km:n jälkeen kuumeilevat...

Hoi hoi!

Miikkis kehoitti testaamaan, mutta näin en aio tehdä.
ennenkin kun olen testannut ja jos olen plussan saanut niin vuoto on alkanut melkein samana päivänä lorisemaan niin annetaampa ajan kulua.
:|

todellakin mun keskenenot ovat aina tulleet viikolla 5 joten ihan het kuukautisten alkamis ajankohdan jälkeen päivä pari..
Niin yritän malttaa antaa olla.

Väsyttää kuitenni nyt niin palijo että OOTAN oikein että tuo poju alkaa osoittamaan edes pientä vihjettä että väsyttäis.
Poikaahan rupesin odottamaan het toisen keskenmenon jälkeen tulleesta ovulaatiosta .. ja silloin ei pahemmin suunniteltu sitä vaan testasin samana päivänä plussan kun olimme lähdössä myöhäiselle häämatkallemme thaimaahan.. että voiko ottaa yhtään sidukkaa vai ei..
terve poika syntyi viikolla 38+3 painoi 3930 ja oli 53 pitkä ja koko raskausaika meni mainiosti ilman vaivoja ja ilman alku vaivoja ja kunnon oireitakaan.. :heart:

joten tämä myös rohkaisuksi niille joilla on juuri ollut kipeä keskenmeno.. :hug:

Ostin itselleni yhden sidukan (olen juonut noin kahteen vuoteen kaksi lasia viiniä ja nyt ostin jopa siiderin saunaan) jonka aion yrittää nautiskella grilli herkkujen kanssa juhannuksena. Ja miehelle ostin jopa 2 olutta :LOL: :LOL:
Sekin on niin että jos elämäänsä koko ajan suunnittelee että kun ja jos tulen raskaaksi niin en sitä ja tätä ...
niin kauan kuin tietää varmaksi että on raskaana niin voipi unohtaa tuommoiset jutut.
ku ei sitä nyt oikeen montaa viikkoa voi olla tietämättä olevansa raskaana jos sitä toivoo..
Tietty jos alkomahoolia nauttii niin ehkä ei kannata aina kierron puolivälin jälkeen ihan koomia ottaa.. sivistyneesti vain.. niinkuin aina
:saint:

Loppujen lopuksi ... varmaan arvaatte että haluaisin testata ja haluaisin saada plussa ja haluaisin raskaaksi 40 viikkoa MUTTA EN USKALLA näitä tympeitä juttuja on ollut jo niin monta että ketuttaa suoraan sanoen edes uskaltaa haluta ja toivoa.. :ashamed: :'( :'(
ja muutenni nyt on ollut viikon päivät oma mieli semmoinen että joka asia itkettää niin nythän sitä saa olla koko aika itku kurkussa tämän jännäämisen takia mikä on kyllä taas ihana asia jos niikseen kävisi..
YMMÄRRÄTTEHÄN.. tätä sepostusta?? :headwall: :headwall:

Malttamaton :hug: Voi kurja, että nega tuli :( Jospa se vielä plussaksi muuttuu, jos ei nyt, niin heti seuraavasti kierrosta sitten!!! :heart:

Sipuli, anteeksi etten ollut sua tuohon listaan laittanut :ashamed: Miten nyt sellainen kämmi oli päässyt meikäläiselle käymään. Toivottavasti et hirveästi pahastunut. Hauskoja sängyntestailuja teille vaan!! ;)

Suppis :hug: Testaat sitten kun siltä tuntuu. :)

Kiitoksia kovasti plussapuhalluksista Miikkis!! Toivottavasti ne auttavat! =) Huomenna meinasin aamulla testailla.. Tänään olin aamulla kahden vaiheilla, testatakko vai ei ja jätin testaamatta.. :ashamed: Mä kyllä tässä vähän epäilen että en raskaana ole..Oireet ikäänkuin hiipuvat :eek: Mut katsotaan nyt mitä se huominen tuo tullessaan.. Henkisesti yritän tässä varautua siihen negaan.. Mut toivoa menettämättä kuitenkaan!! :saint:

Ja omasta puolestani haluan kiittää kaikki palstasiskojani mahtavasta tuesta ja tsempistä! Tää pino on mulle ihan tosi tärkeä, oikea henkireikä Halit kaikille!! :hug:

Aurinkoista Juhannusta! B)

täällä oksetus ja pyörrytys jatkuu vaan.. :x :eek:
mutta odottelen tässä pari päivää rauhassa. :D
on kyllä niin kurja olo että taitaakohan joku pikkuinen kiusata mahassa jo ;) :whistle: toivottavasti- tai sitten on vit.un vihainen täti tulossa :LOL: :kieh: :LOL: :LOL: *nauraa itsekin*

ihan kyselisin muilta, että onko teil kenelläkään ollu heti hedelmöiyksen jälkeen (siis noin 3-4päivän kuluttua) jo merkkejä raskaudesta. Mulla on ollu joka kerta (kolmena siis) ja tienny viikkoa/paria ennen kuukautisia, että raskaana. vaikka muuten ovikset, tai mikä tahansa muu tapahtuma mun kehossa jää kyllä huomaamatta. nyt taas sellaisia oireita(mielikuvitus tekee kepposia, luulen). jos nyt ois tärpänny siitä yhdestä kerrasta, niin sitten se olis sellainen juttu, että mä olen ollu elämässäni 4 kertaa yhdynnässä ilman ehkäisyä ja niistä kerroista ois aina raskaaksi. :eek:

luulen kyl, että ku ekan kerran nyt yritellään ja toivoa ja uskoa on niin paljon pelissä, että jos joku sanois, että raskaana tulee sinisiä pilkkuja kasvoihin niin mulle tulis pelkästä tahdon voimasta :LOL: :LOL:

mutta siis niist tuntemuksista kyselen ja viel kerran juhannustaikoja kaikille

Haaveissa esikoinen

Sipuli83......................KM 05/07
Onnenjyvä 30v..........KM 05/07
Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 2/?
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 13/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 19/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 25/26-30
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 26/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 32/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 34/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, 03/07................KP 1/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 33/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 45/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 13/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 17/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 23/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 28/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haamuilijat :xmas:

Vinja
Pulttibois

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky

Lupaavalta kuulostaa Pulttis =) Eiköhän se viiva tuosta vahvistu ja tässä päästään oikein kunnolla sua onnittelemaan!!! :D :heart:

Itselläni taas oireet hiipuvat hiipumistaan.. :/ Mieleen on tullut, että näinköhän tässä olin raskaana, mutta se meni jo kesken.. :( Mut katsotaan nyt mitä huominen testi kertoo. Ajattelin testata heti aamusella, ellei se täti mokoma kerkee sitä ennen tulla.. Jos on tullakseen niin tulis ennen testiä, et säästyis sekin! |O Mut katsellaan.. Toivosta en ajatellut vielä(kään) luopua kuitenkaan :saint:

Hiidi, mulla sellainen jännä kokemus on aloin esikoistani odottamaan. Tiesin jo heti raksuttelun jälkeen, että nyt "osu ja uppos" ;) Ei tarvittu 3-4 päiväää siihen :LOL: Ja tiesin ilmaan testaamistakin että raskaana olin. :heart: Nyt sitten kun toista lasta ollaan lähdetty "tekemään" on mulla ollut melkein ongelmana tuo että olen niitä samoja fiiliksiä odotellut... :ashamed: ja eihän ne varmastikaan odottamalla tule.. :/ Mutta tärppionnea sinne ihan hirmuisesti!!! :heart:

Lämpimästi tervetuloa joukkoomme pullenah85 :) Osanottoni keskenmenosi johdosta! :hug: :(
Varmaan kuukautisesi vaikuttavat mielialaasi tällä hetkellä. Muistuttavathan ne ikävällä tavalla siitä ettei raskautta enää ole.. :( Mutta koeta kaikesta huolimatta jaksaa uskoa siihen, että teille vielä oma vauva suodaan :heart: Voimia ja jaksamista sinulle kovasti :hug:

Pullenah, pura vaan itseäsi tänne meille, sitä varten me täällä ollaan, vertaistukena auttamassa toinen toisiamme selviämään surullisista kokemuksistamme :hug: :) Ei keskenmenosta ole helppoa puhua kenelle tahansa, ainakin itsen koin sen vaikeaksi, jopa ahdistavaksi. Varsinkin jos siitä puhui sellaiselle joka ei km:a ole koskaan kokenut. Mutta siitä voit olla melkoisen varma, että me täällä ymmärrämme sinua.
Kaikenlaiset tuntemukset ovat sallittuja, toivon vain ettet itseäsi ainakaan km:sta syytä.

Itselleni ainakin olivat kuukautiset sellainen vaikea paikka. Ne jotenkin karulla tavalla olivat "viestinä" siitä että en raskaana enää ole, että kohtu on tyhjä :( ja rankkaa se oli ja on. Toisaaltahan ne kuukautiset taas antavat mahdollisuuden uuteen raskauteen, mutta silti, eipä niitä täällä kukaan juuri odota, paitsi silloin kun tietää että niiden jälkeen pääsee uudestaan yrittämään.

Hyvähän sitä olisi saada muuta ajateltavaa ettei vaan mieti ja murehdi. Itselläni on yksi lapsi, 4v poika, jonka kanssa päivät pitkät touhuan. Ei siinä jouda oikeasti hirveästi murehtimaan ja miettimään. Joku kiva harrastus, jossa on tekemisissä muiden ihmisten kanssa, kenties joku joukkuelaji tai joku missä ollaan isossa porukassa (jumppa tms) voisi olla sellainen hyvä henkireikä missä saisit ajatukset pois keskenmenosta. Tai ihan mikä vaan juttu, joka omalta tuntuisi. Ei sitä ihan väenväkisin mitään kannata käydä harrastelemaan. Pitää sen olla mukavaa :)

Km:n jälkeen taitaa aika monellakin kierto muuttua enemmän oireelliseksi. Mulla ainakin on jonkin verran oireet vahvistuneet. Oviksen olen kyllä ennenkin erottanut, mutta nyt ehkä paremmin erotan muniksien jomottelut yms. Kai sitä jollain tapaa herkistyy enemmän kroppansa viesteille.

Mukavaa ja rentouttavaa juhannusta sinulle! :heart:

Tervetuloa Pullenah!! Osanottoni keskenmenosta. Minäkin itken vielä keskenmenoa ja kysyn samaa kysymystä: "Miksi me?", mutta ei se auta. Kenellekkään ei voi oikeen puhua. He vain hymistelevät ja sanovat "Itse en voisi kuvitella lasta vielä viiteen vuoteen.". Aijaaaa. :eek: Surullista sinänsä, koska lapsihan on osa sinua.
Täällä saa purkaa tunteitaan ja ehkä löytää sitä kautta parempi mieli.
Oma napa:Aamuherätykset on yhtä tuskaa ollut viime viikkojen ajan. Nukahdan kuumemittari suussa aamulla kun mittaan aamulämpöjä :LOL: Tänään tuli kauheen huono olo yhtäkkiä ja pitkästä aikaa piti särkylääkettä ottaa pääkipuun. Oksetti ja huimasi sekä mahaa nippaili. Otan nyt niitä Teroja. Voikohan ovis silti tapahtua, jos on tapahtuakseen normaalisti vai ehkäiseekö terot sen? Vessassakin olen saanut juosta tavallista enemmän. Ei kuitenkaan niin paljon kuin raskaana ollessa.
Kukaan ei oikeesti jaksa kuunnella näitä mun höpötyksiä siis olenpas nyt hiljaa! :kieh:

Huomenta!

