km:n jälkeen kuumeilevat...

Helou!

Hiidille pahoittelut :hug: Ens kierrossa,se on varma :D

Epskeps,ettei olis ovis vuoto? Mulla on joskus harvoin tullu hiukan punertavaa valkkaria(kyllä,selvä valkoviinin kaiku sanassa :LOL: )Niihin aikoihin....

oon niin auringosta kuula sekasin etten muista mitä kaikkea tossa äseken luin... :ashamed:

Mulle ei mitään uutta,oon tylsä :D Pitäs kakkupohjia vääntää pari,mut vetkuttelen :whistle: Kai se ois ´vatkain otettava kauniiseen käteen....

Mistähän johtuu et kun anto itelleen luvan olla raskautumata tässä kierrossa,niin panettaa ihan hullusti koko ajan :LOL: Meinasin tänäänkin koittaa onneani :D

Plussatuulia, ja Tinii,puhallan tädin kauas pois :whistle: :wave:

Repa, oiskohan se sitten sitä ollut eli ovisvuotoa? Aikakin olisi jokseenkin oikea kun tässä puolivälissä kiertoa ollaan. Enpä ole siihen vain aikaisemmin kiinnittänyt huomiota tai sitten on jäänyt huomaamatta.. No jospa se sitten merkkaisi sitä, että tilaus tuli laitettua oikeaan aikaan :D Nyt jo jänskättää kuin kävi :D

*muoks*

Aikalailla varma nyt oviksesta. Vihloo vasemmalta.. :p

Haaveissa esikoinen

Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 1/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 1/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 6/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 8/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 8/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 8/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 11/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 12/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 16/-
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 26/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 27/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 32/28-40
Tytti.........................KM........................................KP 48/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 14/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 15/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 59/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 2/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 4/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 12/30
Ninni78 29V...............KM 05/07............................KP 27/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83

Oisko tääkkä vielä joku paikalla joka osais neuvoa??
Tätitä ei oo vielä näkyny ja kohdunnapukka on edelleen napakka..
Tuossa seksin aikana pari kertaa vihlasi pahemman kerran mutta sitten kun yritin tosta nousta ylös niin tuli joku älytön kipu/kramppiaalto alavatsasta..

Onko mitään havaintoa mistä voisi johtua?
Meni noin puoli tuntia että pystyn nousta kunnolla ylös..

mieskin säikähti pahemman kerran :/

Heipsankeikkaa!
Täällä vaan juttu luistaa. Vai että etelänmatkoja on suunnitteella. Itse en taida päästä tänä vuonna minnekkään. Olen niin kiinni töissä, että välillä unohtaakin kaiken muun. Tänään ei ole kyllä maailman paras fiilis vaikka ilma on suotuisa. Joka viikko sitä vaan laskeskelee, että millä viikolla mentäis.

Pahoittelut tädistä. Pääsi täältä pois niin hetikö se on teitä kiusaamassa? :kieh:
Tosiaan clomeilla mennään täälläkin eli 1 tabl/pvä, kp5.-9. Kerran ovat tepsineet, miksei siis toisenkin kerran? Jotenkin vaan on mennyt yrittämiseksi koko homma.. Miksi mun kroppa on näin hankala kapistus?! :headwall:

Miikkis: En ole millään päässyt apteekkiin, vaikka lähellähän se olis.. Jospa mää sitten oviksen jälkeen aloitan ne. Oon vaan lukenut netistä, että se voisi haitata raskautumista. Sillä pelkään...

Tinii: mulla on myös joskus tuollaisia kramppeja tullut. Niitä on tullut aika monestikin. En ole niistä maininnut lääkärille tai miettinyt sen enempää, mutta jotain kai siellä tapahtuu. Monesti mulla on ollut oviksen ja menkkojen välissä niitä.

