Miikkis, tiedän täsmälleen miltä susta tuntui nähdä ystäväsi.. :ashamed: Mun ystävä kans odottaa vauvaa syntyväksi lokakuussa. Jos tuo toinen raskauteni olisi onnistunut eikä mikään halvatun tuulimuna, niin mulla olisi ollut la myös lokakuussa. :'( Monta kertaa viikossa kuitenkin ystävääni näen ja samalla tietysti hänen kasvavan mahansa. Pahalta tuntuu välillä ja saan tehdä aikalailla töitä itseni kanssa että sen kestän. :ashamed: Mut eihän hänen raskautensa ole minulta pois kuitenkaan. Vai miten sen järkevästi sanoisi. Elämä on välillä vaan kovin epäreilua. :ashamed: Mut eiköhän me ne kevätkääryleet tässä vielä saada! Toivossa elellään!! :saint:
Kiitos sulle myös osanotosta tädin suhteen, minkäs sille taas mahtoi, väkisin vaan änkee kyläilemään.. Oireet oli kyllä melkoiset, joten enpä taida niihinkään enää uskoa :ashamed: Nyt olen pyhästi vannonut etten enää testaile ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Nyt tuli vaan testattua juhannuksen takia, mut ihan turhaan kun se mokoma tantta tuli pari tuntia sen testaamisen jälkeen! |O Mutta joo, elämä jatkuu. Halitukset sulle :hug:
Kiitos sulle myös osanotosta tädin suhteen, minkäs sille taas mahtoi, väkisin vaan änkee kyläilemään.. Oireet oli kyllä melkoiset, joten enpä taida niihinkään enää uskoa :ashamed: Nyt olen pyhästi vannonut etten enää testaile ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Nyt tuli vaan testattua juhannuksen takia, mut ihan turhaan kun se mokoma tantta tuli pari tuntia sen testaamisen jälkeen! |O Mutta joo, elämä jatkuu. Halitukset sulle :hug: