullu vielä kertaakaan km:n jälkeen? Ootko testannu vielä? Joo, ovistesteillä testataan ovulaation ajankohtaa, mut mullakin on vähän hämärän peitossa et onko se ovulaatio vasta sitten kun saa vahvan viivan ku oon lukenu haaleista viivoista ja et ovis ois sillon vasta tulollaan? Valaiskaa ihmeessä pimennossa olevaa... Mä en oo koskaan ovista testaillu, pelkästään laskenu laskurilla. Ja tässä kierrossa olin jopa tuntevinani sen, varma en kyl oo =)

Nyt täytyy laittautua työkuntoon, palataan asiaan!

-Ninni-

Mulla on kanssa yks tuttu ja yks serkku jotka saa vaavin ihan tässä justiinsa ja en oo kyllä oikein voinu heitä nyt kohdata koko aikana kun jo np-ultrasta lähtien ollut tiedossa että jotain saattaa olla vialla.
Keskeytyksen jälkeen en oo vielä ketään perheen ulkopuolista tuttua halunnut nähdä nyt pitäis lähtee viikonlopuks mökille jossa on minä, mies, esikoinen, anoppi, appi, miehen veli+tyttöystävä... saa nähdä miten kestän vai jäänkö kotiin pojan sairastelua tekosyynä käyttäen :|

Eilen illalla taas itkin ikävää ja surua, enkä mitenkään tahtois itkeä muiden kuin mieheni läsnäollessa. Itku vaan ei kysy aikaa eikä paikkaa, ei tarvii mitenkään edes ajatella koko asiaa vaan suru tulee jostain pintaan ja nopeasti.

Sipulille valtavasti onnea plussasta =)

Tää jälkivuoto vie kohta hermot, pisara silloin ja toinen tällöin ei mitään kunnollista moneen päivään, mutta ei se siis vielä ohi ole :headwall:

Ja vielä pitää tunnustaa: Olen tehnyt jo suunnitelmia, mitä teen sitten, kun olen äitiyslomalla suuren mahani kanssa :D Aion järjestää kaikki meidän sadat valokuvat albumeihinsa ja tyhjentää koneen kaikista valokuvista.. Heh.. tämmöisiä salaisia ajatuksia pyörittelen päässäni. Ja sitten olen vielä miettinyt, että toinen lapsi pitäisi tehdä kohta esikoisen jälkeen. OIkein haaveilen kotiäitiydestä. Minulla on opiskelut kesken ja jotenkin tuntuu, että sieltä tulee niin kamalat paineet että en jaksa. Pitäisi koko ajan ylittää itsensä eikä sekään riitä. Ja tuleva työelämä vasta pelottaakin. Minun alallani (muotoilu) ei ole mikään kovin hääppöinen työllistymistilanne ja sekin rassaa. Tuntuisi vaan niin turvalliselta ja luontevalta olla kotona ja hoitaa lapsia ja kotia. Nyt kuulostan joltain 1800-luvun konservativilta, mikä en suinkaan ole :LOL: , mutta en vaan voi mitään sille, että kotielämä kiehtoo. Maailma ja työelämä tuntuvat niin kovilta ja armottomilta, että en varmasti kestäisi. Lapsi toisi elämään semmoisen pehmeän tärkeyden. Toki haluan tehdä alani töitä ja kehittyä sillä alalla. Nyt se vaan tuntuu toissijaiselta.

Ja tosiaan tuntuu siltä mitä Pulttiskin sanoi, tämä vauvaprjojekti vie hirveästi energiaa, ei oikein pysty keskittymään mihinkään muuuhun kunnolla. Pitäisi saada aivot jotenkin semmoiseen järjestykseen, että vauvan teko kulkisi muun elämän rinnalla ihan sovussa. Nyt se hyppii ja pomppi aivoissa ja kokoajan huomauttelee itsestään, että "täällä minä olen, älä vaan unohda minua".

Nyt lopetan vuodatuksen, kaikille halaus, kun olette siellä!

Yhteistyössä