km:n jälkeen kuumeilevat...

Heippa

Kauheesti taas tekstiä kun on muutaman päivän pois.

Sopuli-83 paljon onnea plussasta :flower: iso kasa tarrasukkia vauvalle.

Iida-Liina,Kummi,Wiola ja SatuKa suuri :hug: menetyksestänne ja tervetuloa mukaan joukkoon mahtavaan,täällä saa ihan rauhassa kirjoitella tuntojaan ja aina saa tsemppiä jaksaa eteenpäin.

Miulla jälkivuoto on loppunut tai välillä tulee pyyhkiessä jotain vaaleaa mutta ei paljon,huomenna olisi labra aika testiin ja torstaina jälkitarkastus ja jos kaikki kunnossa niin terot aloitan perjantaina niin sais kierron taas käyntiin ja yrityksen päälle.

Lauantaina kävin kaverin kanssa siellä ostoksilla ja minulla oli hauskaa :ashamed: löysin ihania vaatteita itselleni ja pojille,kannatti lähteä en tiedä olisiko mieli muuten näin ok,kaverin kanssa välillä itkettiin ja kohta taas naurettiin.

Sunnuntaina käytiin siellä rippijuhlissa ja nekin meni ihan ok,paitsi kuopuksella meinas olla hengenlähtö lähellä kun siellä porukka oli polttanut sisällä ja poika söi lohisoppaa johon oli laitettu kalaliemikuutio ja poika on vehnälle allerginen,kerkesin kysyä että onko laitettu mitä mausteita ym. niin kaikki vakuuttaa ettei ole mitään ihmeitä laitettu mutta pojalla rupes hengitys vaikeutuu niin sitten kyselin vähän lisää niin selvis toi kuutio juttu,pikkasen meikäläinen kiehu.Joten sitten piipaa autolla sairaalaan ekaks kotkaan jossa saatiin ensiapu ja laittoivat meidät omaan sairaalaan samaisella piipaa autolla,eilen päästiin kotiin illalla se tupakan savu lisäsi vielä sitä reaktiota sitä vaan miehen kanssa mietittiin et milloin lääkärit uskoo noi pahat allergiat kun tämä oli jo 4krt kun hengitys vaikeutuu.Anteeksi purkaus,etenkin kun ei ihan tänne kuulu :ashamed:

Miehen kanssakin ollaan jo pikkasen jousia kulutettu mutta aika varovaisesti kun pikkasen on kipiää tuolta sisältä päin.Odotellaan ne menkat ensin ja sitten jätetään nuo välikappaleet taas kerran pois.

Joku oli saanut kaavinnan jälkeen heti "naimaluvan" kaverin kanssa just puhelimes olin niin heille oli sanottu et kolme viikkoa täysi selibaatti tulehdus vaaran takia,aika kovin näköjään vaihtelee nuo ohjeet näissä tapauksissa.
 
nouseeko oviksen aikaa lämpö?
vai miksi sitä mittaillaan.. olen tässä pari päivää mittaillut huvikseni ja samassa pysynyt kuin normaalistikin.. :snotty: ja mäkun lupasin etten mittailemaan käy enkä muutakaan :LOL:
näin sitä taas erhtyy kaikkea testaamaan :ashamed:
tosin äsken mittasin kun pojalla näytti mittari 38,8 (luulin että valehtelee) eli kuumeessa raukka on sittenkin ja itselleni sain 36 joka on normaali lämpö mulle.
kummi mä voisin väittää että jotain epämääräistä tuli ekojen menkkojen mukana vielä ulos. en tiedä varmaksi, mutta tosi paljon sellaisia "hyytymän" oloisia :x
sen jälkeen tullut suht normaali vuoto.

onpas ihana päivä pitkästä aikaa. oltiin ulkona 2,5h ja rusketusraidat sain matkalla jo :D eli turkista tulen neekerinä takaisin B)

satuka pahoitteluni menetuksestä ja tervetuloa tänne pinoon. ja onnea tulevista häistä, täällä kanssa naidaan toisemme lokakuussa.
millaiset juhlat teille tulee? :wave:
vielä oikein iso :hug: ja eikun katse eteenpäin!!!! :hug:
 
Tämä onkin aikaansaava pino. Nyt jo tullut monta viestiä minun jälkeen.

