km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiti07 Tervetuloa :hug: ja pahoittelut keskenmenosi johdosta.
Koitan päivittää sut tohon listalle jos vaan osaan ku en todellakaan oo mikään tekniikan ihmelapsi.

Rakkaat virtuaalisiskot! Olen selvinnyt tähän aamuun asti ja testi on edelleen paketissa, kiitos avusta! Huomennahan mul on päivät täynnä ja aattelin testin tehdä! Jännää! Oon lukenu vähän huonoja kommentteja tosta mun testistä, se on se Aconin Early Detection herkkä raskaustesti. Ostin sen takia ku on just se herkkä mut täytyy tänään ehkä hakee sit joku toinen testi sen lisäksi.
En oo yhtään vielä pakannu matkaa varten kuten jo aiemmin arvelinki et pakkaaminen alkaa vasta huomenna :LOL: Miksköhän kaikki pitää aina jättää niin viimetinkaan? Tänään pitäis mennä Ruisrockiin mut on vähän kurja sää, ihan harmaata ulkona.. Kunhan ei satais. :(

Repa Onnellista hääpäivää :heart: :heart: :hug:
Ja kiitos testikommentista, oli kyllä ehdottomasti paras :LOL: , auttoi mua varmaan oleen testaamatta!!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Pystytin tädinestopuomit, tänne ei mitään asiaa enää tänä vuonna, katsotaan sitte ens vuonna jos saisit kylään tulla...

Palataan
-Ninni- :heart: :heart:

Haaveissa esikoinen

Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 3/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 3/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 6/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 8/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 10/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 10/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 10/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 13/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 14/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 18/-
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 28/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 29/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 34/28-40
Tytti.........................KM........................................KP 50/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 16/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 17/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 61/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 4/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 6/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 14/30
Ninni78 29V...............KM 05/07............................KP 29/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83

Angelina ja Kiti, tervetuloa! Pahoitteluni kokemastanne... :hug:

Hihii, Ninnin puolesta jännittää! Toivottavasti testi olisi huomen aamulla positiivinen! :attn:

Täällä on harmaa päivä ja harmaa mieli. :( Kait tästä suosta taas joskus noustaan, nyt on vaan apea olo. Sunnuntain pitäisi olla mukava päivä, mutta nyt ei kyllä sitä ole. Hemmetin LA ja hemmetin menkat ja kaikki... :headwall: :headwall: :headwall:

:hug: sulle!!
Oon niin varma et nega huomenna tulee ni sitten yhdyn joukkoosi apeaan. Ollaan sit yhdessä harmain mielin. V-tuttaa vaan jos se täti tulee ku ollaan sinne matkalle lähössä tiistaina ni en jaksais sellasta rättirallia reissussa... :LOL:

Kiti07, lämpimästi tervetuloa joukkomme ja osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: :heart:

Ninni78 vastustele vaan tiukasti niiden testi-seireenien kutsua ;) ja kiitti kun laitoit Kitin listalle mun puolesta =) Ihan hyvä että joku muukin osaa sen hoitaa.. ;) :D Plussapuhureita sinne kovasti!!! ++++++++++++++ :whistle:

Viuhtis samassa "veneessä" täällä ollaan kun LA itsellenikin lähestyy.. :( Mutta yritän sitä olla liikoja ajattelematta, yritä sinäkin vaikka helppoa se ei ole. :hug:

O.N Tääl ollaan hirmu toiveikkaina tästä kierrosta :saint: On vaan sellaiset oudot kutinat, että ois voinu vaikka tärpätä. =) Poikani (4v) tänään taas höpötteli kun oltiin mustikoita poimimassa, että meille on vauva tulossa :eek: :D Kysyin sitten häneltä, että mistäs sen tiedät, niin hän vastasi "tiedänpä vaan".. :eek: No nähtäväksi jää.. :whistle: Nyt tuolla valmistuu mustikkapiirakka ihan itse kerätyistä mustikoista, joten pitänee lähteä sitä maistamaan.. :p

:wave:

Kuumeiletteko kaikki ilman hoitoja vai oletteko lapsettomuushoidoissa jossain? Itse kun olen hoidoissa. Mitään vikaahan kummassakaan ei ole mutta jostain syystä ei tärppää luomusti. Tai mistä sitä tietäisi jos vaan olisi sinnikkäänä jatkanut. Odotus vaan alkoi tuntumaan liian pitkältä. Pieni toivonkipinä tuli kun sain testiin ekan plussani vaikka sitten kesken menikin. Ainakin sain tietää ettei raskaaksi tulo ole mahdotonta. :heart:

ajattelin aikani kuluksi tulla moikkaamaan ja kertomaan et minulla tämä raskaus jatkuu nyt hienosti ja riskiviikkojen yli on päästy jo... tai ekan välietapin... :) täällä ultrattu siis moneen otteeseen ja kuunneltu pienen sydänääniä kotona ja eletty aikamoisen paineen alla suoraa sanottuna ku on ne 4km jotka kummittelee pahasti... mut massussa siis todella vahva sykkeinen ja liikkeinen kaveri joka vastaa päivälleen viikkoja menkoista.. :) et nyt ollaa vähän jo huokastu ku lääkäri sanoi et 0,1% mahd että joku menis vikaan enää... :whistle: LA 11.1.08

mut toivotaa et meillä olis nyt itkut ja surut itketty noista 4menetetystä enkelistä ja tämä 5nyt toisi sen todellisen ilon meille elämään.. :)

oikein paljon teille kaikille plussapuhalluksia ja tuossa huomasinkin et muutamia on tuonne odotuspuolelle tullutkin jo.. :heart: tulka te kaikki muutkin nopeasti perässä... :hug: :hug: :hug: :hug:

toivottelee peikko ja veikko rv13+2 :heart:

Kiti07 tervetuloa mukaan ja osanotto keskenmenosi johdosta :hug:

Epskeps lapset vaistoo asioita,meilläkin esikko sanoi kerhossa että äiti odottaa vauvaa vaikka ite en tietoinen asiasta ollut,sanoin vaan et älä höpötä ei äiti odota mutta seuraavana aamuna plussa tärähti tikkuun,et toivon sinnekkin saman tärähdyksen.

Angelina meillä käytössä terot ja clomit kun miulla on PCO,mutta sen enempää hoidoissa en käy,näillä on onneksi tärpännyt sen kolme kertaa vaikka viimeisin kesken menikin.

Onpas ollu pitkä päivä,vettä satanu kaatamalla ja sisällä ollaan oltu koko päivä ja heinät mätänee pellolle
:headwall:

(.) mie olen ollu tosi kärtty koko päivän,pojatkin ihmeissään mikä äiteellä on,taita hormoonit heitellä aika paljon ja huoli painaa ton pojan takia kun raukka laihtunut viikossa 1kg eivätkä lääkärit ota poikaa tutkimuksiin kun huomenna vietävä näyte ja kaksi viikkoa menee tuloksissa ja sitten vasta tutkitaan mikä vaivaa...tää on taas tätä että mua ketuttaa,anteeksi purkaus.

Pikkupeikko85 ihania kuulumisia :heart: Onnellista odotusaikaa sinne teille kovasti :)

Äitee2, unohtui tuosta suolibiopsiasta vielä kirjoittaa, että mitä itse luin netistä, muistaakseni keliakialiiton sivuilta, niin se biopsia pitäisi ottaa kaiketi kolmesti. Ensin alkutilanteesta, jossa viljoja ei vielä olla jätetty pois, sitten viljat jätetään pois ja olikos se siitä puolen vuoden päästä taas otetaan ja sitten kait taas altistetaan jonkin aikaan ja otetaan 3. biopsia.. Aika hurjalta tuo itsestäni ainakin kuulosti. :/ Kannattaa sunkin sieltä Keliakialiiton sivuilta käydä katsomassa mitä sanovat noista jutuista. Voin muistaa väärinkin.. :ashamed:
Ja on se ihme etteivät lääkärit siellä tee mitään poikasi eteen!!! |O Ihan suututtaa sunkin puolesta!!! Jos toinen on kilon laihtunut niin ei sitä nyt voi kahta viikkoa ihmetellä mikä on. Et sais häntä yksityiselle puolelle tutkittavaksi? Toivottavasti poitsu on pian kunnossa :heart: :hug:

Niin ja lapset kyllä vaistoavat asioita joista meillä aikuisilla ei ole harmainta aavistustakaan. Tuossa helmikuulla kun plussan sain, joka sitten osoittautui tuulimunaksi :( niin silloin kerran kysyin pojalta, että onko äidin masussa vauvaa, niin sanoi että ei ole.. Ja sen raskauden joka päättyi joulukuussa, niin alussa poika puhui, että äidin masussa on vauva ja yks kaks lopetti ne jutut.. Katsotaan onko nyt oikeassa.. :whistle:

Angelina, me ainakin kuumeilemme ilman hoitoja. Toivon vain ettei siihen tarvitsisi mennä.. :ashamed: ja jos tulee tilanteeksi se, että toista lasta emme ilman hoitoja saa, niin voi olla, että jätämme asian sikseen. Mut aika näyttää.. Toivotan teille paljon onnea, toivottavasti hoidot teitä auttavat!! :heart: :)

Äitee2, vielä pitää kysyä, että EKKS:ssako poikaasi tutkitaan..? Lastenpolilla? Kuka lääkäri? Jos et tänne palstalle halua nimiä laittaa, niin laitatko vaikka yksärillä. Meidän poika on siellä lastenpolilla ollut reilu 2v tutkimuksissa...

Haaveissa esikoinen

Pelottaa..................RK 06/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 4/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 4/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 7/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 9/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 11/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 11/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 11/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 14/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 15/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 19/-
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 29/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 30/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 35/28-40
Tytti..........................KM........................................KP 51/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 14/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 17/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 18/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 62/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 5/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 7/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 15/30
Ninni78 29V...............KM 05/07............................KP 30/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83

ajattelin minäkin vihdoin täältä taustalta liittyä joukkoonne.. :p sain keskenmenon itsekkin n,7-8 viikolla.(n 1kk.sitten)jouduin lääkkeelliseen poistoon ja täämän jälkeen vielä kaavintaan..grrr kun piti mennä pitkän kautta :snotty: vihdoin alkaa kuitenkin elämä palata uomiimsa ja tietty kauhee kuume on päällä...:)mitä mieltä ootte, onkohan mahdollisuuksia raskautua kun limat bongasin varpilla eilen illalla ja tänään illal vasta päästiin heilutteleen peittoja... =) olikohan jo liian myöhästä :ashamed:

meillekkin neuvottiin odotteleen ne yhet tädit.. mut aateltiin yrittää jos vaikka tärppäis heti..taitaa olla toiveajattelua varsinkin kun oviskin tais jo kiitää ohi... :ashamed:

:hug: lämmin halaus kaikille pikkuenkeleidensä menettäneille.

mimmuli82 tervetuloa ja :hug: km:n johdosta.
ninni78: jännää!!!!!!!!josko sulle pikkukolmonen ilmoittais tulosta.

minä: ku sanoin, ettei harmita et mun ystävä ilmoitti tossa raskaudestaan ja oman lasketunaikansa niin puhuin p***aa. :kieh: :kieh: kyllä mua syö ja paljon. mut osasin esitää aika hyvin ettei harmita, itsekkin uskoin hetken :LOL:
tänään ja sataa ja mun pikkuisilla :saint: on satanen lasissa jo nyt ja ovat olleet jäähylläkin jo. pitkä päivä edessä ;)

ninni78 +++++++++++++ :whistle:

En sitte pystyny kunnolla nukkuun ku mietin vaan tota testaamista...
Tein Aconilla testin ja ikkunaan ilmesty sitten kontrolliviiva JA sitten joko haamujen haamu tai sitten se on viivan paikka :kieh: Mistäs nyt tiedän mikä se on???
Kuin selvästi ne viivanpaikat voi tulla näkyviin? Auttakaa!!!
Aattelin nyt pari päivää ootella ja jos tätiä ei kuulu ni testaan uudestaan. Pakkaan kyl matkalle kaikki rätit ja tupot mukaan kun se tyhmä täti tulee puolukkamehuineen kuitenki käymään :LOL:
Ärsyttää tällanen epätietoisuus per.kele!

