km:n jälkeen kuumeilevat...

Täälläkin kyllä kovasti odotellaan kevätkäärylettä..
Pelon sekaisin tuntein taas edetään kohti kriittisiä päiviä.. alkaa olla jo sellanen fiilis että turha edes odotella kun ei se kuitenkaan tärppää mutta niiiiiin kauhea vauvakuume kyllä jyllää että en tiedä miten tämän kohta tukahdutan jos ei vieläkään tärppää uudemman kerran :/

Pulttis PUUUUUUHHHHHHH!!! :hug:
Siis jos sittenkin olisit paksahtanut onnellisesti ympyräks
vitsi se olisi kyllä super kivaa että edes jollakin tässä kuussa naksahtas.

Enskeps mie huomasin kanssa että se usean tunnin märinä puhdisti päätä ja ilmapiiriä HUOMATTAVASTI..
kun on paha olo niin se pittää päästää ulos niin ei tuu ittestä tajuttoman vaikee muille.. :headwall: :eek: vai mitä?`?

Palaillaan :D

Hei taas pitkästä aikaa,tänään palailtu mökiltä... :wave:

Tervetuloa myös minunpuolesta Onnenjyvä ja Pullenah85, pahoittelut keskenmenosta, ja mukavaa että tulitte tänne meidän pinoon yrittämään alusta :heart:

Pulttiksen puolesta jännittää kovasti,toivotaan että plussa tulis kuin tuliskin!!! :p

Pahoittelut Epkeps tädistä, toi on kyllä maailman ikävintä kun odottaa ja sit pettyy pahasti... :hug: tässä kierrossa sitten... =)

Napsuhille kovasti voimia raskauteen,kiva kun käväsit moikkaamassa!!!

Meikällä on sitte huomenna uusintatestaus. Mökillä siis testasin torstaina sellasella apteekista ostetulla testillä mitä en ikuna oo käyttäny ja kun ei oireita ollu niin testasin varmana negatiivisesta. ´
Katoin sitä tikkua et ei mitään,niinkuin ajattelinkin ja heivasin sen terassin pöydälle viereen ja rupesin lukemaan,mut sit joku sai minut vilkasemaan uudestaan siihen tikkuun ja siihen ilmesty "jotain" ja kohta hailakkaahailakkaampi viiva:/ :eek:
Propleemi on et testin ohjeessa sanottiin et 10 min jälkeen tuleva viiva ei oo positiivinen ja eihää mulla mitää kelloo ollu tai aikaa katottuna kun olin varma et ei mitään viivoja tule,eli en siis tiiä tuliko toi haamu ennen tota 10 min aika rajaa...
Noh otin jussit rauhallisesti,pari lasia viiniä vaan...tulkitsen sen nyt negaks kuitenkin,koska oli niiin epäselvä tulos.
Kävin ostamassa vanhan kunnon apteekin raskaustestin,siihen ei tuu ainakaan mitään tulkinnan varasia viivoja jos ei oo paksuna,ainakaan mulla ei oo tullu ja huomenna sit testaus.

Nyt on sen verran oiretta,liekö menkka vai ei,mut pistelee aika kummasti mahasta ja rinnat on tosi kipeet,ei siis nännit vaan rinnat,ei voi yhtään ottaa juoksuaskelta kun sattuu tosissaan:LOL: ja toi ei kyllä oo mulle normalia,mut eipä noi epänormaliudet oo ennenkään estäny tätiä kyläilemästä...

Noh,oli miten oli,huomenna tuun kertomaan....

repa jännät päivät sulla kanssa, millois uusi testaus? :D
mä teen huomenna, pelottaa ihan hirveästi että entäs jos onkin nega- se olisi sitten varma tieto tulevasta eli tädistä.
no, onneksi olen negaankin asennoitunut jo aika hyvin eilen kun särki ja koski, itkin pahimmat itkut ja nyt huomista jännään silti tässä vaikka luulin toivoni menneen.
töissä edelleen pahaolo ja pyörryttää/heikottaa kummallisesti. liekö kuumuus vai plussa. tai jotain muuta.
mutta kaikille öitä ja huomiseen :whistle: *odottaa aamua pelonsekaisin tuntein* :heart:

*muoks* vuotoa ei siis näy, ei veristä eikä paljon muutakaan. jotain pientä valkovuodon tyyppistä- ei muuta.. ;)

Repallahan on kans huisin jännät paikat! :eek: =) Täällä peukut ja varpaat pystyssä, että tulisi selkeääkin selkeämpi plussa!!! bd :heart:
Kiitos sullekin myös pahoitteluista tädin suhteen. :hug:

Ja Suppis, se itkeminen kyllä voi tehdä kumman hyvää, oikeesti :) Saa pahaa oloa purettua ulos päin. Muuten jos pitää kaiken pahan sisällään, niin sitä vielä oikeasti poksahtaa ja pahemman kerran.. :/

Joten eiköhän siskot pidetä huolta siitä, ettei pidetä pahaa oloa, surua ja murhetta sisällämme vaan puretaan se ulos? :heart:

Pullenah, on kyllä mukava kuulla, miten olosi on ihan hirmuisesti parantunut siitä kun tänne ensimmäisen kerran kirjoitit. Sen kyllä huomaan ihan "rivien välistäkin" :) Tuosta vuotoasiasta.. niin mulla tulee menkkavuodon kanssa jos jonkinlaista klimppiä ja klönttiä ja ties mitä limaa sen mukana :x Mut enpä jaksa uskoa että ne mistään oviksesta johtuisivat. Tiedä sitten jos jollain muulla niin on, mutta mä ainakin epäilen että se ovis voisi samaan aikaan menkkojen kanssa olla. Mut enpä tiedä (tästäkään) varmuudella. :snotty:

Pulttikselle täällä kans peukut ja varpaat pystyssä!! bd Kunpa se nyt olisi selvä PLUSSA! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Täälläkin kyllä kovasti odotellaan kevätkäärylettä..
Pelon sekaisin tuntein taas edetään kohti kriittisiä päiviä.. alkaa olla jo sellanen fiilis että turha edes odotella kun ei se kuitenkaan tärppää mutta niiiiiin kauhea vauvakuume kyllä jyllää että en tiedä miten tämän kohta tukahdutan jos ei vieläkään tärppää uudemman kerran :/
Hei Tinii :wave: Oletko uusi täällä vai joku "vanha" uudella nickillä? En sua tuosta listasta ainakaan löytänyt.. :ashamed: Toivottelen kovasti tärppionnea sinne!! :heart: :)

Hei kaikille!

Tervetuloa uusille, minä itsekin olen vielä melko uusi tapaus ja kyllä täytyy sanoa, että auttaa kun tänne saa tuntojaan purkaa!

Kevätkääryleet saa minulta kannatusta!

Pulttis oikein paljon plussaonnea sinne!!!! ++++++ Ja kaikille muillekin jännääville!

Oma-napa: Viikon päästä niiden menkkojen pitäisi, tai tietenkin "ei-pitäisi", alkaa. Siis jos on vanhaa kuukautiskiertoa uskominen km:n jälkeen... Ostin viime viikolla greippimehua, ja sitä olen urheasti juonut joka päivä. Se on oikeastaan aika hyvää! Miehellekin iski ihan kunnon vauvakuume päälle, kun mökillä minä nukuin päiväunia veljenpojan kanssa. Poika on kylläkin jo neljävuotias pötkäle, eikä siis mikään vauva, mutta hyttysverhon takaa olimme kuulemma niin ihana näky, että kyllä se vauva on nyt saatava! Hihii! Ja sänky tuli hyvin koeajettua :LOL:

Mutta olo on kyllä tosi hyvä nyt! Vauva-asia ei pyöri päälimmäisenä mielssä, mutta kylläkin on kokoajan jotenkin mielessä. Viikon päästä, täti olisi ehkä oveen koputtelemassa, varmasti on toinen ääni kellossa...

Hyv yötä kaikille!

