km:n jälkeen kuumeilevat...

Miikkis, tiedän täsmälleen miltä susta tuntui nähdä ystäväsi.. :ashamed: Mun ystävä kans odottaa vauvaa syntyväksi lokakuussa. Jos tuo toinen raskauteni olisi onnistunut eikä mikään halvatun tuulimuna, niin mulla olisi ollut la myös lokakuussa. :'( Monta kertaa viikossa kuitenkin ystävääni näen ja samalla tietysti hänen kasvavan mahansa. Pahalta tuntuu välillä ja saan tehdä aikalailla töitä itseni kanssa että sen kestän. :ashamed: Mut eihän hänen raskautensa ole minulta pois kuitenkaan. Vai miten sen järkevästi sanoisi. Elämä on välillä vaan kovin epäreilua. :ashamed: Mut eiköhän me ne kevätkääryleet tässä vielä saada! Toivossa elellään!! :saint:

Kiitos sulle myös osanotosta tädin suhteen, minkäs sille taas mahtoi, väkisin vaan änkee kyläilemään.. :( Oireet oli kyllä melkoiset, joten enpä taida niihinkään enää uskoa :ashamed: Nyt olen pyhästi vannonut etten enää testaile ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Nyt tuli vaan testattua juhannuksen takia, mut ihan turhaan kun se mokoma tantta tuli pari tuntia sen testaamisen jälkeen! |O Mutta joo, elämä jatkuu. Halitukset sulle :hug:

mä täällä hää fiiliksissä olen. kampauksen olen löytänyt, kukkien värikin tiedossa ja koristelun kanssa.
ja tämä on meidän hää"valssi" jos minä saan päättä :D eli ei mitään tavallista akselia ja elinaa vaan tälläinen jossa saa varmasti olla lähellä miestä ja rakastaa : http://www.youtube.com/watch?v=JXanA0dA1Bk

mitä olette mieltä? :wave:

musta tuossa on niin ihanat sanat, että se on pakko saada tanssia. :saint: :D

Pullenah85, olet kyllä ihanasti piristynyt! =) Salille vaan jos se on sun "juttus". Saatpahan muuta tekemistä ja ajateltavaa ja siinä samalla sitten saat kropan timmiksi! :D

Noista vitskuista niin meitsi vetelee E-EPA:a ja Foli-B:tä. :D Niiden lisäksi sitten myös kalkkitabuja ja monivitamiineja ja maitohappobakteereita aina kun muistan.. :LOL:

Tässä jotain juttuu E-EPA:sta: http://www.drtolonen.com/document.asp?id=26

Ja tässä Foli-B:stä:
http://terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/395

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Pullenah85, olet kyllä ihanasti piristynyt! =) Salille vaan jos se on sun "juttus". Saatpahan muuta tekemistä ja ajateltavaa ja siinä samalla sitten saat kropan timmiksi! :D
niin juuri.
itsekin olen saanut huomaamatta pari kiloa pois. tänään kaveri jota olen nähnyt viimeksi 2kk sitten sanoi että olen hoikistunut paljon :D mutta vielä on ainakin 10kg antaa pois- onko halukkaita ottamaan vastaan 10kg rasvaa :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
mä täällä hää fiiliksissä olen. kampauksen olen löytänyt, kukkien värikin tiedossa ja koristelun kanssa.
ja tämä on meidän hää"valssi" jos minä saan päättä :D eli ei mitään tavallista akselia ja elinaa vaan tälläinen jossa saa varmasti olla lähellä miestä ja rakastaa : http://www.youtube.com/watch?v=JXanA0dA1Bk

Hetken kuuntelin ja oli oikein kaunis biisi.. :heart: =) Pitää kuunnella se kokonaan kunhan saan rauhassa sen tehdä..

onko halukkaita ottamaan vastaan 10kg rasvaa :LOL: :LOL: :LOL:
Ei kiitos tänne ainakaan!!! :eek: |O :kieh: Tässä on tullut huomaamatta kerrytettyä tuota elonpainoa enemmän kuin tarve vaatis :ashamed: ja mä voisin hyvin kans luopua 10 kilosta ihan tuosta noin vaan. :LOL: Jos ees 5 kg sais pois niin hyvä ois... :whistle:

Hetken kuuntelin ja oli oikein kaunis biisi.. :heart: =) Pitää kuunnella se kokonaan kunhan saan rauhassa sen tehdä..
tuo olisi vielä ihanampi jos joku kaveri tms laulaisi häissä. kaaso tykkää laulaa mutta kyllä mä tuota mielummin kuuntelen vaikka radiosta :kieh: :LOL: :D *oli pakko* :whistle: ;)

onko halukkaita ottamaan vastaan 10kg rasvaa :LOL: :LOL: :LOL:
Ei kiitos tänne ainakaan!!! :eek: |O :kieh: Tässä on tullut huomaamatta kerrytettyä tuota elonpainoa enemmän kuin tarve vaatis :ashamed: ja mä voisin hyvin kans luopua 10 kilosta ihan tuosta noin vaan. :LOL: Jos ees 5 kg sais pois niin hyvä ois... :whistle:
eli siis nyt annetaan ilmaiseksi jollekin halukkaalle yhteensä 20kg rasvaa pois.. :LOL: :LOL:
ilmaiseksi saa :LOL:

Täältä saa tulla hakemaan milloin vaan! Tehdään ihrasiirto paikan päällä :x :whistle: :kieh: :LOL: Myös rintaimplantteja tyrkyllä. Vaihto myös mahdollista mutta vain pienempään kuppikokoon.. :p
mä haluan vähän isommat tissit. tai kiinteemmät, ei tälläsiä roikkuvia. joten mä olen vailla täytettä :LOL:

mä haluan vähän isommat tissit. tai kiinteemmät, ei tälläsiä roikkuvia. joten mä olen vailla täytettä :LOL:
No täältä sais täytettä! Paljonko laitetaan?! :kieh: Et teretulemas vaan ;) :LOL:

Pulttis, meneeköhän muilla koht hermot meidän kanssa... :ashamed: :whistle: :p

No täältä sais täytettä! Paljonko laitetaan?! :kieh: Et teretulemas vaan ;) :LOL:

Pulttis, meneeköhän muilla koht hermot meidän kanssa... :ashamed: :whistle: :p
voi olla juuuuuuu.. :whistle:
täällä pojat nukkuu ja mamma menee itse kanssa kohta rättien kera :kieh: :kieh: nyt jo naurattaa mutta silti vit.tuttaa :xmas:

kp sit nyt vissii 27 tjt.
Juhannus meni melko railakkaasti ja oli ainakin hetkellisesti stressi pois!
Tää oli meille sellainen ei nyt yritetä kuukausi, oli pakko saada koko vauvahomma pois hetkeksi mielestä..
Mut ens kuussa sitten kaikki tsemppi siihen!
Toivottavasti ei nyt tule sekaannuksia ton toisen sipulin kanssa, mä en viitsi nikkiäni vaihtaa kun täällä palstalla olen samalla nikillä jo viidettä vuotta!
Plussatuylia kaikille ja onnea plussista jotka sen ihanuuden saavat nyt kokea =) =)

..vaix olen jo vaikka minne kirjoitellut..eli meillä tuli viikko sitten km rv 7+3. Tosi rankka kokemus.
Tuntuu ettei tästä selviä, aamulla kun herää kaikki on ok, mutta iltaan ku päivä taipuu, itku on TOSI herkässä.
meillä on tyttö -00 ja poika -04, heidän kanssaan aika menee ihan mukavasti ja tosi paljon on lohtua heistä. Mutta kun lapset menee nukkumaan niin ainuat lohduttavat paikat ovat miehen syli ja tämä keskustelupalsta! :heart:
jälkivuoto alakaa olla ohi pikkuhiljaa, vielä hieman suttuvuotoa mutta aika lailla ohi on...tekis mieli jo peuhaamaan...jälkitarkastus olis torstaina...nyt vaan mietityttää kuinka pian voi alkaa yrittään uutta raskautta(kun kuullut olen että km jälkeen on helpompaa tulla raskaaksi kun on hormonia vielä elimistössä...) ???
Tarviiko pakosti odottaa menkkoja väliin??
Kyllä vauva olis tervetullut meidänkin perheeseen.

:heart: :flower: :heart:

Tervetuloa mukaan aurinkoenergiaa :wave: Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: :( Noista menkoista niin, kyllä se kannattaa ne yhdet menkat ainakin odottaa. Tavallaan nollata tilanne siellä kohdussa. Ja varmaan on ihan hyvä antaa itselleen aikaa palautua ja surra menetettyä lasta. Mut jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. :)
Mulla itselläni oli km joulukuussa, yhdet menkat ootettiin ja jo heti sitten tärppäs, mutta se todettiin sitten maaliskuun alussa tuulimunaksi :'( Silloin lääkäri gynepolilla sanoi, että olisi hyvä odottaa kahdet menkat ennen uutta yritystä.
Lääkäreillä tuntuu mielipiteet tästä jakautuvan melkoisesti, mutta aika moni lääkäreistäkin taitaa olla sitä mieltä, että hyvä ne olisi yhdet menkat ainakin odottaa.
Sori tuli vähän pitkästi sepustettua.. :ashamed:

Tärppionnea toivottelen sinne teille kovasti!! :heart:

Haaveissa esikoinen

Tinii............................KM 02/07
Sopuli83......................KM 05/07
Onnenjyvä 30v..........KM 05/07
Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 2/34
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 2/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 6/?
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 17/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 23/33
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 30/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 1/28-35
Tytti.........................KM........................................KP 38/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76..................KM 03/05, 09/05, 04/07.....KP 3/31-34
Epskeps 36v.............KM 12/06, 03/07................KP 5/28
Kentia......................KM 04/07............................KP 49/30

Haaveissa kolmonen

Aurinkoenergiaa.........KM 06/07
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 2/28-30
Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 17/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 21/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 27/29

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja

No niin, nyt on taas päivitelty.. :snotty: Tuossa kattelin taas että Kentialla on menossa melkoiset kp:t, että mikäköhän tilanne siellä mahtaa olla oikeasti..? :attn: Toivottavasti siellä olisi plussattu.. :heart: Ja ilmoitelkaa jos oon väärin jotain laittanut!! :attn: Ja saa tuota päivitystä muutkin tehdä, ei se oo mun yksinoikeus.. ;) :D :LOL:
Mut nyt tää lähtee untenmaille, että jaksaa lähtee aamusella katsomaan alennusmyyntejä, ties vaikka jotain kivaa löytäs... :p

:wave:

aurinkoenergiaa :hug: keskenmenon takia :|
täällä onneksi jokainen ymmärtää mitä on joutunut käymään läpi vaikka jokaisella on tietenkin se oma tarina aina takana.
uskon kuitenkin että teilläkin lapset antaa voimaa jaksaa, mä ainakin koin niin helmikuussa. lasten ja miehen takia jaksoin nousta pas.kasta ylös ja jatkaa arkea eteenpäin vaikka se vaikeaa olikin. ja on vieläkin välillä. aikaa se vie! ja jos itkettää niin pitää itkeä vaan, se on musta sallittua :hug: :hug: :hug: :hug:

aurinkoenergia: Teretulemast mukaan. Olen pahoillani menetyksestäsi! Voima :hug: koita jaksaa. Siulla on keskenmenosta vasta viikko aikaa, älä vaadi vielä itseltäsi liikoja. KM selviytyminen on yksilöllistä, joillain kestää vain hetki, toisilla taas pidempään ja jotkut kantaa sitä mukana koko elämän.
Uutta raskautta voi alkaa yrittämään vaikka heti, jos ollut spontaani km, niin ei sitä mikään estä. Se on totta, että km jälkeen heti seuraavasta kierrosta raskautuu aika helposti. Mutta vaarana voi olla uusi km. Niin minullekin kävi. 03/07 oli tm, joka tuli spontaanisti ulos ja raskauduin heti perään, joka todettiin KU 05/07 ja leikkauksella otetiin ulos. Gyneni kanssa keskustelin tästä ja hän sanoi, että jolloin uusi raskaus heti km jälkeen sujuu loistavasti ilman ongelmia, toisilla ei. Se on yksilöllistä. Menkkoja kannatetaan odottamaan vain siksi että että ehtii mielesi nollaanua ja kohtusi kasvattamaan parempi limakalvo ja myös siksi että seuraava raskaus olisi helpompi laskea, mutta siun kannattaa jutella lääkärin kanssa mikä olisi sinulle paras vaihtoehto.
Olipahan taas selitys... :snotty:

sipuli: hienoa, että myönnät itsellesi "lisäaikaa" ja otat hieman väliä touhuiluun! Onnea sitten seuraavaan kiertoon, josta leivotaan se plussa sitten :heart: Eiköhän myö ilman sekaannusta selvitä ;)

