km:n jälkeen kuumeilevat...

Gallup:
Minä 25v ja avomies 30v.
meillä on 2,5v ja 4,3v pojat täällä kotona, keskenmennyt vauva olisi siis kolmas ollut ja niin toivottu :ashamed:
asutaan helsingin oulunkylässä, toistaiseksi kerrostalo kolmiossa. syyskuun jälkeen aletaan etsimään rivitalo 4h+k+s asuntoa mahd.läheltä helsinkiä/vantaata sillä työpaikat molemmilla täällä.
mies kiinteistöhuollossa ja minä liikuntavammaisten kanssa töissä =)
ihan tavallinen perhe ollaan joka tykkää matkustaa ja tehdä tavallisia juttuja.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viuhtis:
. Harmittaa, vaikka en tässä kierrossa ollut mitenkään päin varma raskaudesta. Erityisesti harmittaa se, että ensi viikon tiistaina olisi ollut laskettuaika, ja nyt en sitten ole edes raskaana, edes ihan alussa... :'(
tätä mä kauhulla odotan jo eli elokuuta ja laskettua. :ashamed: :ashamed: :ashamed: ollaan onneksi turkissa silloin joten voipi olla että menee ihan hyvin ohi. tai sitten ei.
mä olin ihan varma että elokuussa olen onnellisesti raskaana jo ja sillein pääsen hyvin sen yli- no eipä vaan näin taida olla ja ottaa niin vi.tusti päähän, itkettää ja kaikkea mahdollista :ashamed: |O

oikein ISO HALAUS MEILLE kaikille :hug: :hug: :hug:

Gynellä käyty.
yksi kaunis johtofoliikkeli oli tulossa 12,7mm ovulointi siis 17 pv niinkuin viimeksikin ja silloin se olisi 18,7mm eli ihan hieno koko.
limatkin olivat kunnossa.
tukostaipumus testiin menen ensi tiistaina tuloksiin menee viikko. omaksi maksettavaksi jää rapiat 100euroa.
+ nuo käyntimaksut myös joka nyt oli esim 48,10 per kerta.
ja siihen kuului foliikkeli-ultraus

kun tulokset tulevat niin menen kuuntelemaan vastaukset ja varaan ajan seuraavaan oletettuun ovulaatioon.
jos ei nyt tärtppää,.. toivottavasti tärppää kun oli niin kaunis pallukka tulossa :saint:
sama lääkäri osaa tehdä yhteenvedot niistä meidän kromosomi tutkimuksista sitten samalla.. onneksi ne tehtiin kunnallisessa ne on kuulema kaikista kalleimmat testit.

tässä oli vain omaa napaa anteeksi :ashamed:

mutta olin niin iloinen että lääkäri haluaa asialle jotain tehdäkkin..

mutta nyt rantasaunaan.. kohan tuo poitsu herää kohta.. vissiin..

Alkuperäinen kirjoittaja pullenah85:
Oma nassu: kp 16 menossa, eikä olla ehditty sekstailla kauheena.. Töitä molemmilla, ja varsinkin miehellä on niin paljon, että hän ei ole yksinkertaisesti jaksanut joka ilta, kun väsyneenä kellahtaa vain sänkyyn. blääh :( viikon verran olin ehtinyt unohtaa vauvajutut, mutta nyt aloin stressaamaan siitä, että kun ei ole ollut seksiä kovin kummoisesti, niin ei ole kummosia raskautumismahdollisuuksiakaan... :headwall: tylsyys!!!
Nooh, pitää sitten seuraavaan ovikseen panostaa.. Tiedän, että se pahaolo/tuska iskee taas menkkojen alkaessa, mutta minkäs sille tekee.

meillä ihan sama tilanne nyt menossa.
mies ihan kuollut töistä ja siellä suurimman osan ajastaan viettänyt nyt. ja sitten mä olen töistäni kuollut ja viimeisin voimin jahtaan miestä :ashamed: huonolla menestyksellä-
joten siksi ensi kierto jo silmissä- tästä vähän kuin luopunut ellei pyhällä hengellä raskaaksi tule :/

Moi taas..

unohtu ihan tuo gallup tuossa vikisimisessäni ( ihana sana) että täytyypä vastata siihen lyhyehkösti..