PulttiBois Meille on tulossa vajaan sadan hengen kemut vanhempieni "kesätorpalla" meren rannalla. Alun perin piti viettää häitä vasta ensi kesänä mutta kun plussasin niin päätettiin siirtää häät tälle kesälle. Mahan kanssa on kuitenkin hieman helpompi juhlia kuin pienen vauvan. Mutta parin päivän päästä kun olin kertonut raskaudesta ja päätimme siirtää häät alkoi keskenmenon vuoto. Pysyimme kuitenkin päätöksessä häiden siirtämisestä ja kiitos erittäin aikaansaavan äitini, juhlimme siis jo tänä kesänä. Ja ajatukset ovatkin olleet kiitettävästi häiden järjestelyssä, ei ikävissä asioissa.

Nyt saan elokuun alussa jännittää kahta asiaa, alttarille astumista ja mahdollista plussaamista. En tiedä kumpi jännittää enemmän. ;)

Miten mahtaa olla, kun häät on elokuun 4. ja kuukautiset loppuu näinä päivinä, niin näkyisikö raskaustestissä ennen häitä, jos olisi jo seuraavasta oviksesta tärpännyt? Minä olen niin huono laskemaan näitä, kun ei ole koskaan tarvinnut. Tätä kesken mennyttä raskautta emme laskeskelleet, vaan olimme vain ilman ehkäisyä ja aika nopeasti tärppäsi. Olisi vain aivan mahtavaa mennä naimisiin tietäen, että mahassa kasvaa uusi ihminen.
 
Pulttis: lämmöt menee niin, että menkkojen jälkeen lämpö palautuu normaalille tasolle, kun uusi kierto alkaa. Juuri ennen ovulaatiota lämpö laskee oliko se jotain 0,5-1 asteen (itsellä norm. lämpö 36,3 ja ovislämpö 35,2) Ovulaation jälkeen lämpö nousee ja pysyy korkealla jos raskautuminen on tapahtunut. Muuten laskeutuu normaalille tasolle.

Tässä linkki Pesun sivulle, josta aamulämpömenetelmästä lisää

http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php
 
sanoin just mun ystävälle, et nyt mä on fiksu ja odottelen ainakin viikon ennen ku teen testin.mut eiks fiksuna oo aika tylsää???, joten huomenna ajattelin testata. jos toi ukko hakis testin apteekista tai mä huomenna. ellei täti sitä ennen tuu kylään. :eek:
tervetuloa kaikille uusille ja :hug: km:n johdosta.täällä on hyvä toipua ja yritellä uutta tulokasta ehkä uudestaankin.
:)
ja kaikille+++++++++++++++++++
 
SatuKalle pahoittelut menetyksestä ja tervetuloa joukkoon!! Toivottavasti pääsette pian taas yrittämään. Itsellä meni kesken rv5+ enkä saanut mitään kieltoja. Onnea häiden johdosta. Saat varmasti nyt muuta ajateltavaa.
Äitee2: Kamalaa, mitä olette joutunut kokemaan juhlissa. Suu auki luin tapahtunutta. On se vaan niin, ettei jotku ymmärrä kun kysytään mitä ruoka sisältää ettei kaikki voi syödä kaikkea. Tupakka on myös sellainen kakka, jota inhoan. Ja vielä sisällä polttaminen!! Ei pitäisi lasten ollessa tapahtua.
Miikkis: No mulla on tämä kierto nyt lähtenyt käyntiin, mutta ehkäpäs kerkeän vielä aloittamaan disperiinit. Ei tarvi sunkaan yksin olla koekaniinina. Siis sekö ei muka haittaa millään tavalla, jos koko kierron ajan syö? Saahan niitä sun disperiinejä ihan ilman reseptiä? Onko se 1 tabl. 50 mg vai otatko puolikkaan 100mg? Vois käydä illalla ostamassa, jos tästä ylös pääsee. Siis ei mitään haittaa clomejen kans, vai? Onko ne sun disperiinit Orionin? Luin tuoteselosetetta netistä ja siinä luki, että voi haitata raskautumista.
PulttiBois: Minä olen mittaillut aamulämpöjä ihan lääkärin määräyksestä. Ilmeisesti halvempi versio seurata ovulaatiota kuin tehdä ultra. Mulla lämmöt on ollut alkukierrosta 36,5-36,6. Oviksen jälkeen se on ollut 36,8-37,2, mutta alle 36,8 se ei mene. Siinä on mun mielestä se raja eli kunhan päästään 36,8 niin ovis on tapahtunut mulla. Lämmöt pysyy koholla menkkoihin asti. Mulla lämmöt on laskenut normaalitasolle päivää ennen tätiä. Siitä tietääkin sitten ettei tarvi testailla. Raskaana ollessa lämmöt jää koholle. Mulla lämmöt oli kohonnut 37,2 asti alkuraskaudessa. Sitten en enää mittaillut. Km aikoihin ne laski taas... Selitinkö vähän hankalasti. :ashamed:

Täälläpäs on lämmin ilma. Vettä tuli vähän aamulla, mutta muuten ihana ilma. Aamulla kun mies oli lähdössä töihin ja minä siinä yövaatteisillani ja vihreä mutanaamio kasvoillani sitä hyvästelin niin eiköhän naapuri kävellyt just pihan poikki. Varmaan kiva näky olin.. Vähän hävettää...
 
Ihan ensin tervetuloa SatuKa! Pahoitteluni :hug: ja toivottavasti viihdyt täällä.

Mun puolestani Äitee saat purkaa täällä mieltäsi asiasta kuin asiasta, ei sen kait niin väliä ole, vaikka ei liity keskenmenoon tai raskautumiseen. Onneksi selvisitte pojan kanssa säikähdyksellä, eikä sitten kuitenkaan käynyt pahemmin!

Ninnikö se kyseli mun testaamisista...? Yritän tässä kestää ensi viikon alkuun, ehkä maanantaihin asti. Siis yritän! ;) Silloin olisi kp36/33. Toki tässä voi hyvinkin käydä niin, että pissaan ohimennen ikään kuin vahingossa siihen tikkuun, kun tuolla kaapissa nyt sellainen odottelee jo valmiina... Taidan kuitenkin keitellä tänään kupin valmiiksi odottelemaan tädin tuloa, yritän tässä asennoitua sen saapumiseen. :headwall: Vaikka kyllä nytkin vähän vatsassa tuntuu... :whistle:

Hui hiidi! Toivottavasti huominen testi on plussa! Tule sitten kertomaan... :D
 
kiitos haikara ja miikkis :flower:
nyt sitten vaan vahtaamaan mittaria :LOL: ja miehen perässä juosta pitää jos vähänkin lskee tai nousee.
aah, kyllä elämä on sitten jännittävää- yhtä kyttäystä :LOL:

lähdetään pian hääpaikka katsastamaan, jännittää :D

SatuKa kuulostaa kivalle teidän tulevat häät. varmasti saat siitä muuta ajateltavaa ja ehkä vähän kuin salaa tulisi matkustaja mahaan sitten :D
niin mä ainakin toivon. tämä jatkuva yritys ja päivien laskeminen ei tuota ainakaan yhtään mitään :whistle: :/
 
Sinusta kuulinkin jo tuolla km-puolella ja täällä sitä nyt ollaan. Sulla onkin jo pidemmällä asiat, joten kohta pääsette jo oikein yrittämään, kiva!
Onpa täällä monet menossa/menneet juuri naimisiin. Mekin mentiin toukokuussa ja siitä 9 kk:n jälkeen olisi tämä lapsi syntynyt, jos kaikki olisi mennyt hyvin :ashamed: . Mutta koska meillä kävi näin, uskon että muilla on jo parempi onni matkassa! Mikäs sen mukavampaa olisi...
Häitä oli itse asiassa tarkoitus meidänkin siirtää vielä loppusyksyllä seuraavalle vuodelle, mutta koska se ensimmäinenkin meni kesken, pitäydyttiin vanhassa suunnitelmassa. Ja ihanat olikin juhlat; voin suositella kaikille avioliiton auvoista "satamaa". :)
 
Lämpimästi tervetuloa ensiksikin kaikille uusille!!
JA sitten lämmin yhteinen :hug: kaikille!

Ja anteeksi etten ole päässyt kirjoittelemaan, ollu muka :ashamed: niin paljon kaikkee...
Olen siis lomalla ja ainakin kajjjaanin suunnalla on aivan mielettömän lämmintä... B)

Eli ensiksikin epskeps : Joo lääkäri sanoi että kaavinnan jälkeen kannattaa ootta yhdet menkat, MUTTA ei se maailmaa kaada jos heti vaikka tulee raskaaksi!!! ;)

MUTTA: Arvaatkaapa kuka on TOSI hedelmällinen ja nopea hormoonihiiri....
Meille tuli tänä aamuna täti kylään... joo´o kaavinta oli perjantaina ja nyt jo menkat. juttelin kätilön kanssa että voiko olla mahdollista, niin se vaan tokaisi että harvinaista mutta totta. ja lisäsi että oletpa kyllä nopea, ja hedelmällinen kun heti käynnistyy oma hormoonitoiminta!

Eli kahden viikon päästä on sitten ovis... pitääpä alkaa pupuileen taas...
=)
Kyllä mie oon niin onsku!!! :heart: :heart:

Ja kummi : mulla siis 19.6. lääkkellinen km ja samana päivänä tuli isoja hyytymiä ja PALJON verta..painosta lähti 3kg. sitte vuoti 1,5vko ja olin kipeä ja torstaina oli jälkitarkastus ja lääkäri sanoi että perjantaina kaavintaan, perjantaina loppui 4h kaavinnasta jälkivuoto ja nyt sitten on jo menkat!

 
aurinkoenergiaa; olipa sulla raskas km mutta hienoa, että nyt jo noin hyvässä vauhdissa! Toivottavasti mulla ei mene tuohon asti km:n kanssa...Tosin ei kovin lupaavalta vaikuta, kun lääkärin poisoton lisäksi ulos ei ole tullut juuri mitään..Mahaa vihloo ja olo on hieman veltto..Täytyy siis odotella.
 
SatuKa, osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: :( Olet tänne meidän kanssasiskosten joukkoon lämpimästi tervetullut :heart:

Miikkis :wave: Kiitti kun vastailit tuohon disperin-asiaan =) Lisäkyssää vielä.. Niin saako niitä ihan ominpäin otella vai kannattaisiko lääkärin kanssa ensin puhua asiasta..? :snotty: Kirjoitit ettei niistä nyt mitään haittaakaan olisi, mut silti.. Yritän itse vältellä kaiken maailman lääkkeitä parhaani mukaan, mut jos noista disperineistä apua olisi niin voisin niitä vaikka kokeilla. Eikös niitä saa ilman reseptiä?

ON: Ei mitään ihmeellistä. Ollaan nautittu aurinkoisesta päivästä B) "Tilausta" on laitettu jo menemään.. :p Vielä parit varmistukset niin sit on tehty mitä tehtävissä on.. Oispa ihanaa kun tärppäis.. :heart:
 
Äitee2, kiva että sulla oli hauskaa kaupungilla ja löytöjäkin teit =) Hyvä vaan kun lähdit.

Ikävä kuulla tuosta kuopuksesi allergiakohtauksesta :( Hänellä on siis tosi paha allergia? Oma poikani on myös allerginen, tosin allergiat nyt jo jäämässä historiaan (toivossa eläen :saint: ), joten tiedän niistä jotain. Hän ei onneksi noin herkästi ole reagoinut esim. vehnään, jolle oli allerginen (nyt jo pystyy syömään sitä ). Ihan järkyttävää etteivät edes lääkärit usko miten paha allergia lapsellasi on :eek: :( Heidänhän juuri pitäisi uskoa ja olla tukena ja apuna. Uskomatonta. Toivottavasti moisia kohtauksia ei enää tule. Onneksi poikasi siitä selvisi =)


Sitten vielä tuosta "naimaluvasta" kaavinnan jälkeen.. Niin aika erikoista on, että nuo ohjeet noin paljon vaihtelevat! :eek: No itse sain sen kohtutulehduksen ihan ilman naiminkeja ja vaikka alapäähygieniasta huolehdin jne. Minusta kuitenkin parempi olla selibaatissa sen pari viikkoa ainakin, että "alakerta" ehtii toipua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhtis:
Toki tässä voi hyvinkin käydä niin, että pissaan ohimennen ikään kuin vahingossa siihen tikkuun, kun tuolla kaapissa nyt sellainen odottelee jo valmiina...
Niin just :LOL: :LOL: :LOL:
Mä koitan ainaki maanantaihin asti malttaa ku en halua pettyä negalla...
Mut mut mut... kun vaan ytekis mieli testata... Miksei kukaan oo kehittäny sellasta testii mil vois testata vaik pari päivää oviksen jälkeen jo.
Luulen et asiakkaita ainakin riittäis!!!

Kirjottelen illemmalla lisää!

-Ninni- :heart:
 
epskeps : meille lääkäri sitä sanoi että jos on esim. lääkkellinen km niin silloin pitää odottaa ekat menkat, koska kohtutulehdus riski on niin suuri silloin kun ei voi olla ihan sata että kaikki on tullu pois ennen sitä, viimestään menkoissa!
ja kaavinnan jälkeen on varmaa että kohtu on tyhjä..
Ja mulla kun se oli ensin se lääkkellinen km eikä kuitenkaan ihan tyhjentyny..vaan istukka jouduttiin ottaa kaapimalla, niin jälkivuoto loppui 4h kaavinnasta!
lääkäri sanoi näillä sanoilla : olishan se hyvä odottaa ensimmäisiä kuukautisia nyt tämän kaavinnan jälkeen ihan vaan siksi että olis helpompi laskea raskauden kesto sitten, MUTTA nykyään on niin hyvät ultrat että ei haittaa vaikka tulisitkin raskaaksi ennen kuukautisia. ja saatte aloittaa yhdynnät kun jälkivuoto on loppunut!

että sellaista..mie ainakin ollu ihan malttamaton ku niin on ihana tuo miun mies!! :ashamed:

Mutta niin monta kuin on meitä ihmisiä, niin monta on mielipidettä ja tyyliä... ja ajatusta...ja toivottavasti myös raskautta :heart:
 
Minullakin tehtiin kaavinta ja sain kyllä pupuilukieltoa pari viikkoa.. ei olis malttanut kun vuoto loppui viikossa mutta mies oli tiukkana ja huolissaan mutta eipä ainakaan tullut mitään pöpöjä :)

Vielä toistaiseksi en ole testannut enkä onneks enää tänään saa testiäkään mistään joten taas yks kp lisää :)
 
