km:n jälkeen kuumeilevat...

HUI SOPULI-83 ihunia uutisia :heart: :heart:
Nyt pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hyvin tällä kertaa :)

Tervetuloa taas minunkin jälkeen tulleille, tulee surupuseroon kun lukee miten isoja menetyksiä teilläkin on ollut :/ Mutta voimia kaikille ja toivotaan että pikku hiljaa päästään kaikki täältä nyyttiksille ;)

Itsellä nyt kp 28 eikä tätiä vielä näy.. Tosin olen100% varma että se kurvaa pihaan aika piakkoin joten en edes vaivaudu testailemaan enää.. Kun vaan ei tulis ens viikonlopuks kun lähdetään metsään konemetsä festareille ja siellä ei moisen tantan paikallaolo kovasti ilahduta!

Olisipa tämä plussatäyteinen viikko niitä odottaville :heart:
 
No lähti nopeesti toi ekaviesti...

Tein aamulla r-testin ja negaa näytti, JESS ei oo ku 2viikkoo 2päivää ku keskeytys tehtiin ja testi nega, vuoto loppu jo lauantaina. Nyt ei muutakun menkkoja odottamaan. Esikoisenkin sairastelukierre on nyt ohi ja rajun vesirokon näppylät haihtumassa. Tää mamma on nyt iloinen kroppa palautu tosi nopeesti. Viikon päästä on jälkitarkastus ja sen jälkeen en kyllä aioi jarrutella :LOL:

Toivottavasti nyt oikein moni plussais heinäkuun aikana +++++

P.S. Pitänee jossain vaiheessa vaihtaa nickki, ei vastaa tän hetkistä olotilaa
=)
 
Olen tosi yllättynyt että kunnallisella saa noin ihanaa palvelua, siulla on helmi lääkäri siellä! :D

Sillai joo olen aloittanut lääkityksen, että eilen kun oli kp 3 aloitin clomifeenit ja sitten oviksen jälkeen aloitan luget. Hormoonihirviöitä tässä siis ollaan :LOL: Gyneni vaihtoi terolutit lugesteroniin, koska terojen kanssa en ovuloinut ja heti kun jätin terot pois, plussa tärähti.. Joku sanoi että terolut voi joissain tapauksissa estää ovulaation :eek:
Niistä vinkeistä:
* älä missään nimessä juo greippimehua, jos syöt lääkkeitä, tekee sen että lääkeaineet imeytyy paljon huonommin.
* Tasainen joka toinen tai joka kolmas päivä on parempi kuin hirveä ryskytys oviksen tienoilla :snotty:
* E-vitamiini ja foolihappo sekä sinkki

Onko sulla millainen hb? miulla tosi kova, 160+ parhaassa tapauksessa, joten otan vielä mini disperiinin oviksesta eteenpäin.

Miulla kanssa katottiin hyytymiset leikkauksen yhteydessä ja siellä ei häikkää, samoin oma keltarauhashormoonin taso, mutta kaikkea täytyy kokeilla ennen rankempia hoitoja.
Lääkäri sanoi että hoitoja tarvitaan, mutta sitä ihmettelin kun pe oli jälkitarkastus, että sanoi ettei rakeenteellisia poikkeavuuksia ja munasarjat näyttävät normaalille. Miten niin normaalille?? Miulla pco, ei ole olemassa miulla normaalia :snotty: :ashamed: Toivotaan että kaikki nämä km:t olisivat normaalisoitaneet miun munikset :LOL:

Remppahan on oiva tapa saada ajatukset muualle raskautumisesta, silloin se tärppää kun vähiten sitä odottaa ;)
 
Onnea nega-testistä!! jotkut palautuvat yllättävän nopeasti ;) Ja se mikä on mielentila, vaikuttaa kanssa yllättävän paljon!
Jotekin tuosta siun kirjoituksesta kumpuaa oikeasti läpi hyvä mieli, hienoa oikeati että jakselet paremmin :heart: Olen onnellinen puolestasi! Nyt ei muuta kuin nikin vaihtoon niin saadaan sekin asia kuntoon ;)

