Liputan kyllä täysin noiden apteekin oman raskaustestien puolesta,mulla ne ei oo kertaakaan antanu tulkinnan varasta tulosta, nega on ollu nega ja positiivinen on positiivinen,joten kyllä vaan onnittelen sipulia,aivan ihanaa!!! :heart:
Tyynex ja
SadMam tervetuloa joukkoomme ja olen pahoillani menetyksetänne...SadMam:en voi kuvitella miltä tuntuisi menettää pienokainen tuossa vaiheessa...kamalasti voimia suruun :hug: Tyynexille kanssa ekstra :hug:
Pulttis:Meinasin kanssa pitää yritysvapaan kuukauden kun tuntuu kanssa et kupoli ei oikein kestä tätä tällästä...ei siitä varmasti haittaakaan ole...Iso :hug: sulle,tiedän ton kakkafiiliksen,ei kiva
mut kyl se siitä taas kohta lähtee parempaan suuntaan :heart:
Miikkis:Joo,ei pitäs tästä vuodosta sanoo mitään,kun pari edellistä kuukautta valittanu et omituisen niukkoja on mun menkat
Et pitäs vissii olla tyytyväinen
Sopuli:mulla oli km:n jälkeen vuoton n.3 viikkoo ja heti kun se loppu tuli ovis ja siitä 2viikon päästä menkat,eli sellanen 5 viikkoo keskenmenosta.
Aurinkoenergiaa:Mulla kaikki maholliset kivut,menkka ja ovis,on voimistunu keskenmenon
jälkeen...
Tinii:En kyl suosittele testaamaan kauheen aikasiin, kun voi näyttää niitä haamuja ja silti tulla menkat.nim.kokemusta löytyy...Se on ihan kauhee fiilis sitten,eli malttia,malttia!!!
:saint:
Mulla alkaa olee kohta lomat pietty
ihanat lomakelit ollu
No ei haittaa,pidän sateesta...viikonloppuna mennään hesaa lauantaina Tuskafestareille ja sit ma pirteenä töihin B)