km:n jälkeen kuumeilevat...

tiedän tasan miten paljon tuo sukulaisesi uutinen sinua järkytti :hug: ystäväni teki "saman tempun" ja tuntui kuin maa olisi niellyt minut! Valitettavasti siihen ei ole lääkettä... tuntuu niin kurjalta että sisuskaluja vääntää, mutta tärkeintä on että pystyt tuntemaan onnellisuutta hänen puolestaan :) Tuo km tulee nousemaan yhä uudelleen ja uudelleen pintaan, tiedän sen! Viimeisimmästä km nyt 2 kk aikaa ja edelleen itken joskus kuin niagaran putous :LOL: Mutta se on osa paranemisprosessia, voimia sinulle!! :hug:
Tuo oma kroppa on joskus sekaisin km jälkeen, toivotaan että jakossa toimii normaalisti!

Moi.... Kuulunkohan tänne...?

En ole kokenut keskenmenoa, vaan joutunut keskeyttämään raskauden viikoilla 23. Esikoinen oli kyseessä, niin kovin toivottu, odotettu ja rakastettu. Rakenneultran jälkeen lääkärit kehoittivat meitä keskeyttämään raskauden, koska vauvan sydämen nelilokerokuva oli täysin poikkeava. Diagnoosina pikkuisellamme siis Ebsteinin anomalia.

Kuten SadMam sanoi, niin minäkin olin vielä 3,5 viikkoa sitten tukevasti raskaana... Nyt sitten olen äityslomalla melkein lokakuun loppuun saakka, niin pahalta kuin se kuulostaakaan kun ei ole sitä vauvaa. Samalla olin oikeutettu myös äitiysrahaan/äitiyspakkaukseen, ja kuten arvata saattaa, valitsin rahan.

Eksyin tänne palstalle, koska vauvakuume on niin valtava. Mutta samalla olen kauhusta suunniltani, jaksanko kestänkö ja pystynkö tähän kaikkeen uudelleen? Mitä sitten jos taas löytyy jotain vikaa tulevasta vauvasta? Tiedän että pakko olisi vain yrittää uskaltaa, mutta silti tulevat ultrat pelottaa.

Paikoilleen ei saisi jäädä tallaamaan, sillä menolla en ainakaan ikinä saa pientä nyyttiä syliini. Moni ulkopuolinen (mutta tuskin kukaan teistä, te varmasti ymmärrätte) varmaan ajattelisi että mikäs kiire tässä on kun synnytyksestä ei ole kulunut vielä kuukauttakaan, mutta on vain niin tyhjä olo.. Ei uusi vauva ikinä vie enkelipoikamme paikkaa, hän kulkee mukanani aina.

Pelottaa : Halaukset :hug:

Tänään tajusin että siitä on nyt viikko kun toivottu raskaus päättyi. Tuntuu jotenkin että siitä olisi paljon pitempi aika.
Tänään saatiin sitten lupa yrittää uudestaan kun seuraavat kk alkaa. Toki en aijo olla ennen sitä selibaatissakaan. Mutta tämä vuoto on jonkin verran jatkunut ettei kauheesti mieli teekkään ennen kun se loppuu :LOL:
Keskiviikkona lähdetään maalle rentoutumaan. Tullaan vasta sunnuntaina pois. Ehkä tämän kaiken saa pois mielestä. Vähän jännittää kohdata anoppi kun kerroin hänelle viime viikolla mitä olemmekaan joutuneet kokemaan. Näin kirjoittaessa tuntuu helpommalta puhua asiasta mutta ääneen, kasvotusten, meinaa tulla vieläkin itku. Mutta eiköhän tässä olla jo toipumassapäin hyvää vauhtia. Pelottaa vaan seuraava yritys, mitä tapahtuu.
En olisi uskonut tätä sanovani mutta plussa testi pelottaa! Keskenmenon pelko on varmasti koko ajan takaraivossa. Ennen sitä toivoi plussaa, nyt sitä vähän pelkää
:/ Voi tätä elämää!