Tinii: toivotaan että täti ei sinne tulisi, plussan soisin siulle paljon miuluummin :heart:
 
Mä taidan olla niitä rasittavia asiakkaita, jotka vaativat ja valittavat niin kauan, että homma alkaa toimia. Kamalaa...
Tuo greippimehutieto oli hyvä, en ole onneksi vielä ehtinyt "kuuria" aloittaakaan. Joka toinen-kolmas päivä sopii meillekin hyvin: miehen simpat ehtivät vähän lisääntyä siinä välissä. Mä syön edelleen Multi tabsin raskaus-tabletteja. Onkohan niissä riittävästi e-vitamiinia, sinkkiä? Foolihappoa ainakin pitäisi olla. Mitä "aineita" sä käytät? :D
Mulla hb 130, aika normaali kai, mutta äidillä ollut pari tulppaa, siksi kai hyytymisjutut tutkitaan jo tässä vaiheessa.
Verenpaine oli tosin eilen sairaalassa 58/90, siitä johtui kehno olo - joka on vähän vieläkin. Tuskin se kuitenkaan vaikuttaa lapsen saamiseen :LOL: .
Niin, kyllähän munasarjat tietääkseni voivat myös parantua; voiko clomit vaikuttaa niihin positiivisesti? Hyvä, jos niin on! Onko muuten lääkärisi epäillyt, että pco vaikuttaisi km:n?
 
mäkin täällä roikun KOKO AJAN, vaikka töitä pitäisikin oikeasti tehdä :D No, miulla on ainakin asiat tärkeysjärjestyksessä :LOL:

Meillä menee molemmille alas sama coctaili (kyllä, myös mieheni syö, vaikka vastahakoisesti) eli foolihappo, sinkki, seleeni ja e-vitamiini.
Kyllä tuossa raskausvitamiinissa pitäisi olla kaikkea tarpeellista sopivassa mittasuhteessa. Otatko 1 vai 2 tabua?

Toivotaan että hyytymistesti on normaali, ettet tarvitsisi alkaa pistämään kortisoonia :|
Mie noita disperiinejä otan koska jossain päin (amerikkaakohan se oli) oli tehty tutkimus jossa annettiin selittämättömästä syystä lapsettomuudesta kärsiville naisille disperiiniä oviksesta eteenpäin vai oliko se koko kierron ajan (että mulla on hyvä muisti :headwall: ), kuitenkin, niin saatiin aikas hyviä plussauutisia.
Kun on korkea hb, voi yksi keskenmenon tekijä olla kohdun verenkierto. Miulla ns. raskasveri, eikä se "virtaa" tarpeeksi verraasti, joten disperiini voi auttaa tähän vaivaan, ja täytyyhän sitä siis heti kokeilla ;)

Oletko missään seurannassa että siulla tuo verenpaine nousisi?
 
Otan 2 tablettia mutta miestä en ole tajunnut pyytää saman purkin käyttäjäksi. Riittääköhän sille ihan tavalliset multitabsit (niitä nimittäin käyttää)?
Mä oon kans kuullut tuosta disperinin positiivisesta vaikutuksesta. Lääkäri totesi mua ultratessaan, että verenkierto kohdussa on hyvä, eikä ehkä sen takia noita lääkkeitä tarvita. Onko tuo kortisonihoito jotenkin hankala/epämukava/vaarallinen?
Verenpaineen seurannasta ei puhuttu mitään...Mulla on keskimäärinkin aika matala (65/115) mutta ehkä tuo eilinen oli joku poikkeus. Huippaa vaan tavallista enemmän - ei juuri muita oireita ;) .
Noista km:stä vielä sen verran, että mä oon vanha tupakoitsija. Lopetin muutama vuosi sitten säännöllisen polttamisen mutta olen tähän kevääseen saakka polttanut keskimäärin kerran viikossa...ja miettinyt tietysti, voivatko km:t johtua myös siitä. Itsesyytöksiä pakoon ei meinaa päästä. Onneksi olen nyt tajunnut lopettaa tuon tupakoinnin kokonaan.

Kehottiko lääkärisi käyttämään juuri disperiniä?
 
miikkis ihanaa kun sulla juttua aina riittää niin paljon :D

kummi pahoitteluni km johdosta, se on aina yhtä hirveää kuulla kun omat muistot palaa mieleen. väkisinkin ajautuu toisen sijaan ja kuvittelee sen valtavan surun joka teilläkin juuri on :ashamed: :hug:

sopuli83 uijui, onnea aivan valtavasti teille :flower: :flower: :heart: :heart: :flower: :flower: nyt vaan toivotaan ettet tänne puolelle enään eksy (vaikka ihana paikkahan tämä on) ;)
suurenmoiset rutistukset teille ja pikkuiselle aarteelle :wave:

katherine oikein rentouttavaa lomaa :wave:

siirille paljon plussaonnea, toivotaan että tuntemukset oikeita ja oikein vahva plussa pärähtää pian teille!!!!

Epskeps mulla kanssa ovis oireita mukamas juuri päällä. ei ikänä ole näin ajoissa ollut tosin en koskaan ole tikutellutkaan. enkä vieläkään.. :whistle: ostan vasta ovistikkuja jos en syyskuussa ole raskaaksi päässyt :D

tää ketju on kyllä niin must juttu, joka päivä on pakko päsätä katsomaan tai muuten tuntuu että elämä loppuu siihen :LOL: joten pienestä se on kiinni rakkaat kanssa sisaret :hug: :D :LOL:
 
Kummi, osanottoni keskenmenojesi johdosta :hug: :( Lämpimästi tervetuloa tänne kanssasisarten mukavaan porukkaan :heart:

Sopuli83 MAHTAVAN IHANAA!! ONNEA PLUSSASTA!! :heart: =) :flower: :heart: Mä olin kyllä aikamoisen varma, että sieltä se tulee ;) Tarrasukkia vaan pikkuiselle kovasti :heart:

Siiri80, osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Toivottavasti sieltä nyt tärppi tulee!! bd =)

Ninnille ++++++++++++++ :whistle: Toivottavasti sieltä plussa pärähtää! :heart: Hyvältä vaikuttaa oireet ;)

Täällä on taas kyllä sellainen kuhina käynyt, että huh huh.. :D Ei oikein osaa edes kaikkiin juttuihin mitään sanoa, kun en noista terot-luget ym. -jutuista oikein mitään tiedä enkä ymmärrä.. :ashamed: en ainakaan vielä.. ties vaikka niitä tässä itsekin kohta popsisin. Mut niille jotka niitä ym. apuja käyttävät, toivon että niistä teillä on todella apua ja että sen oman nyyttinne vielä saisitte, kuten myös kaikki muutkin :) :heart:

OmaNapaOsasto:
Alkaa kierto olemaan sillä mallilla, että ovis ei oo kaukana. Mietin tässä vieläkin, että kokeilisiko noita ovistestejä vielä vai myiskö ne pois.. :/ En tiedä.. Tänään niitä pitäis alkaa käyttämään, joten kohta pitäis päättää.. :headwall:
Ja tuosta tupakoinnista.. meitsi sitä harrastaa :ashamed: Tiedän että se on typerää ja turhaa, mutta... :( Olen kyllä sen päättänyt, että jos raskaudun niin se tupruttelu loppuu siihen. Mutta hyvä se ois lopettaa jo sitä ennenkin.. :ashamed: Mutta se siitä.
Toiveet on korkealla tässä kuussa :) Saa nähdä miten käy... :whistle:

Niin ja yhdeltä kaverilta tuli aamulla viesti, että olivat saaneet tytön tänä aamuna.. Onnitteluviestin laitoin, tietysti, mutta silti tuntuu pahalta.. :ashamed: Mikä mua vaivaa!?! :eek: :( :headwall: *menee nurkkaan häpeämään*
 
PulttiBois: sanokaa vaan kun juttua alkaa tulla liiaksi asti :snotty: :D Mie oon töissä puhelinpalvelussa ja skarppina pitäis olla, mutta kun juttelee asiakkaan kanssa ja lukee näitä juttuja siinä samassa niin sanat tuppaa menna joskus sekaisin :LOL: :headwall: Noloa! :attn:
Toivotaan että ovis ei nyt ihan vielä olis ovella, kiertosi lyhenis... Mutta parempi varmitaa kuin miettiä, joten petiin siitä ja sassiin ;)

Epskeps: toivotaan ettei siun koskaan tarvitsisi aloittaa näitä hormooneja popsimaan, kivaa se ei ole! Viime yönäkin oli clomeista niiiin karseat kuumat aallot että menopaussi(?) vaikuttaa lasten leikille :whistle: Te kanssa petiin sieltä ja heti jos ovis ois käsillä...

Äh.. mennään vaikka kaikki heti petiin :LOL: mie oon ainakin niiin rättiväsynyt että puuhailuista ei kyllä mitään tulisi :kieh: B)
No.. ovista odotellessa...

Kummi: kahdesta tabusta saat kyllä kaiken tarvitsemasi irti ja varmasti miehellesi riittää norm. vitamiinit. E-vitamiini ja d-vitamiini on tärkeitä miehelle koska toinen lisää siittiöiden määrää ja toinen parantaa laatua.
Me yritettiin reilu vuosi ilman mitään tulosta. Mentiin lääkäriin, mies aloitti coctailit ja mie clomit ja se oli sitten siinä ;) joten yritän uskotella itselleni että noista vitamiineistä ym. on oikeati apua :whistle:
Tupakoinnista vielä: ei ne km johdut tupakasta, joten voit olla huoleti! Miua odottaessa äiti poltti koko 9 kk ja normaali olen (mitä nyt päässä vähän herne kimpoaa aika ajoin). Suosittelet lopettamaan heti kun mahdollista, koska olikos se niin että yksi tupakka aiheuttaa sikiölle usemman tunnin hapettomuustilan. Alkuraskaudessa (siis vko 4 tai 5) ei vielä hätää, mutta sitten pitäis päästä irti. Miullakin menee se 1 tupakka viikossa, lauantaisauna tupakka ja mökillä sitten vähän enemmän :ashamed:
 
ei siinä ole mitään häpeämistä, se on täysin normaalia ja sallittavaa että sinuun sattuu. Minuunkin sattuu vaikken edes tunne heitä :hug:
Ajan kuluessa varmasti vastaavat asiat eivät ahdista niin paljoa mutta toisen onni.. se on paha meidän tilanteessa :| sitä tuntee itsensä aina niin petetyksi tuossa tilanteessa. Mutta usko, jonain päivänä sinun miehesi laittaa vastaavia viestejä jakoon maailmalle :)
Mutta nyt ajatukset kohti kevätkääryleitä :heart: Mie oon ihan in love tohon nimeen, miehelle hoen sitä kotona ja se meinaa heittää kun vispilällä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Niin ja yhdeltä kaverilta tuli aamulla viesti, että olivat saaneet tytön tänä aamuna.. Onnitteluviestin laitoin, tietysti, mutta silti tuntuu pahalta.. :ashamed: Mikä mua vaivaa!?! :eek: :( :headwall: *menee nurkkaan häpeämään*


mulla samanlainen olo tuli vähän yli viikko sitten. vitu.tti ihan hirveästi herätä siihen että oli tullut vauva on syntynyt viesti |O :ashamed: *ryntää häpeämään myös* :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miikkis:
PulttiBois: sanokaa vaan kun juttua alkaa tulla liiaksi asti :snotty: :D Mie oon töissä puhelinpalvelussa ja skarppina pitäis olla, mutta kun juttelee asiakkaan kanssa ja lukee näitä juttuja siinä samassa niin sanat tuppaa menna joskus sekaisin :LOL: :headwall: Noloa! :attn:
Toivotaan että ovis ei nyt ihan vielä olis ovella, kiertosi lyhenis... Mutta parempi varmitaa kuin miettiä, joten petiin siitä ja sassiin ;)
ei ole liikaa, mä kanssa sellainen suupaltti että.. töissäkin välillä nauravat mun kanssa. tosin eivät kai kehtaa myöntää että mä oon välillä rasittava :LOL: :LOL:
tosin vain hyvää olen saanut puheenlahjoistani :D :whistle:
 
...liian hätäinen oli, menkat ilmoitti olemassa olostaan heti tuon jälkeen. Noh, toisaalta odotin odottaakin, mutta pettymyksenhän nuo aiheutti. Uutta yritystä vain peliin.

Joku puhui tuosta kun kaveri saanut vauvan, että pahalta tuntui siihen liittyen vähän omia ajatuksia.

Keskenmenon jälkeen ajattelin, miten osaan iloita siskon nyt jo puolivuotiaasta tytöstä, mutta tuon asian kanssa ei ole ollut ongelmia, tyttö on rakas ja tullut oikeastaan rakkaampi tuon keskenmenon jälkeen vaikka välillä toki nousee mieleen, että tällainen meilläkin olisi ollut sitten vuoden päästä, sillä tämä tyttö on syntynyt viime marraskuussa samoihin aikoihin kuin minulla tänä vuonna olisi ollut laskettu aika (vaikeasti selitettykö???)

No kaverilla on nyt ihan lähiaikoina laskettu aika ja se tuntuu pahalta, viimeksi kun nähtiin hän puhui kovasti odotuksesta, potkujen tuntumisista ja muutenkin kaikesta mistä minä vasta kerkesin haaveilla. Toki olen iloinen heidän puolestaan ja toivon että kaikki menee hyvin, mutta teki mieleni sanoa hänelle että voisimmeko puhua jostain muusta ja vähän mietityttää mitenkä jaksaa mennä tuota pientä katsomaan kunhan päättää syntyä.

Keskenmeno oli siis tosiaan huhtikuussa ja 1,5 kuukautta meni ihan hurahtaen etten kerinnyt asiaa suremaan, mutta nyt kun näkee raskaana olevia naisia ja pieniä vauvoja niin tuntuu pahalta ja viime aikoina on taas tullut itkettyäkin jonkin verran, joten surutyötä tehdään siis edelleen ja varmasti vielä pitkään. Toivon vaan kovasti, että saamme vielä oman pikkuisen.

Pitäiskin tässä kuussa käydä ostamassa ovistikkuja, lääkäri kun tähän neuvoi, voi kun vaan muistais.

En ole mikään hirmu ahkera kirjoittelija, mutta saatan välillä käydä kirjoittelemassa ajatuksia.
 
Kirjoittelet just sen verran kuin sinusta itsestä tuntuu hyvälle :hug: Jos vaan voit, niin tule kertomaan ihmeessä kuulumisiasi :flower:

Harmi kun nuo menkat alkoivat.. pettymys se on aina :hug:
Mitä vähemmän tätä kaikkea ajattelee ja puuhastelee muuta, sitä paremmalla onnella tärppi voi tulla.
Se on hienoa, että voit olla siskontyttösi lkanssa sinusti. Se on varmasti vaikeaa ja kirpaisee vielä aika ajoin, mutta olet vahva, usko pois! Raskaana olevien ja pienten lasten näkeminen on alussa tooooosi vaikeaa ja sattuu ja kaikki tuntuu niin katkeran suloiselle mutta kun tekee oman surutyönsä niin huomaa ettei oikeastaan se ole niin paha. Sitä rupeaa kuumeilemaan ja miettimään peuhailuja ym...