minä 25v ja mies 30v. E-suomessa asutaan pienehköllä paikkakunnalla (60km helsingistä) jossa n. 35 000 asukasta..
Mies tehdastöissä, minä päiväkodissa. Siinäpä se pähkinänkuoressa =)

epskeps: valitettavasti minulla sellainen kokemus takana että uskon istukkanäyttenoton aiheuttaneen minulle keskenmenon, mutta toki se on TODELLA harvinaista..mutta jonkunhan täytyy siihenkin tilastoon kuulua.. =(

viuhtis ja pulttibois: jaksamista teille ! Todella pas..maista ette voi jo odottaa uutta kun nuo la:t tulla jolkotteleepi eteenne. Ihan sama pelko mullakin vaikka km.stä vasta kuukaus..mutta etteköhän te pian paksuna pyöri ;) Tsemppiä ja mun mielestä vihainen saa Olla!! ÄR! =)

gallup: 28.v mies 26 ja lapset 4(kohta puoliin 5)ja 3+risat ja km 05/07.neliö haagassa.mut tunnistaa kyl jo tästäkin, kääk!
kävin 9km lenkillä aamulla(7.20) ja oli ihana juosta yksin, kukaan muu ei ollu yhtä hullu olakseen siel radalla, tai sit muiden muksut vaan nukkuu kauemmin :kieh:
tänään on aikas ihana päivä, ilman sen ihmeempiä syitä. vaik eilen mun ystävä ilmoitti, et niille tulee kolmonen ja la on samana päivänä sattumalta ku mul olis ollu???ei se mun raskaudesta tienny, enkä kertonu. Mut jostain syystä mua ei harmittanu yhtään. hyvä minä :D

Haaveissa esikoinen

Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 2/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 2/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 7/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 9/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 9/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 9/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 12/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 13/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 17/-
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 27/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 28/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 33/28-40
Tytti.........................KM........................................KP 49/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 15/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 16/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 60/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 3/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 5/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 13/30
Ninni78 29V...............KM 05/07............................KP 28/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83

:wave: Mukavaa lauantaita kaikille!

Täällä alkais olla km jälkivuodot loppusuoralla (ja vasta 1,5 viikkoa tyhjennyksestä..), toivottavasti selviäisin nyt näin ja päästäisiin ajattelemaan elämää eteenpäin. Tänään ollaan miehen kanssa menossa hotelliin yökylään, syömään hyvin ja vähän pyörähtämään kaupungilla. Vettä vaan tulee oikein antaumuksella..

Galluppiin: Olen 29.v, mies vuotta nuorempi. asustellaan Oulun seudulla, vähän täällä syrjässä. Tällä hetkellä rivarikolmiossa vuokralla, mutta loppuvuodesta jo omassa talossa, mitä mies tuolla kaiket illat ja vapaat meille rakentaa. Ei jaksais odottaa. =) Meidän suhde alkoi kaukoversiona, kun asuin itse Helsingissä, joten Finnairin sinivalkoiset siivet tulivat hyvin tutuiksi ja tili tyhjäksi 1,5 vuoden aikana.
Olen päiväkodissa töissä ja mies on sähköalalla. Kosinta tuli maaliskuussa ja naimisiin on tarkoitus mennä vuoden sisällä. Lapsia ei siis ole, ensimmäinen onnistunut raskaus päättyi molempien vauvanalkujen menehtymiseen. Lapsettomuushoidoissa Väestöliitolla, suurimpana syynä minun pco.
Lapsen virkaa meillä hoitaa onnistuneesti kissa-neiti.

Oiskohan siinä ollut jo kaikille kyllästymiseen asti.. =) Lähden nyt pakkaamaan tätä suurta matkaa varten.. (palaammehan jo 24 tunnin kuluttua..)

No niin, nyt on taas lista päivitetty. =) Toivottavasti on kaikki kohdillaan.

Pulttis Voima- ja jaksuhalit sulle :hug: Toivon mukaan mielesi tuosta piristyy päivän mittaan.

Katherine :( Ikävää että teidän piti siihen tilastoon mukaan joutua :hug:

OmaNapa 2 viikon päästä olisi mulla ollut laskettu aika.. :( ja jotenkin tänään on vähän haikea mieli kun ajattelen että se meidän vauva olisi varmaan näitä aikoja jo syntynyt, kun esikoinenkin syntyi 2 vkoa etuajassa.. :ashamed: Mut minkäs teet.. :| Ihan kummalliselta tuntuu kyllä tuo, että LA jo kolkuttelee näin lähellä, eikä tässä vieläkään olla siunatussa tilassa. :ashamed: Elelen toivossa, että nyt 2 viikon päästä kun tämä kierto lähenee loppuaan, saisin plussan testiin tuona LA-päivänä. :saint:
Esikoinen tuossa päiväruoalla yhtäkkiä lohkaisi, että "kun sulle se vauva syntyy.." :eek: Ihan tuosta noin vaan. Mitään ei olla mistään vauvoista taas puhuttu. Tuli ihan kummallinen olo tuosta. Näinköhän tuo poika tietää jotain mitä minä en.. :eek: Ei olisi ensimmäinen kerta...
Illalla otettiin miehen kanssa vähän viiniä ja katsottiin leffaa, niin meitsipä meinas sammua sohvalle kesken elokuvan :eek: :ashamed: Aivan järkkyä! Mulle ei koskaan käy niin. Ja vieläkin on pää ihan tokkurassa niistä parista lasillisesta..Todella outoa. :snotty: Eilen piti peittojakin heilutella, niin jäi sekin sitten tekemättä, kun tää rouva vaan kuorsas.. :ashamed: :kieh:

No tulipas omaa napaa.. sorry.. :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

tekstiä tullu taas TOSI paljon!
Kauan menee lukemisessa... mies jo aivan hermona että vieläkö istun :LOL:
mutta kun mökillä pari päivää ollaan niin pakkohan se on kaikkien kuulumiset lueskella...siellä se keittiössä saa häärätä yksin ruokapuuhat ;)
No olenhan mie lomalla...siis vaan tän viikon, mutta kuitennii, pääsen vähän helpommalla...mulla oli siis vaan 1vkon kesäloma, kun taas miehellä 6vkon kesäloma... :x
No ollaanpahan päästy pupuilee jonkin verran... ;)

joo siis GALLUPPIA : mie olen 27v perhepäivähoitaja ja mies on 34v bussikuski, lapset: tyttö kohta 7v ja poika kohta 3v. asutaan kolomen jiin kajjjaanissa rivarineliössä. ollaan oltu 4vuotta naimisissa( tai siis syyskuussa tulee 4v )

mitähän sitä muuta piti..siinä ne tärkeimmät! :D

Tuossa just luin että suurin osa (tai ehkä kaikki muut ) on etelämmästä ku mie... :whistle:

no onhan se ihan hyvä ku me ollaan täällä että joku kansoittaa tätä pohjoistakin...ettei autioksi jää... :LOL:

Omaan napaan...siis outoja taas...
ekax kysymys siitä kohtutulehduksesta: eli miten pitkään se voi tulla kaavinnan jälkeen ??
sitten kohdunnipukasta, eli pe oli kaavinta, la oli jo kiinni ja kova, tiistaina oli taas pehmeä ja auki (tuli ne menkat jotka kesti 1pv), sitte oli taas kiinni ja kova, ja nyt taas tänään pehmeä ja auki ja aivan oviksen oireet...outo tämä miun elimistö...
Mitäs sanotte MITÄ TÄÄ ON...??
Alakaa olla jo kummissaan tämä olio....

Pääsisinköhän tänne mukaan :wave:
Eka keskenmeno takana, tapahtui noin rv4+4. Elämäni eka plussa ja samalla keskenmeno :'( Kyllä oli kova kokemus kun lasta toivottu jo kolme vuotta. Meillä ei siis vielä yhtään lasta :'(
Lapsettomuushoidoissa ollaan oltu kohta vuosi. Ekalla IVFhoidolla saatiin plussa mut näin kävi. Kävin maanantaina verikokeessa ja hCG oli 727 ja eilen se oli 36, eli tippunut rajusti. Varmaan kaikki tullut itestään pihalle, toivon niin.
Onko teillä otettu ns.nolla verikoetta keskenmenon jälkeen? Eli että hCG arvot on nollilla.
Olen 26 ja mies 28. Asustellaan Tampereellapäin.
Keskenmenosta kohta viikko. Silti vuotoa tulee edelleen. Ei enää veristä, rusehtavaa. Kuinkahan kauan tätä kestää.
Elokuussa varmaan ensimmäinen pakastealkion siirto tiedossa. Kuulemma voisi jo seuraavista kuukautisista aloittaa seuraava hoito.
Mietiskelen sitäkin kuinka kauan tässä nyt menee että alkaa seuraavat menkat. Kokemuksia varhaisen keskenmenon kokeneilla, miten menkat alkaa??

Voi Angelina :'( Otan osaa menetyksesi johdosta. suuren suuri :hug: sinulle!
Tuosta en osaa sanoa mitään siis noista hoitojutuista, mutta mulla lääkkeellinen km oli 19.6. ja vuoti siitä sinne 28.6 asti tuhruna ja 29.6 oli kaavinta vielä kun istukka ei ollu tullu pois, tosin vkoja oli jo 7+...ja heti seuraavalla viikolla alko menkat!
mulla on niin nopea oma hormooni toiminta...kax synnytystä takana ja viikko jälkivuodon loppumisesta alkanu menkat.
Mutta se on Hyvin yksilöllistä!

