km:n jälkeen kuumeilevat...

Haaveissa esikoinen

SatuKa.....................KM 05/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Tyynex.....................KM 03/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07..............................KP 30/28-?
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 4/31
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 6/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 6/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 9/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 10/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 14/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 25/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 31/33
Tytti.........................KM........................................KP 46/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 12/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 13/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 57/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 10/30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 25/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 29/26-28

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83

Noniiiin sainhan vihdoin tuonne itsenikin päiviteltyä! Voi olla että oli vähän typerää kun näin heti Epskepsin jalanjäljissä.. mutta toivottavasti ei haittaa :saint:

Juuri nukkuilemaan lähdössä ja ajattelin vielä kerran poiketa kurkkimaan mites tänne.. Näin ehkä suloisimman tyttövauvelin junassa joka tapitti minua ihunilla silmillään <3 Ihan tosissani jouduin pidättelemään kyyneliäni kun pelkäsin että sen äippä pitäis mua ihan hulluna..

Mutta juu lähdenpä tästä tuonne peiton alle.. ööt kaikki :heart:
Huomiselle kovat plussatuulet ++++++++++++++++

koska meikä on niiiiiiiiiin väsynyt, etten varmaan pysy hereillä, onnex kohta taas vkonloppu :LOL:

Epskeps ja haikara: Niistä disperineistä vielä... Niitä saa ilman reseptiä, särkylääkehyllyllä on ainakin YA. Ostin itse Orionin 50 mg, amskoi jotain 6-7e ja olikohan siinä jotain 50-100? Sorry en katsonut niin tarkkaan :ashamed: Yhden tabletin otan joka aamu ;)
Kyllähän niitä saapi ominpäin otella, eihän sitä mikään estä. Mutta sitten taas jos onnistaa ja pääsee kertomaan lääkäriltä tästä niin onhan se varmaan opetus hänellekin! Miun lääkäri ei nyt erityisen paljon hehkuttanut niiden nimeen, mutta tosissaan oli sitä mieltä, että on kokeilemisen arvoinen juttu ja ei siitä todellakaan noin pienenä määränä otettuna ole haittaa :attn: Joten siksi uskalsin itsikin aloittaa...
Mutta jokainen tavallaan, ei kuulemma auta kaikille, mutta jos olisi edes pienikin mahdollisuus niin meikäpoika on mukana :LOL:

Haikara: joko teit päätöksen, että aloitatko?

Viuhtis ja hiidi: kyllä nyt piinaatte minuakin... näääääääin paljon plussatuulia puhaltelen täältä ++++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart: :attn:

Sopuli: Ole meidän luona niiin kauan kuin hyvältä tuntuu. Ainakin miulle sie annat toivoa jatkaa eteenpäin onnistumiskokemuksellasi. Lähetän huokauksia ylöspäin, että pikkuinen saa nyt kasvaa rauhassa masussasi ja syntyä terveenä :heart: :wave:
Se on odotuksesi kannalta tärkeää, että itselläsi on hyvä tunne tähän raskauteen, se että sulla on varmempi olo kuin viime raskaudessa kertoo jo siitä että varmasti kaikki menee hyvin.. Olen kuullut monelta samaa ja hyvin on mennyt!! Paaaaaljon onnea vielä kerran :flower: :heart: :hug:

Äitee2: itsekin suu auki :eek: luin tuota poikasi kohtausta. USKOMATONTA. En ole oikeasti ikinä ymmärtänyt sisällä polttamista, vaikka itse joskus poltankin! Luojan kiitos että kaikki kuitenkin kääntyi parhainpäin!! :hug:

Mitäs vielä... Omaan napaan ei ihmeellistä, kp 6 menossa, huomenna vikat clomit. Sitten vaan odotellaan ovista ja hyödyntäminen on jo aloitettu. Mennään sellaisella joka kolmas päivä systeemillä, jospa vaikka malttaisin antaa ovistikkujen olla kaapissa rauhassa :LOL: (TUSKIN!)
Olen aloittanut vkonloppuna sellaisen kevennyksen, en siis laiduttamista, vaan keventämistä (ihan kuin niillä joku ero olisi) :LOL: kuitenkin... en sillai varo että mitä syön vaan syön hallitusti ja kaikkea edelleen, mutta nyt kun takana vasta 4 päivää niin sisäisesti olo on kyllä erilainen, ehkä mun mielikuvitus laukkaa... ;) :snotty: Tunnen itseni niin hel..tin hoikaksi :LOL: :LOL: :LOL:

Hiidi: Jokos testasit? Jänskättää niin sun puolesta!!
Voi kun pian tulis jo maanantai tai tiistai ja mäkin saisin testata :) .
Kun en millään haluais sitä tätiä ottaa mukaan sinne Bulgariaan, mielummin ottaisin pienen salamatkustajan mukaan.

Ihanaa päästä vähän etelän maille, vaikka ei oo parina viime päivänä ollu mitään valittamista Suomenkaan ilmoissa, täällä on ainakin eilen ja ed.pvä ollu hellettä ja nytkin aika lämmin on, vähän on vaan pilviä auringon edessä.

Viuhtis jokos kävi vahinko ja pissa osuikin pöntön sijasta tikkuun? =)

Jatkan taas myöhemmin, nyt oli pakko kirjottaa kun oltiin melkeen tiputtu toiselle sivulle!

Lämmintä kesäpäivää!

-Ninni- :heart: :heart:

:hug: Hiidille negasta! Luulen mullekin se nega vaan paukahtaa jahka sen testin ens viikolla teen. Mul on kyl edelleen vatsaa nippaillu oviksesta lähtien, mut en oikeen usko siihen mahdollisuuteen et tärppäis heti ekasta kierrosta... Mut aina voi toivoo ja senhan näen sitte ma tai ti kun testin teen ellei täti tullu sitä ennen...
Eikä tosta kierron pituudestakaan välttämättä voi olla ihan varma ku voi heitellä km:n jälkeen aika hurjastikin...

Mullakin testi polttelee laukussa..
Kpt alkais jo olemaan sellasta että pitäis sieltä ainakin vähitellen tulla se haamu jos nyt sikseen on..

Hitsi kun saisin tsempattua pe aamuun mutta en usko että on tarpeeks itsehillintää..

Eilen etsiskelin napukkaa ja sitten rintani oli hieman herkkinä.. tätiä odotellaan mutta muuta toivotaan!!

Hiidi: :hug: negasta!! Siulla on kyllä kp:t täysi joten testin teko oli oikeutettua ;) voi harmin harmi....
parempi onni sitten ensi kierrossa :hug:

Ninni78: Hienoa jos maltat odottaa vielä muutaman päivän... Toivotaan että siun kp:t ei nyt kauhiasti heittelisi :D Kyllä ensi viikolla testiin pitäisi ilmaantua sitten joko tai...

Tinii: löysitkö nipukan, oliko korkealla? Sinulla on tosi meheä tilanne, joten toivotaan että testiin se + pärähtää... Pidän peukkuja sulle bd !! ++++++ tuulia täältä puhkin

Joo taisin löytää ja jos se oli oikea ni tosi korkeella( kun en meinannu ylettää edes) oli mutta en kyllä osaa veiläkään olla luottavainen tuohon kun tuo kierto on niin sekopäinen..

mut toivotaan :heart:
Se ois kyllä sellanen unelmien täyttymys että varmaan juoksisin alasti kadulla pian onnesta :D

Hiidi pahoittelut negasta :( Parempaa onnea nes kiertoon!