Haaveissa esikoinen

Tinii............................KM 02/07
Sipuli83......................KM 05/07
Onnenjyvä 30v..........KM 05/07
Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP 1/34
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 5/?
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 16/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 22/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 1/26-30
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 29/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 35/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 37/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, 04/07.....KP 2/31-34
Epskeps ...................KM 12/06, 03/07................KP 4/28
Kentia.......................KM 04/07............................KP 48/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 16/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 20/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 26/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 1/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Hei Tinii :wave: Oletko uusi täällä vai joku "vanha" uudella nickillä? En sua tuosta listasta ainakaan löytänyt.. :ashamed: Toivottelen kovasti tärppionnea sinne!! :heart: :)
Hei ja ihunaa kun minutkin pieni huomattiin näin pian :)
Olen uusi täällä.. Vuoden alussa kävin lukemassa kaikkia juttuja jännitellen pikkkuriikkinen vauva masussa mut sit 11/2 km.. ensikertalaisia ollaan ja meitä tuolla km:llä kolhittiin ja pahasti. Tässä on nyt sitten siitä asti 'maltillisesti' yritetty päästä uuden raskauden alkuun mutta kun ei tunnu tärppäävän :/ nyt taas kierron siinä kohdassa että peitto sais viuhua mutta alkaa jo pikku hiljaa olla liikaa painostusta päälläkin.. Kiva olla täällä teidän joukossa kun tuntuu ettei oikeen missään saa näissä asioissa kunnolla tukea! Voimia kaikille, ei olis ikinä uskonut miten rankkaks voi tämmöiset jutut mennä..

Nyt unille ja kiitos vielä Epskeps, tuntuu jo nyt huojentuneemmalta :)

niin se vaan on että testi negaa ja verta pikkusen tulossa jo. :x pas.ka sanon minä!! |O

joten saapi siirtää taas rivistöön, nyt tosin kp pidentynyt joten on 1/31 tänään siis.
naurattaa vaan kaikkien kommentti että kyllä km:n jälkeen tulee helposti raskaaksi
:kieh:
mä olen oikeasti tullut ennen ekasta kierrosta kaikista kolmesta (ja tuo kolmas meni siis kesken) ja nyt ei mitään vaikka ahkerasti tässä kuussa pan.tiin menemään. joten se siitä teoriasta, alkaa hiipumaan vaan mieleen että onko km:n aikana tapahtunut jotain että vauvaa ei tule tms. :ashamed: :ashamed:
ei edes jaksa itkeä tätä, on vaan niin turhauttavaa :|

Pulttibois: :hug: :hug: Voi itku, kuulosti niin lupaavalta :'( Mua kans on naurattanu/veetuttanu noi kommentit et tulee helposti uudelleen, meillä meni ekasta km:sta vuosi... Voimahali teille!

Repa: Kuulosti sulla lupaavalta, ootko jo testannu? ++++++++++ tuulia puhaltelen!

Uutisia täältä: illalla oli outo olo ja olin ihan varma että tässä se nyt oli. No, aamulla sitten hipsin vessaan ja kun mitään vuotoja ei näkyny ni tein testin varmana että vähintääkin haalistunu olis :whistle: Mutta kyllä se nyt niin selvä plussa on kun vain voi :D :D :D Viimeksi tosta tytöstä ollu noin vahva plussa! Nyt vaan toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin =)

Voi vee... Se siitä mun "voimakkaasta tunteesta". Sieltähän se täti kurvasi pihaan. Mun tietoihin voi siis päivittää kp 1.
Ja taas jäi kierron loppuvaihe lyhyeksi. Täytyy kai ottaa lääkäriin yhteyttä.

Vetäydyn nuolemaan haavojani. Plussatuulia muille!

Voi itku PulttiBois... on se kumma kun ei tärppää!!! Nyt vaan pää pystyyn ja kesäisin mielin kohti seuraavaa kiertoa, vaikka uskon että helppoa se ei ole.

miikku72 Pahoittelut myös sinulle tädistä!

Halauksia teille molemmille

:hug: :hug:

Vinja Onnittelut vahvasta plussasta!
:heart: :heart: :heart: Toivotaan, että raskausaikasi sujuu hyvin!

Tinii Tervetuloa joukkoomme! Pahoittelut km:stä.

Omaa: Tätiä odottelen edelleen saapuvaksi... Viimeisen teron otin siis kp 24 ja nyt kp 29. En sitten tiiä vaikuttavatko nuo olleenkaan mitään vai mihin se täti on jäänyt luuraamaan?!? Mites muilla, jotka ootte joskus teroja popsineet..moneskos kp vuoto on alkanut?
Tänä aamuna oli kyllä jo hieman selkäsärkyä eli eiköhän se täti sieltä jossain vaiheessa kurvaa paikalle...en oikein jaksa uskoa, että raskaana olisin!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!