Aurinkoenergiaa, aika jännästi sanottu siltä lääkäriltä. Kun omassa tapauksessani ainakin kävi just toisin päin, että kaavinnan jälkeen iski se kohtutulehdus ja lääkkeellisen jälkeen taas ei.. Ja loppuihan multakin melkein heti vuoto sen kaavinnan jälkeen ja silti niin pääs käymään, että tulehtui. :/ Mut jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Repa: Me ei asuta lahdessa vaan Asikkalassa. Mutta tää kun on niin tuppukylä niin kaikki ultrat ( eli yhteen pääsee tuolta neuvolan kautta sillon 12 viikon tienoilla, muuten ei toiveitakaan päästä ) täytyy käydä lahdessa. Orimattilassa myös tuttuja ja sukulaisia ;) Missäspäin sä nykyään asut?
Meeeeki ollaa asikkalasta :D
Just tultiin Kanavan juhlista ja söin ihan kauheesti muikkuja...Enkä ees tykkää muikuista mut voi vitsi ne nyt maistu hyviltä :D

Sopulin puolesta täälläkin jännätään!! :)
Kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!!!
Katos, samalta kylältä :D Me käytiin kans perjantaina koko perhe kanava juhlilla muikkuja syömässä, oli muuten tooosi hyviä! Mies kävi sitten tytön kanssa lauantaina ti-ti nallea kattomassa, mä kun olin polttareissa niin en ite päässy.
Meinaatko sä käydä jossain alkuraskauden ultrassa? vai ootatko sitä ainutta mitä meille täällä tarjotaan? Mä jotenki kaipaisin itelleni varmistusta että kaikki on "normaalisti" joten taidan kyllä käydä yksityisellä tota ultraa ennen. Tiiätkö muuten et onko se neuvolatäti jo jääny eläkkeelle ja tullu joku uus vai onko vielä se vanha?
Me oltiin molempina päivinä
:)
Asutaan tässä vieressä ni mikäs siellä oli kuljeskellessa, lapsetkin tykkäs kauheesti!
Kyllä mä meinasin siihen alkuraskauden ultraan mennä, ihan oman mielenterveyteni kannalta :ashamed:
Kauheen hintanenhan se on, kun ajattelee ettei montaa viikkoa tarvis oottaa ja sydänäänetkin kuuluis, mut mut..

Kyl mä luulen et se vanha siellä vielä on, valitettavasti :/
Mä en oikein pitänyt siitä kun siellä kävin, oli jotenkin niin tympeän oloinen, mut minkäs teet! Täällä kun ei kauheesti ole varaa valita, se lääkäri tosin on ihan mukava kuka mulle sattui!
Meillä oli polttarit tossa viikko sitten xD Muutaman päivän ajan oltiin porukassa ja nyt stressaan tota hääohjelmaa kun ei ole kun pari viikkoa häihin ja mä olen kaasona ja koko ajan keksin jotain uutta mitä pitäs lisätä*huooh*

Mihin meinaat mennä ultraan?
Mulla ei ton ekan raskauden aikana ollu "pahaa sanottavaa" siitä tätistä, mutta ton ekan keskenmenon jälkeen on jääny vähän sellanen olo että... Millään ei saanu lähetettä eteenpäin ku selvää oli että kaikki ei voi olla kunnossa, sehän on ihan normaalia että vuotaa sen 12 viikkoa... Ja kun testitkään ei näytä kunnon plussaa... Mutta katotaan mitä tuleman pitää!

Onneks mä en oo vielä "joutunu" kaasoks, ei oo tarvinnu ottaa liikaa ressiä noista jutuista! Riitti ku ressas omat häät...
 