Niin kuin joku jo sanoi, tämä pino on TODELLA aktiivinen!! Ei se haittaa, ihan hyvä vaan. Mies vaan välillä ihmettelee, kun tupellan koneella ikuisuuden, ja väitän aina lukevani edelleen uusia juttuja läpi! :D

Tervetuloa uudet, Pelottaa ja mimmuli! Ikävää, että jouduitte tänne tulemaan. :hug: Kummasti vaan kasvaa tämä meidän porukka, kovin on km yleinen, vaikka siitä ei todellakaan puhuta lähes ollenkaan!

Ninni, toivon todella, että sait testiin haamun, etkä viivan paikkaa! :flower: Toivottavasti täti ei eksy teidän reissulla paikalle, vaan saat olla loman rauhassa ja tulet sitten kertomaan hyviä uutisia! Reissussa on ikävää olla, jos täytyy koko ajan olla joku vaipan tuppo housuissa... :kieh:

Angelina, me yritetään vielä ilman hoitoja. Toivottavasti tulosta syntyisi, niin ei tarvisi lähteä apua etsimään. Toivottavasti te saatte hoitojen avulla nyytin. :) Ja kyllä täälläkin vähän pelottaa se joskus edessä oleva plussa. Mahdollinen uusi keskenmeno on niin kamala asia, että sen tahtoisi kyllä välttää kaikin keinoin... Varminta olisi tietenkin olla selibaatissa! :kieh:

Toivottavasti Tiniin selän juilinta on merkki jostain ihan muusta, kuin tädistä! Eikös sekin kuitenkin ihan mahdollista ole? Vaikka tuntuu kyllä siltä, että raskauteen liittyen lähes mikä tahansa on mahdollista...

Mukava kuulla, että pikkupeikolla on kaikki hyvin! :heart: Se valaa kummasti uskoa meihin, jotka vielä täällä joudutaan roikkumaan, jos kerran joku muukin, niin kyllä mekin!

Ja Epskeps oli löytänyt värit tekstiin! Olipas piristävää... :D Toivottavasti teillä poika on oikeassa arveluineen! Mikäs sen mukavampaa, kuin pikkuveli/sisko vanhemmalle pojalle! Odotellaan siis luottavaisin mielin. ;)

Mulla on nyt jo parempi mieli kuin eilen. Vaihtelevasti näyttää menevän, vähän tuppaa ailahtelemaan... :ashamed: Kun taas kierrossa päästään eteen päin, niin elämä maistuu taas paljon paremmalle! Ja outoa tässä harmaassa päivässä on se, että poljin hetki sitten kaatosateessa töistä kotiin, ja minua vain hymyilytti, vaikka kastuin alusvaatteita myöten! :D

Lämmin :hug: pelottaa ja mimmuli !
Tervetuloa tänne palstalle, täällä todellakin saa purkaa pahan olonsa..kaikki ihan varmasti ymmärtää!

).( : mulla taas ihan oudot fiilikset alamasulla....välillä nippailee ja tuntuu kuin täti tulisi TAAS kylään...
On kyllä sekaisin nää mun hormoonihommelit...

just lopetelin työpäivän..siis loma loppui eilen... pitää nostaa koivet seinälle, jos vaikka se auttaisi... :eek:

anteeksi että käyn vaan vuodattamassa itseäni täällä :ashamed:

Onnea haamuista! :heart:

pelottaa.. rutistus :hug: olen niin pahoillani puolestasi!! mielestäni olet ihan oikeassa pinossa. tervetuloa vaan =) toivottavasti saat edes vähän lohtua suruusi täältä. oma raskauteni ei ollut yhtä pitkällä, läheskään mutta tiedän tuon tyhjän olon...se kalvaa vieläkin.. :snotty: kaipa se ajan kanssa helpottaa.. voimia sinulle
:hug:

Tervetuloa kaikki uudet!! :hug: Voimalla me selviämme kaikki näiden synkkien päivien yli. Toivon, että teilläkin elämä alkaa hymyilemään jälleen ja tyhjät sylit täyttyvät.
Täällä on kyllä vilkasta. En ole kovin kerennyt käymään kun on noita töitä riittänyt aina keskiyöhön saakka. Mietinkin, että onkohan minulla liikaa stressiä? Sehän voi myös vaikeuttaa raskautumista, vai? :eek:

Galluppi: Oulusta ollaan. Minä 23 vee ja mies 25 vee. Ollaan oltu naimisissa jo 5,5vee. Aika rientää. Vauvaa aloimme haaveilemaan 05/06 ja kun sitä ei kuulunut syksyyn mennessä ja tätikin tuli milloin sattui, hakeuduimme hoitoihin. Mua tässä kyllä hoidetaan. Clomit on kehissä.
Esikoista siis haaveillaan kovasti saavamme. Olemme ravintola-alalla yrittäjiä isän jalanjäljillä. Olen puoliksi ulkomaalainen ja mieheni on myös ulkomaalainen. Asutaan omassa paritalon puoliskossa, 80m2, joka viime vuonna rakennettu. Huone on nyytille jo varattu kunhan vaan suostuis nyt tulemaan. Vapaa-aikaa minulla ei oikeastaan ole eikä lomia. Pari päivää olen yrittänyt pitää vapaata, mutta huonolla menestyksellä. Kotiäidiksi voisin jäädä pariksi kolmeksi vuodeksi..

Miikkis: Joko ovis lähestyy..? :p Täällä ensi viikolla toivon mukaan. Vipa clomi meni tänään. Disperiinit on vielä apteekin hyllyllä.. :headwall:

Pelottaa, olen syvästi pahoillani että jouduitte luopumaan pienokaisestanne :'( :hug: Olet enemmän kuin lämpimästi tervetullut tänne meidän joukkoomme :heart: :hug:
Itse olen joutunut kaksi km:a kokemaan ja vaikka tässä kovasti toivon raskautta, niin silti takaraivossa kytee pelko, että mitä jos taas käy huonosti.. :ashamed: Mutta toivossa on eleltävä, ei tässä muukaan auta. Voimia sinne ihan hirmuisesti!!

Viuhtis, juu väriä palstalle piti laittaa! :D Erottuukin paremmin tuo lista kun on väriä laitettu :p Nähtäväksi jää onko tuosta meidän pojasta ennustajaksi.. :D Tänään ei ole puhunut mitään vauvasta...johan sitä heti jo huolestui.. :ashamed: :whistle: Kiva kuulla että siellä ollaan paremmalla mielellä!! =)

mimmuli82, et ole yksin tuntemuksiesi kanssa. Niin on mullekin pahaa tehnyt muiden raskaudet.. :ashamed: Hyvä kaverini odottaa vauvaa syntyväksi lokakuussa, niin olisi mullakin ollut LA lokakuussa ellen olisi toista km:a saanut. :( Mut silti olen hänen kanssaan aikaa viettänyt vaikka sen kasvavan mahan katsominen meinaa aiheuttaa ison itkun. Toinen kaverini sai juuri vauvan.. Niin mekin oltaisiin saatu ilman sitä ekaa km:a.. Tuntuu välillä vaan niin epäreilulta, vaikka niin ei saisi kait sanoa :ashamed: Eihän ne muiden raskaudet minulta pois ole, mutta... Mua ihan oikeesti pelottaa, että mitä teen jos tää vasta vauvan saanut kaveri kutsuu kylään :eek: En haluaisi mennä.. :ashamed: Mut tosiaan, et ole yksin tuntemustesi kanssa ja tänne saa (ONNEKSI!!) tuota pahaa oloaan purkaa, mitä ei ehkä kelleen muulle kehtaisi purkaa. :hug: Laitanko muuten sun kp:t tuonne listaan..?