Haikara: mitäs myö disperin immeiset? :LOL: luin muutaman jutun disperiinistä ja näyttäisi siltä että sitä on määrätty vähän eri ongelmiin otettavaksi eri aikaa.
Jos limakalvo on paksuudeltaan normaali niin sitten vasta oviksen jälkeen voi aloittaa eli silloin parantaa kiinnittymisen mahdollisuutta. Mutta koska miulla limis ohut ja hb korkea pitäisikin ottaa koko kierron ajan. Ota nyt sitten noista selvää.
Luin myös muutaman kertomana disperiinin auttavasta voimasta heidän lapsettomuuden keskellä (lieko sitten toiveajattelu auttanut :saint: ) mutta joku oli jopa 8.vuotta yrittäneenä aloittanut disperinin ja siitä kierrosta plussasi... Että mie syön sitä nyt koekaniinina, joten tulokset saadaan n. 30 pvä kuluttua :LOL:
 
Voisin ilmoittautua tähän pinoon, eilen meni kesken viikolla 5+0. En olis muuten ollu varma et olin raskaana ollukkaan, aattelin et testit voi valehdella, mut sieltä se pikkuinen sitten tuli ulos...
Neuvolasta sanottiin et saa yrittää heti uudestaan ku ei ollu pitemmällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wiola:
Voisin ilmoittautua tähän pinoon, eilen meni kesken viikolla 5+0. En olis muuten ollu varma et olin raskaana ollukkaan, aattelin et testit voi valehdella, mut sieltä se pikkuinen sitten tuli ulos...
Neuvolasta sanottiin et saa yrittää heti uudestaan ku ei ollu pitemmällä.
Tervetuloa tukijoukkojemme pariin :heart:
Tosi pahoillani pikkuisenne menetyksestä :(
Vaikka oiskin pikkunen ollu vain vähän aikaa masussa niin kovasti siihen kiintyy ja ajatukset sinne menee jälkeenkin päin..
Toivottavasti pikaisesti tärppää uusiks!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Alkuperäinen kirjoittaja Wiola:
Voisin ilmoittautua tähän pinoon, eilen meni kesken viikolla 5+0. En olis muuten ollu varma et olin raskaana ollukkaan, aattelin et testit voi valehdella, mut sieltä se pikkuinen sitten tuli ulos...
Neuvolasta sanottiin et saa yrittää heti uudestaan ku ei ollu pitemmällä.
Tervetuloa tukijoukkojemme pariin :heart:
Tosi pahoillani pikkuisenne menetyksestä :(
Vaikka oiskin pikkunen ollu vain vähän aikaa masussa niin kovasti siihen kiintyy ja ajatukset sinne menee jälkeenkin päin..
Toivottavasti pikaisesti tärppää uusiks!!
näin juuri. oikein iso :hug: ja tervetuloa tänne mahtavaan pinoon :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Viuhtis, sulla alkaa oleen piinapäivät käsillä, onko sulla ollu jotain plussaan viittaavia oireita jo?
Kyllähän mä olen jo jotain oireita kehittänyt, runsaan ja pehmeän valkkarin ja mahan nippailun. Että ei ihan huonolta kuulosta... Mutta toisaalta samaa on saattanut olla edellisissä kierroissakin silloin tällöin, eikä plussaa ole tullut, eli se niistä oireista sitten. :headwall: Täytyy vaan odotella! :kieh:

Eläkä Ninni ihan vielä testaa, odota vielä hetki, niin et ainakaan saa väärää negaa! Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän. :D Mutta jos sulla kierto oli vasta 24/30 (muistanko ihan päin mäntyä...), niin voihan se olla vielä vähän aikaista.

