aurinkoenergiaa: niistä menkoista km jälkeen... ite olin kanssa ihan polla sekaisin ja vahtasin että alkaako ne vai eikänö ala, alkaako ne vai ei
yhtä saakelin arpomista oli :kieh: Voihan se vuoto varmaan olla niinkin nopeasti, kait? Kannattaa kyllä varmistaa lääkäriltäsi tuo :wave:
Miulla alkoi hiljalleen ruskeana/vaaleanpunaisena maitomaisena vuotona, ja tätä kesti 4 päivää, loppu kuin seinään. Seuraavana iltana hanat sitten aukesi, mutta vuoto oli äärimmäisen niukkaa, pikkuhousun suojalla pärjäsin, vuotoa kesti taas 4 päivää. Ja se oli siinä. Pientä jomotusta oli alaselässä, mutta eipä juuri muuta!
pullenah: lääkärini sanoi että tasainen joka kolman päivä koko kierrossa raksutella on parempi kuin kunnon rykäys oviksen tienoilla
Tämä siksi, että varsinkin kesähelteillä simpat "kärsivät" vähän ja niitä ehtii muodostua enemmän kolmen päivän välein, esim. joka päivä raksuttelu ei oo hyvästä (vaikka olisikin kivaa ja luksusta meillä
) koska simpoja ei ehdi muodostua pakolla riittävästi. Menipäs teoreettiseksi!!
Meillä siis kolmen päivän väli tahti, ovis viikolla joka toinen... :snotty:
Ovisonnea Epskepsille ja pullenahille lakanat pöllyämään ja heti
katherine: jäkitarkastukseen onnea!! Se on jännä miten hyvälle mielelle sen jälkeen tulee. Toivotaan että saatte vihreää valoa yrityksen aloitukselle :wave: Toivotaan että saisit jonkinlaisen vastauksen keskenmenon syyksi, kuten itsekin laitoit, niin kannattaa kuitenkin valmistautua ettei syytä pakolla löydy :hug:
ON (jälleen kerran :saint: ) Vikat clomit menee tänään.. Olo on niiin pa.ka ettei tosikaan... Vaikka henkisesti jaksan tosi hyvin, oon sika luottavaisella mielellä tässä kierrossa, ei yritetä yrittämällä mutta varmistellaan kuitenkin
Mutta sitten fysiikka pettääkin ja kunnolla. On niiiiiin väsynyt, että mies saa aamulla mut oikeasti vetää ylös sängystä, oon niiin helppo
Kuumat aallot, päänsärky, huimaus.. on sellainen olo että joku leikkais tärinäporalla mua!!
No.. pupuilu aloitettu eilen joten tästä se lähtee.. ehkä.. B)