Toivon todella että saatte oman pienokaisen, täällä saa purkaa nyt sitä surua ja pahaa oloaan. myö täällä ymmärretään miltä tuntuu menettää hento kukkanen... :hug:

Ensinnäkin,Tervetuloa meidän joukkoomme Gatsu ja Angelina,pahoittelut keskenmenosta :hug: Toivottavasti saatte voimia tulevaan yritykseen täältä meidän joukostamme :heart:

Angelina,Mulla km rv6, ja mulla otettiin verikoe vain kerran ja se oli 115. Sanoivat ettei niin alhaista tarvitse enää seurata...Vuoto kesti 3viikkoa ja menkat alkoi kahden viikon päästä siitä. Eli 5 vko.keskenmenosta.

Pulttis,koeta kestää :hug: Jaksamista....

Galluppi:
Olen 27,mies 30 vuotta,esikoista kuumeillaan:) km 02/07.Asutaan Kotkassa kerrostalossa,haaveissa omakotitalo tulevaisuudessa.
Olen tällä hetkellä oppisopimusopiskelija, eli työskentelen kaupassa ja opiskelen samalla myynnin ammattitutkintoa.löytyy myös pukuompelijan koulutus. Mies lähti vanhoilla päivillä opiskelemaan musiikkiteknologiaa,ja on lukuvuoden aikana jonkin verran pois kotoa,kun koulu orimattilassa. Kesät ja viikonloppuja töissä.
Meillä löytyy kotoa kaikenlaista soitinta ja peliä ja vehjettä,mies myös soittaa bändissä,joten keikoillakin on jonkin verran ja välillä meikäkin lähtee mukaan reissuun:)
Itse tykkään kovasti ommella ja leipoa,just kävin viimeistelemässä kaverinluona kakut,kun hänellä tänään synttärit. Niin ja yleensä ruuan laitto on in :D

Hääpäivä meillä olis huomenna,eka vuosi tulee täyteen!!! Käydään syömässä yms...
Ja mitä vielä... haaveilen historian opinnoista avoimessa yliopistossa ja tykkään lukea ja veneillä,meillä sellanen vanha paatti,erittäin rakas:D

Siinähän sitä!!! melko sekava,mutta koittakaa kestää=)

Hei....

Tervetuloa kaikki uudet ja pahoitteluni ja :hug: keskenmenon johdosta!

Täällä levoton olo, testi ihan hehkuu tuolla hyllyllä ja välillä kuulen sen jo mua kutsuvan :LOL: . Auttakaa rakkaat virtuaalisiskot mua pysymään vielä pari päivää pois sen luota!!!
Nyt kp 28/30 ja niiiiin tekis mieli testata mut kun olen jo päättäny et maanantaina vasta, miten jaksan??? Oireita mulla on ollu oviksesta asti, masua nippailee joka päivä, välillä etoo ja nyt on alkanu tulemaan väsymyskin kehiin. Luulen kyl et oon vaan valeraskaana ja kehittelen mielessäni oireita... KÄÄÄÄKS!
Pitäis pikkuhiljaa alkaa pakkaileen matkaa varten mut luulen et jää kuitenki maanantaille =)
Nyt tarvii mennä laittaa ruokaa, kirjottelen illalla ehkä vielä...

-Ninni- :heart: :heart:

Voimia,älä sorru ninni!!! :LOL: Vielä paripäivää pitäis kestää... Ne on pirulaiset kuin seireenejä,houkutteleva kutsulaulu kantautuu , yrittävät saada pauloihinsa...mutta ei saa antaa testinpaholaisille periksi :LOL:

Täytyy kysyä uudestaa, voisiko joku ystävällisesti kertoa:

Omaan napaan...siis outoja taas...
ekax kysymys siitä kohtutulehduksesta: eli miten pitkään se voi tulla kaavinnan jälkeen ??
sitten kohdunnipukasta, eli pe oli kaavinta, la oli jo kiinni ja kova, tiistaina oli taas pehmeä ja auki (tuli ne menkat jotka kesti 1pv), sitte oli taas kiinni ja kova, ja nyt taas tänään pehmeä ja auki ja aivan oviksen oireet...outo tämä miun elimistö...
Mitäs sanotte MITÄ TÄÄ ON...??
Alakaa olla jo kummissaan tämä olio....