:attn: Voi että kun on taaas maanantai :attn: väsyttä niiiiiiin paljon.

Voi Vinja minkä teit: Siis tuohan on aivan ihana uutinen, onnea todella paljon :heart: Lähetän kuorma-autollisen tarrasukkia pikkuiselle, nyt on paree pysyä kyydissä mukana ;) hienoa että plussa oli vahva, antaa varmasti itselle paljon luottamusta ja sitähän sinä nyt alussa tarvitset :hug:

Tervetuloa joukkoomme uudet kuumeilija pullenah85 ja tinii, olen todella pahoillani menetyksistänne :hug: Jaksamustuulia puhkuilen teille täältä :whistle:

pullenah85: Hienoa että jakselet paremmin jo, sen kyllä huomaa. Muista ettei sinun tarvitse yrittää olla extra vahva ja kestää kaikkea. Se vasta olisi pelottavaa jos et mitenkään tähän reagoisi tai muiden puheet ei satuttaisi. Älä yritä olla liian vahva, purkaa tunteesi sitä viimeisimpää ryöppyä asti, vasta siten voit voimistua ja saada uutta pontta purjeisiin ;)

Tinii: tiedän tasan mitä tarkoitat painostuksen tunteella. Vaikka sitä kuinka yrittää olla ajattelematta tai yrittämättä liikaa, niin ei se ole niinb helposti tehty kuin sanottu. Koita jaksella ja onnea oviksen metsästykseen, nyt ei muuta kuin jouset testaukseen ;) :D

Haikara: kyllä miekin kestän siun juttuja ;) Anna tulla vaan, samassa veneessähän täällä ollaan.. Anteeksi nyt mutta meinasin pissiä housuun kun kerroit tuosta kuumemittarista, nauroin ihan simona :LOL: Kiitos kun kerroit tämän, juuri tätä piristystä kaipasinkin.

Suppis76: voi harmi, olen pahoillani negasta :hug:
samoin miikku72, sinulle myös voimahalin laitan täältä tulemaan :hug: inhottava tuo täti kun aina tulee väärään aikaan!

Epskeps: En voi uskoa todeksi tuota. Kaikki tuntui menevän niin yksiin. Sanat eivät nyt riitä :ashamed: :hug:

Annan kanssa lupaukseni siitä etten tule pitämään pahaa oloa tms sisälläni vaan annan tulla kaiken ulos, vielä kyllä tulet katumaan että tulit pyytäneeksi meiltä tätä lupaa ;)

Pulttis: en osaa sanoa mitään, tuntuu niin uskomattomalle. pa.ka sanon minäkin :/ :hug:

Suppis83: joku kertoi jotain pahaa greippimehusta muulla palstalla, odotas kun yritän löytää sen, niin kerron sinulle sitten siitä. itsekkin hörmin samaa mehua joten ajankohtainen asia minullekin.

juopi vaan rauhassa, väärä hälyytys. Jutussa olikin juonena että jos käyttää hormoonia (terolut, primolut,luiget, clomifen) niin ei saisi juoda greippimehua koska vähempää lääkkeiden vaikutusta tai jopa estää...
Sorry :ashamed:

Omanapa:
Juu, tänään siis kp1. Koko juhannuksen juili masussa, vikan teron otin siis pe. Tosi niukkaa on vaan vuoto, ei tarvitse edes suojaa vielä, mutta eiköhän tuo iltaan mennessä voimistu, juilinta on sen mukaista. Nyt odotellaan että saadaan taas clomit kehiin ja sitten terot/luget, siitä kysyn vielä gyneltä että kummat.
Ja sitten tarnner tömisee :LOL:

Niin,niin kamala fiilis.... :'(

Oon itkeny silmäni meloneiks ja itken edelleen, negahan se siis oli.
Tuntuu kun joku ylemmällä taholla kiusais ihan tosissaan... Olisin niin ollut sinut negatuloksen kanssa silloin torstaina, jos sellanen olis ihan selkeesti tullut,mut ei,piti tulla joku epämääränen viiva,vaikka sellasia ei mulle syyttä oo ikinä ennen tullu...toivohan siitä viris ja kun siihen lisätään nää oudot tuntemukset ja tissikipu mitä mulla ei ennen oo ollu,näin untakin selkeästä plussasta,mut ei,matto vetästiin taas alta...
Oisin niin onnellinen jos ees menkat tulis normaalisti,niin tyytyisin siihen,se antas edes toivoa,mut ei kun kiertokin heittää jo toista kertaa peräkkäin viikkotolkulla...voiko sitä edes raskaaks tulla tälläsillä kierroilla. En varmaan ovuloi koska en tunne enää sitä voimakasta kourasua...

En tiiä mikä eniten harmittaa,nega vai se että kiertokaan ei enää pelaa,tuntuu vaan että kaikki kääntyy vastaan :(

Meinaan nyt ainakin ens kierron olla yrittämättä, mulla ei enää kuula kestä tällästä...

Kiitos että sain taas teille avautua,kun ei muitakaan oo...

Tinii,tervetuloa joukkon ja pahoittelut keskenmenostasi, yritetään yhdessä jaksaa... :hug:

Ja pulttis...Fiilikset meillä melko yhtäläiset,et ei tarvi varmaan paljoa tässä sanoa muuta kuin koitetaan jaksaa tätä p...skaa :ashamed: Jos jotain positiivista sulla,niin sentään ees sitte menkat... jos se nyt helpottaa...

Nyt poistun pitämään surupäivää,palaan toivottavasti hiukan vähemmän apaattisena...

Hei taas kaikille ja tervetuloa kaikille uusille!

:hug: Pulttikselle ja Miikkulle ja kaikille muille tädin vieraaksi saaneille.
Mä en sit pystyny pysyyn poissa täältä vaan oon nyt täällä mökkikuntamme kirjastossa lukemassa viestejä ja pikasesti näpyttelemässä jotain... Meillä on peitot heilunu tiuhaan tahtiin, huomenna sit vielä kerran, kun luulen et mun ovis onkin vasta sitten kun noi mun kp:t on vaihdellu 30-31:n välillä ja tänään ei ainakaan oo ollu mitään ovis-tuntemuksia. Ni et jos sitä huomenna vielä koittais saada tärppiä aikaan ja sit ei muuta ku piinaamaan....

Ollaan lähössä Bulgariaan heinäkuussa, tietty just sillon ku menkat pitäis alkaa, toivon jo senkin puolesta et tärppäis ni ei tarvis matkalla olla koko ajan tuppoja ja rättejä vaihtamassa. :LOL:
Tarvii varmaan kuitenki testata ennen matkaa ellei oo täti tullu kylään ennen lähtöä et tietäis olla sit ehkä ottamatta olutta ym. ja toisaalta sit taas en haluis vielä testaa niin aikasin kun voi kuitenki olla toi kierto vielä km:n jälkeen vähän sekasin.. Mitäs te tekisitte mun tilanteessa? A-PU-VA!

Mites kaikkien juhannus meni? Katherine tuolla kertoikin krapulasta, mullakin oli lauantaina niin kauhee olo etten tienny miten päin oisin ollu, nyt ei taas tarvi vähään aikaan mitään ottaakaan, ainakaan sellasta oloa en halua. YÖKS!

Kaks yötä ollaan vielä mökillä ja sit pääsee takasin sivistykseen, I-HA-NAA! Ja sit onkin enää 4 työpäivää ja alkaa kesäloma! Kyllä sitä onkin jo odotettu! Jaahas, johan sitä tekstiä taas tuli, nyt tarvii varmaan lopetella ja huristella takasin möksälle! Palataan asiaan keskiviikkona!

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille ja vielä kerran tervetuloa kaikille uusille ihanaan joukkoomme! :flower:

:hug: ja pahoittelut negasta!
Sullakin kun oli jo kp:t reilusti yli normaalin!
Just tollasen takia muakin pelottaa sit joskus tehdä testi j os menkat myöhässä kun se kierto voi olla ihan sekasin km:n jälkeen...

Heipsankeikkaa kaikille!
Olen todella pahoillani tätien puolesta. Onpa niitä nyt liikkeellä. Ovat kai jonkinlaisen sotasuunnitelman tehneet. :hug: Tänne olisivat kyllä saaneet tulla senkin puolesta.
Pullenah85: Tästä pinosta on tullut minullekin pakkomielle. Aina pitäis päästä katsomaan miten muilla menee. Ilot ja surut jaetaan täällä. Kiva, että löysit joukkoomme.
tuutikki: Mulla myös terot käytössä, mutta vielä olisi neljä päivää jäljellä. Tosiaan pelottaa tuo, että jos ei annostus riitä. :eek:
Vinja: Onnea plussasta ihan mielettömästi!!!! Uskon, että kaikki menee hyvin tällä kertaa!! :heart:

Juu, siitä greippimehusta luin minäkin, että hormoonihoidon yhteydessä olisi kielletty. No minähän tietysti join sitä silloin joskus kahden kierron ajan. Ei kyllä tärpännytkään. Oli siis clomikiertoja.
Olin juhannuksen töissä ja tänään tuli nukuttua aika pitkään. 11.30 heräsin enkä muistanut edes mittaria suuhun työntää :LOL: No eipä siellä muutosta varppina olekkaan. Ovista ei ilmeisesti voi tapahtua kun on terot päällä, vai? Tänään ja huomenna olen vapaalla ja uhkaavasti nuo kaapit mua katsoo. Pitäisi kai järjestellä, mutta kun voimia ja motivaatiota ei vaan ole.
Kevätkäärylettä kannatan, mutta en usko pääseväni vielä siihen pinoon. Ehkä kesäaurinkoihin sitten... Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Tämä tyttö ryhdistäytyy ja pistää koneet pyörimään. Pyykkiä ja tiskiä nimittäin. Pitäisi illalla auttaa tuota meidän kalaa synnyttämään. :LOL: Meillä on malawiakvaario. Kalat hautovat suussa ja sylkevät poikaset pois, mutta jos haluaa poikaset elävinä (toiset kalat syö ne) pitää avata sen suu ja synnytyttää toiseen akvaarioon. (Hankalasti selitetty)

Pilvistä on Oulussa. Oliko muuten muita oululaisia?

ensiksi, pyydän anteeksi etten ole oman napani ympäröimänä "huomannut" uusia tulokkaita tervetuloa teille vaan tänne ihanaan pinoon vaikka surullinen toisaalta onkin.
uskon että tämä auttaa monia pääsemään pahimmanli kun saa jakaa niin hyvää kuin huonoa oloa joita ei jaksa aina miehen tai muiden päälle kaataa B)
sitten repa voin vaan kuvitella fiiliksesi, mulla kanssa se epämääräinen haamu aiheutti hirveä plussaodotuksen ja nyt on niin lyöty olo kun vaan voi olla kun menkat alkoikin.
no, eteenpäin vaan tästä- ei muuta suuntaa ole :hug: :hug: :hug:

toisaalta on ihanaa että täällä on niinkin samanlaisissa fiiliksissä muita vaikka en kenellekään toivoisi tätä oloa, plussia senkin edestä.

vinja, olet kyllä ansainnut plussan ja toivotaan että seuraavat 9kk ovat hyvää aikaa teidän perheelle ja saatte kovasti odotetun vauvan :heart: :flower:

miikku72 :hug: pää pystyyn ja uutta kiertoa peliin B) :hug:

tuutikki sinulle plussatuulia paljon :D

ninni78 todellakin olisi plussan paikka, etelässä olisi kurjaa olla räteissä :whistle: ;) joten lykkyä :D

meillä kanssa elokuussa loma, laskeskelin että ellen paksuna ole ennen matkaa niin saan tädin loppu lomasta (onneksi loppu) kiusakseni tai sitten juuri pääsemme kotiin. joten nyt ei auta antaa miehelle armoa, sänky laulamaan vaan ja monesti :p ;)

kaikille oikein ihanaa viikon alkua kaikesta huolimatta. ja plussanneille varsinkin hyviä vointeja :wave:

miten en huomannut surullista uutistasi...

Olen niiiiiin pahoillani :hug: sen on niiin paha tippua korkealta ja kovaa kun odottaa että plussa tulisi ja nega sieltä silti vierähtää. Tätä on vain kestettävä, varmasti harmittaa kaikki just nyt, mutta täytyy vain jaksaa uskoa että meille kaikille se nyytti vielä suodaan. Vaikeaahan se on, mutta kaikilla näillä on oma tarkoituksensa.