SatuKa:Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme :hug: Surullista et sunkin raskaus meni kesken,mut oon aivan varma että me löydetään ennemmin tai myöhemmin toisemme tuolta odotuspuolelta =) Voimia ja jaksamista :heart:

Äitee2: Olipas ikävä tuo sinun kuopukselle sattunut allergiakohtaus, ja onneks kaikki nyt ok :heart: Ja onnea vuodonloppumisen johdosta,askel askeleelta tositoimia kohti :p

Viuhtis:Toivottavasti enteilee plussaa!!!! Kuulostaa hyvältä ja jos nyt vahingossa tikkuun sattuu kusaseen,niin pitää muistaa että on vain ihminen :LOL:

Aurinkoenergiaa: Onnea menkoista,hyvä että tuli nopeesti täti kylään,niin pääsette kuumeilemaan tosissaan :heart:

Pulttis.Tosta lämpöhommasta...useeti ennen menkkoja mulla on sellanen "lämpönen" olo,eli ei siis kuumeinen mut jotenkin aavistuksen flunssanen,mut ei kipee kuitenkaan... :LOL: ota selvä tästä...no kuitenkin, ja oon sit mitannu huvikseen niin on siinä 37 ympärillä...ja siitä oikeastaan tiedän et en oo raskaana kun lämpö laskee normaaliin päivä tai pari ennen menkkoja.
Oonkin ajatellu et se ois edullinen raskaustesti meikälle tästä eteenpäin,kun pitää noin hyvin paikkansa.Senkus vaan parina päivänä kattoo,et mitä tapahtuu lämmöille.

Kiva keli on ollu ulkona, ollaan käyty ihailees meidän venettä,mut ollaan just nyt niin p.a ettei oo varaa ostaa tota huikeen kallista menovettä siihen :ashamed: Se on aikas vanha paatti ja syö paljon bensiiniä...Mut kohta on tilipäivä, ni sit pääsee =)

Mun pitäis perjantaina leipoo pari kakkua kaverin synttäreille ja perkule lykkäs mulle iltavuoron, normaalisti ei oo ikinä :kieh: En saa vaihettuakaan sitä :headwall: joten on alistuttava kohtaloon ja herätä aikaseen pe leipomaan :eek: Kostoks oon katellu kaihoisasti äkkilähtöjä ja niiden hintoja, suunnittelin että jos marraskuussa pitäs viikon loman mikä mulla on vielä jälellä :D B)
Noh,tässä tällästä turinointia vauvanteko aiheen ulkopuolelta, kun mulla on se paine vapaa kierto... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Repa:



Mihin meinaat mennä ultraan?
Mulla ei ton ekan raskauden aikana ollu "pahaa sanottavaa" siitä tätistä, mutta ton ekan keskenmenon jälkeen on jääny vähän sellanen olo että... Millään ei saanu lähetettä eteenpäin ku selvää oli että kaikki ei voi olla kunnossa, sehän on ihan normaalia että vuotaa sen 12 viikkoa... Ja kun testitkään ei näytä kunnon plussaa... Mutta katotaan mitä tuleman pitää!

Onneks mä en oo vielä "joutunu" kaasoks, ei oo tarvinnu ottaa liikaa ressiä noista jutuista! Riitti ku ressas omat häät...
Mä meen varmaan tonne hemoon, ainakin luulisin!
Ajattelin et jos nyt malttaisin ootella noi häät ja sen jälkeen jos sais ajan sinne!
Mä vuosin kanssa yli 8vkoa, ton keskenmenon jälkeen...
Mä kyllä marssin ihan itse päikkyyn kun meni hermot tohon jatkuvaan vuotoon!
Päikystä mulla nyt on vielä vähemmän hyvää sanottavaa, en ees haluis sinne ultraan mennä!
Aion vaatia poliklinista synnytystä, aiemmissakaan synnytyksissä ei ole ollut mitään ongelmia, ja jos ei ole tässäkään ja vauva kunnossa ni lähen kyllä sieltä kun raketti sen kuuden tunnin päästä