Minäkin mielelläni liittyisin mukavan oloiseen porukkaanne =) Täällä ainakin ymmärretään miltä tämmöinen kokemus oikeasti tuntuu..
Itselläni todettiin keskeytynyt km kesäkuun alussa rv 10+0 ja sikiön kehitys oli loppunut jo rv 6+4.
Valitsin lääkkeellisen tyhjennyksen ja kohtu tyhjeni heti ensimmäisen pillerin seurauksena, jälkivuoto kesti viikon ja viime viikolla soittelin lääkärille raskaustestin tulosta joka oli nega. Muita tarkastuksia ei tehty. Siitä saatiinkin heti lupa jättää kumit nurkkaan ja pari kertaa ehdittiinkin pöllyytellä menemään. Tänään keskivkona sitten synttäreiden kunniaks alkoi menkat :D ja ihan normaalin kierron mukaan tulivat. Eli nyt kp 1/34 meniköhän merkintä oikein?
Ikää on 25v. sekä minulla että miehellä. Esikoista kovasti toivottaisiin ja haaveet kevät vauvasta on esitetty :heart: edellinen raskaus tärppäsi heti joten sormet ristissä (ja haarat auki) odottaen että nytkin onnistaisi.

Plussatuulia kovasti toivottelen kaikille ja olkoon nämä menkat viimeiset tämän vuoden puolella!

Tervetuloa Gatsu!
Suuret pahoittelut menetyksestä :heart:
Toivottavasti plussatuulet ovat sinulle armolliset :) .. mutta kärsivällisyyttä jos ei heti uudestaan nappaa! Usko ja toivo elää että meille kaikille vielä suodaan oma tuhiseva kääryle :heart:

ON:
Tätiä ei vielä näy.. mutta tuntemukset hänen saapumisestaan ovat voimakkaat.. Tulis nyt se täti vaan kiltisti jos on tullakseen ni pääsis sitten uuten yritykseen..
Se eilinen ihmekramppi onneksi rauhottui kokonaan yön aikana!

Tänään lähtö konemetsään (konemusiikin festareille) turun lähistölle jossa sitten rillutellaan sunnuntaihin asti.. Sadetta luvattu mutta toivottavasti ei ihan yhtä paljon kuin roskildeen!

Tervetuloa Gatsu tälle puolelle. Toivottavasti meillä on täällä iloisemmat jutut kuin km:n keskustelussamme. Ainakin toivoa on taas ilmassa.

Ketkä kaikki olivatkaan tän kesän morsmaikkuja? Kenellä on häät vielä edessä? Meillä on elokuun alussa ja mukavasti aika on mennyt häitä järjestellessä vaikka täytyy myöntää että äiti tekee kotipaikkakunnalla suurimman työn -> ja ikäähän minulla on jo lähemmäs 30 vuotta. :LOL:

uusille tervetulo toivotus joukkoon huimaan =)

Pullenah kyseli miten ehtii puputtamaan.. välillä huonosti mutta sillo ei sitte varmaan tee mielikään.. nyt on taas ovis viikko menossa ja tekee mieli niin että masuun käy.. ukko raukka :LOL:
joo mutta meillä on mansikka sesonki päällä parraillaan joten jos joka 2tai3 päivä kerkee niin mainiota..

esikoisesti naksahti kerrasta.. niinkuin enskepskin sanoi..
mutta sillo "panetuttikin" ihan sikana :D

tänään on minulla se yksityis gyne käynti jossa aloituttan ne tutkimukset sitten yksityispuolella..
kun ei tää mikkeli niitä aloita tän 3 jälkeen kun siinä on se yksi raskaus välissä joka onnistui..
joten kysyn siittä disperiinistä miedän tapauksessa.
ja haluan otattaa tarvittavat kokeet ja haluan tehdä mitä tarvitaan että nyt tulisi pysyvästi raskaaksi. :headwall:
joskus tuntuu :headwall: tältä kun tätä raskautta vaan toivoo mutta odottavan aika on niin pitkä..

nään parin viikon päästä vanhan lapsuuden ystäväni. heillä ei ole lasta ja lapselle he ovat anteneet mahdollisuuden tulla jo 13 vuoden ajan..
ja hän on oikeasti katkeroitunut ja YMMÄRRÄN täysin hänen tunteensa..
lähetän aina tekstarin että haluaako hän että tavataan kun käyn kotikaupungissani kylässä..

HEI galluppia minkäs ikäisiä myö ollaan ja mitkä perhesuhteet on.. mies, lapset naimisissa..
asuinpaikka ja tapa, ammatti..ja mitä muuta itsestään haluaisi kertoa..

aloitan..