Kummi ja Siiri80 ja Wiola tervetuloa ja :hug: . Aina on jotenkin ikävä toivottaa ihmisiä tervetulleeksi tänne, kun syy on kuitenkin niin inhottava. Mutta enivei, toivottavasti meistä on iloa! =) Luulin Siirin vierailun jäävän lyhyeksi, mutta hemmetin täti löysi sittenkin sinne! :kieh:

Mukava kuulla, että SadMamin testi oli nega! Hih, outoa onnitella negasta... ;) Mutta hyvä siis tietää, että kroppasi on palautunut suht nopeasti, ja elämä jatkuu! Ja tosiaan, nikki vaihtoon, jos se ei enää tunnu omalta!

Ja vielä Isot Onnittelut Sopulille! :flower: Plussien tuloa tähän pinoon ei voi estää!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin, etkä tosiaan joudu enää palaamaan ikinä tähän pinoon.

Omassa Navassa ei uutta. Viikonloppuun mennessä pitäisi tädin tulla, jos on tullakseen. Toivon taas kerran että ei tule, että vihdoin tulisi se plussa... :p Saisi sitten sellaisen ihanan kevätkääryleen! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhtis:
Ja sitten saadaan Tinii yhtä aikaa plussat kans! Eiks je ;)

Kuten jo aiemmin oon manaillu niin mun plussani taitaa jäädä ens kierron haaveeks.. Sellaset oireet ollu täällä etten uskalla plussaa enää odotella..

Mut sitäkin enempi odottelen sit sulle plussaa ;)
Ja jos ei nyt tärppää ni sit ens kierrossa voidana yhdessä jännäillä B)


 
Viuhtis koitan olla testaamatta, nyt kp 23/30, ens maanantaihin asti koitan pitää testit paketissa vaikka ne näppejä polttaiski :LOL:
Tänään on vaan pari kertaa etonu, mut ootetaan taas iltaa jos ne nippailut alkais.

Tervetuloa taas kaikille uusille! Toivottavasti meistä on teille apua surussanne ja muissa tunteissanne. :hug: :hug:

Nyt takasin siivoon!
 
Tervetuloa Wiola joukkoomme, pahoitteluni km puolesta, ison voima :hug: laitan täältä sinulle. Menetys on aina menetys oli se sitten 5+ tai 30+, sanon aina että se on elämän kokoinen menetys! Sure rauhassa, pura tunteesi meihin, siksi täällä ollaan ;)
Ei muuta kuin pökköä pesään uuteen yritykseen! :heart:

ON: ette likat usko mitä aloitin eilen työstää.. ostin möhköfantti kantisen lehtiön ja siihen aloitin kirjoittamaan tunteistani, kokemuksistani raskautumiseen, keskenmenoihin ym. liittyen. Sainkin jo monen monta sivua aikaiseksi, ja vaikka veti hiljaiseksi kun sitä usemman tunnin väkersin ja muutaman kyyneleen tiputin ultrakuvia katsellessa, niin ette usko miten hyvä mieli tuli sen jälkeen!!! Aivan uskomatonta terapiaa, oikeasti kirjoittaa se tuska ja suru sanoiksi ja sinetöidä ne ikuisiksi ajoiksi! :snotty: Ajattelin jatkaa sitä tästä eteenpäinkin, tavallaan kirjata ylös että mitä kuuluu..
Suosittelen todellakin kaikille!
 
Onnea onnea valtavan kauheesti sopulille :heart: :flower: :flower:

Mäkin myönnän et tein tänään vielä yhen testin :ashamed:
Halusin vaan nähdä et onko tummempi viiva nyt, ja olihan se, tuskin tuon tummemmaksi ees muuttuu B)

Rinnat on vähän arat*jes*
Muuten olo on ihan normaali, väsynyt vaan..
Ihan hassun hupsu olo vieläkin, meidän Aino :heart:
Eli nimettiin tämä masukki ainoksi, Mä olen aina tykännyt Aino nimestä, ja kun meillä on jo valmiina nimet, eikä Aino niihin mahdu*nyyh* Niin kompromissina masukkina saa olla Ainona :D
Sitten mua turvottaa, paljon! Tuntuu et maha on kuin rantapallo...
 

Yhteistyössä