:/
 
No onpas tässä pinossa tosiaan tämän kesän morsiamia :) täällä kanssa yks kuukauden vanha rouva :wave:
Mua kauhistattaa jo valmiiks ku hääkuvat pitäis tulla tällä viikolla ja niissä sitten näkyy massu joka on vaan kaunis muisto enää kuinka niitä pystyy oikeesti kattomaan, suru tulee mä tiedän sen :'(

Olikos täällä plussanneita tässä välissä, en nyt enää muista mutta jos oli oneea hurjasti :flower:

Jännääjiä ainaki oli, plussatuulia teille lähettelen +++++

Uusiakin oli tullut, lohtu :hug: menetyksestä, mutta tervetuloa mahtavaan porukkaan :)

Mä en millään jaksais odottaa niitä yksiä menkkoja ennen yritystä, mutta kait se on parempi oottaa ettei sen takia tuu ongelmia. Toisaalta kauhulla odottaa mitä ultrasta löytyy sitten joskus jos raskautuu, molemmat raskaudet on kyllä lähteny ekasta yrityksestä mutta mistäs sitä tietää... ja toisaalta ei jaksa odottaa että maha taas kasvais

Eilen oli niin hyvä päivä mieliala korkeella ja tänään ollu ihan masis, monta kertaa itkeny pienen Onnin perään :( mut mies ihana oli järkänny meille mökkiviikonlopun mielialan nostatukseks. Esikoinen menee mummolaan ja me päästään kahestaan mökkeilemään =) kunhan ei nyt menkat sitten just viikonlopuks ala ku niitä niin odottaa :headwall:

En nyt kaikkee muistanu kommentoida mitä piti. Mä palailen ens viikolla kattomaan mitä ootte taas kirjotellu, nyt alkaa nettipimento ja mökkiviikonloppu.

Mukavat viikonloput
 
Hei kaikille!

Uusille lämmin halaus!

++++++++++ :whistle: kaikille jännääjille!!HUI!!

Täällä minäkin vielä olen, kun en vielä oikein tohdi vaihtaa pinoa.. :ashamed: Jotenkin uskomaton olo. En oikein uskalla sen alkuriemun jälkeen iloita, pelkään, että jos jotain kuitenkin tapahtuu. Vaikka nyt olo on ihan eri kuin viime raskaudessa, jotenkin luottavainen ja luonnollinen olo.

Ketäs kaikkia muita naimisiinmenijöitä olikaan? Hihii! Voi kun kaikilla olisi salamatkustaja siellä koltun alla =) Ihana ajatus.

Oon ollut tosi väsynyt ja mieliala on heittelehtinyt kuin mikäkin. Itkettää ja raivostuttaa välillä ihan kamalasti. Mies parka...

 


Haaveissa esikoinen

SatuKa.....................KM 05/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Tyynex.....................KM 03/07
Tinii..........................KM 02/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 4/31
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 6/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 6/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 9/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 10/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 14/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 25/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 31/33
Tytti.........................KM........................................KP 46/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 12/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 13/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 57/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 10/30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 25/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 29/26-28

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
 
No niin, lista on taas päivitetty :D Muistakaa aina välillä tarkastaa että tietonne ovat oikein :attn: :)

Mitähän Tytille ja Kentialle kuuluu? :attn: Heidän kp:t menevät sellaisissa lukemisissa että näinköhän paikkaansa pitävät..? Toivottavasti kuulemme heidän kuulumisiaan piakkoin ja toivon mukaan ne ovat iloisia kuulumisia :heart:

Piinapäivät näyttävät olevan käsillä ainakin Hiidillä ja Viuhtiksella. Jeminalla sekä Ninnillä alkavat olemaan siellä myös jännät hetket käsillä =) :heart: +++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: ja tädinestopuomeja!! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Ja ne joilla otolliset ajat alkavat olemaan käsillä niin eikun peittoja heiluttelemaan!!! :heart: ;) :D Itsekin niihin kuulun, joten mitä tässä enää naputtelen.. :p :LOL:
 

Yhteistyössä