Heippistä hei ihunaiset kuumeilijat :)

Festareilta selvittiin just ja just hengissä.. Ja uskomatonta mutta totta ettei edes tuolla välttynyt vauvamahoilta.. Kaikenlisäksi näin ystäviä joita ei oo näkyny pitkään aikaan niin kyselivät että no tuliko tyttö vai poika..Laskettuaikahan olis ollu vasta syyskuun alussa mutta eivät ne muistaneet ja eka kysymys ei edes haitannut mutta sitten kun niitä tuli useampia niin plääh..

Tätiä ei vielä ole näkynyt mutta en kyllä uudestaan ala vielä testailemaan uudestaan kun perjantaina oli selvä nega.. Jos se täti on vaan järkyttynyt kaikista näistä estopuomeista ja odottaa sopivaa hetkeä hyökätä..

Tervetuloa uudet ja pahoittelut menetyksestänne :/ Voimia ja toivoa kuitenkin tulevaan!

Töihin tulin juuri ja pitäis varmasti jotain tehdäkkin.. palaan asiaan piakkoin :)

Ninnille älyttömästi plussaonnea :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
En sitte pystyny kunnolla nukkuun ku mietin vaan tota testaamista...
Tein Aconilla testin ja ikkunaan ilmesty sitten kontrolliviiva JA sitten joko haamujen haamu tai sitten se on viivan paikka :kieh: Mistäs nyt tiedän mikä se on???
Kuin selvästi ne viivanpaikat voi tulla näkyviin? Auttakaa!!!
Aattelin nyt pari päivää ootella ja jos tätiä ei kuulu ni testaan uudestaan. Pakkaan kyl matkalle kaikki rätit ja tupot mukaan kun se tyhmä täti tulee puolukkamehuineen kuitenki käymään :LOL:
Ärsyttää tällanen epätietoisuus per.kele!
Jos siinä yhtään oli väriä ni sit se on kyllä haamu :)
Mutta varovasti odottelisin ja testaisin sitten sillä kyllä noi viivanpaikat voi hyvin näkyä negassakin..

Mut toivotaan nyt et salamatkustaja olis siellä ;)

Juu-u, aattelin odottaa kyl vielä muutaman päivän enkä oikeen ees innostunu tosta haamujen haamusta ku haluan sit ihan selvän, tumman plussaviivan!
Eiköhän se täti tännekin vaan eksy. Koitan nyt kuitenki harhauttaa sitä lähtemällä maasta jos se ei löytäiskään mua :LOL:
Katellaan katellaan....

Huomenta=)

Ninni78: Jukra kun jännää ja varmaan tietty tuskallisen jännää kun ei selkeää tulosta, mutta luulen kans et tulos vahvistuu ihan lähiaikoina kun hormonia erittyy vielä enemmän.. tsemppiä! :hug:

Tinii: joo aika jännää ettei edes festareilla pääse karkuun vauvavatsoja.. vai olikohan ne vaan syöneet liikaa makkaraa.. :LOL: ?

Mä tässä heilutan teille kovasti plussapäiviä :wave: ! oon lähössä reissuun, Jyväskylästä aloitetaan tällanen meidän perinteinen " suomen autoreissu" ja toivon et ois terassikelit vaikka nyt tulee vettä taivaan täydeltä..

KUulemisiin =)

Voi herran isä teidän kanssa, olin poissa pe ja vkonlopun ja 5 SIVUA TEKSTIÄ!!!! Kylläpä ootte ollut ahkeria :wave: Se on tosi hienoa, että ollaan yx aktiivisimmista pinoista täällä :attn:

Gatsu, Angelina, Kiti07 ja mimmuli82 tervetuloa minunkin puolestani!! Hienoa, että olette löytäneet tienne tänne lohdutuksen keskelle, se on osa paranemisprosessia. Toivotaan että tämä olisi teille kaikille vain ohimenevä pysähdys... Kevätkääryleitä odotellessa :hug: :LOL:

Sopuli: Ihanaa kun jaksat olla luonamme. Toivon niiiiiin paljon että pikkuinen pysyy matkassa ja teille syntyy maaliskuussa ihana ja terve esikoinen :hug: :wave: Miten jakselet? Onko jo pahaa oloa?