Epskeps: Nostan todellakin hattua sinulle!! :attn: Olet rohkea ja vahva, vaikka joudut itsesi tsempata kun näet ystävääsi, mutta se että ylipäätänsä näet ja pystyt olla hänen seurassaan.. Itse en pystyisi samaan, en ainakaan vielä. Meillä oli nähtävästi samaan aikaan tm eli helmi/maaliskuussa, voimia :hug:
:attn: KEVÄTKÄÄRYLE TÄÄLLÄKIN HALUTAAN, TODELLAKIN :attn:

Miekin haluaisin tiputtaa painoa, sellaisen 10-15kg. Hääpäivänäni painoin 49 kg ja olin niin saa..lin hoikka ja nätti, mutta vuodet ovat tehneet tehtävänsä ja tuota painoa siis pitäisi saada pois. Mutta... koska rakkaus ruokaan on liian iso, niin eipä onnistu! :LOL: (olipas hyvä tekosyy :saint: )

ON: Toka päivä siis menossa ja edelleen vuoto aika onnetonta. En nyt sitten tiedä yhtään, että laskento kierron alkaneeksi eilen vai en :headwall: :headwall: :headwall: En siis tiedä milloin aloittaa clomit. Noista clomeista kyselinkin muualla, osaatteko te rakkaat sisaret sanoa, että mitä eroa on jos ottaa 3-7 pvä vai 5-9 päivä, jollain lailla ne vaikutti erilailla, mutta miten??

Olikos vielä muuta... no, palailentaas kun mieleeni juolahtaa muuta.
Tulipahan taas vuodatus ;)

Heips.

Ja ensiksi tervetuloa palstalle kaikki uudet kuumeilijat.
Ikävää tosin että joudutte yleensäkin juuri tähän palstalle.. mutta kuten näette ette todellakaan ole yksin :hug:

Aurinkoenergiaa Meillä on 06/06 syntynyt poika joka lähti heti toisen keskenmenomme jälkeen "itämään". Raskaus sujui kokonaan loppuun ilman mitään ongelmia (muuta kuin loppu turvotus :LOL: )
sain siis 18.9/05 keskenmenon ja siitä 14 päivää raskauduin gynen mukaan huonosta munasolusta oli kuulema pieni ja onnettomista kohdun limoista.. mutta elämä yllättää tämä pikkunen tarrasi kiinni kunnon ankkureilla :heart:
Äitin rakas :heart:

Mietin tässä juuri että aloittaisinko terolutit tästä loppu kierrosta kun nuo kuukautiset yhä heittelee..?
ja omituisesti mun kuukautis vuotoni on nyt jo niin niukkaa että ihmeellistä...
alussa alkoi runsaana mutta hups hävisi.

Painosta joo laihduttaa pitäisi raskaudesta on jäänyt 10 ylimääräistä :headwall:

Palaillaan..

...jäiköhän joku pois, mut KIITOS kuitenkin. Täältä saa voimaa joka päivälle... :heart:
km alkoi siis ma vuodolla ja kipujen vuoksi mentiin illalla päivystykseen jossa todettiin kuollut sikiö. tiistaina jouduin menemään sairaalaan aamusta että laittoivat ne tabut emättimeen(4tabl.) ja 4h odotettiin että käynnistyykö..ei mitään, ei tippaakaan verta. päästiin 4h päästä kotiin ja kotona vajaa puol h kerettiin olla ja alko tulla pois.7-9 isoa hyytymää(puolesta nyrkistä nyrkin kokoisiin) verta tuli tosi paljon, tiistain aikana painosta lähti 3kg! ONKO normaalia???? viikon olen ollut kalman kalpea, yrittäny juoda sitä luontaiskaupan yrttimehua raudan takia...
Joten onko tällainen KM spontaani? olen aivan ulalla noista nimityksistä...kertoisitteko tyhmälle??
sunnuntaina siis loppui jo vuoto, ja mies aivan innoissaan...on jo peuhattu pariin otteeseen, onko siitä jotain haittaa??Vähän kyllä on sattunu jos liian syvälle menee...(anteeksi kun kyselen, mutta onko muilla?) Olis vaan kiva tietää oonko normaali? lääkäri varmaan haukkuu mut torstaina.
tällaisia tämä tyhmä kyselee... :ashamed:

Yhteistyössä