Pelottaa: tämä pino on meille kaikille ketkä ovat joutuneet luopumaan joko siitä pienestä alusta ja ajatuksesta,että minusta tulee äiti tai oikeasti jo ihan vauvasta,niinkuin sinunkohdallasí valitettavasti kävi..en voi kuvitella suruasi, olet tänne lämpimästi tervetullut :hug: Ymmärrän hyvin että uusi yritys kangastelee mielessä ja se pelottaa, mulla se on ainakin yksi asia mikä antaa voimaa,että vielä jokin päivä se vauva oikeasti saadaan, joten voimia uuteen yritykseen :heart:

Kiti ja mimmuli myös osanottoni teille ja tervetuloa porukkaan :hug:

Pikkupeikko,ihana kuulla että kaikki on hyvin!!! :heart: Toivottavasti pian pääsemme odottajiin kaikki :)

Aurinkoenergiaa:saa ja pitää vuodattaa :D Voimia työpaikalle!!!

Epskeps: nyt minäkin oon ihan varma että sulla on tärpänny,kun kerta poikasikin on... :D Aika jännä juttu,mut jotain se varmast merkkaa...sormet ja varpit pystyssä täällä :p

Viuhtis,niinhän se on että kun kiertopäivät etenee niin mielikin paranee,hyvä niin :heart:

Ninni ja Tinii:+++++++++++++++++ :whistle:

Ja sit mun kuulumisia :D
Ekakskii,kiitokset hääpäiväonnitteluista :heart: Sain paljon ruusuja mieheltä,ei yleensä ostele kukkia,ihan kiva =)
Ja tänään sitte tuntui sellaset oviskivut,ettei mitää järkee. Tuntu kun olis ollu vasen puoli tulessa ja tissitkin on kipeet. Eli nyt pitäs tätin tulla oikeeseen aikaan. Täti sieltä nimittäin tulee,kun ei pahemmin olla "yhdytty" :LOL: Pääasia että ovis on palannut ja kierrot saa kuriin...jee :wave:
Sukulainen ilmotti et pillerit jätetty,aika läheinen sellainen,ei varmaan muuten olis kertonu. Niin sekin jo alko kaihertamaan :eek: Kun niillä viimeks tärppäs heti,niin nyt sitte ajattelen että tietty kohta sekin ilmottaa vauvan tulosta :x On ihminen tosiaan kumma kun tällee reagoi...Noh,täytyy yrittää edistyä näissä pyrkimyksissä olla välittämättä mistään... :ashamed:

ei muuta kun hyvää alkanutta viikkoa,lähden juhlimaan suurta ja mahtavaa,kaikkivoipaa ovulaatiota :LOL: Pienet on ihmisen ilot,mutta jostain sitä riemuakin on revittävä :LOL: kyllä se hymy taas loppukuusta hyytyy (tod.näk.) :D

Repa Jos poika on oikeassa niin...
Huh huh sentään.. Mulla on kyllä toiveet korkealla ihan muuteskin :saint: Pelkään vaan että tässä sitten pudotaan korkealta ja kovaa.. mut nähtäväksi jää.. :whistle:
Toivottavasti teillä oli ihana hääpäivä
Koetahan kestää niitä kaikkivoipaisia oviskipuja siellä :LOL: Ettekös te meinaa sitä nyt hyödyntää sitten ensinkään..?

epskeps voisit laittaa mun kp:t listaan. kiitos, se olisi ystävällistä :heart: kp tänään 14
mä kans aivan kauhulla odotan että koska sen maha alkaa kasvaa..huh, raskasta tulee olemaan. :ashamed: mä olin siitäkin jo niin kateellinen kun se se selitti raskausoireistaan... :snotty: mä joudun olosuhteiden pakosta sitä viel melki joka päivä näkemään..no pv.kerrallaan. mahtaa sullakin olla raskasta :hug: :hug: kyllä sä vielä sen kääryleen saat!ihan varmasti :heart: mä huokailen sun puolesta tonne yläkertaan :saint:

kummallista...mä bongasin ovarilimskut la:na (aivan selkeet!!) mut ovistesti näytti negaa. näyttääkö testi plussaa oviksenkin aikana vai vain ennen ovista?? harmittaa vain että ei millään päästy hyödyntämään sitä päivää.vasta seur.pv. ja olikohans se sit jo liian myöh.nyt kuitenkin tänään nippaillu vatsasta ja tein ovistestin uudelleen. melke yhtä vahvat viivat!! eli huomen aamul testaillaan taas jos se lauantainen oliskin ollu vale ovis :LOL: ja päästäisiin todenteolla yrittämään :heart:

pää täs sekoaa :headwall: voi kun pystyis ajattelemaan jotain muutakin kuin vauvoja ja raskautta! :kieh:

Kiitos kovasti plussapuhalluksista, peukuista ja huokailuista ja vaikka mistä!! :D :heart: Tässä saa vielä kotvasen ootella et selviää miten on käynyt.. Miten mä kestän nahoissani

Mimmuli82, mistä ulkomailta tilasit testejä? Mä olen tilannu ihan vaan kotitestit.comista, raskaus ja ovistestejä. R-testit jo pääs loppumaankin kun vahingossa kerran ovista testailin niillä...
mut ovistestei mulla vielä on. En niitä vaan jaksa käyttää..on liian hankalaa olla monta tuntia pissimättä ja juomatta hirmuisia määriä..
Päätin luottaa vaan omiin tuntemuksiini. :D

Haaveissa esikoinen

Pelottaa..................RK 06/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 5/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 5/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 8/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 10/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 12/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 12/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 12/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 15/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 16/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 20/-
Wannabe Mum........KM ?/06................................KP 23/30
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 30/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 31/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 36/28-40
Tytti..........................KM........................................KP 52/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 15/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 18/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 19/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 63/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 6/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 8/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 16/30
Ninni78 29V...............KM 05/07............................KP 31/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83

epskeps

amazon.com sieltä tilasin 20 ovistikkua ja 5 raskaustestiä makso postikulujen kans vajaat 15e..joten halpoja olivat :D se onkin eri juttu et toimiiko ne. as.palaute oli kyl testeistä ihan hyvä. neljä tähteä viidestä :D
onko teillä muilla noista kokemuksia?

täällä taas, yhtä täsmällisesti joka aamu :wave: :LOL:

Pelottaa: lämpimästi tervetuloa!! Olen niiiiin pahoillani menetyksestänne :hug: Tottakai saat tänne tulla ja pitääkin! Tämä on aivan oikea paikka purkaa ajatuksiaan ja kertoa suuresta surusta. Me kyllä kuuntelemme. Sen sanon, ettei kenenkään tulisi koskaan kokea sitä minkä jouduit kokemaan! :hug:

Epskeps: Aivan älyttömän hurmaavia nuo siun uudet hymiöt :D Kyllä tulee hyvä mieli kun siun juttuja lukee ;) Plussaa odottelen siun kertovan.. Joten myötäisiä tuulia täältä puhkun +++++++ :whistle:

Pullenah85: Toivotaan todella ettei siun endo pahenisi, viimeinen oljenkorsi on ottaa uudelleen e-pilsut käyttöön! lähetän huokailuja yläkertaan puolestasi, että olisi siulla onni myötä!

mimmuli82: Musta joku sanoi että limat tulee yleensä juuri ennen ovista eli ns. etukäteen. Jos sait nyt plussan ovistikkuun, ette todellakaan liian myöhään pupuilleet, sitäähän sitä tilausta laittaa menemään sekä etu- ja jälkikäteen usean päivän ajan ;) Ei muuta kuin lakanat pöllyämään... :heart:

Repa: Toivotaan että hääpäiväkuukauden kunniaksi saisitte plussan, pitää muistaa että oviksen aikaan on suurin todennäköisyys raskautua, mutta on se mahdollista muutenkin :wave: ;) Tiiän kuinka ahdistavaa voi olla kun toinen sikiää vieressä helposti ja itsellä se on työn ja tuskan takana, voima :hug: siulle ja toivotaan että saatte nyytin ennen heitä :LOL:

Haikara: miekin olen tosi hajamielisesti muistanut sen disperiinin ottaa joten täytyy tsempata oviksen jälkeen... :LOL: Nyt vaan kunnon lataus ensi viikkoa ajatellen, että pääsette hyödyntämään clomien tehon :attn: ;)

ON: KP 12, ovista en tänään tikuttanut, ehkä aloitan huomenna. Ovis yleensä kp 17-21 tienoilla, joten kiire ei tässä vielä ole, paitsi että muutaman kerran on vasemmalta vihlaissut, joten olisiko clomien annostuksen nosto aikaistanut ovista?? Tilausta laitellaan tasaisesti joka toinen tai kolmas päivä menemään, koira on ihmeissään että taas on se aika kuukaudesta :LOL:
Mä kun olen tälläinen höppänä, niin eilen ja toissa päivänä pelailin korteilla pasianssia ja toivoin että jos peli menee läpi, niin se on merkki siitä että meillä tärppää tässä kierrossa... No su tuli kaksi hutia ja yksi plussa, eilen kaikki kolme plussaa... Oiskohan enne :LOL: :LOL: :LOL: kaikesta sitä pitää löytää toivoa :headwall:

tulipahan taas tekstiä.... :saint:

Tulin nyt vielä pikaseen lukeen uudet kirjotukset ja kirjottaan taas vähän omaa napaa. Ensinnäkin pahoittelut ja voima :hug: kaikille uusille, ikävää että olette tänne puolelle joutuneet tulemaan, ryhmä on mitä ihanin, tuutte saamaan niin paljon tukea ja helpotusta täältä, ihmisiltä jotka on saman kokeneet ja todella tietää mistää puhuu!

Epskeps toivottavasti sun pojassa ois ennustajan elkeitä ja aavistais jo et äidillä ois pikkusisar masussa :heart:

Katherine mukavaa Suomen autoreissua! :hug:

Tinii tajusiko se täti pysyä poissa?? Sille kun ei oikeen tunnu viesti menevän perille ettei oo kaivattu tyyppi. :LOL:

Viuhtis me oltiin sunnuntaina miehen kanssa Ruisrockissa ja kastuttiin kans ihan läpimäriks mut ei haitannu, mua kun ei muutenkaan sade haittaa, en koskaan käytä sateenvarjoa tai sadetakkia, sehän on vaan vettä! =)

Repa mäkin sain mun mieheltä 1-vuotishääpäivänä jättikimpun punasia ruusuja eikä sekään mulle ikinä muuten kukkia tuo =) . Siks tuntuiki varmaan extraihanalta :heart: .

Sitten vielä KAIKILLE ++++++++++++++++ :whistle: plussatuulia!!!!

ON: Tätiä ei vieläkään kuulu, ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa et jo hanat aukee, mut ei mitään vielä, eikä tarviskaan tulla! Ostin Citymarketista eilen halpistestejä ja aattelin sit matkalla testata jos menkkoja ei ala näkyyn, mut ootan nyt kuitenki pari päivää ainaki. Ja saa kai Bulgariasta testejä kanssa. Ois nyt vaan ollu kiva tietää jo ennen matkaa et onko se salamatkustaja mukana ni tietäs vähän miten ton alkoholipuolen kanssa toimis :LOL: . Kun jos se vauva nyt ois jo matkassa ni musta tulee samantien absolutisti mut jos ei ni ei :LOL:
Tänään pitäis sit neljän aikaan kääntää nokka kohti Hki-Vantaata, lento lähtee vasta ysiltä mut aina kestää kuitenki ku lapsille tulee aina jossain välis pissahätä, jano ja nälkä ja on pakko pysähtyy ainakin kerran, luultavasti kaks.
Mahaa mulla on edelleen nippaillu ja välillä sellast yökötystä, mut jotenki vaan on sellanen olo ettei oo vielä tärpänny.