Pullenah: tervetuloa joukkoon!
:hug: keskenmenosi johdosta. Tänne on hyvä käydä kirjottamassa ja purkamassa tuntoja, mulla ainakin on helpottanu kun on sen pahan veetutuksen tänne purkanu.

Epskeps: jokos olet testannu...?

Haikarka: mä kyllä ainakin jaksan, anna tulla vaan!

Pulttibois: Kyllä mulla on vahvasti sellanen tunne että se sun viivas on vahvistunut kunnon plussaksi! Millon meinasit testata uudelleen?

Mulla on testi tuolla kaapissa, hain sen eilen ja samantien ku kävelin apteekin ovesta ulos tuli tunne että turhaan hai :ashamed: Jotenki on taas niin vahva tunne että kaikki ei oo kunnossa taaskaan. Varsinaisesti mitään ei vuoda, pientä hm... rusehtavaa valkovuotoa, mutta sekin tosi vähästä. Ja tuntuu että onko mulla enää mitään oireitakaan, mutta ainakin vilu on ihan todellista! Ja väsymys, mieskin sano kun testin tuloksen kuuli et hän vähän ihmetteliki tota mun väsymystä. Välillä tulee vähän ällö olo, ja aamulla on sellanen olo et olis eilen juonu jotain :D Kahtena yönä oon heränny siihen et on oikeesti pahaolo, onkohan ihan normaalia...

Nauroin jo sillon kun tyttöä ootin että muilla on aamupahoinvointia ni mulla oli ilta, ja nyt sitten onkin yöpahoinvointia :LOL:

Mutta aattelin ehkä sunnuntaina tai maanantaina aamulla testata, jollei satu mitään vuotoja tulemaan.

Aamusella sitten testailin ja eiköhän se NEGA sitten ollut :( Ja pari tuntia testaamisen jälkeen täti kurvasi paikalle, joten se siitä sitten.. Olis nyt tullut vähän aikasemmin, et ois tuokin testi säästynyt |O Seuraavalla kerralla en testaa näin aikaisin *lupaa ja vannoo pyhästi* Ketuttaahan tää taas, mutta toisaalta vähän osasin tähän varautuakin kun ne oireet yks kaks hiipuivat. Mistähän lie nekin johtuivat? Oisko ollut ihan vaan "psyykkisiä" oireita. No ei tässä muuta kuin uuteen kiertoon uusin toivein! :saint: Kiitos kaikille tsempeistä ja plussapuhalluksista! :hug:

Pullenah85, todella kiva kuulla, että olosi jo hieman parantui :) Sait minutkin nyt hyvällä mielelle!! Lisäsin sinut myös listaan :)
Yritä nyt olla kuitenkin ottamatta lohduttajan roolia ystäviisi nähden. Ehkä heidän on vaikea ymmärtää että keskenmenoja tapahtuu ja juuri sinulle, mutta ei minusta kuitenkaan ole sinun tehtäväsi heitä lohduttaa vaan juuri päinvastoin. Minulla ei onneksi noin käynyt ystävien kanssa. Ekan keskenmenon kun sain, oli hyvä ystäväni samassa tilanteessa (hän sai km:n reilu viikkoa aikasemmin), ja tuimme toisiamme ja ennen kaikkea ymmärsimme toisiamme. Keskenmenot lähensivät meitä kovasti. Ystäväni on nyt raskaana, viikkoja taitaa olla 23 kasassa ja vaikka hänen raskautensa seuraaminen on välillä hyvinkin rankkaa, en voisi onnellisempi olla hänen puolestaan :) Joiltain ystäviltä sain kyllä sitten sanotaanko vähän ajattelemattomia kommentteja, jotka ennemmin tuntuivat ikäviltä kuin lohdullisilta. Ei sitä km:a sellainen ihminen ymmärrä, joka ei sitä itse ole kokenut.. :/ No menipä nyt taas jaaritteluksi.. :ashamed: Mut hyvä että voit ystäviesi kanssa puhua km:sta, toivon mukaan puhutte myös paljon muistakin asioista ja teette kivoja asioita yhdessä, jotta sitä muuta ajateltavaakin saat(te). Eihän se km unohdu, mutta ei km:n saaminen tarkoita sitä etteikö voisi myös hauskaa pitää ja jatkaa elämistä. :)