Olen 30 vuotias nainen Mikkelin kaupungista pikku kunnasta siitä liepeiltä..
minulla on mies ja hän on kohta 31 ja yksi 1v poika.
Ja naimisissa olemme olleet heinäkuusta 2005 alkaen.
Asumme maalla keltaisessa maatalossa neliöitä vajaa 300 talomme sijatsee kyyveden rannalla.
mielestäni talomme on ihana siksi että siinä on paljon vanhaa säilytetty muunmuassa vanha tupa joka on yhä vanhoilla hirsiseinillä ja korkealla katolla .. tykkään kovasti.
Viljelemme kalaa 1vuotiaaksi ja myymme vastakuoriutunutta kalaa.
Kasvatamme torjunta-aineetonta mansikkaa ja pienimuotoisesti omenaa.
Muilla pelloilla kasvatamme rehuviljaa. Ja myös metsä työllistää ympäri vuoden.
Kumpikin olemme tilalla töissä. Olen ollut toimistoalalla töissä palkanlaskijana 7 vuotta mutta sitten ryhdyin miehen kautta maatalousyrittäjäksi. :D
Harrastelen puutarhan hoitoa ja hyötykasvi puutarhausta eli minulla on kasvimaa ja kasvihuoneet.
huoneissa on kokeilussa tänä kesänä erillaisia tomaatteja, avomaan kurkkua, pitkää kurkkua, pun. ja kelt. paprikaa, munakoisoa, maissia, hunaja + verkko +tavan melonia.
kasvimaalla tietty talven perunat, porkkanat, sipulit, lantut. + valkosipulit ja kesäkurpitsat joita on myös hiukka myyntiin.
kuivakukkia tänä vuonna on paljon olkikukkaa keltaista, lohenpunaista ja tumman punaista, ikiviuhkoa punaista ja sinistä.
ajattelin myydä niitä joulu myyjäisissä kylällä.

tässäpä tätä vähän kertomusta kuka olen ja mitä teen. :D

joo toivottakaa onnea että gyne on innokkaalla päällä ja aloittaa hommat meidän kanssa heti tuloksellisesti .. :wave:

Hei kaikki kultaiset!

Uusille suuri halaus ja pahoittelut :hug:

Ja tädin runnomille onnea seuraavaan kiertoon! Kyllä sieltä vielä nappaa!!!

Gallup
Olen 24v nainen Turusta, perheeseen kuuluu avomies 31v, joka muuttuu aviomieheksi 14.7.!!! Sekä kaksi pientä koira-poikaa. Asustelemme Turun keskustassa 50-luvun rapatussa kerrostalossa, josta pidän kovin kovasti. Muutimme tähän kesäkuun alussa ja täällä on tilaa kevätkääryleenkin tuhista :'( Opiskelen Turun taideakatemiassa muotoilua ja mies on valokuvaaja.
Minä en halua vielä lähteä kokonaan tästä ketjusta, kun täällä on niin mahtava porukka, vaikka nyt olen plussannutkin. Viidennellä viikolla mennään ja pitäisi keskenmenon jälkeen kai kovasti jännittää ja hermostuttaa, mutta kun ei. Olo on niin hyvä ja luottavainen.
Ai niin, esikoisen sieltä pitäisi maaliskuun alussa tulla...

Eli ite oon 28, maanantaina 29, mies 32, naimisissa ollaan oltu 05/06 asti, meillä tytöt 12/00 ja 12/01 sekä 3-vuotias koira. Turussa asutaan kerrostalossa, ja ravintola-alalla perheyrityksessä ollaan molemmat töissä. Mökki meillä on vajaan tunnin päässä Turusta ja siellä ollaan aina kun mahdollista. Että sellasta!

Sunnuntaina pitäis mennä Ruisrockiin, on vaan luvattu ihan pas.kaa ilmaa, ei kauheesti innosta mennä sinne mutavelliin rämpiin.
Vatsan juilimiset senkun jatkuu, kohta jo 2 viikkkoa.
Testaamisen säästän maanantaille kun on ne synttärit jos vaikka sen maailman parhaan synttärilahjan saisin :heart: :heart: .

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!