moikka kaikki =) nyt ois mulla kp 24/28, kohta siis voisin testailla :) voi kun toivon niiiiin kovasti että sieltä se + tulis. muutamana päivänä on pitäny itkeä tirauttaa ihan syyttä, jospa se johtus siitä ku ois raskaana :D sunnuntaihin aattelin ootella ja sit testata jos ei täti tuu ennen sitä. onnea kaikille plussanneille, nimiä en nyt näin tähän hätään muista :hug: :flower: pakko lähteä jätskikauppaan, rupes niin tekemään mieli. pakko siis olla raskaana :LOL:

itsestäni jälleen kerran vielä :LOL:
Eilen taas kirjoittelin ja rupesin miettimään tuota kohdunulkoista raskautta. Se hän meni niin että 27.2.07 tuli ulos kaikki ja vuotoa muutama päivä, kp 17-19 (siis 16-18.3)ovis (perustuu tuntemuksiin, ei testattu). Tein testin muutaman viikon päästä, nega. Odottelin muutaman päivän ja uusin testin ja taas nega. Sitten aloitin terot 3.4-12.4. 10 päivän kuuri) jotta saadaan menkat ja tein testin, joka oli taas nega. Viikko tästä sain haamun clearblueen ja uusin testin muutaman päivän päästä, oli hiukka vahvistunut muttei paljoa. Ajattelin että ovis ollut vasta maalis-huhtikuun vaihteessa, koska plussan saanti testiin kesti niin kauan, luulin olevani vko 5+ jotain.
Sain postissa viimeviikolla sanelman siitä leikkauksesta ja ulrasta ennen leikkausta ym.. on oletettua olettaa että olisin ollut jotain 11/12+ koska ovistuntemuksia ei tullut tuon kp 17 jälkeen. Eli se että ku plussataan myöhemmin piti paikaansa. ja ne lapapistot ym.. miksen mä tyhmä tajunnut aikaisemmin?? :headwall: :headwall: Kaikki varoitusmerkit oli ilmassa... itseäni saan vaan syyttää..
Tulipahan vuodatus... sorry, ei ollut tarkoitus :ashamed:

Mun oli kyllä pakko tehdä se testi.. Negahan se oli :'(
Ihan selvä vielä..

Mutta mitään tätioireita ei ole enää ollut.. OUTOA! Toisaalta ennen km:ää mulla oli 6viikon kiertoja jotan periaatteessa vosi vielä olla mahiksia mutta ehkä vaan asennoidun tädin kyläilyyn ja varaan festareille mukaan kaikki tarvittavat systeemit.. 'jee' :/

Miikkis en oo lämpöä vielä mittaillut.. toi napukka/nipukka nyt jäi kuitenkin hieman kutkuttelemaan mieltä..

:attn: TOIVOA EI OLE MENETETTY :attn:
Mulle gyne sanoi että oma hormoonitoiminta hakee rajojaan km jälkeen, joten jos siulla ollut ennen 6 viikon kierto, niin mitään kiirettähän ei vielä ole :wave: Kiertosi voilla edelleen tuo 6 viikkoa, joten otappa varusteisiin makkaran ja makuupussin lisäksi jotain muuta ;)

hiidille ja tiniille iso :hug: , jospa kierto olisi vaan sekaisin tai myöhäinen ovis ollut tms.
ei saa vielä heittää kirvestä kaivoon ennen kuin varmuus kunnolla (eli jos täti tulee).
tuo perhanan tätikin saisi nyt häipyä tästä pinosta hel.vetin kauas :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: *antaa tädeille lähtöpassit*

Tinii: :hug: ja toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu ja täti älyää pysyä pois!!!!

Sipuli: soitin hemoon tänään et varaisin ajan sinne alkuraskauden ultraan, en saanu aikaa kun oli niin kortilla. Eka vapaa aika oli vasta heinäkuun lopulla, peruutusaikoja ois voinu koittaa soitella. Soitin sitte mehiläiseen ja sain ajan jo ens maanantaille. Nyt kyllä rupes jännittää :ashamed: No, senjälkeen ollaan sitten viisaampia, kädet ja jalat täällä ristissä että kaikki olis hyvin!!!