Vinja, toivon niin kovasti sinulle sitä plussaa!! Toivottavasti mitään vuotoja eikä tätejä nyt ilmaannu!! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: Tädinestopuomit sinne! Ja ++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Haaveissa esikoinen

Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 3/?
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 14/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 20/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 26/26-30
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 27/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 33/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 35/28-34

Haaveissa kakkonen

Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, 03/07................KP 2/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 34/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 46/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 14/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 18/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 24/29
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 29/28-30

Haaveissa neljäs

Haamuilijat

Vinja
Pulttibois

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky

No niin.. päivitinpä sitten huomiselle.. Aika hiljaiselta näyttää :whistle: ja hyvä vaan että porukalla on parempaakin tekemistä kuin roikkua täällä ;) Meitsillä ei ole.. :ashamed: Kotona kun ollaan ja vietetään suht koht normaalia perjantai-iltaa niin hyvin joutaa tänne hetken aikaa naputella.. :p Mut eip täs muuta. Toivottavasti kaikilla on ollut kiva juhannus =)

Epskeps, voi kökkö, pahoitteluni negan johdosta :hug: Hirveästi tsemppiä uuteen kiertoon!

Tervetuloa joukkoon pullenah85. Tämä on tosi ihana porukka ja täältä saa paljon tukea. Mulla on ollut myös vähän vaikeaa saada tukea lähipiiristä. Lähimmät ystävät ovat lapsettomia eivätkä oikein ole osanneet lohduttaa. Ei sillä, etteivätkö olisi halunneet, mutta eivät oikein ole tienneet miten suhtautua tähän tilanteeseen. Täällä porukassa on niin helppo olla, kun kaikki tietää tasan miltä sinusta tuntuu.

Mua on ainakin auttanut myös se, että olen yrittänyt järjestää itselleni muuta tekemistä, joka vie ajatukset ainakin vähäksi aikaa muualle. Km:m jälkeiset viikot meni vaan apaattisena sohvalla maatessa, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni ja aloin taas järjestämään erilaisia arkirutiineja itselleni. Elvytin mm. kuntoiluharrastuksen, mikä oli ehdottamasti hyvä idea, koska lenkin jälkeen on endorfiinihuuruissa aina niin hyvä mieli :)

Juhannus on sujunut täälläkin rauhallisissa merkeissä. Käytiin eilen läheisessä rannassa katsomassa kokkoa, saunottiin ja laitettiin hyvää ruokaa.

Mulla on viimeiset pari-kolme päivää ollut tosi voimakas tunne, että nyt tärppäsi. Olen varma, että se johtuu vaan siitä, että toivon sitä niin hirveästi. Ärsyttää, kun tiedän että sitten kun/jos täti kurvaa paikalle niin v.tutus tulee olemaan sitäkin suurempi.

Kiitos vaan haleista Miikku72 ja Pullenah85 :) Eipä tälle minkään mahda. Täti tuli vaik ei ois tarvinnut. :/ Mut yritystä jatketaan.. :saint:

Pullenah85, sun kp on 3 tuolla listassa :) Tuo kauttaviivan jälkeinen kysymysmerkki on siellä vaan sen takia, kun en tiennyt mikä sun kierron pituus on. Esim. mulla on tänään kp 2/28 kun kiertoni on tuon 28 päivää. Et jos kiertosi pituuden kerrot niin voin merkitä sen tuonne :) Hyvä se on jos saa ajatuksia pois vauvajutuista, toivottavasti onnistut siinä ja saat vaikka yks kaks yllättäen plussan! :D

Itsekin yritän liikoja olla ajattelematta tätä "vauvaprojektia", mut jotenkin siitä on vaikea päästä eroon, kun hyvä ystäväni jota lähes päivittäin näen, kasvataa masuaan melkoista vauhtia.. ja se jos mikä muistuttaa siitä aina. Mut tämmöistä tää elämä on. Nähtäväksi jää onnistutaanko vielä lapsi tähän maailmaan saamaan.. :whistle:

näin se taitaa taas käydä että lujaa tullaan alas.. :ashamed: mä olen niin vihainen ja surullinen yhtäaikaa. vit.uttaa ihan hirveästi.. |O :'( :ashamed:
eilisestä illasta saakka selkää ja mahaa särkenyt, tietää tätiä. nyt vessassa tuli menkkojen alkusoittoa eli huomenna alkaa. :'( voi pas.kan pas.ka sanon minä.. *jatkaa kiroilua kovaan ääneen* :ashamed:
eli huomenna kai sitten kp 1/30 alkaa- tää saa olla mun ainut piinapino minne taidan jäädäkin ikuisesti pyörimään. itkettää nyt vaan.. :ashamed:

Pulttis ja Epskeps samassa veneessä ollaan :hug:
testasin eilen kuitenkin tyhjääkin tyhjemmän negatiivisen ja itkeä märisin aamusta 5 tuntia.. joten iltasella silmät punotti muustakin kuin puolikkaasta siideristä :D
tänään alkoi aamusta vuoto eli MINULLA NYT KP 1/31-34
ja minun kohdallani tuo tuossa listassa se kolmas km oli 4/07

Joku puhui että ottaa särkylääkettä ovulaation aikoihin??
-05 syksyllä ramppasin yksityis gynellä ultraattamassa muniksiani niin hän sanoi että ovulaatio on herkkä aika silloin jo yksi särkylääke tabletti voi tehdä ovulaatiosta huonon ettei se munis toimi..
Joten tuosta edespäin olen kyllä aika harvakseen ottanut särkylääkkeitä ja purrut vaan hammasta.. :/

"osui ja upposi" :LOL:
Niin silloin kun poju sai alkunsa meillä olin seksitouhuissa ihan täpinöissäni :LOL: muistan sen hyvin.
keskenmenon vuoto oli juuri loppunut muutama päivä aikaisemmin ja touhuttava oli ihan mahdottomassa himossa :p

no ajattelin kuitenkin että harkitsen ensi viikolla tilata ajan yksityiselle tutkimaan onko munikset minkälaisia ovulaation aikaan ja kohtu missä jamassa.
ja harkitsen niitä muitakin keskenmenon tutkittavia testejä kun tämä asia niin paljon mieltäni kaihertaa..
no ihmekkös tuo onhan pikku enkeleitä jo saateltu ainakin tiettävästi 3 kappaletta... :'( ¨

silti mie haluan yrittää ja uskoa kuitenkin että se vielä joskus onnistuu..

Ajattelin tulla piipahtaa "teillä kylässä" :) Tänne onkin tullut uusia. Toivotaan, ettei Pulttiksella sitten alkaiskaan menkat, vaan pääsisit ihan kunnolla odottajien puolelle. Ja muutenkin, toivottavasti kaikilla jossain vaiheessa tärppää!

Vaikka toisaalta... Itellä väliin sellanen olo, että arveluttaa koko raskaus.. Että jaksaako tätä pahoinvointia sen kolme kuukautta suunnilleen... On nimittäin IHAN KAUHEA olo! Niinku ois mahataudissa jatkuvasti koko ajan! Eikä oikeen auta vaikka mitä tekis. Jos syö mahan ihan täyteen (saa syödä kauan ja paljon, että saa täyteen), niin sillon hetkeksi helpottaa. Toisaalta ku aattelee, niin piinailijana olo oli mukavampaa. :D

Vaikka mullehan nää kaikki tuntemukset on outoja ja ku en oo koskaan ennen saanu kokea pahoinvointia raskausaikana, niin tuntuu ettei tää lopu koskaan! Aika sitkeää. Mutta se on kaikkein oudointa tässä, että en enää tutki tuleeko verta!! :D Mukava käydä vessassa, ku ei tarvi vahdata paperia niin peloissaan. Toki ajoittain tarkistan, ettei vaan oo tullu mitään, mutta en yhtä peloissaan ja piinaavan tarkasti ku ennen keskenmeno-raskautta.

Mutta mutta... Lähen tästä syöpöttelee jotain, jotta pystyy yön nukkumaan ilman oksettavaa oloa...

Tsemppiä teille kaikille ja plussa tuulia!! :D :whistle:

pulttipois ja muut, joille täti uli kylään :hug:

ihanaa oli myös kuulla napsuh87:n hyvin etenevästä raskaudesta,ehkä kaikki kohta kerrotaan samanlaisia uutisia.

oma-napa(taas): kun sanoin, että ehkä napsahti siitä yhdestä kerrasta tässä kierrossa, niin unohtakaa koko juttu. uskon, että tuntemukset johtui järkyttävästä toivosta, että tärppäs. olen meinaan juossut joka päivä 10-12km, ja hyvin kulkee. Liian hyvin. :kieh: :kieh: yleensä oon meinaan ollu hyvin aikaisessa vaiheess< hyvin väsyny ja etova oloinen. mut katsellaan.
just tulin siis lenkilta ja nyt suihkuun...
terveisin:hikinen hiidi

Voi PulttiBois, mä olin ihan varma, että sulla olis tärpännyt :( Tosi epäreilua, että tulee haamuja, mutta sitten ei kuitenkaan tärpännyt. Iso hali :hug:

Napsuh87, kiva kuulla kuulumisia sieltä odottajien puolelta :) Mä oon kyllä valmis ottamaan ihan kaikki mahdolliset oireet hymyillen vastaan, jos vaan raskaudun uudestaan ;) Hirmuisesti onnea jatkoon, toivottavasti kaikki sujuu jatkossakin hyvin :)

Taidanpa noudattaa hiidin esimerkkiä ja lähteä lenkille.

Haaveissa esikoinen

Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 4/?
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 15/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 21/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 27/26-30
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 28/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 34/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 36/28-34

Haaveissa kakkonen

Suppis76...................KM 03/05, 09/05, 04/07.....KP 1/31-34
Epskeps ...................KM 12/06, 03/07................KP 3/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 35/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 47/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 15/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 19/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 25/29
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 30/28-30

Haaveissa neljäs

Haamuilijat

Vinja
Pulttibois

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky

Voi Pulttis :hug: :( Toivottavasti ei ole menkkaoireita!! Toivon sitä todellakin!! :heart:

Suppis76 :hug: :( Voi kurja! Toivottavasti tästä uudesta kierrosta tärppää!! :heart:

Napsuh87 jaksuja vaan kovasti sinne!! :hug: Raskausaika voi olla rankka, mutta kyllä siitä selviää =) Itselläni esikoista odottaessani tuo pahoinvointi kesti rv 16 asti, sitten se loppui kuin seinään ja voi sitä autuutta kun sai syödä ja syödä ilman että alkoi oksettamaan :D Painokin lähti sitten raketin lailla nousuun.. :p Mut sitähän sanotaan, että se on hyvä vaan kun on paha olla. Joten kestämistä vaan! :)

Hiidi, jospa ois kuitenkin tärpännyt! Älä vielä luovu toivosta! Ei se pahoinvointi välttämättä heti ala ja voihan olla ettei sitä tule edes. Monella naisella nuo raskaudet voi kuitenkin erilaisia olla. Toivotaan parasta!! :saint: :heart:

ON: Vaikka tässä on yrittänyt olla positiivisella mielellä niin eilen illalla veti sitten yks kaks ihan synkäksi olo ja piti itkeä tihrustaa :'( Itku on kuitenkin helpottavaa ja jollain tapaa puhdistavaakin. Nyt on vähän parempi mieli, vaikka ajatuksiin hiipii salakavalasti ajatus, ettei tästä koskaan mitään tule.. :ashamed: Mut jospa kuitenkin. Nähtäväksi jää miten tässä kierrossa käy. Kohtahan jo pääsee yrittämään uudestaan.. :whistle:

Toivottavasti tuo lista on nyt oikein.. :xmas:

mä olin eilen sata varma että menkat tulee, olisikohan se "vuoto" ollutkin vaan siitä kun miehen kanssa rakastettiin (siksi sitä kutsun) :p :whistle:
edelleen tulee "limaista" vuotoa niukasti mutta ei verta siinä seassa. edelleen paha ja oksettava olo ja selkäsärkykin kadonnut..
eli mä jään jännäämään kai vielä että miten käy, ajattelin huomenna testata aamulla uudestaan. :D
kohta töihin niin menee ilta nopeasti ja pian jo huominen aamu on ja testi laulamaan ;)
oikein ihanaa su jatkoa kaikille. :hug:

Heippa kaikille!

Kaamee kankkunen kahden päivän juomingien jälkeen...yöks. Hävettää oikein tunnustaa, mutta kun ollut sellanen fiilis että hälläväliä..
No kaipa sitä tästä ryhdistäytyy vielä..

PULTTIBOIS : onnea kovasti testaukseen!! Jännää! :heart:

EPSKEPS: :hug: kyllä kantsiikin itkeä aina kun siltä tuntuu..kyllä se jotenkin helpottaa ja antaa taas hyvälle mielelle ja toivolle tilaa! Samoja fiiliksiä täälläkin.. tsemppiä! =)

EN tiedä ollaanko miehen kanssa oltu liian aikasin "Liikkeellä" kun kaks viikkoa piti kaavinnan jälkeen odottaa ja ettei tule enää vuotoa.. No perjantaina kaks viikkoo tuli täyteen ja laitettiin heti peitto heilumaan, mut sen jälkeen onkin taas vuotanut.. pelottaa jos saanu tuonne jonku bakteerin ja tulehtuu vielä..mut oireita kohtutulehdukseen ei kyllä ole. Tarkoituksena oisi että yhde¨n kerran täti saisi tulla kylään tässä ja sitten onpi uuden yrityksen (ja onnistumisen toivon) paikka..
Uskon kyllä että jos oikein kovin USKOO siihen, että onnistuu niin se auttaa.. ja minä haluan uskoa ja uskonkin että tärppi tulee..mies on ihan satavarma, mutta niin kuin luonto näytti että nöyränä tässä mennään sitä kun ei koskaan tiedä mitä elämä "tarjoaa"..
Kovasti toivon ( ja uskon=) ) että saadaan kevätvauvat ja laitetaan sellanen pino kohta pystyyn, vai mitä mammuskat! ? oisko jo nimikin "kevätkääryleet" pinolle mielessä.. :LOL: No joo tämä tällaine krapulaläppä, koittakaa kestää. Huhtikuun halutut tuli toinen.. ehhehe ja nyt kone kiinni luulen et on parempi laitella! Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Pulttikselle megalomaanisen iso plussapuhuripuhallus täältä!! +++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Kylläpä nyt jänskättää sun puolestas! :xmas:

Katherine kiitos :hug: :) Toivottavasti tuo vuoto tuosta pian tokenee eikä mitään ikäviä tulehduksia tule. Itsellänihän oli kohtutulehdus ja voin kertoa että ei oo kiva ei.. :( Uskoahan tähän hommaan tarvitaan, ei kait tästä muuten mitään tule :saint: Välillä vaan tuppaa uskonpuute iskemään, kun tässä on kohta vuosi mennyt yrittäessä ja kaksi epäonnistumista tullut. Jospa se kolmas kerta toden sanoisi.. sitä kevätkäärylettä odotellessa.. :whistle:

Yhteistyössä