Ninni78: niinhän siinä yleensä käy että vaikka vannoo pyhästi pysyvänsä poissa, niin helpommin sanottu kuin tehty, kuten itse :LOL: Tuo on paha, että on reissuun lähtö ja täti just samaan aikaan, en enää muista, lahopääkun olen :headwall: , että kerroitko aijotko testata miten ennen reissua?
Onnea oviksen hyödyntämiseen ;)

Miulla oli kanssa aika rankka juhannus, tuli tuota viiniä juotua muutama litu... No, ainakin paha olo tuli purettua mm. rannan raivaamiseen :kieh: ja koiran uimaan opettamiseen. Mökiltä palattiin lauantaina.
Sunnuntaina näin sen ystäväni joka odottaa ja la lokakuussa (kuten minulla olisi ollut kanssa). Näin jo kauempaa heidät (tiesin että on samoissa juhlissa kuin me), lähdin vimmatulla vauhdilla eri suuntaan ja nurkan taakse ja kovaa. En vain pystynyt kohtaamaan heitä :'( Mieheni yritti lohdutella ties millä mutta eihän ne siinä tilanteessa auta. Sitten ystäväpariskunta olikin meidän luona ja yritin pokkana olla vain siinä. En edes pystynyt katsomaan hänen masuaan, ohimennen vilkaisin häntä ja nopeasti etsin muun tuijotuskohteen, säälittävää :ashamed: Ties miltä hänestä tuntui kun välttelin kuin ruttoa, varmaan luulee tehneensä jotain väärin, mutta en voi kertoa hänelle miun tapauksesta, en voi, en kaipaa hänen sääliään. Toisaalta se auttoi miut yli yhden kovan paikan. Olen jotenkin tosi toivekkaalla mielellä tän kierron suhteen. Tahtoo kanssa kevätkääryleen. Mieheni sanoo koko ajan että on varma että meillekin se nyytti vielä suodaan ja itse sanon että en olisi niinkään varma, mutta nyt alkaa se aurinkokin varmaan paistaa meille. :)

Heipat kaikille! :wave:

Täällähän onkin oikea kuhina käynyt, kun porukka on palannut juhannuksen vietosta. Toiset ne on täällä vaan päivystäneet.. :ashamed: :p Yritin tuota listaa päivitelläkin ajantasalle, toivottavasti meni oikein. Huomautelkaa sitten jos jotain meni väärin tai jäi laittamatta!! :attn:

Vinjalle onnittelut vahvasta plussasta!!! :) :heart: :hug: Kertakaikkisen ihanaa!!! Hirmuisesti tarrasukkia pikkuiselle!!!! :heart:

Pulttis, niin kovasti toivoin sitä plussaa sinulle, olen todella todella pahoillani :'( :hug: Paljon tärppionnea uuteen kiertoon! :heart:

Repa, sinulle myös isot pahoittelut :'( :hug: Kunpa olisi se plussa tullut. Nyt tästä uudesta kierrosta sitten :heart:

Tinii, tervetuloa mukaan joukkoomme :flower: Pahoitteluni keskenmenosi johdosta :hug: :( Tärppionnea teille edelleen!! :heart: Voisin sinut myös tuonne listaan laittaa jos haluat? :)

Ninni, toivottavasti tuolla peitonheiluttelujen määrällä nyt tärppää!! :D Pidetään peukkuja!! Ja otahan testitikku(ja) mukaan sinne Bulgariaan ;)

Anteeksi jos jäi jollekin vastaamatta, mutta palailen astialle myöhemmin. Nyt pitää mennä syömään kun mies ja poika ovat tehneet ruokaa :D :p

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Epskeps laita vaan :) km siis 11/02, voi olla että höpötin vääriä päivämääriä.. kp:t voi jättää pois mut oon hengessä mukana <3
Moikka! Pitää vielä tarkistaa tuo sun km:n päiväys.. kun me ollaan tänne merkitty ne kuukausi/vuosi eli oisko tuo sun sitten 02/07..?
:ashamed:

Yhteistyössä