katherine: AIVAN TAJUTONTA KÄYTÖSTÄ LÄÄKÄRILTÄ!!! En tasan antaisi sen hyppiä silmille noin... Olet kyllä uskomattoman kärsivällinen, miulta olisi pinna kyllä palanut :LOL:
Ikävää ettei syytä löydetty, siitä olisit varmaan tavallaan saanut mielenrauhaa, mutta toisaalta antaa toivoa että ensi kerralla kaikki menee hyvin ;)

Viuhtis: tyhmä täti tyhmä!!!!! Toivon todella että plussatuulet löytyvät luoksesi tässä kierrossa :hug: Osaan vaan kuvitella siun tunteet, kun LA lähestyy, tsemppiä!!!! :hug:

Ninni78: yhdyn kanssa siihen, että jos väriä saat aikaiseksi, niin kyllä se haamulta vaikuttaa!! Varovaiset onnentoivotukset täältä lähettelen :whistle: :wave: Kyllä se sieltä vahvistuu...

Mitäs vielä... unohdin puolet mitä piti laitaa kun luin aikaisempia kirjoituksia läpi :headwall: :snotty:

Ainii... Angelina kyseli hoidoista... Meillä menossa clomit+luget, toivotaan että apua olisi...

Siihen Galluppiin....
Mie olen 25v. ja aviomies 26v. Yhdessä ollaan oltu kohta 6v. joista naimisissa reilu 4v. (nopeeta toimintaa :LOL: ) Perheeseen kuuluu 1v. maltankoirauros, Rover. Esikoisesta haaveilemme. Yritystä takana 2vuotta, joista vuosi ollaan oltu hoidoissa. Kolme keskenmenoa takana, clomien voimalla saatu aikaiseksi. Viimeisin oli KU joka leikattiin kiirellisenä toukokuussa.
Lahden seudulla asustelemme, tai oikeastaan viereisessä "kylässä", asukkaita n. 15 000. Asumme rivitalossa, 3h+k+s, 80m2, pikkuhuone odottelee asukkiaan :'(
Töissä käymme Lahdessa, mie olen pankissa ja mies autoliikkeessä.

ON: KP 11 menossa, tein tänään ekan ovulaatiotestin clearbluen digitaalisella, ihan harjoituksen merkeissä. Testailun aloittelen tarkemmin muutaman päivän päästä... Luget ostettuna ja valmiina että aloitellaan sitten oviksen jälkeen.
Hartia ja lapa SIKAKIPEÄT, pistelee ja polttelee!! Tietty vollotin heti miehelle että nyt olen tasan taas raskaana ja on taas ulkopuolinen (r-testi oli siis nega alkukierrosta.. ) :LOL:

Jälleen oli uusia, pahoittelut menetyksestä ja tervetuloa mahtavaan porukkaan :flower:

Jälkitarkastus oli tänään, kaikki ok, ja sanoi että jos henkisesti olen valmis uuteen raskauteen ei mitään tarvetta odottaa menkkoja väliin, olin pikkasen hämmästynyt :eek: mitään ultralaitetta tk:ssa ei ollu ihan käsikopelolla kokeili :kieh: taidan nyt kuitenkin ne yhdet menkat odottaa ennen yritystä. Tosin sattu meille viikonloppuna mökillä vahinko että jos nyt sattu olemaan otolliset hetket ni ei sitte kuitenkaan haittaa... kait. Mullaki oli virolainen lääkäri, joten ota nyt 100% selkoa sen jutuista. Ensimmäinen lääkäri kyllä joka älys antaa kunnolla sairaslomaa ku ei vielä oo pää valmis menemään töihin. Yhteensä tulee 8,5 viikkoa oltua töistä pois joten eiköhän sitä sitten jaksa jo sinneki mennä... :ashamed:

Oli kyllä todella rentouttava viikonloppu ihan kahestaan miehen kanssa mökillä. Saatiin kunnolla nukuttua ja hoidettua aviollisia velvollisuuksia :kieh: Nyt tuntuu että elämä rupeaa voittamaan toden teolla, pikkunen Onni-poika kulkee mukana muistoissa mutta kauniina sellaisena. Varmaan tulee hetkiä että itkua vielä tulee, eihän siitä ole kuin 3,5 viikkoa kun vielä olin tukevasti raskaana. Uutta raskautta en enää pelkää.
Tässä vois ruveta pikkuhiljaa tapailemaan jo kavereitakin vaikka yhdestä en tosiaan nyt välitä kuulla yhtään mitään, sen verran käyttäytyminen ja sanat on satuttanu tämän ajan aikana.