Angelina, pahoitteluni keskenmenosi johdosta :( :hug: Tervetuloa tänne meidän kanssasiskosten joukkoon :flower: Toivottavasti teille oma pienokainen suodaan pian :heart:

Repa :LOL: Hyvin lohkaistu! :D Voisin tuota peesata ihan kybällä! Semmoisia seireenejä ne testit kyllä ovat ;) Olen itse päättänyt etten ihan heti testaa, kun viimeksikin kävi niin, että täti saapui pari tuntia testaamisen jälkeen.. :ashamed:
Mukavaa hääpäivää teille!! :heart:

Aurinkoenergiaa, mulla se kohtutulehdus tuli melko pian sen kaavinnan jälkeen :/ Kait se mahdollista on että se voi myöhemminkin tulla, valitettavasti en tän paremmin osaa vastata :ashamed: Mut jos sitä epäilet, niin heti lääkärille vaan!! Verikokeestahan ne tulehdusarvot selviää. Toivottavasti ei semmoisesta ole kyse!! Ja tuosta kohdunnipukasta, en siihenkään osaa mitään sanoa :ashamed: Itse kun en sitä tutkaile ensinkään.. :snotty:

Ninnille täältä iso plussapuhallus!! ++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: Ja tädinestopuomit päälle :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Täällä tuo esikoinen on taas höpötellyt meille tulevasta vauvasta :eek: Ihan äimänkäkenä täällä ollaan.. :eek: Kunpa olisi oikeassa :heart:

Haaveissa esikoinen

Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 3/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 3/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 8/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 10/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 10/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 10/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 13/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 14/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 18/-
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 28/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 29/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 34/28-40
Tytti.........................KM........................................KP 50/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 16/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 17/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 61/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 4/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 6/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 14/30
Ninni78 29V...............KM 05/07............................KP 29/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83

Heippa kaikille.

Epskeps pojasta ei vielä ole suolibiopsia otettu kun on ollut liian heikossa kunnossa mutta nyt lääkäri sanoi jotta syksyllä otettaisiin kun viitteitä noissa verikokeissakin näkyy siihen keliakiaan,ihottuma on ainakin pahentunut tässä viikon aikana hurjasti tai sitten on joku uusi allergia puhjennut.

Angelina :hug: ja voimia jaksaa eteenpäin.Tervetuloa tähän joukkoon mahtavaan,täällä voit vapaasti surra ja kiukuta kun siltä tuntuu.Kyselit siitä jälkivuodosta ja HCG arvosta niin mulla jälkivuoto kesti n.1.5 viikkoa,miulla oli km rv7 (alkio vastasi rv5) ja sain lääkkeellisen tyhjennyksen.HCG arvo oli jälkitarkastuksessa 0.

Ninni78 Älä sorru,koita jaksaa vastustaa kiusaus vaikka ne sitkeitä ovatkin.

(.) mua sattuu tuonne vasemmalle ja toisena päivänä oikealle sarjojen kohdalle taitaa terot jyllätä voimissaan jospa menkatkin ens viikolla alkais,ristiselkä kipua ainakin on ja se on yleensä merkki miulla lähentyvistä tädeistä (sukulaistädeistä hermo kiristyy jo ajatuksesta =) ) muuten olo on aika seesteinen,itku kohtaukset on jääneet jo pois melkein kokonaan ja saatte olla ylpeitä miusta,söin eilen lautasen tyhjäksi kun oltiin syntymäpäivillä,mies oli ihan ihmeissään ainut et paha olo tuli syönnin jälkeen kun niin kauan "paastonnut",noi oli 80v juhlat ja sankari tanssi polkkaa ihan kuin nuoret miehet,oli komeaa katseltavaa.

Mies lähti äsken töihin ja tulee huomenna joten arki alkoi mein talossa ja joutuu taas vastuun ottaa hyvin pitkälti yksin kaikista töistä,sukulaisen kommentti:eihän siellä maalla ole edes kesällä töitä! juu,ei niin ;) mitä nyt heinähommat alkoi ja kyttäys pilviä kohti.Taas meitsiltä karkas tää kone hallusta mut koittakaa kestää...

Hei.
Olen seurannut sivusta jonkun aikaa ja nyt tuli sitten se pakko ilmottautua mukaan :D . Sain KM:n 05/07, raskausviikkoja oli kasassa 15+. Elämä kuitenkin voittaa ja kovalla innolla on alettu haaveilla jo uudesta! Niin, ja esikoisesta haaveillaan :) . Meille tosiaan sanottiin, että yhdet kuukautiset pitää olla välissä ja kp on tällä hetkellä 6/30-35 tai jotain sinnepäin...

Yhteistyössä