HEPATIITTI VAHVISTUS ROKOTE..
luin jutut kaikki nuo muutama sivu.. vähän olette olleet ahkeria :D
tuo hepatiitti rokotteen vahvenne EI ole suositeltavaa ottaa raskaana ollessa.
(minä sen otin kun odotin poikaa ja en tiennyt odottavani..
olin juuri ovuloinut ultrassa käydessäni jälkitarkastuksessa mutta lääkärin mielestä munis oli pieni ja limakalvot oli liian ohuet joten totesi ettei siitä kierrosta olisi mahdollisuutta raskautua :| ja menin rokotteen ottoon.
kaks viikkoa tosta tein positiivisen raskaustestin ja aloin kuumeisesti selvittämään että mitä tuli tehtyä.. ja ensimmäisessä puhelussa suhtauduttiin hyvin kriittisesti ja väläyteltiin abortoimista :eek:
mutta lupasivat selvittää asiaa vielä jostakin helsingin päästä ja tulos oli että rokotteessa ei ole sellaisia haittavaikutuksia kuitenkaan että jatkettiin raskautta ihan huoletta myöskin lääkärin mielestä.
ja tuloksena kuitenkin oli ihan terve poika :D ONNEKSI.. muutama kyynel silloin vieriteltiin..

mutta jos sitä ei suositella ni ei kannata testatakkaan..

meillä on raksuttelu viikko edessä :heart:
ja mansikan pääsato on juuri kypsymässä joten missähän välissä kerkiää kunnolla limaa vaihtamaan :/ toivottavasti joka päivä kuitenni..

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Tinii: :hug: ja toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu ja täti älyää pysyä pois!!!!

Sipuli: soitin hemoon tänään et varaisin ajan sinne alkuraskauden ultraan, en saanu aikaa kun oli niin kortilla. Eka vapaa aika oli vasta heinäkuun lopulla, peruutusaikoja ois voinu koittaa soitella. Soitin sitte mehiläiseen ja sain ajan jo ens maanantaille. Nyt kyllä rupes jännittää :ashamed: No, senjälkeen ollaan sitten viisaampia, kädet ja jalat täällä ristissä että kaikki olis hyvin!!!
Mäkin soitin hemoon tänään ja varasin ajan!!
Sain sen 16.7, halusin et viikkoja ois se yli 7 kasassa että jos ovilaatio on ollut myöhässä, ei tulis ylimääräisiä pettymyksiä sen kanssa sitten ettei mitään näykkään vaikka siellä jotain olisikin!
mä menin tilaamaan jo kotiin sydänäänikoneenkin <3
Miehen siunauksella :D
Kun ootin esikkoa, ramppasin neuvolassa jatkuvasti kuunteluttamassa niitä sydänääniä, nyt ei sitten tarvii kun voi kotona kuunnella :D
Lupasin neidille jo eskarireppua lähteä katsomaan huomenna että menis sitten kiltisti isälleen jonne nyt taas ei millään haluaisi mennä!
No nyt sitten kera eskarirepun lupas olla siellä ihmisiksi, tai ainakin yrittää kuulemma =)
Nyt siis viikot tasan 6*onnea masuun*
Toivotaan et sulla on kaikki siellä hyvin ja toivotaan että mulla..
Pyörryn varmaan jos siellä joku pikkyinen pyörii :D

Tinii ja Hiidi :hug: Pahoittelut negoista! :( Mut älkää vielä luopuko toivosta!! :saint: Aikainen testaus ei välttämättä kerro vielä raskaudesta. Isot plussapuhurit sinne molemmille! +++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