Tinii pidetään peukkuja, että täti älyää pysyä poissa ja testiin ilmestyy plussa :flower:

Ninnille kanssa peukut pystyssä, että viiva voimistuu :)

Kaikille tsemppiä tähän kiertoon, toivottavasti mahdollisimman moni heinäkuussa sen toivomansa + testiin saa =)

Itse jään taustalle odottelemaan tätiä, nettiin pääsy hankalampaa seuraavan 5 viikon ajan kun mökiltä mökille käy tämän mamman tie B)

Ihanaista ja plussarikasta heinäkuuta ;)

Mimmuli82, osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Olet lämpimästi tervetullut tänne meidän joukkoomme :heart:

Ninni78, no jopas vetää jännäksi! Jospa nyt saisit tädin harhautettua kunnolla kun reissunkin lähdette! Jospa se ei sinne löytäisi ja siellä matkalla saisit sen selvän plussan testiin! :D ++++++++++ :whistle:

SadMam kiva kuulla että kaikki ok ja raskautumisluvankin saitte =) On kyllä ihme ettei ultralaitteita ole terveyskeskuksissa :kieh: Saisivat kyllä joka tk:een laittaa edes yhden laitteen! Mut hyvä että olet saanut kunnolla saikkuakin.

Täällä meilläpäinkin on noita virolaisia lääkäreitä tk:ssa ja venäläisiä myös.. Eipä oikein suomalaisia enää tapaa.. :/ Mut meidän asuinalueen omalääkäri, virolainen hänkin, on oikein napakka naislääkäri ja aidosti haluaa auttaa. Mäkin kun sain sen kohtutulehduksen, niin tää lääkäri mulle soitteli kotiin ja kyseli vointia! :eek: Eipä sellaista ole aiemmin saanut kokea..

Tinii, toivottavasti se täti on niin perinpohjin säikähtänyt estopuomeista :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ettei enää sinne uskalla tulla näyttäytymään!! :D +++++++++++++++ :whistle:

O.N, ei tässä muuta kuin ootellaan kierron loppumista jännityksellä.. :whistle:

Kiitos kaikki tuesta, täällä jännäillään kovasti! Keskiviikkoon ainakin odotan, yritän vielä pidempään mutta sinne nyt ainakin!

Ninni jos harhauttaisit sen tädin sinne ulkomaille silleen ettei se löytäis tähän pinoon enää ollenkaan tän vuoden puolella ainakaan :kieh:

Alkaa pikku hiljaa pelottaa että jos ei plussaa tule ni mihin se täti on sit eksyny, ettei vaan oo mitään kummaa meneillään..

hei taas kaikille... :wave:
plääh!kyllä voi laittaa maahan :ashamed: sukulaiseni kertoi olevansa raskaana ja VAHINGOSSA!kyllä voi olla epäoikeuden mukaista. :( tottakai olen siitä iloinenkin että jollain onnaa mutta kyllä uutisista ensimmäisenä tuli todella paha ja itkuinen olo... :'( meillä on jo 1.v esikoinen mutta kaveria haaveillaan..taas nousi koko km. uudelleen pintaan. :'( huh huh..kai tästä ajan kanssa tokenee.kummallista että tunsin oviksen jo kp.12..yleensä kiertoni on 28/32 nyt jäisi vain 25. kai hormonit sekaisin km:sta.

mäkin jännään ninni 78 puolesta...onnea haamujen haamusta :) kyllä se vielä vahvistuu!!

kiitos teille jokaiselle!! :hug: ootte tosi paljon jokainen auttanyt mua tässä km:sta toipumisessa..ihanaa kun on joitain jotka ymmärtää.olen huomannut että km:sta ei paljon puhuta ja jos jollekkin kerrot ei ne ymmärrä!!onneksi tänne saa purkaa tuntojansa...

plussatuulia kaikille! :heart:

Yhteistyössä