Kummatkin 30 poika 1,5v, ja poika enkeliksi rv22. Pikkukolmosta toivotaan syntyväksi ens keväänä. Naimisiin mentiin reilu kuukaus sitten (2 viikkoo ennen keskeytystä :'( ) Pääkaupunkiseudulla asutaan liian pienessä kämpässä kerrostalossa. Toimistotöissä istun kun töihin menen, nyt kyllä mietteissä hoitovapaalle uudestaan jääminen ku ei oikein tahdo töihin palata ilman massua :( .

No niin nettipimento on ohi :) Mökille ei päästy ku autoa ei saatu huollosta, toivottavasti tänään saadaan niin keretään edes 2 yötä olla metsäilemässä.

Tervetuloa vaan uusille, ja pahoittelut menetyksestä :hug:

Tinii ja Hiidi :hug: negoista, ens kierrosta sitten + :)

).( Koko ajan tuntuu että menkat alkaa mut ei sitten kuitenkaan, tulis nyt ku kerranki niitä tahtoo. Ihan hirveesti tekis mieli pupuilla ilman kumia, mut jos nyt sen jälkitarkastuksen edes kävis ennen sitä :ashamed: Koko ajan jotenki tekee mieli miestä, hassua vaikka mieliala on maassa vähän väliä. Mies ei kyllä pahakseen pistä vaikka vähän useemminki haluttais ;) menihän tossa pitkän aikaa ilman ku huonoja uutisia saatiin ja siitä eteenpäin melkein kuukaus...

No mä rupeen kattoon telkkaa ja odottamaan soittoa autohuollosta jos sitä vaikka matkaan vielä tänään päästäis. Esikkokin nukkuu päikkäreitä ni on omaa aikaa :)

Uudestaan viikonloppuja kaikille =)

Mun negani on vielä arvuuttava.. tätiä ei näy eikä kuulu..
Närästää ihan kauheesti..

GALLUPPI

Itse olen 21v nuori neitonen alunperin Suomen etelästä Hangosta, viime syksynä kuitenkin muutin miekkoseni luokse Helsinkiin. Miekkonen/avomies/kihlattu täyttää tänä vuonna 29 ja on graafinen suunnittelija, tällä hetkellä toiminimellä mutta piakkoin mainostoimiston palkkalistoilla.. Itse olen myyntineuvottelija (tällä hetkellä ) ja hyvin tylsistynyt työhöni.. Koulutukselta YO, mutta harkitsen aikuisopiskelua..

Muutettiin juuri unelmien asuntoon (vuokra) Pohjois-Haagaan, 3h+k+s ja ollaan äärettömän onnellisia tilanteeseemme :)

Nyt enää puuttuu pienten jalkojen tepastus..
Naimisiin 2009 alku syksystä :heart:

Vähän jotain pikku infoa meistä :)

Miikkis otan clomeja kierron 3-7pv ja nyt siis kaksi kerrallaan.Jospa ne sitten antais niitä hyviä "munia" ja toivotaan että mies on oikeat joka toisen päivän kotona.

Gallup: Mie olen 28v ja mies 29v (kohta30v) kaksi poikaa 5v3kk ja 2v3kk tänä vuonna vietetään 6 hääpäivää,asutaan vanhassa sukutalossa taitaa tilalla olla ikää 350v ja rapiat päälle,en ihan tarkkaan muista,ollaan taloa kunnostettu kohta 5v ja melkein valmista on ja kaikki on tehty vanhan ajan hengen mukaan,hirret näkyvissä seinissä ja katossa ja iso leivin uuni keskellä isoa tupaa.Vasta päätös tehtiin notta tilaa jäädään jatkamaan luomuviljely ja lammas tilana,tällä hetkellä kaikkia muita eläimiä on paitsi lehmiä,mutta eläin taloutta ei sen suuremmin jatketa.Koulutukseltani olen autotekniikan mekaanikko,rahtari ja viimeisin hortonomi ja lomittaja,mies on talonrakentaja koulutukseltaan mutta heikkona hetkenään lähti rahtihommiin mukaan,olipahan meilläkin pari vuotta työpaikka romanssi =) Asutaan täällä susien ja karhujen keskellä lähellä venäjän rajaa.

Suppis76 kuulostaa ihanalta tuo tein paikka,taitaa olla saman tyylisiä nämä mein tilat paitsi mie sain punasen talon,vanha ulkolaudotus oli keltainen.