Pullenah85, mulla samanlaisia ovistuntemuksia kuin sullakin ja ovisaika just käsillä, kp 13! :D Alkaa alakerrassa tuntumaan siltä että kohta ois miestä saatava :p :LOL: Munasarjoissa ei vielä ihmeemmin tuntemuksia ole, enkä kyllä nyt hirveesti ole niitä kuulostellutkaan, kyllä ne huomaa sitten.. Ja tuosta raksuttelu"tahdista" oviksen aikaan, niin meillä se vaihtelee paljon. Nyt yritetään joka toinen päivä panna menemään niin sanotusti ;) Mut meidän esikoinenkin sai aikanaan alkunsa niin, että oviksen aikaan kerran peittoa heiluteltiin niin se oli sitten siinä :heart: Et kertakin riittää, kunhan se osuu oikeaan aikaan.. :heart:

Disperin ihmiset :D Kiitoksia jälleen lisätiedoista! Pitänee harkita ihan oikeasti noiden ottamista, jos niistä jotain hyötyä olisi kun ei ainakaan haittakaan ole. =)

Hiidi ja Tinii, :hug: Toivottavasti täti ei kuitenkaan tulisi ja saisitte vaikka myöhäisemmät plussat! Toivossa on aina hyvä elää... :)

Itse olen vielä tähtäillyt hyvin pyttyyn, testitikkuun on ollut sen verran matkaa. :D Asennoidun edelleen tätiin. Ei tunnu tädiltä eikä raskaalta, joten ota tästä nyt sitten selvää... :headwall: :kieh: :headwall: Luulen kuitenkin, etten pääse maanantaihin asti tällä kierrolla...

Pullenah kyseli oviksesta! Meillä raksutellaan oviksen aikaan joka toinen, tai joka päivä, miten nyt sattuu haluttamaan. Limat on suunnilleen samanlaiset joka kierrossa, mutta km:n jälkeen on alkanut alavatsan (toispuoleiset) nippailut, välillä tosi kovatkin, ilmoittelemaan oviksesta. Tai siis ainakin oletan sen olevan ovis... :whistle: Tikuttamaan en vielä ole alkanut, mutta jos tässä vielä kauankin saa tupeltaa, niin saattaapi nekin tulla käyttöön! :kieh: :headwall:

Iltaa....

Pahoittelut Hiidille ja Tiniille negoista :hug: Toivotaan että osoittautuu vääräksi tulokseksi :p

Vinja ja Sipuli,toivottavasti ultrassa kaikki hyvin,ja onhan siellä!!! :heart:

Miikkis,aina saa ja pitää vuodattaa.... :D

Pullenah,Mulla samoja ovisoireita ja myös vaihtelevalla vahvuudella. Km:n jälkeen hetkellisesti voimistui,mut viimeks ei kyllä ollu kummoset...
Ollaan normaalisti yritetty tähdätä ovis aikaan pupuilut ja välillä useamminkin innostuttu...km raskaus lähti kans alulle sellasessa kierrossa missä oltiin vaan parikertaa peittoa heiluteltu :D Eli hyvä ajoitus riittää,mut tuuri peliä kai...

Tänne ei mitään uutta...samaa dadaa,eri päivä :LOL:

millaiset on teillä ollu ekat menkat km jälkeen?
Varsinkin jos ovat tulleet melekeen heti jälkivuodon jälkeen?
Mulla on siis tosi vaaleanpunaista, eikä sitä kyllä ole paljoa, mietin vaan että johtuuko siitä ku ei oo kerenny tulla sitä limakalvoa oikein..kun ovishan se välistä vissiin jotenkin jäi... :eek: mie oon ihan tumpelo näissä :ashamed:

enkä oo kyllä kauhian kipeäkään...
mutta menkat joka tapauksessa, aamulla tein raskaustestin ja puhdas nega... En oo vissiin ikinä ollu näin onnellinen NEGASTA! :LOL:

Haaveissa esikoinen

Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 5/31
SatuKa 29v..............KM 05/07...........................KP 7/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 7/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 7/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 10/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 11/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 15/-
Tyynex.....................KM 03/07..............................KP 25/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 26/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07..............................KP 31/28-40
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 32/33
Tytti.........................KM........................................KP 47/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 13/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 14/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 58/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 3/28