Täällä monet puhu kun joku läheinen on raskaana ja joutuu koko ajan kuunteleen juttuja vaivoista, mulla sama juttu. Sisko saa esikoisensa helmikuussa, eli ihan alussa vielä, ja ainoot puheenaiheet hänellä on nykyään vaan raskauteen liittyvät. Eikä hän mitenkään huomaa tai ymmärrä et mua ihan oikeesti loukkaa ne jutut, välillä itkua nieleskellen kuuntelen niitä juttuja ja vaan hymähtelen jotain väliin. Oon tottakai onnellinen heidän puolesta mut kun ei ihan koko aikaa jaksais niitä valituksia kuunnella. Muutaman kerran on ollu niiiin lähellä etten oo jotain huutanu. Inhottaa et itestä on tullu tollanen, ihan ku katkera ois, en myönnä =) , mut ei kai sitä itelleen ja tunnoilleen mitään voi.
Nyt lopetan tään saarnaamisen, koitan kyl Bulgarias päästä koneelle, meiän hotellissa on kyl netti, pakko päästä lukeen teiän kuulumisia ja toivottavasti kertoon iloisia uutisia ja myös lukea sellaisista!

:hug: kaikille!!!

-Ninni- :heart: :heart:

Hei,
kiitokset lämpimästä vastaanotosta tähän pinoon. Ensin ajattelin, että kirjoittelisin tähän pinoon vasta syksymmällä uudelleen kun varsinainen yrittäminen saisi lähteä käyntiin, mutta Pelottaa-nimimerkin teksti kosketti niin kovasti, että ajattelin kirjoitella jo nyt. Olen pahoillani menetyksesi johdosta. Tiedän, että sinusta tuntuu tosi pahalta ja epäoikeudenmukaiselta. Tunnen suurta myötätuntoa kaikkia niitä kohtaan, jotka ovat kokeneet keskenmenon, mutta erityisesti pystyn samaistumaan niihin, jotka ovat menettäneet vauvansa myöhemmässä raskauden vaiheessa. Tiedän ettei surua ja tuskaa helpota yhtään jos raskaudesta tiesi jo kaikki puolituntemattomatkin, lähikaupan tätejä myöten. Itselläni oli tapana käydä kevyillä jumppatunneilla ihan siihen asti kun menetin kaksostytöt rv 20+4. En ole uskaltanut palata kyseiselle salille, sillä siellä on kymmeniä ihmisiä, jotka eivät tunteneet minua tai joita minä en tuntenut, mutta kuitenkin he tunsivat minut raskaana olevana naisena, joka kävi ahkerasti jumppatunneilla. Syksyllä ajattelin kuitenkin uskaltautua takaisin samoille tunneille. Valmiiksi olen jo yrittänyt miettiä mitä vastata "kumpi tuli?"-kyselyihin. Toivon, että siinä vaiheessa olen jo hyväksynyt tämän menetyksen niin hyvin, että pystyn sanomaan totuuden itkemättä. Toisaalta olen miettinyt, että jos tästä hel.vetistä pääsee yli niin sen jälkeen elämässä selviää ihan mistä tahansa. Olen myös yrittänyt ajatella myönteisesti, että tästä kuopasta on suunta vain ylöspäin.

Clomilaiset ja muut pillerin popsijat: Lohduttavaa kuulla että tässä pinossa on muitakin, joille on määrätty jotain hormooneja edistämään vauvan saantia. Minäkin tulen varmasti jotain saamaan syksymmällä, varmaan aluksi vain keltarauhashormooneja normalisoimaan kiertoa ja jos se ei riitä niin sitten taasen kerran clomeja tai muita vastaavia.

Mukavaa ja lämmintä kesää kaikille! :flower: Lähden lomailemaan viikon loppupuolella ja palailen maisemiin kuukauden kuluttua ja sittenhän uskaltaa jo melkein ruveta tosi toimiin.