Epskeps mein pojalla noi allergiat laukas rotavirus kun täällä ei lääkäri antanut lähetettä ajoissa hoitoon niin pojan suolisto kuivui kasaan ja tästä on nyt reilu vuosi aikaa,hirvittää vaan osaltaan et jos muuttuu keliakiaksi kun miehen isällä on keliakia ja pojalla ruvennut nyt ilmestymään rupi ihottumaa :headwall: sitä ei kyllä enää tänne kaivata.

(.) mahaa juilii vaikka vasta kaksi teroa on nielty,mut gyne kyllä sanoikin että saattaa vuoto alkaa aikasemmin kun elimistö herkässä tilassa.On näköjään monella tuota halukkuutta enemmän ja vielä enemmän joten en onneksi ole poikkeus mutta ei täälläkään mies valita asiasta =)

Heippa!
Älkää lukeko jos ette halua kuunnella marinaa.. ;)
Ensiksikin kyllä tiniille: kiva kuulla susta, aina sitä netissä miettii minkälainen tyyppi nimimerkin taakse kätkeytyy.. =) saa jotenkin itellekin paremmin muistiin nuo nimimerkit kun tietää jotain ihmisestä.. =) tsemppiä kovasti että masussasi myllertää asukas!! :heart:
äitee: saanko kysyä jotain TOSItyhmää.. siis olen ehkä lukenut pintapuolisesti noista clomeista, mutta mitä ne niin kuin tarkalleen ottaen tekevät? siis hedelmällisyyskölääkkeitä ne on? ja miten vaikuttaa ym?

no sit se purnaus-osio..
Eli kävin jälkitarkastuksessa äsken ja lääkäri oli just se mitä pelkäsin, eli virolaisnaislääkäri ( ei niitä mitään yleisesti ottaen vastaan ole) mutta kun se ei puhu suomea! Ja halveksivasti naurahteli kysymyksillemme ja itse puhui ihan soopaa.. esim. neuvolaan käski mennä , eikös siellä käy vain raskaana!!! olevat naiset..?? no tää nyt on ihan sekainen pulputus, mutta yritän vain sanoa että harmitti kun ei saatu kysymyksiin vastauksia. Sikiö tutkittiin ja istukka (rv:t kun oli yli12) ja kun kysyin niistä niin hän naurahti mielestäni ivallisesti, ettei mitään syitä tiedetä keskenmenoihin..no joo tiedän ettei yleensä syytä löydetäkään ,mutta kun ne kerran oli kuitenkin tutkittu! ja patologian lausunosta, jota sittemmin ystävällinen sairaanhoitaja tulkkasi, kävi ilmi että sikiö kaikinpuolin "tavanomainen" eli terve ja kehitys normaalia ym.. no itse päättelen tästä että syy (jos nyt pakko joku syy hakea, niin kuin minun on) on istukkatutkimus. koska sen jälkeen tuli kovat kivut ja sikiö vastasi kooltaan juuri niitä viikkoja kun lääkäri totesi kuolleeksi. Tämä kätilö joka antoi lähetteen tutkimuksiin, mittasi väärin että niskaturvotus olisi ollut, kaksi muuta kätilöä, lukuunottaen naistenklinikan, saivat terveet mitat ja yli 1,5mm alahaisemman kuin tämä kätilö. Eli turhaa mentiin tutkimuksiinja turhaa kuoli sikiömme. Ensi kerralla en todellakaan enää niin vain luota "ammatti-ihmisiin", vaan mietin itse mitä kannattaa tehdä ja milloin..no niin kuin aina oman järjen käyttö sallittua tietty..ei sitä vaan osannut ajatella että turhaa menee kun joku niin oli ehdottanut.. vaikutan ilmeisen katkeralta näköjään kun luen kirjoitustani.. ;) mutta oikeastaan on jo hyvä mieli ja tiedän että parhaansahan lääkärit ym. kätilöt toki tekevät ja itsehän men sinne tutkimuksiin mentiin. ENsi kerralla vaan omat mielipiteet pitää ottaa mukaan ja vaatia itselle vastauksia kun tulee kysyttävää. Siis tosi sekava juttu tästä tuli, sori vaan..

