km:n jälkeen kuumeilevat...

Iida-Liina :hug: :hug: :hug: Suuret pahoittelut valtavan suuresta menetyksestä. Paljon voimia teille. On niin väärin, että tuommoista joutuu kokemaan!

Hyvä kun tulit tänne juttelemaan. Täältä saa tosiaan tukea ja voimia, vaikka tietenkin siinä surussa on loppujenlopuksi yksin. Olen kamalan pahoillani. Saatte vielä ihan varmasti oman pikku käärön!

Menin kyllä nyt ihan hiljaiseksi noin surullisesta uutisesta. Voimia!!
 
Iida-Liina, osanottoni menetystesi johdosta :hug: :( Olen todella pahoillani puolestanne. Tervetuloa tänne meidän mukavaan pinoon :flower: Täällä saa pahaa oloaan ja suruaan purkaa ihan vapaasti. Sitä varten me täällä olemme :) :hug:

Ninni78:lle oikein hyvää lomaa! B) Nauti ja rentoudu! =)

Suppis76, älä suotta pahoittele "valitustasi", tänne saa ihan vapaasti purkaa itseään, muista se aina :) :hug: Tiedän tasan tarkkaan tuntemuksesi. Tuttuja ovat mullekin. Kaverin raskauden vierestä seuraaminen ei aina niin helppoa ole ja kun hän olotilastaan valittaa, tekisi usein mieli sanoa, että mieluusti ne olot itselleni ottaisin... :ashamed: vaikka esikoisen odotus olikin toisinaan rankkaa ja se pää pöntössä oleminen oli jokseenkin vähemmän kivaa, niin silti. Mieluummin pää pöntössä tässä olisin ja onnellisesti raskaana. Mut eiköhän meillekin nyytit vielä suoda :heart: :)
 
Emppu ja Iida-Liina, :hug: Ikävää, että jouduitte tähän pinoon siirtymään. Tervetuloa joka tapauksessa, toivottavasti tästä sekalaisesta seurakunnasta on teille jotain iloa.

Sopulille toivon vahvempaa viivaa seuraavaan testiin! :flower: IHANAA, kun ihmiset saa plussia... Ehkä hieman olen myös kateellinen :ashamed: , mutta eiköhän se omakin vuoro joskus tule...

Eilen oli miehen enon synttärijuhlat, ja siellä oli yksi nainen ison mahansa kanssa, ja yksi mahtava yhden vanha tyttönen. Yllättävän helppoa oli katsella mahaa, yleensä on vähän hankalampi olo silloin. Odotin koko ajan, että joku tädeistä alkaa kyselemään meidän lisääntymisaikomuksista, kun ollaan jo kaksi vuotta naimisissa oltu, mutta ihme kyllä, kukaan ei udelllut mitään. Hyvä vain, en olisi ollut yhtään varma siitä, että mitä olisin kakaissut vastaukseksi! :D

Huomenna taas töihin, huvitus nolla. |O Lomaan on vielä kolme viikkoa! Kait se aika nopeasti menee... Tätiä odotellessa, jos ei muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
:hug: ja pahoittelut suuresta menetyksestä! Ja tervetuloa joukkoomme.Täällä saat purkaa oloasi ihan rauhassa vaikket vielä kuumeilisikaan ja saat tukea muilta saman kokeneilta.
Jaksamista suuressa surussanne :hug:
tätä kovasti peesaillen :ashamed: :hug:
voimia teille tosi paljon :hug: :hug: :hug: :hug:
 
täällä taas yövuorossa ollaan :D
on jotenkin "levollinen" olo mulla, pitkästä aikaa tuntuu normaalilta :whistle: en ajattele vauvaa koko aikaa, en juokse miehen perässä tai miehen sen.. en laskeskele päiviä vaan koitan elää normaalia elämää ja antaa elämän yllättää- toivottavasti seuraavaksi positiivisesti :heart: :D
päiviä loman alkamiseen lasken, en muuta nyt. ja odotan että saan ihanimman miehen päällä maan kanssani altttarille :saint: ja elämääkin ihanimmat pojat vieressä, niitten voimalla jaksaa melkeinpä mistä vaan jatkaa eteenpäin
:heart:

kaikille oikein hyvää alkavaa viikkoa :wave: ovat lämmintäkin luvanneet niin pääsee taas nauttimaan auringostakin B)
 


Haaveissa esikoinen

Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Tyynex.....................KM 03/07
Tinii..........................KM 02/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Haikara 23v OULU...KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07..................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06..............................KP -/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 4/34
Tuutikki ...................KM 02/07.............................KP 4/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07.............................KP 7/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07.............................KP 8/26-30
Pullenah85..............KM 03/07.............................KP 12/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 23/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 29/33
Tytti.........................KM........................................KP 44/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07......KP 10/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 11/28
Kentia.....................KM 04/07.............................KP 55/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 8/30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 23/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 27/26-28

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
 
Mä nyt sit kävin tänään ostaas pari testiä valmiix... Koko aamupäivän ja vielä päivälläkin mua on etonu ihan sikana... Töissä kävin pyttyä halimassa mut sain nieleskellen pidettyy oksun poissa. Ja nyt taas kun on ilta ni alko ne nippailut alavatsassa ja selvästi on lämpöki noussu, en kyl löydä kuumemittarii mistään mutta tunnen selvästi.Vähän viluttaaki. Tekis niiiin paljon mieli tehdä huomenna jo testi mut on vasta kp23/30 huomenna ni tuskin näyttäis muuta ku negaa. Malttia malttia!!!

Mulla alkoi nyt sitte kesäloma! Ihanaa, nukun huomenna niin pitkään ku vaan pystyn. =) Täällä on ollu tosi hiljasta tänään, onko kaikki viikonlopunvietossa ollut?

Viuhtis, sulla alkaa oleen piinapäivät käsillä, onko sulla ollu jotain plussaan viittaavia oireita jo? Samoin Hiidin kierto alkaa oleen täynnä.

Mun pitäis mennä ottaan hepatiittirokotteen vahviste mut haluisin kyl sitä ennen tietää oonko raskaana vai ei, saisin kyl varmaan työpaikkalääkärin kautta verikokeenki kun työnantaja kuitenki maksaa sen mun rokotteen. Mut enköhän nyt malta vielä viikon odottaa, tai sitten en :LOL: :LOL: . Tietääkö kukaan annetaanko raskaana oleville sitä vahvisterokotetta?

Tulipa paljon omaa napaa, tää on mun mielestä vähän niinku päiväkirja mihin toiset saa kommentoida ja sä ite toisten juttuja.

Aurinkoista alkavaa viikkoa ystävät! :heart:

-Ninni-
 
iida-liina : Suurensuuri :hug: sinulle!
sinulla on varmasti raskasta aikaa!
Mutta tänne saa purkaa sitä pahaa oloaan ja niitä surunsekaisia tuntemuksia!
Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärin että menetämme ne hennot kukkaset jotka eivät jaksa elää... :'(

Minulla on taas ollu helpompi päivä... Välillä alkaa tuntumaan jo että alkaa hyväksymään sen... ja jaksaa iloita jo muista...ja antaa itselleen luvan hymyillä ja nauraa. Jo ihan lapsienkin vuoksi. :heart:
Ja tietty myös rakkaan mieheni vuoksi joka on ollu tosi iso tuki :heart: :heart: ja itseni myös.

kaavintaanhan se tietty johti silloin perjantaina vielä.. 4h kaavinnasta loppui jälkivuoto, ja nyt on päästy taas pupuileen ;)
onpas se taas nannaa...hmm... ;)
Jospa se nyt sitten tärppäis... täytyy vaan toivoa... =) :heart: =)

Mutta hyvää alkavaa viikkoa kaikille..ja palaillaan! =)
 
:attn: Se on taas maanantai :attn:
Eli uusi viikko ja uudet kujeet ;)

Ekaksi Iida-Liina ja Emppu78: Sanattomaksi menin :ashamed: Olen pahoillani menetyksestänne, joka oli teillä kahden elämän verran. En osaa edes kuvitella miten rankkaa on nähdä lapsesi rakenneultrassakin ja sitten taivaan koti kutsuu heitä... :'( Itse kolme km kokeneena voin sanoa, että tuska helpottaa, mutta se suru.. siinä onkin työstämistä ja se täytyy tehdä rauhassa ja omaan tahtiin. Sitä varten me olemme täällä, että saat sanoa aivan kaiken mitä mieleen tulee :hug: Lähettelen täältä lämpimiä säteitä ja uskoa että kaikki tämä koettelemus vielä palkitaan :hug:

Haikara: Gyne ouhui vain disperiineistä :ashamed: Hain apteekista sellaisen sini/valko-paketin, vahvuus 50 mg, eli 1 tabl./pvä. Ja oviksesta eteenpäin. Limakalvoja paksuunnetaan e-vitamiinin voimin ;)
Mites, joko täti kurvaisi paikalle?

Äitee2: Miekin höpötän miehelleni että tytöt sitä ja tytöt tätä ja täti ja simpat ja ferrari ja piinapäivät ja ovis ja terot ja luget ja clomit... On niiin sekaisin näistä ettei osaa sanoa mitään, nauraa vain pää pyörällä :LOL:

Sopuli: mikä tilanne??? Tahtoo malttamattomana tietää :snotty:

Sipuli: miekin lopetin tupakoinnin, vuodenvaihteessa jotta raskaus saisi paremman mahdollisuuden. Hyvin meni pari kuukautta kunnes raskaus selvisikin tuulimunaksi ja keskeytyi 03/07, sitten alkoikin taas parin päivän poltto ja taas olin raskaana ja taas loppui. Pahinta on se että mökillä on ylitsepääsemättömän vaikeaa, muuten menee ok, mutta sortumisia on ollut :snotty:

Tinii: raivarit ovat normaaleja, älä niistä itseäsi soimaa :hug: Sie vain purat sitä turhautumista ja surua sitä kautta ja tietysti se kuka on lähellä eli miehesi saa osansa. Olen varma että hän ymmärtää ihan täysin :hug: Kyllä miekin karjun pääpunaisena ja mies senkun yrittää halia siinä samassa, ärsyttävää!! Mutta samalla helpottavaa...

Ninni78: voi että kun menee jännäksi... milloin ajattelit testailla? Kuulostaa kyllä todella lupaavalle... :heart: :hug:
 
taas tuo mopo karkasi käsistä, kun vielä kirjoitin :LOL:

mitäs vielä...

katherine: se on niiiiin hieno tunne kun huomaa että elämä jatkuu ja toivoa on aina, olen iloinen että jakselet paremmin :heart:

Minä itse: kp 4 menossa... Just kattelin kalenteria että miulla on ihka oikeat menkat ollut viimeksi tammikuussa :eek: voi apua... Miehelle ärähdin eilen että eikö mulla ole tampooneja, eikö mulla ole siteitä... Naureskeli vieressä kun meikä raivos... söpöä! :LOL: No ei muuta kuin rättikauppaan B) En osaa tätä juttua yhtään, eipä oo muutamaan kuukauteen tarttenut miettiä..
Toinen clomi päivä menossa, olo oli aamulla hieman karmaiseva mutta kyllä se siitä. Se muistan että yhdellä clomilla päivässä ei ovulaatio aikaistunut, onko kokemusta täällä kahdella tabletilla, onko aikaistunut? Luget haettu sekä clearbluen digitaalinen ovislaitteisto, joten nyt ei muu auta kuin odotella...
Kylki ollut hieman kipeä tai oikeastaan varmaan lapa.. onko muilla samaa tädin aikana?
 