Kiitos kaikille, kiva kun otatte minut lämpimästi vastaan. Ja mukava jos kirjoitukseni sai Iida-Liinan liittyvän joukkoon. Osanottoni teille kaikille, ja Iida-Liina, tiedän miltä sinusta tuntuu. Toki se on konkreettisempaa synnyttää jo melkein valmis vauva. Omani oli ainakin kuin nukke, niin suloinen. En vähättele yhtään varhaisessa vaiheessa keskenmenon saaneita. Mietin vain miksi elämä on niin monelle julmaa!?

Olen vähän aikaa sivusta seurannut näitä kirjoituksia, ja täytyy sanoa että tässä joukossa ollaan erittäin nöyriä tulevaisuutta kohtaan ja kunnioitetaan toinen toisiamme. Me kaikki olemme kokeneet niin paljon pahaa, ja tiedämme miltä toisesta tuntuu. Tuki jota täällä annatte toisillenne, on todella ihailtavaa, ja juuri siksi uskalsinkin liittyä joukkoonne. Haluan toki saada tukea, mutta myös antaa sitä toisille sitä tarvitseville. Tahtoisin olla avuksi muille. Ja jotenkin haluaisin oppia ymmärtämään miksi meidän kaikkien piti kokea suuri menetys, ja osa on menettänyt useamman lapsensa. On tämä niin väärin.

Pieni enkelipoikamme sai alkunsa heti kun jätimme ehkäisyn pois ja annoimme pikkuiselle "luvan" tulla. Olimme valmistautuneet siihen että plussan saantiin voi mennä pitkänkin aikaan, joten ensimmäisen testin tulos todellakin yllätti. Ja sitten tämä lopputulos yllätti vielä enemmän. Vei kirjaimellisesti jalat alta. Höh kuinka surkea olo... :ashamed:

Moni on kertonut kuinka kärsii siitä että läheiset ihmiset vierellä odottavat innolla vauvaa. Kuulun tähän samaan joukkoon. Minun ympärilläni on 3 ihmistä jotka saavat vauvan loppuvuodesta. Ja tunnustan että yritän pakoilla heitä parhaani mukaan.

Kyllä se niin kirpaisee syvältä kun näkee raskaana olevan naisen, tai äidin pienen vauvan kanssa. Silloin tuntuu että romahdan täysin. Itse saimme olla noin puoli tuntia pienen enkelipoikamme kanssa...

Nyt taidan lähteä hänen haudalleen. Toivottavasti hautakivi saapuisi pian, olisi pienen paikka sitten ihan täydellinen.

Voimia kaikille!

P.S. Ninni78 , hyvää matkaa :heart:

Heipä taas.. :wave:

Oon pahoillani negasta Tinii,tiedän tunteen kun mitään ei kuulu suuntaan eikä toiseen...kierrot välillä sekoilee :hug: Tulis nyt jompikumpi ja äkkiä.plussa tai sit ees täti :|

Pelottaa,se on kyllä kumma miten kaikki mahat ja pienet vauvat herättää niin paljon tunteita et ei voi tajuta :ashamed:
Mulla fiilikset menee niin vuoristorataa ja nyt taas sellanen hyvä mieli,et sentäs ovis löytyny jälleen,mut tiedän että kun menkat alkaa niin se tuntuu taas pahalta...
Kun luin sun tekstiä ajattelin että miten sitä ihminen jaksaa käsitellä jo lähes valmiin vauvan menetystä kun tämäkin alkuraskauden km tuntuu nin pahalta,mut pakkohan se on,ei ole vaihtiksia kun katsoo eteepäin :ashamed: Yritän itelleni aina järkeillä et kaikella on tarkotuksesa vaikka se ei just sillä hetkellä siltä tuntuskaan, haluisin ajatella et teidän vauva on sen tulevan suojelusenkeliksi sitten tarkoitettu :heart:

Epskeps: Ei pahemmin kyllä tullu hyödynnettyä ovista,mut jotenki ei aksa nyt ees ajatella...oltiin me kerran tossa "sillai" :LOL: Et jos on päätäny että nyt on aika ,niin sit se on...

Mulla onkin vp,joten lähden tästä ulkoilemaan,hyvät päivänjatkot :wave:

Yhteistyössä