mutta hyvä fiilis sikäli, että kohtu puhdas ja kaikki ok, jälkitarkastus men siis sittemmin katsottuna hyvin! Lääkäri käski odottaa KAHDET menkat, kun jo niin pitkällä oli tuo sikiö ja kaavittu, mutta ehkäpä ollaan tyhmiä..aiotaan oottaa vaan YHDET:: =) no saa nähä tuleeko kalliiks meille.. uskon että yhdet riittää, koska se eka lekuri joka kaapi minut, sanoi että yhdetkin riittää. Tahtoo uskoa sitä! ;)

Ja jos jäi epäselväks miksi valitin niin syy oli se, että olisin halunnut suomea puhuvan ja ymmärtävän lääkärin, niin oisin kysynyt enemmän, nyt en viitsinyt kun kysyin jotain niin hän vastasi ihan toisista asioista, ei siis ymmärtänyt kysymksiä. kysyin esim. että näkeekö siitä olisiko se voinut johtua istukkatutkimuksen aiheuttamasta reiästä istukasta tuo km, niin hän vastasi että klamydia´voi esiintyä vuosienkin jälkeen ja alkoi puhua miehelleni neuvolaan menosta.. :LOL:

no jopas pomppas taas. Kyllä se tästä ja uutta tosiaan putkeen vaan! :heart:

Toivottavasti Tiniin menkkatoireet ja kaikki omituisest krampit ja muut häviää ja negasta tuleekin vielä plussa! Eihän sitä koskaan tiedä... :)

Maanantaina olisi kiva kuulla myös Ninnin kertomana plussauutisia! Peukut ja varpaat on pystyssä, että saisit sellaisen synttärilahjan! :attn:

Gatsulle tervetuloa! Ikävää että jouduit km:n kokemaan, mutta toivottavasti aika ja täällä pyöriminen auttavat... :hug:

Olipas Katherinella ikävä jälkitarkastusreissu! :| Uskon että ottaa lääkärin kielitaidottomuus päähän! Joskus tuntuu, että ihan suomalaiseltakin lääkäriltä on vaikea nyhtää vastauksia kysymyksiin, saati sitten sellaiselta, joka ei tajua edes kysymyksiä! :headwall: Kyllä sitä nyt hitto siinä ammatissa pitäisi olla todella hyvä kielitaito!!!

Gallup
Olen 26, mies 27, naimisiin mentiin 7/05, Tampereella asutaan kerrostalokolmiossa. Mä labrassa töissä, mies tietokonehommissa. Siinä se tooosi lyhyesti, lavertelen joskus lisää, jos siltä tuntuu.

Niin ja tänne tosiaan eksyi yksi täti, nyt siis kp1/32. :kieh: Hyvää tässä kierrossa on se, että en ehtinyt testata negaa turhaan, mutta eipä sitten paljon muuta positiivista löydy. Harmittaa, vaikka en tässä kierrossa ollut mitenkään päin varma raskaudesta. Erityisesti harmittaa se, että ensi viikon tiistaina olisi ollut laskettuaika, ja nyt en sitten ole edes raskaana, edes ihan alussa... :'(

No niin, minäpä jatkan tästä koneelta matkaa, buranan voimalla. Hyvää viikonloppua! :wave:

katherine, kiitos :heart:

Mä nyt kuittaan tältä viikolta ja lähen kotio hakemaan rinkkaa ja sit festareille (jossa aion olla ihan rauhallisesti jos nyt joku siel oliskin) unohtelemaan kaikki stressit :)

kaikille oikein ihunaista viikonloppua ja positiivisia uutisia ja kaikkea :heart:

Sunnuntaina sit bäks >>

katherine Klomifeenin vaikutukset perustuvat sen antiestrogeenisuuteen, minkä vuoksi munasolun irtoamista estävä vaikutus poistuu ja estrogeenieritys lisääntyy.Tämä johtaa munasolut irtoamiseen.Klomifeenilla on ilmeisesti myös suora stimuloiva vaikutus munasarjoihin,mutta munasolun irtoamisen aikaansaaminen edellyttää yleensä kohtalaista omaa estrogeenieritystä.

Käyttötarkoitus:Munasolun irtoamishäiriöt ja kohdun limakalvon liikakasvusta johtuvat vuotohäiriöt.

Mie sain ne siksi kun miulla on PCO ja kuukautisia ei ole luonnollisesti niin ekana terot käynnistää vuodon ja clomit avittaa siinä munasolun irtoamisessa,sain clomit jo esikon yritykseen ja myös kuopuksella oli clomit käytössä,ilman noita meillä ei varmaan olisi ollenkaan lapsia.Gyne sanoi jotta ovat miedoin lapsettomuus hormoni.Toivottavasti selvensi vähän.

katherine :hug: olipas siulla lääkäri,olishan hän voinut sanoa että mistä km johtui jos kerran oli tiedossa tai ainakin ystävällisemmin sanonut ettei tiedä.Meillä kanssa yksityisellä puolella muutama todella epäystävällinen naisgyne joille en mene ikinä,sairaalla on onneksi kaikki mukavia.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti täältä saisi maanantaina lukea plussa uutisia. =)

Gatsu, lämpimästi tervetuloa joukkoomme ja osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: :heart:

Äitee2, ikävä kuulla, että poikasi on joutunut rotaviruksen kokemaan ja sen myötä saanut allergiaongelmia :( Toivottavasti keliakiasta ei ole kyse kuitenkaan, vaikka senkin kanssa toki pystyy elämään. Nykyisin on onneksi jo niin paljon tuotteita keliakikoille kuten vilja-allergisellekin.

Viuhtis, pahoittelut tädistä :hug: Tästä kierrosta sitten tärppiä!! :heart:

Katherine, olisko todella niin että istukkatutkimus olisi aiheuttanut keskenmenon? Tiedän että siinä on km-riski, mutta silti aina ajatellut ettei niin käy..Olen niin kovin pahoillani puolestanne :hug: :'(

Gallup: Olen 36v (varmaan tän pinon vanhimpia..?) 4-vuotiaan pojan äiti Etelä-Karjalasta, tarkemmin Lappeenrannasta. Asustellaan kerrostaloneliössä Saimaan rannalla. Kotona olen ollut pojan kanssa hänen syntymästään lähtien, kun töitäkään ei ole siunaantunut (lukuunottamatta muutamaa lyhyttä pätkää keväällä ). Mut mikäs täällä kotona on ollessa :) Koulutukseltani olen tradenomi sekä lastenhoitaja. Aviomieskin on (31v), naimisiin menimme 11/05. Toista lasta ollaan toivottu tässä vuoden verran.. jospa kohta onnistaisi.. :)

Epskeps mie olen kanssa asunut lappeenrannassa koko ikäni paitsi v-99 muutin miehen kanssa ylämaalle.Että ollaan melkein naapureita =) Se rotavirus oli viedä pojalta hengen mutta onneksi se on ollut ja mennyt,nyt vaan yritetään elää näitten allergioitten kanssa ja toivotaan ettei keliakiaksi menisi mutta pahasti siltä vaikuttaa,parin viikon päästä tilanne selviää kun saadaan näytteistä tulokset.

Gatsu :hug: ja tervetuloa joukkoon mahtavaan.

Vai Ylämaalla asustelette, no jopas =) Siellä myö käytiin just viime sunnuntaina jalokivimessuilla :D

Tuo rotavirus on kyllä ihan kamala sairaus pienellä lapsella, onneksi poikasi siitä selvisi!! Meidän poika osallistui vauvana rotavirusrokote-tutkimukseen ja tuossa viime vuonna saimme tiedon, että hän oli saanut aitoa rokotetta, joten toivon mukaan se rokote myös tehoaa eikä meille tuota sairautta tule.. Kaverin molemmat lapset sairastuivat siihen viime vuonna ja molemmat joutuivat myös sairaalahoitoon. Onneksi siitä selvisivät.

Otettiinko pojaltasi suolibiopsia? Miten sen ottaminen sujui, jos saan udella..? Meillä oli kans silloin pari vuotta sitten puhetta lääkärin kanssa tuosta suolibiopsiasta, mutta sitä ei sitten otettu kun ei verestä löytynyt mitään mikä olisi keliakiaan viitannut. Toivottavasti ei ole keliakiaa, mutta muista, että sen kanssa voi hyvin elää ja ruokavalion avulla lapsi pysyy terveenä ja oireettomana. :)

Yhteistyössä