Ninnin houkuttelemana päätin ilmoittautua tälle puolelle...Ja Ninnihän taitaa olla lähdössä pian toisille listoille :D .
Ensiksi :hug: :hug: vielä kertaalleen km:n saaneille, Iida-Liinan kanssa onkin tuolla 30-kymppisissä jo kuumeiltu. Voimia, jaksamista!
ON: 1. km 11/06 (mahd. tm, tuli itsekseen pois), 2. km 6/07 (kaiku löytyi viidennellä viikolla, sykettä ei). Eilen tein lääkkeellisen "keskeytyksen" (olihan se kasvu keskeytynyt jo kk sitten) ja täytyy sanoa, etten vähään aikaan ole ollut niin heikossa kunnossa ja kipeänä. Sairaalassa sain sitten vähän järeämpiä särkylääkkeitä ja olo nyt jo parempi. Toivon vain hartaasti, että kaikki tulisi ulos, eikä tarvitsisi kaavintaan mennä...
Onko muuten teillä tietoa, miten uimisen/saunomisen kanssa on km:n jälkeen? Unohtui lääkäriltä kysyä ja uimavedetkin alkavat kohta olla uimisen arvoisia...
Meillä siis ei vielä yhtään lasta mutta toivo elää jossakin, tosin hieman kutistuneena. Lääkäri lupasi jo tässä vaiheessa tehdä pieniä rutiinitutkimuksia km:n syyn löytämiseksi. Mutta harvoin kai niitä syitä loppuen lopuksi löytyy. Miehellä lisäksi alentunut siittiömäärä ja liikkuvuus, joten ihan saman tien tuskin raskaaksi tulen. Mutta jos taas sattuu onnistamaan, sain jo reseptin (keltarauhashormonilisää) sekä viikottaisen seuraamisen polilla. Asiat ovat siis nyt niin hyvin kuin vain voivat olla. Mukava päästä lisäksi tänne juttelemaan kaikenlaisista asioista. Ei ole vertaistuen voittanutta!
Onko teille kellekään muuten tarjottu mahdollisuutta mennä keskustelemaan sairaalapsykologin kanssa em. asiasta? Minulle sanottiin, että 3 kertaa on ilmaista ja voi mennä yksin tai miehen kanssa. Tuskinpa siitä mitään haittaakaan on.

Mutta nyt tapetointihommiin :) . Jos Epskeps voisit laittaa noita mun tietoja listalle, kp lisäksi n 30-32.
Helteistä heinäkuun alkua kaikille!
Kummi
 
Jälleen menin hiljaiseksi. Osanottoni km puolesta :hug: Se on rankka paikka, varsinkin kun "pohjalla" on jo yksi alkuraskauden km. Voima :hug: sinulle ja miehellesi. Toivotaan että kaavintaa ei tarvita, etköhän ole kokenut jo muutenkin tarpeeksi :(
Itselläni takana 3 km, kemiallinen, tu ja ku (joka leikattiin) joten ymmärrän yrittämisen vaikeuden ja sen pelon että eihän se seuraavakaan raskaus voi onnistua.
On todella hienoa lääkäriltäsi että pääsette jo tässä vaiheessa muutamiin tutkimuksiin. Kahden jälkeen riski kolmanteen on isompi ja siksi tuo on hienoa!!
Mitä lääkettä otat, teroluttia vai lugesteronia? Millaisella annostuksella ja missä vaiheessa otat ne?

:attn: Nyt kaikki vaan vannomaan Kevätkääryleen nimeen ;) :attn:

Tuosta uimisesta ja saunomisesta: Sanoa saa, siinä ei ole mitään. uimista piti muistaakseni välttää muutaman viikon ajan, mutta ei koko kesää tarvitse onneksi rannalla nököttää B)

--Tuo meitin epskeps on niiiin hyvä päivittämään että en itse uskalla mennä siua lisäämään, joten jätän sen viisaamman käteen... :snotty:
 
Hei rakkaat tytöt!

Kaikille uusille halit ja tervetuloa tähän ihanaan porukkaan. Paljon voimia ja jaksamisia.

Tein just testin... plussa tuli! Ja vahva ja heti. En pysy housuissani!!! Itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Mulla on ollut jo viikon tosi luottavainen ja rauhallinen olo. Voi kun se olo olisi oikea! Voi, toi viiva on tosi vahva!

 
Moikka!

Voi kun alkaisi helteet nyt..monilla täällä loma koittanut.. itse nautin kuumasta ja todella toivon aurinkoa, joka lämmittää ja mielikin kirkastuu! =) Vähän se jo pilkistääkin tuolta.. mattopyykille oivallinen sää=) Meidän kummityttö 1kk, tulossa tähän miehelle hoitoon niin päästään ystävän kanssa pyykkäämään, tuo ekaa kertaa sen nyt hoitoon kummeille ja mies ihan innoissaan;) kivaa, tulee noita "isällisiä" piirteitä jo esiin.. taitaa silläkin olla kova vauvabuumi, vaikkei näin avoimesti sitä hehkutakaan..

miikkis: kiitos kivoista sanoista;) hyvä kun sait kiertosi toimimaan ja nyt sitten kohta yritys-onnistumispuuhiin! =) on se kiva kun osaa noista iänikuisista vaivoista iloita..minäkin niitä ootan innolla nytten:)

Kummi: tervetuloa!Ikävä kuulla mitä olet joutunut kokemaan..kovin rankkaa.. uimisesta sen verran, itsellä 3 viikkoa sitten km, että niin kauan kun vuotoa tulee ei uintia, ei ammekylpyä, yhdyntää, tamponeja.. mulla kaavittiin ja nyt vuoto loppu niin olen uinut harrastanut seksiä ym. kivaa.. sitä ennen ei kyllä paranis ettei tule kohtutulehdusta. TSemppiä sulle ja kesästä kutakuinkin jos vain pystyt, niin koita nauttia.. kamalaa kun ei osaa sen lohduttavampaa sanoa.. :hug:

Itse tästä lähden nyt nauttimaan auringosta ja lomasta.. jälkitarkastus tän viikon pe..ootan kuin kuuta nousevaa.. kivaa jos sitten saisi luvan "harrastaa" =)
mukavaa maanantaita kaikille! =)
 
Onpa mukavaa, että viivakin on vahva! Se kyllä tarkoittaa, että kaikki on hyvin!
Miikkis: kiitos sanoistasi, tuntui hyvältä. Ja sinä olet vielä "pidemmällä": tsemppiä! Uskotaan, että mekin vielä joskus...
Mä en nyt saa selvää tosta lääkärin kirjoittamasta reseptistä :LOL: , mutta ei noista em. kumpikaan vaan se laitetaan emättimeen jokaikinen aamu sen jälkeen, kun on tullut raskaaksi. Kuulemma vain empiiristä tutkimusta tuon hyödyistä "tehty", mutta eihän sitä mitään menetäkään...
Onko sulle tehty jo jotain tutkimuksia? Kaikkia näitä sivuja en ole vielä kerennyt kahlaamaan läpi..
Kevätkääryleet ovat suurta herkkuani
:D !
 
AIVAN SIKA MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paaaaaaljon onnea plussasta, todella hieno juttu :heart: :hug: Se kyllä jo tiedettiin, että vahvana se sieltä pärähtää...
Nyt ei muuta kuin kuorma-autoittain tarrasukkia ja vauva-liimaa, jotta nyytti pysyy mukana! Tosi mukava uutinen :wave:
ps. täytyy myöntää että hieman kade olen :ashamed: :LOL:
 
:flower: ONNEA Sopuli-83!!!! :flower:
Juuri tällaisia uutisia sitä kaipaakin kuulla...

Lämmin kiitos teille kaikille ihanasta vastaanotosta, huomaa kyllä kuinka ymmärtäväisiä ja mahtavia ihmisiä löytyy tästä porukasta! Olette kullanarvoisia! :heart:

Iida-Liina.. olen niin pahoillani.. sait pitää kaksosvauvasi puolta pidempään mukana kuin minä, joten en osaa ajatella sitä surun ja järkytyksen määrää. Omalla kohdalla fyysinen puoli alkaa olla ok, vuodot on ihan hallittavissa, tietysti olo vähän hutera. Ikävä vauvoja on kova. En olisi uskonut, että noin äkkiä niihin sintteihin kiintyy ja ne tuntuu omilta. Monta kertaa päivässä mieleen tulee se hetki ultrassa, kun tajuan, että vauvat ei liiku.. miksei ne liiku... oli pitkät minuutit, ennen kun lääkäri avasi vihdoin suunsa.

Jatkakaa hyvien uutisten jakelua, että toivonkipinä pysyy meillä tuoreillakin päällä. :)

Emppu
 
Kummi ja Emppu78 Kiitos!! Itkettää vaan. Toivon sydämeni pohjasta teille kaikille paljon plussia. Olette niin rakkaita, ihan hullua, vaikka ei olla koskaan tavattu ja vasta hetken juteltukin. Nyyh..

:heart: :heart: :heart: :heart:

+++++++++++++ :whistle:
 
... ja tällä hetkellä vahvat uskomukset siitä, että raskaus ois aluillaan ???

Eli huhtikuussa oli keskenmeno ja nyt yhdet menkat olleet välissä ja lauantaina ois pitänyt alkaa menkat niin tuli vain kerran pyyhkäistessä verta paperiin ihan samanlailla kuin edellisen raskauden alussa ja muutenkin vähän samoja oireita; lonkissa kihelmöintiä ja väsyttää aika lailla. Mutta kohta testiä hakemaan niin saa varmuuden asialle. Täytyypä sitten katsoa mihin osioon seuraavaksi kirjoitellaan...
 
oiskohan ollut primoluttia? No anyway... mie kanssa sain emättimeen laitettavia (geisha)kuulia :LOL: No niin.. se siitä, oli tosi hyvä juttu. Mutta oikeasti, sain lugesteroneja ja mie laitan 2 kuulaa päivässä, yhden aamulla ja toisen illalla, aloitan ovulaation bongaamisen jälkeen ja jatkan sitten sitten vko 9-12 tietämille tai kunnes vuotoa alkaa tulla.
Sain kanssa varmuuden vuoksi, koska ei haittakaaan ole periaatteella.
Niistä tutkimuksista, silloin ennen leikkausta, kun luultiin että tämäkin oli normaali km, niin lääkäri sanoi että laittaa meidät lähetteellä phks lapsettomuuspolille. No, en nyt sitten tiedä, että tuleeko sieltä kutsua vai ei koska kohdun ulkopuolinen ei ole km... tähän tää kuitenkin kaatuu, koska määräykset on täällä että 3 km niin pääsee tutkimuksiin, tää on niin tätä... :headwall: :saint: ärsyttää jo valmiiksi :LOL:
Käyn Hemossa yksityisellä gynellä ja hän on aivan loistava! Antaa reseptejä ja vinkkejä ja hoitaa miun asiaa eteenpäin kuin höyryjuna!
Hän silloin reilu vuosi sitten kun hakeuduttiin hoitoon, diagnisoi että miulla Pco ja sain siihen terot ja myöhemmin clomifenit. Eli hormooneilla on kaksi ekaa raskautta saatu aikaiseksi ja kolmas oli luomu(vahinko) heti km jälkeen...
Se on ihme, miten noihin pikkuisiin voi kiintyä heti plussan jälkeen. Mie ainakin surin, itkin ja raivosin kuin olisin menettänyt viime metreillä lapsen.. Niin rakkaita niistä tulee...
 
Miikkis Kiitos sinulekin! Huomasin vasta nyt, kun sivu vaihtui juuri sopivasti..

Olen aivan varma, että te (ja kaikki muutkin!) saatte vielä pienen käärön!! Km on kamala kokemus, eikä sitä halua enää koskaan kokea, se on kuitenkin merkki siitä, että raskaaksi on mahdollista tulla.

SUURI HALAUS!
 
ja jatkuu taas... enhän ole koukussa tähän paikkaan enhän?? :snotty: :LOL: :ashamed:

No... piti vielä sanoman, että Kiitos Repa kun ohjasit tädin tänne. Miullakin vuoto niukkenemassa tai ollut hiukkaa koko ajan. Työ kaikki kerrotte miten vuolaat ja kivuliaat kuukautiset on km jälkeen ollut ja mie pärjään pikkuhousun suojalla, edes vaippaa en tarvitse, kipuja ei juurikaan ollut. Tietysti nyt hirvittää, että jonkin on vialla :ashamed: No, gyne sanoi että vuoto on mitä on, ei niukka huonoa tarkoita, mutta kuintekin!!!!
Niukka on kohta olematonta, joten täti kurvaa varmaan paraikaa toisen pihaan... oikohan haikara saamassa osansa?

Siiri80: Tervetuloa tänne vaan :hug: Toivotaan että tämä olisi sinulle vain pikavisiitti ja saisit suoraa tietä jatkaa odottajat-puolelle :heart: Tulehan kertomaan kuulumiset sitten testin jälkeen!

--
aika paljon on taas uusia kuumeilijoita tullut, mutta onneksi noita plussaneitakin on... :heart:
 
Ei se ollut primolutiakaan...noh, selviää, kun käyn apteekissa sitä hakemassa. Jaa, sä siis olet jo aloittanut lääkityksen? Mä aloitan tosiaan vasta seuraavan(?) raskauden alkaessa. Mulla on kyllä mitattukin keltarauhashormoniarvoja aiemmin, eikä niissä ole ollut mitään poikkeavaa.
Mun gyne, vaikkakin yo-sairaalassa eikä siis yksityinen, on ollut myös hyvin tehokas. Syksyllä otetaan vielä jotain kromosomitestejä molemmista ja hyytymistekijät katsottiin jo nyt km:n yhteydessä. Tulokset tulevat tosin vasta kk:n päästä.
Kerro vaan lisää hyviä vinkkejä, jos lääkärisi niitä jakelee. Myös minä otan niitä mielelläni vastaan!
Mulla epäiltiin myös joskus pco:ta mutta mitään varmaa ei ole saatu ultrassa tai verikokeissa määritettyä. Sain varmuudeksi keväällä myös clomit, mutten ehtinyt niitä aloittaa, kun jo tulin raskaaksi. Ehkä nyt syksyllä sitten.
Joon, mulla sama homma: ekan km:n jälkeen olin aivan järkyttynyt, sanaton, epäuskoinen, kiintynyt. Miten sellaista voi tapahtua.. Nyt olin jo selvästi kyynistynyt, enkä oikein uskonut alun alkaenkaan, että homma onnistuisi. Johtui varmaan kovin pienistä raskausoireista.
Ääh, tuo tapetointi olisi kivaa, mutta väsyy tosi helposti, joten täytyy kai tyytyä tähän kirjoittamiseen =) .
Lenkillekin tekisi mieli, mutta pitää vielä yrittää jarrutella, hmpf.
 
ONNEA Sopuli, ihania uutisia. Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan =)

Uusia oli tullut monta, tervetuloa ja lohtu :hug: mutta mahtavaan porukkaan olette päässeet. Itekin oon vasta tänne joutunut raskaus keskeytettiin rv22 sikiön vaikean aivovamman takia kesäkuussa. Suru ja ikävä on valtavaa, mutta aika parantaa haavat ja suru muuttaa muotoaan.
 

Yhteistyössä