Tulin nyt vielä pikaseen lukeen uudet kirjotukset ja kirjottaan taas vähän omaa napaa. Ensinnäkin pahoittelut ja voima :hug:
kaikille uusille, ikävää että olette tänne puolelle joutuneet tulemaan, ryhmä on mitä ihanin, tuutte saamaan niin paljon tukea ja helpotusta täältä, ihmisiltä jotka on saman kokeneet ja
todella tietää mistää puhuu!
Epskeps toivottavasti sun pojassa ois ennustajan elkeitä ja aavistais jo et äidillä ois pikkusisar masussa :heart:
Katherine mukavaa Suomen autoreissua! :hug:
Tinii tajusiko se täti pysyä poissa?? Sille kun ei oikeen tunnu viesti menevän perille ettei oo kaivattu tyyppi.
Viuhtis me oltiin sunnuntaina miehen kanssa Ruisrockissa ja kastuttiin kans ihan läpimäriks mut ei haitannu, mua kun ei muutenkaan sade haittaa, en koskaan käytä sateenvarjoa tai sadetakkia, sehän on vaan vettä! =)
Repa mäkin sain mun mieheltä 1-vuotishääpäivänä jättikimpun punasia ruusuja eikä sekään mulle ikinä muuten kukkia tuo =) . Siks tuntuiki varmaan extraihanalta :heart: .
Sitten vielä
KAIKILLE ++++++++++++++++
plussatuulia!!!!
ON: Tätiä ei vieläkään kuulu, ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa et jo hanat aukee, mut ei mitään vielä, eikä tarviskaan tulla! Ostin Citymarketista eilen halpistestejä ja aattelin sit matkalla testata jos menkkoja ei ala näkyyn, mut ootan nyt kuitenki pari päivää ainaki. Ja saa kai Bulgariasta testejä kanssa. Ois nyt vaan ollu kiva tietää jo ennen matkaa et onko se salamatkustaja mukana ni tietäs vähän miten ton alkoholipuolen kanssa toimis
. Kun jos se vauva nyt ois jo matkassa ni musta tulee samantien absolutisti mut jos ei ni ei
Tänään pitäis sit neljän aikaan kääntää nokka kohti Hki-Vantaata, lento lähtee vasta ysiltä mut aina kestää kuitenki ku lapsille tulee aina jossain välis pissahätä, jano ja nälkä ja on pakko pysähtyy ainakin kerran, luultavasti kaks.
Mahaa mulla on edelleen nippaillu ja välillä sellast yökötystä, mut jotenki vaan on sellanen olo ettei oo vielä tärpänny.
Täällä monet puhu kun joku läheinen on raskaana ja joutuu koko ajan kuunteleen juttuja vaivoista, mulla sama juttu. Sisko saa esikoisensa helmikuussa, eli ihan alussa vielä, ja ainoot puheenaiheet hänellä on nykyään vaan raskauteen liittyvät. Eikä hän mitenkään huomaa tai ymmärrä et mua ihan oikeesti loukkaa ne jutut, välillä itkua nieleskellen kuuntelen niitä juttuja ja vaan hymähtelen jotain väliin. Oon tottakai onnellinen heidän puolesta mut kun ei ihan koko aikaa jaksais niitä valituksia kuunnella. Muutaman kerran on ollu niiiin lähellä etten oo jotain huutanu. Inhottaa et itestä on tullu tollanen, ihan ku katkera ois, en myönnä =) , mut ei kai sitä itelleen ja tunnoilleen mitään voi.
Nyt lopetan tään saarnaamisen, koitan kyl Bulgarias päästä koneelle, meiän hotellissa on kyl netti, pakko päästä lukeen teiän kuulumisia ja toivottavasti kertoon iloisia uutisia ja myös lukea sellaisista!
:hug: kaikille!!!
-Ninni- :heart: :heart: