km:n jälkeen kuumeilevat...

Heips taas :wave: Päivittelin jo huomiselle. :)

aurinkoenergiaa, mulla on molemmilla kerroilla km:n jälkeen olleet ekat menkat ihan järkyttävän runsaat. :x Muistaakseni molemmilla kerroilla (kaavinnan ja lääk.tyhj.) on menkat tulleet suht normaali kierron (28) mukaan, ehkä parin päivän heitolla. Runsaat ne joka tapauksessa oli. Valitettavasti en osaa sanoa mitään tuohon sun vuotoosi :ashamed: Jos ne menkat ei kunnolla ala, niin ehkä sitten olisi syytä kysyä asiasta lääkäriltä..

Mut nyt tää lähtee hommiin!! :whistle: ;) :p :heart:

:attn: :attn: Epskeps :attn: :attn:
Minulle jso vaihtaisit sitten kun päivittelet niin tuon kierron pituuden kun se ei tosiaan ole tuo 28 vaan vähän hakusessa.. pistä vaikka 28-40 ainakin kun ennen km:ää se oli aika tarkasti 6vk.. Kiitos ja kumarrus!

Kiitos kaikki tuesta ja tsemppailusta :heart:
Tätiä ei näy edelleenkään ja kauhea jano vainoaa.. josko sitten vaan tästä kuumuudesta mutta viime raskaudessa jano oli läsnä alusta asti.. mene ja tiedä..

Oon kyllä niin älyttömän iloinen että löysin tieni tänne sillä jos olisin nuo negat testannu ilman teijän tukea ni huh! En ois varmaan aamulla saanu itteäni ylös sängystä ja töihin..

Pitäis kohta töihin lähteä ja varovasti hiivin tänne koneelle kun miekkosen siskon poika on meillä yökylässä ja nukkuu tossa olkkarissa ni en halua että se joutuu heräämään mun takia..

Kaikille ihunaista päivää! Olen paikalla taas koko päivän kurkkien pinoa duunin ohella ;)

Ihana herätä aurinkoiseen aamuun... kahvikupin ääressä tässä heräilen ja voimia keräilen.. hihii runollista näköjään.. =)

On ollut ihana fiilis ja huomenna jälkitarkastukseen, kivakiva, kunpa vaan ois kaikki kunnossa seuraavaa yritystä varten.. toivoo niin kovasti! ja saadaan ne tuloksetkin sitten huomenna tietää, josko sikiöstä tai istukasta olisi löytynyt syy keskenmenoon.. voihan olla ettei syytä löydy, mutta tutkittu on kuitenkin ja kromosomithan oli terveet..mutta jos jotain muuta saisi tietää..eipä sillä väliä enää, mutta kivahan se oisi silti jokin syy saada..
tinii ja hiidi: tsemppiä! Plussahaleja täältä oikein kovasti!!

pullenah85 mulla ovistuntemukset ennen ollut aika vähäisiä..tai sitten en vaan tunne kroppaani vielä niin hyvin..valkkari ( hassua, tulee mieleen valkoviini) on kyllä ollut silloin (kun oletan et ovis ois) paksumpaa, purkkamaista..ja haluja on kyllä ollut ehkä silloin enemmän.. ja kyllä pientä nippailuakin masusta.. tai sitten kuvittelen nämä..tuntuu et tulee valkkaria melkein koko kuun, et mene ja tiedä..
Haluja on nyt koko ajan km:n jälkeen, vaikka ei vielä yritetä ennen menkkoja, et ihan kumin kanssa pelataan ja silti himottaa koko ajan..et ei ainakaan vaan lisääntymismielessä vaan ihan saamismielessä.. heh heh tulipas rivoa tekstiä..Ja viimeks oletetun ovikseen aikaan puuhailtiin jokatoinen päivä ja se näköjään riitti kun raskauduin..
No joo tässä tällänen selostus, varmaan tosi epäselvä ja epäkiinnostava :LOL:

Nyt lähen ottaa jalkakylvyn ja kattomaan serranon perhettä( sarja ykkösellä) johon oon jääny tälleen kesälomalla koukkuun! =) Ihana espanjalainen ihmissuhdesarja, joka vie tälläsen "nössökän" mennessään..

p.s ai niin piti vielä sanoa, että hermot mulla ainakin kasvaneet, kun miehen exä pitänyt ihmeen paljon yhteyttä viimeaikoina, niin oon vaan olkaa kohauttanut.. ei tunnu missään, ehkäpä oon vaan niin varma itsestäni ja suhteestamme nykyään, että ei hetkauta, onneks. (ennen olin aika mustis kaikesta yht.otosta..)
mutta siinähän soitteleepi ja onneaan koetteleepi :LOL: taas runosuoni pomppas, okei moido =)

Hiidi ja Tiinii :attn: :attn: :attn: :attn: puomit tanassa!! Voi kun tulisi plussauutisia! Mutta jos ei nyt, niin sitten ensi kierrosta. Kuukausi on kyllä piiiitkä aika. miksei kuukausi voisi olla esim. kaksi viikkoa..? Olisi helpompaa odotella..

Katherine oot kyllä hauska tyyppi :heart: Aina alkaa hymyilyttää, kun lukee sun juttuja =) Koita pitää ittesi vaan ihan coolina sen exän kanssa, been there, done that. Onneksi "meidän" exällä on nykyään ihan omakin elämä, ei enää roiku miehessä kiinni :LOL:

Sipuli mahtavaa, että teillä on sitten kotona semmoinen :heart: masiina! On varmaan ihanaa kuunnella pientä pumputusta milloin vaan.

Ihana kesäpäivä tulossa! Pitäisikö mennä koirien kanssa rannalle..hmm..

Ja ihanaa, kun täältä ei heti hätistetä pois... Varovaisesti tuonnne odottajien puolelle kyllä tähyilen. Täällä on ne ihanimmat ihmiset, jotka tuntee parhaiten ja siksi en raaskisi luopua teistä ollenkaan. pus!

aurinkoenergiaa: niistä menkoista km jälkeen... ite olin kanssa ihan polla sekaisin ja vahtasin että alkaako ne vai eikänö ala, alkaako ne vai ei :LOL: yhtä saakelin arpomista oli :kieh: Voihan se vuoto varmaan olla niinkin nopeasti, kait? Kannattaa kyllä varmistaa lääkäriltäsi tuo :wave:

Miulla alkoi hiljalleen ruskeana/vaaleanpunaisena maitomaisena vuotona, ja tätä kesti 4 päivää, loppu kuin seinään. Seuraavana iltana hanat sitten aukesi, mutta vuoto oli äärimmäisen niukkaa, pikkuhousun suojalla pärjäsin, vuotoa kesti taas 4 päivää. Ja se oli siinä. Pientä jomotusta oli alaselässä, mutta eipä juuri muuta!

pullenah: lääkärini sanoi että tasainen joka kolman päivä koko kierrossa raksutella on parempi kuin kunnon rykäys oviksen tienoilla ;) Tämä siksi, että varsinkin kesähelteillä simpat "kärsivät" vähän ja niitä ehtii muodostua enemmän kolmen päivän välein, esim. joka päivä raksuttelu ei oo hyvästä (vaikka olisikin kivaa ja luksusta meillä :whistle: ) koska simpoja ei ehdi muodostua pakolla riittävästi. Menipäs teoreettiseksi!! :LOL:
Meillä siis kolmen päivän väli tahti, ovis viikolla joka toinen... :snotty:

Ovisonnea Epskepsille ja pullenahille lakanat pöllyämään ja heti ;)

katherine: jäkitarkastukseen onnea!! Se on jännä miten hyvälle mielelle sen jälkeen tulee. Toivotaan että saatte vihreää valoa yrityksen aloitukselle :wave: Toivotaan että saisit jonkinlaisen vastauksen keskenmenon syyksi, kuten itsekin laitoit, niin kannattaa kuitenkin valmistautua ettei syytä pakolla löydy :hug:

ON (jälleen kerran :saint: ) Vikat clomit menee tänään.. Olo on niiin pa.ka ettei tosikaan... Vaikka henkisesti jaksan tosi hyvin, oon sika luottavaisella mielellä tässä kierrossa, ei yritetä yrittämällä mutta varmistellaan kuitenkin :LOL: Mutta sitten fysiikka pettääkin ja kunnolla. On niiiiiin väsynyt, että mies saa aamulla mut oikeasti vetää ylös sängystä, oon niiin helppo :p Kuumat aallot, päänsärky, huimaus.. on sellainen olo että joku leikkais tärinäporalla mua!! :LOL:
No.. pupuilu aloitettu eilen joten tästä se lähtee.. ehkä.. B)

aurinkoenergiaa: mulla tuli ekat menkat noin kaksi viikkoa tyhjennysvuodon loppumisen jälkeen. Eli minun ei tarvinnut arvailla mitä vuotoa se oli. Vajaan viikon oli normaalikiertoa myöhemmin. Alkoi ihan järkyttävällä menkkakivulla, kierin lattialla kun kipukohtaus iski ja söin panacodeja. Mutta päivässä oli kivut ohi ja seuraavana päivänä alkoi vuoto, joka oli normaalia hieman runsaampi. Eilen sitten vuoto loppui kokonaan.

katherine: onnea jälkitarkastukseen! Itselläni oli eilen ja kohtu todettiin tyhjäksi ja kaikki oli kunnossa. Lääkäri näki ultrassa myös follikkelin(?) eli ainakin oma hormonitoiminta on kunnossa, eikö se sitä tarkoita? Huoh, kun olen niin huono näissä jutuissa.

on Minut ultrasi kesäsijainen ja hän antoi ohjeeksi odottaa vielä yhden kierron ajan. Minä vähän ihmettelin tätä, kun muut saavat yleensä ohjeen odottaa vain yhdet kuukautiset. No se minun "oma" lääkäri oli laittanut sinne lappuun toukokuisen km:n ultran aikaan, että odotettava 2 kuukautiset ja tämä ultraaja ei halunnut antaa ohjeita ohi "oman" lääkärini. Tosin ihana vanhempi hoitaja siinä vieressä sanoi, ettei haittaa vaikka "vahinkoja" sattuisi ja hymyili päälle. Eli taisi hänenkin mielestä olla turhaa varmistelua odottaa vielä yksi kierto. Kun mulla meni muutenkin aika siisti kohdun tyhjeneminen ja kiertokin oli suht normaali, mitä nyt vajaalla viikolla heitti. Meillä ei odoteta enää yhtään vaan yritys on päällä heti! Tai siis ensi viikolla... :D Ihana päästä mukaan jännäämään myös omasta puolestani!!!

Ovisonnea kaikille ja plussatuulia jännääjille!!! :heart: :heart: :heart:

sopuli83: kiitos! :heart: ota meidät mukaan odottajiin, heitä köysi! =) ja olenko koskaan onnitellut.. ONNEA MAHOTTOMAN PALJON! pikkunen siellä köllii teillä, ihanaa :heart:

miikkis: kiitos! Kerron sitten mitä lekuri sanoi. Tsemppiä tähän kiertoon, plussa se sieltä kolkuttelee..=)

Nähdään taas, pian luultavasti =)

mahassa juilii ja selkää särkee pahaenteisesti :x

kiitos puomeista :heart: toivottavasti ne toimivat viimeistään ensi kerrossa.. niin mieskin sanoi eilen kun olin surupuserossa! Ensimmäistä kertaa se sanoi että no pari viikon päästä sitten oikeen aktiivisesti! hihi..

no niin tulihan se täti kylään, joten kp1/26-31. taitaa olla kierto km:n jälkeen pikkasen sekaisin. ja oishan se mennykkin vähän liian helposti, jos olis tullu +. ku aina kertalaakist tullu niin sitä luulee et niin tapahtuu aina :ashamed: :ashamed:
mut täs kierros ehditään pupuilla sit useammin ku kerran.kivaa :heart: :heart:
kaikkialla vatsoja ja just syntyneitä ihanuuksia.nuuskuttelen muiden pikkuisia. ja mietin, et jos ei olis menny kesken niin mulla alkais jo masu näkyä. kyl sitä ihminen osaa kiusata itseään.

tultiin just uimasta ja kohta nää sankarit lähtee päiväunille. plussaa kaikille ja onnea(ovis)-bongaukseen

voi hiidi, tyhmä täti tyhmä!!!! :hug: Se tajua mihin osoitteeseen ei ole kaivattu :attn:
täällä pidetään peukut sulle pystyssä bd että tästä kierrosta sitten kyllä tärppää :wave:
tieädn tuon itsensä kiusaamisen, oon oikea piiskuri siinä! Pakko katsella kaupoissa vauvan-vaatteita, yhdistelmiä ja kehtoa lastenliikkeen ikkunassa... ja sitten nuo pikkuimmeiset vaunuissa.. oon ihan seko!
Tuo oman masun kuvittelu on normaalia, kait, miekin sitä teen :LOL: varsinkin kun hyvällä ystävälläni on la samaan aikaan kuin miulla olisi ollut ja masu näkyy nyt tosi hyvin (viikkoja miulla olisi 25+) ETTÄ ELÄMÄ ON JOSKUS VÄÄRIN!! :ashamed: :snotty:

Tinii: toivotaan että tuo juiliminen on sellaista menkkatunnetta... se kuuluu raskauteen, mutta myös tyhmän tädin tuloon.
:attn: ESTOPUOMIT :attn:

Hiidi :hug: ja pahoittelut tädistä! Ois nyt vaan tajunnu pysyy poissa!!

Tinii: Toivottavasti se täti ei nyt sunkin luo tule, riittää jo sen kiusaamiset tälle porukalle :)

SatuKa: kivaa että kaikki oli jälkitarkastuksessa kunnossa, kuten Miikkis jo sanoikin tuolla aiemmin ni sen jälkeen tulee niin hyvälle tuulelle, siis jos kaikki kunnossa. Mulla ainakin oli sellanen olo et elämä alkoi taas oikeen kunnolla hymyileen.

Katherinelle onnen :hug: huomiseen jälkitarkastukseen, eiköhän kaikki oo hyvin kun eihän sulla oo mitään oireitakaan ollu? :heart:

[/b]Miikkikselle paljon onnea uudelle kierrolle, pidetään peukut pystyssä et tärppäis! Odottajien puolelle onkin meillekin oma pino, siis km:n jälkeen plussanneille, toivottavasti päästäis kaikki jo pikkuhiljaa sinne puolelle!

Täällä on niin hyvä porukka et onneks on toi odttajien puolella oleva pino ettei ihan vieraaseen sakkiin sitten jouduta kun ne plussat meille kaikille kuitenki joskus paukahtaa =)

ON: masua edelleen nipistelee, nyt alan uskoon et vaan tätiä enteilee vaikkakin on nippaillu joka päivä oviksesta lähtien. :ashamed:
En kyl millään haluais sitä tätiä tänne, ei kukaan tietäis miten siihen sais yhteyttä, voisin ilmottaa et just nyt ei kuule sovi :LOL: .
Mulla on maanantaina synttäritkin, eli
Epskeps voisit sen sit tonne listaan päivittää jos muistat, ei kyl haittais vaikkei sitä lisävuotta taas tulis. Aika menee nykyään ihan kauheeta vauhtia kun mun mielestä mä olin just vasta 20. Ja nyt kolmekymppiset on jo melkeen käsillä...
Tiistaina lähetään sit sinne Bulgariaan, pitäis varmaan pikkuhiljaa alkaa pakkaileen. Ihanaa kun on niin lyhyt lento kun en oikeen pidä tosta lentämisestä.. Viime talvena oltiin Thaimaassa ja vannoin menolennon jälkeen et tuun vaikka junalla takasin Suomeen :LOL: mut siellä vaan sitten paluulennollakin paniikissa vaan istuin enkä saanu yhtään nukutuksi, puristin vaan vuorotellen miehen kättä ja käsinojaa :LOL:
Lennolla oli kauheet turbulenssit ja ukkoskuuronki läpi mentiin, eikä yhtään auttanu mun lentokammoon :/ Nyt lento kestää vaan 3 tuntia, se on melkeen vaan et noustaan, syödään ja katotaan leffa ja sit onki jo aika laskeutua, ihkuu! Sinne onki luvattu yli 30 lämmintä, aah!!

No, eiköhän siinä taas tullu tekstiä!
:hug: kaikille ihanat virtuaaliystävät!!!

-Ninni- :heart: :heart:

muoks.. Hit.to! kuin toi nyt noin lihavoituna tulikin!! :LOL:
Tekniikan ihmelapsi taas koneella....

mä oon kanssa yx tekniikan ihmelapsi, työssä koneella koko päivän, ohjelmia osaan käyttää, mutta jos esim. hiiri jumittaa, niin apuuva :LOL:

Eihän synttärisankaria saa vielä onnitella, mutta saatan unohtaa muuten :ashamed: Onnea paljon :wave: Tuo lähenevä 30 wee tarkoittaa vaan että täytät kaks kertaa 15v. ei siis yhtään paha!! :D

Minne päin Bulgariaa menette? Myö ollaan kolme kertaa käyty Sunny Beachillä ja oon ihan ihkuna paikkaan.. Niiiin halpaa, että piti ostaa uusi matkalaukkukin tuli ostettua niin paljon :LOL: mies taas silitti päätä :snotty: tänä vuonna välivuosi ja katsotaan sitten ensi vuonna uudelleen, TAHTOO KANSSA ETELÄÄN!!! :headwall: :LOL:

:attn: TÄDINESTOPUOMIT LAITETTU :attn:
Pysykööt poissa, olisipa ihana synttärilahja :hug:

Sunny Beachille ollaan menossa, oon ollu siellä viimex 20 vuotta sitten ni on paikka varmaan muuttunu aikast paljon. Eikä siltä ajalta oo paljon muistikuviakaan, sen kyl muistan et se salaattijuusto oli ihan sikahyvää!
Onko jotain hyviä vinkkejä minne kannattais mennä ostoksille? Burgasia on suositeltu, on kuulemma halvempaa ja paremmat valikoimat ku SB:lla.
Entä muita vinkkejä? Ravintoloita, vesipuisto, nähtävyksiä?
Meillä kävi Thaimaassa kanssa niin et piti osta pariki uutta laukkua kun sitä tavaraa tuli sit ostettua :LOL: .

Juu-u, ois maailman paras synttärilahja saada se plussa testiin maanantaina :heart: !! Muita lahjoja en sitten todellakaan tarvis!

Heippa.

Epskeps kuopuksella on vehnä,kaura,ruis ja ohra allergia sekä maito kokonaan kielletty kolme viikkoa piti olla tavan ruokavaliolla mutta poika meni niin huonoon kuntoon että nyt taas kaikki kielletty ja toi vehnä on tosiaan kaikista pahin,mun kummisetä on aina polttanu sisällä ni siellä on tosi ummehtunu haju vaikka ulkona poikien kanssa oltiin niin silti kohtaus tuli,pojalla ollu nyt 1.5viikkoa ripuli johtuen viljoista ja toi vehnä viel lisäs sitä,mie olen niin väsyny tähän valvomiseen 3-4h unta yössä näin menty kohta kaksi viikkoa.

).( jälkitarkastus oli tänään ja kaikki kunnossa,kohtu tyhjä ja testi nega =),terolutit sain aloittaa jo saman tien ja kun vuoto alkaa niin tiettyinä päivinä clomeja kaksi päivässä,miksiköhän?aina ennen olen syönyt vain yhden.Varovaisesti jo iloitsen yritykseen pääsystä,harmi kun miehellä loma loppuu ja maanantaina lähtee töihin ja on sitten vaan joka toinen pv kotona.

Hiidi pahoittelut tädistä.

ET USKO ET OON KADE!!!!
Onko teillä hotelli missä päin, niin voisin antaa muutaman vinkin ravintoloiden ym.. suhteen..

20 vuodessa paikka kyllä muuttunut jonkin verran :LOL:
Ehdottomasti kannattaa uhrata yksi päivä ja lähteä Nessebaariin ihan vaan katselemaan nähtävyyksiä ja kiertelemään. Aivan ihana paikka. Merenrannalla ihania pieniä ravintoloita ja kuppiloita, siellä oliivilehtojen varjon alla katsella kirkasta merta.. aijai....
Pääsee sekä linkulla että vesibussilla (oikeastaan on paatti).. molemmilla menty. Itse en Burgasissa ole käynyt, mutta mun porukat kehui sen ostosmahdollisuuksia. Itse löysin tavaraa liikaakin SB:tä!!! Musta siellä riittävästi tavaraa, tietty joka paikassa samaa mutta onnex erilaistakin.

Sopska(? lahopää minä ei muista miten se kirjoitetaan :headwall: ) ON SAIRAAN HYVÄÄÄÄÄ varsinkin valkosipulileivän kanssa...

onnittelut hyvästä jälkitarkastuksesta :D :hug:
Otatko clomeja 3-7 vai 5-9 pvä? Tuosta annoksen nostamisesta en osaa sanoa muuta kuin että niin nostettiin minullekin yhdestä kahteen. Kaipa se vaikuuttaa että miten hyviä munia sieltä sitten tipahtaa :LOL: mutta stimuloi munasarjoja paremmin kuin yksi ja sivuvaikutuksetkin on musta lievempiä kahdella.
Otatko aamuin ja illoin yhden vai kaks kerralla?
:attn: Joka toinen päivä riittää :attn: ;)

Sehän on ihan loistovalinta! Käveltiin viime kerralla sen ohi ja oli aivan törkäen hieno iltavalaistuksessa :wave:

Victoria Palacen luona on monta tosi hyvää ruokapaikkaa.
Sikahyvä pihvipaikka on Arizona. Hyvät ruoat ja hintataso ok, mutta ei sikahalpa.
Rafaello on italialaistyyppinen ravintola kanssa Victorian lähellä.
Rantakadulla Kukkaiskadun päässä on Tropicana, todella hyvät pizzat, musiikkia, sopii lapsille todella hyvin!
Sitten jos ajatellaan aikakauas menoa teidän hotellilta, niin kukkaiskatua sisämaahan päin, ison tien yli, tulet basaarialueelle. Kuljet koko ajan eteenpäin, muutama sata metriä, oikealla kaksi tosi hyvää paikkaa (nimiä en muista :ashamed: ) ekassa on iltaisin tuhottomat jonot (kertoo paikan hyvyydestä), sellaiset "tukkipöydät", toka on kadun kulmassa pienempi, mutta viihtyisä ravintola. Tätä sanon keltahoususen ravintolaksi :LOL: Voin kattoa kotona jos löydän kuitit noista niiden nimet!
Ruoka ok yleensä hyvää, lihaa kannattaa joissain paikoissa välttää, kanaa suosia! Vartaat on sikahyviä sb:ssä, salaatit hyviä, majoneesia kannattaa välttää, sain viimeksi mahanvääntöjä siitä! :headwall:
Ostoksia kannattaa tehdä rantakadulta, mutta kannattaa varautua korkeampaan hintatasoon kuin esim. kukkaiskadun päässä olevasta basaarialueesta... mitäs vielä... Kysele reippaasti niin vastailen sit!

Hiidi, ensi kierrosta sitten! :hug:

Tuntuu siltä, että minäkin saan sen plussan sitten aikaisintaan ensi kierrosta. Tai siis ei tunnu, mutta valkkari (kyllä, mullekin tulee siitä mieleen valkoviini :D ) näyttää vähän vaaleanruskealta. Että eiköhän se täti sieltä kurvaa huomenna paikalle. :headwall:

Että näin. Toivottavasti muut plussaa! :attn:

täällä lomaa odotellaan jo kovasti..
mies varsinkin niin jaksa kuulemma paremmin mun jahtia :whistle: :LOL: muna sellaista siis :D
kyllä tuo miehen rooli on hurjaa :heart:
meillä mies niin paljon töissä että huh huh ja lopun aikaa mä jahtaan sitä, tosin aika huonolla menestyksellä.
olenkin tästä kuusta vähän kuin luopunut ja suuntaan katseeni ensi kuuhun jolloin päästään etelään kuhertelemaan yms B)

onneksi aurinko paistaa ja on niin kesä fiilis vaikka työnmerkeissä meillä vielä seuraavat 3 viikkoa meneekin :wave:

Hiidille pahoittelut tädistä :hug: :( On se vaan ihme ettei se osaa poissa pysyä! |O Onnea uuteen kiertoon!! :heart:

Äitee2, meidän pojalla oli kielletty myös vehnä, kaura, ohra, ruis ja maito sekä monta muuta pitkän aikaa. Siitä se on hiljalleen sitten lähtenyt purkaantumaan alkaen maidosta, joka pitää kyllä laktoosittomana antaa. Nyt ollaan pari kuukautta tuota vehnää annettu ja ilman oireita. :) Meillä piti olla nuo 2 vuotta poissa ennen kuin suolisto alkoi taas sietämään niitä. Ja tuon 2 vuoden jälkeen alkoi painokäyräkin vasta nousemaan. Pääs pojan suolisto huonoon jamaan kun vasta 2-vuotiaana noi allergiat tajuttiin :( Me tyhmät kun uskottiin neuvolan terkkaa ja paria lääkäriä jotka tyrmäsivät allergioiden mahdollisuuden täysin :ashamed: Mut nyt siis parempaan suuntaan menossa :) Toivottavasti teilläkin pian helpottaa allergioiden kanssa!! =) Kiirettä ei noiden altistusten kanssa kannata pitää, se ollaan itse saatu huomata. Meilläkin kesti niin pitkään ennen kun alkoivat sopimaan.

OmaNapa Tilausta on taas laitettu menemään :p joten ei siitä pitäisi ainakaan olla kiinni.. Ihmettelen vaan kun eilisen hommailun jälkeen tuli jotain punertavaa tuolta alakerrasta :eek: Et mitähän se nyt oli?! Mihinkään ei koskenut tms, et mitähän se "vuoto" oikein oli.. Tosi outoa. Eilen tuntui iltasella kun suihkussa kävin vihlaisuja ensin oikealta ja sitten vasemmalta. Et näinköhän sieltä kaksin kappalein lähti munarakkuloita (vai solujako ne nyt on.. aina sekaisin näistä termeistä :ashamed: :LOL: ) :eek: No, oli mitä oli.. Parin viikon päästä taas jännäillään :D

Yhteistyössä